Економија
Донаторска акција на Веро за поддршка на образованието на децата од СОС Детско село
Водејќи се од желбата и досегашната практика да им помага на најранливите категории граѓани, Веро и годинава организира хуманитарна донаторска акција наменета за децата без родителска грижа од СОС Детско село. Донаторската акција ја организира со цел да го поддржи нивното образование, овозможувајќи им подобри услови за школување и еднакви шанси во образовниот процес.
Хуманитарната акција може да ја поддржат сите граѓани преку купување на посебно означени производи од училишната програма во сите Веро маркети и Jumbo продавници. Во периодот од 15 август до 15 септември, за секој купен означен ранец се донираат 30 денари за СОС Детско село, за училишен несесер 10 денари, а за купување на секој означен молив, пенкало, тетратка или друг училишен прибор се донира по 1 денар. Сите средства од оваа донаторска акција се собираат во специјалниот фонд за СОС Детско село и се наменети за образовните потреби на децата без родители.

„Минатата година со поддршка на нашите партнери за првпат ја организиравме оваа донаторска акција преку која не само што собравме средства за дечињата од СОС Детско село, туку и ја подигнавме општествената свест за значењето на солидарноста и меѓусебното помагање. Наша цел како општествено одговорна компанија е да направиме значајна промена во заедницата посветено помагајќи им на најранливите категории граѓани, но и да влијаеме врз целото општество за да ја разбудиме хуманоста кај секој поединец. Особено сме горди што во изминатиот период на криза и неизвесност реализиравме повеќе значајни хуманитарни активности со кои ја покажуваме нашата посветеност кон заедницата“, вели Петар Денковски, генерален директор на Веро.
Од СОС Детско село ја поздравуваат хуманитарната акција на Веро, истакнувајќи дека и оваа година таа има големо значење за децата без родители и родителска грижа.
„Испраќаме голема благодарност до Веро и нивните партнери бидејќи повторно излегоа во пресрет во време на пандемија и не ги заборавија дечињата поддржани од СОС Детско село. Оваа хуманитарна донаторска акција ќе помогне тие да добијат еднаква шанса за образование, со надеж за подобра иднина. Горди сме што можеме да кажеме дека имаме партнер како Веро“, истакнува Јулијана Гапо, нацонален директор на СОС Детско село.
Хуманитарната донаторска акција на Веро е поддржана од повеќе компании-партнери како што се Папироти, Пан Граф, Унивел, Офис плус, Просветно дело, Графотекс и BIC.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Андоновски: Е-трговијата веќе не е алтернативен, туку доминантен економски модел
Владата на Република Македонија ја потврдува својата посветеност кон унапредување на електронската трговија како двигател на економијата, преку спроведување на јасна стратегија за дигитална трансформација, зајакнување на интероперабилноста и намалување на административните пречки за граѓаните и компаниите, изјави министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски, на отворањето на 8-та Регионална Е-комерц конференција во Скопје.
Тој истакна дека е-трговијата веќе не е алтернативен, туку доминантен економски модел, кој бара силна поддршка од државата преку модерни дигитални платформи, регулаторна предвидливост и иновации ориентирани кон пазарот.
„Интероперабилноста што ја бесплатно ја овозможивме за повеќе од 76 институции и компании – со повеќе од 2.6 милиони безбедни трансакции месечно и раст од 260% – претставува не само успех на администрацијата, туку можност за приватниот сектор. Таа отвора простор за дигитални услуги, безбедна размена на податоци, брз пристап до потребните административни податоци и нови бизнис-модели што ја поврзуваат државата и компаниите во еден заеднички дигитален екосистем“, изјави министерот Андоновски.
Во рамки на поддршката за мали и средни претпријатија, Министерството за дигитална трансформација преку Европскиот дигитален иновациски хаб – INNOFEIT EDIH, им овозможува на компаниите пристап до лаборатории, дигитални алатки и експертска поддршка за тестирање нови технологии пред инвестирање. Овој хаб нуди и обуки за дигитални вештини во областа на вештачка интелигенција, сајбер-безбедност, автоматизација и интернет на нештата, со цел да ја зголеми конкурентноста на домашните компании на европскиот пазар.
Во истата насока, Националниот центар за вештачка интелигенција – Везилка, развива АИ решенија применливи и во приватниот сектор, со што создава услови електронската трговија да стане поефикасна, попаметна и побезбедна.
„Намалувањето на бирократијата и отворањето на податоците за бизнис-заедницата се клучни за модерна држава. Владата создава инфраструктура каде иновацијата е во центарот, а граѓаните и компаниите се вистинските корисници на дигиталната трансформација“, додаде Андоновски.
Тој најави дека во следниот период Владата ќе продолжи да инвестира во дигитална инфраструктура, унапредување на екосистемот за иновации, како и во програми за поддршка на стартапи и претприемачи во дигиталната економија.
Економија
„Виз Ер“ воведува евтина „бизнис класа“, можете да платите за да го задржите средното седиште празно
Нискобуџетната унгарска авиокомпанија „Виз Ер“ ќе започне со тестирање на таканаречената „основна бизнис класа“ на одредени летови од декември оваа година, нудејќи малку повеќе удобност во рамките на својата стандардна услуга без додатоци. Оваа нова функција ќе биде воведена на пет рути, вклучувајќи летови до Лондон, Рим и Будимпешта.
Концептот е едноставен – во првиот ред од авионот, средното седиште ќе биде оставено празно за да им се обезбеди на деловните патници повеќе простор и да се олесни качувањето. Мајкл Делехант, виш комерцијален и оперативен директор, нагласи дека цената нема да биде драстично повисока.
„Што се однесува до цените на билетите, таа никогаш нема да биде повеќе од цената на купување дополнително седиште“, изјави тој на прес-конференција.
Иако билетите за овие специјални седишта ќе бидат поскапи, патниците сепак ќе бидат третирани исто како и сите други.
„Повеќе се работи за ефикасноста на патувањето и малку дополнителен простор во авионот“, рече Делехант.
Воведувањето премиум услуги е тренд што го следат и американските нискобуџетни превозници за да се натпреваруваат со големите превозници.
Делехант забележа дека сè уште има силна побарувачка за нискобуџетни летови во Европа, но дека пазарот треба да се развива.
Економија
Поскапуваат бензините и дизелот
Бензините и дизелот од ноќеска на полноќ ќе поскапат за половина и за еден денар, соопшти Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад на Република Северна Македонија (РКЕ).
Од 4.11.2025 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 95 74,00 (денари/литар)
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 98 76,00 (денари/литар)
Дизел гориво ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) 71,00 (денари/литар)
Масло за горење Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) 69,50 (денари/литар)
Мазут М-1 НС 36,913 (денари/килограм)
Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 се зголемуваат за 0,50 ден/лит.
Малопродажната цена на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) се зголемува за 1,00 ден/лит.
Малопродажната цена на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) не се менува.
Малопродажната цена на Мазутот М-1 НС се зголемува за 0,856 ден/кг и сега ќе изнесува 36,913 ден/кг.

