Економија
Дима Ридерман, BtoBet: Влезот на нови пазари како една од нашите цели за 2022
Македонската iGaming-компанија продолжува да го зголемува своето пазарно присуство
По остварување на главните цели во 2021, кои вклучуваа консолидација и зголемување на пазарното присуство во светски рамки, еден од водечките провајдери на софтвер за спортско обложување, македонскиот BtoBet, ја почнува 2022 со зголемен фокус на својата стратегија за раст како на зрелиот европски пазар така и на пазарите во развој, каков што е бразилскиот.
За зацврстување на постојните позиции на старите, но и успешно позиционирање на новите пазари, неопходен е квалитетен и соодветно приспособен производ, а според оперативниот извршен директор на BtoBet, Дима Ридерман, токму географската експанзија на компанијата е она што директно влијае врз правецот во кој се развиваат производите што BtoBet ги нуди.
„Преференциите на играчите за обложување се разликуваат од пазар до пазар. Она што се бара на клучните пазари за нас, како Африка и Латинска Америка, значително се разликува од она што е неопходно за влез во Обединетото Кралство. Токму ова е почетна точка за развивање на нашата понуда за секој од пазарите, со цел да ги задоволиме разните побарувања и вкусови на играчите“, вели Ридерман.
Добар пример за потребата од приспособување на производите што BtoBet ги нуди, инаку базирани на напредна технологија, се трките со коњи, кои иако задолжителни за пазарот во Обединетото Кралство, не претставуваат одлучувачки фактор за влез на латиноамериканскиот и на африканскиот пазар. Ова важи и за е-спортот, кој како производ за широка потрошувачка во iGaming-индустријата е задолжителен за некои пазари, но не е предуслов за влез на други.
„Еволуцијата на портфолиото на BtoBet според она што пазарот го бара, како и агилноста во модификациите на деловите со кои играчите се во постојана интеракција на начин што е сосема приспособен на нивните потреби, се резултат на посветената работа на експертскиот тим задолжен за раст и развој на продуктите, кој во 2021 го зголемивме повеќе од 40 %“, рече тој.
Минатата година компанијата забележа значителен раст во поглед на кадарот, а според Ридерман, напредокот што го бележат се должи на инвестирањето во човечките ресурси и регрутирањето искусни луѓе што ја разбираат индустријата во целост и имаат експертиза, особено во поглед на тоа како функционираат големите пазари што се примарна фокусна точка на BtoBet и во 2022.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Андоновски: Е-трговијата веќе не е алтернативен, туку доминантен економски модел
Владата на Република Македонија ја потврдува својата посветеност кон унапредување на електронската трговија како двигател на економијата, преку спроведување на јасна стратегија за дигитална трансформација, зајакнување на интероперабилноста и намалување на административните пречки за граѓаните и компаниите, изјави министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски, на отворањето на 8-та Регионална Е-комерц конференција во Скопје.
Тој истакна дека е-трговијата веќе не е алтернативен, туку доминантен економски модел, кој бара силна поддршка од државата преку модерни дигитални платформи, регулаторна предвидливост и иновации ориентирани кон пазарот.
„Интероперабилноста што ја бесплатно ја овозможивме за повеќе од 76 институции и компании – со повеќе од 2.6 милиони безбедни трансакции месечно и раст од 260% – претставува не само успех на администрацијата, туку можност за приватниот сектор. Таа отвора простор за дигитални услуги, безбедна размена на податоци, брз пристап до потребните административни податоци и нови бизнис-модели што ја поврзуваат државата и компаниите во еден заеднички дигитален екосистем“, изјави министерот Андоновски.
Во рамки на поддршката за мали и средни претпријатија, Министерството за дигитална трансформација преку Европскиот дигитален иновациски хаб – INNOFEIT EDIH, им овозможува на компаниите пристап до лаборатории, дигитални алатки и експертска поддршка за тестирање нови технологии пред инвестирање. Овој хаб нуди и обуки за дигитални вештини во областа на вештачка интелигенција, сајбер-безбедност, автоматизација и интернет на нештата, со цел да ја зголеми конкурентноста на домашните компании на европскиот пазар.
Во истата насока, Националниот центар за вештачка интелигенција – Везилка, развива АИ решенија применливи и во приватниот сектор, со што создава услови електронската трговија да стане поефикасна, попаметна и побезбедна.
„Намалувањето на бирократијата и отворањето на податоците за бизнис-заедницата се клучни за модерна држава. Владата создава инфраструктура каде иновацијата е во центарот, а граѓаните и компаниите се вистинските корисници на дигиталната трансформација“, додаде Андоновски.
Тој најави дека во следниот период Владата ќе продолжи да инвестира во дигитална инфраструктура, унапредување на екосистемот за иновации, како и во програми за поддршка на стартапи и претприемачи во дигиталната економија.
Економија
„Виз Ер“ воведува евтина „бизнис класа“, можете да платите за да го задржите средното седиште празно
Нискобуџетната унгарска авиокомпанија „Виз Ер“ ќе започне со тестирање на таканаречената „основна бизнис класа“ на одредени летови од декември оваа година, нудејќи малку повеќе удобност во рамките на својата стандардна услуга без додатоци. Оваа нова функција ќе биде воведена на пет рути, вклучувајќи летови до Лондон, Рим и Будимпешта.
Концептот е едноставен – во првиот ред од авионот, средното седиште ќе биде оставено празно за да им се обезбеди на деловните патници повеќе простор и да се олесни качувањето. Мајкл Делехант, виш комерцијален и оперативен директор, нагласи дека цената нема да биде драстично повисока.
„Што се однесува до цените на билетите, таа никогаш нема да биде повеќе од цената на купување дополнително седиште“, изјави тој на прес-конференција.
Иако билетите за овие специјални седишта ќе бидат поскапи, патниците сепак ќе бидат третирани исто како и сите други.
„Повеќе се работи за ефикасноста на патувањето и малку дополнителен простор во авионот“, рече Делехант.
Воведувањето премиум услуги е тренд што го следат и американските нискобуџетни превозници за да се натпреваруваат со големите превозници.
Делехант забележа дека сè уште има силна побарувачка за нискобуџетни летови во Европа, но дека пазарот треба да се развива.
Економија
Поскапуваат бензините и дизелот
Бензините и дизелот од ноќеска на полноќ ќе поскапат за половина и за еден денар, соопшти Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад на Република Северна Македонија (РКЕ).
Од 4.11.2025 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 95 74,00 (денари/литар)
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 98 76,00 (денари/литар)
Дизел гориво ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) 71,00 (денари/литар)
Масло за горење Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) 69,50 (денари/литар)
Мазут М-1 НС 36,913 (денари/килограм)
Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 се зголемуваат за 0,50 ден/лит.
Малопродажната цена на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) се зголемува за 1,00 ден/лит.
Малопродажната цена на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) не се менува.
Малопродажната цена на Мазутот М-1 НС се зголемува за 0,856 ден/кг и сега ќе изнесува 36,913 ден/кг.

