Економија
Квалитетот на Opel – во најголем подем
Квалитетот на Opel – во најголем подем
• Квалитет на Opel на највисоко ниво за сите времиња: лансирањето е подобренo за 25 % за само една година
• Амбициозна цел: број 1 по квалитет меѓу производителите на автомобили
• Резултати од анализата: воведени се нови методи за спречување на дефекти
• Во моментов: најдобри резултати за моделите на Opel во статистиката за дефекти на ADAC и извештајот TÜV
Квалитетот на Opel за патнички и лесни комерцијални возила (LCV) е на највисоко ниво за сите времиња. Во последните 12 месеци, на пример, квалитетот на лансирањето на новите автомобили е зголемен за 25 %. Оваа вредност произлегува од интерно дефинираните стандарди за производство на производителот, како и од повратните информации од клиентите во првата година по купувањето. Неодамна лансираните модели на Opel Corsa и Opel Mokka демонстрираат првокласен производствен квалитет уште на самиот почеток – без разлика дали се работи за ефикасни мотори со внатрешно согорување или за возила на батерии.
Има добри причини за ова подобрување на квалитетот: Opel си постави за цел нула грешки. За да го постигне ова, производителот на автомобили од Rüsselsheim воведе и нови методи за анализа кои имаат предвидувачки ефект во производството.
Ваквите системи за прогнозирање препознаваат кога параметрите се менуваат на таков начин што може да доведат до можни грешки во производството и превентивно интервенираат. Резултат: на прво
место не се произведуваат неисправни делови, производството продолжува непречено, а квалитетот е постојано на високо ниво
„Во Opel и низ групацијата Stellantis си поставивме амбициозни цели за квалитет. Сакаме да станеме број 1 помеѓу бројните производители. Секаде каде што се елиминираат грешките, го зголемуваме квалитетот, го зголемуваме задоволството на клиентите и во исто време ги намалуваме нашите трошоци“, изјави извршниот директор на Opel, Uwe Hochgeschurtz.
Во Rüsselsheim и Eisenach во Германија, префрлањето на најновата платформа на Групацијата, исто така, доведе до дополнителни подобрувања. Единствената стратегија на платформата и намалувањето на непотребната сложеност се важни фактори за висок квалитет и доверливост на возилата. Во седиштето на Opel само што започна сериското производство на новата генерација на Astra. Овде, Astra-та со пет врати, а наскоро и караванот Astra Sports Tourer ќе излезат од производната лента со германска прецизност. Сите верзии на Grandland се произведуваат во Eisenach според највисоките стандарди за квалитет. Ова е потврдено и со најновиот извештај на TÜV, во кој предводникот на SUV на Opel беше рангиран на одлично 11-то место од сите 128 прегледани модели. Дополнително, според статистиката за дефекти на ADAC за 2022 година, моделите на Opel во различни сегменти на пазарот, од Grandland и Crossland до ADAM, се издвојуваат како сигурни автомобили.
Инженерите на Opel се исто така фокусирани на дополнително подобрување на долгорочниот квалитет. За таа цел, интензивирана е соработката со добавувачите. Инженерите овде зборуваат за „робусност“ кога ги дефинираат времето на работа и стандардите за делови и компоненти. Покрај добро познатите студии за задоволството на клиентите, чуварите на квалитетот од Rüsselsheim, исто така, ги оценуваат прегледите и предлозите на форумите и другите канали на социјалните медиуми.
Покрај тоа, дилерите на Opel се вклучени во овој процес за да учат од нив, од гледна точка на клиентите, каде што се можни дополнителни подобрувања. Сите повратни информации се сфаќаат сериозно и се гледаат како можност за подобрување на квалитетот.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Мицкоски: Претходната власт трошела расипнички, но во првите 100 дена ние покажавме домаќинско работење и ги враќаме долговите
„Со реорганизација на Буџетот во овие први 100 дена, ако ја споредиме фактичката состојба којашто ја наследивме како Влада, од минус 200 милиони евра или отприлика минус 12 милијарди денари, можам да кажам дека веќе овој месец очекуваме да бидеме на позитивна нула.
А, што се однесува до институциите, надвор од Владините институции, министерствата, останатите претпријатија, можам да кажам дека во моментот АД ЕСМ има евидентирани долгови отприлика нешто повеќе од 5 милијарди денари, тоа е нешто над 80 милиони евра и се работи на санирање и намалување на истите. Фондот за здравство е исто така околу 5 милијарди денари, веќе 2 милијарди денари ќе бидат вратени овој месец, ќе бидат вратени оваа година. Ќе се обидеме во следната година целосно да дојдеме до состојба нула, затоа што кога сме во состојба нула и кога не барате одложено плаќање, тогаш и оние коишто ги испорачуваат оние лекарства коишто се потребни за пациентите, ќе бидат поевтини и поквалитетни.
Но тоа не е сѐ, тука се оние јавни претпријатија коишто е Национални шуми, Водостопанство, каде што долговите беа речи си милијарда денари, само по основ на плати беа близу половина милијарда. Или ако сѐ се собере можам да кажам дека, не само што го беа потрошиле Буџетот за помалку од половина година, туку и долговите кои што беа големи се бројат во, она коешто го затекнавме се брои отприлика околу една милијарда евра, нешто коешто претставува историски највисоко ниво на долгови коешто една Влада го наследила.“, изјави премиерот Христијан Мицкоски одговарајќи на новинарско прашање за состојбата со долговите на институциите и колку истите во првите 100 дена Владата успеала да ги врати и додаде:
„Но нема очајување, тоа е што е, сега сме се нафатиле за оваа работа, сме ја добиле довербата од граѓаните, работиме многу и ќе продолжиме да работиме. Сите го знаат тоа, не е некоја тајна коешто ова го зборувам јас денеска, ако беа добри немаше сигурно да бидеме ние тука, така што ќе продолжиме да работиме и да ги потсетуваме граѓаните каква лоша и очајна состојба оставија, но истовремено мора да дадеме сѐ од себе за да, или вака да го кажам тоа спортски, да го ставиме срцето на терен за да излеземе од оваа ситуација и мислам дека до крајот на оваа година ќе можеме да кажеме дека сме излегле од оваа ситуација.“, изјави претседателот на Владата, Мицкоски.
Економија
УСЈЕ го претстави својот напреден пристап во примената на вештачката интелигенција на AI Tech Summit 2024
ТИТАН УСЈЕ го презентираше иновативните решенија во примената на вештачката интелигенција на годинешниот AI Tech Summit, кој на едно место собра водечки светски компании и експерти од областа на напредни технологии и вештачка интелигенција. Самитот кој се одржа во Скопје е еден од најзначајните настани на оваа тема во Југоисточна Европа, а ги обединува технолошките иноватори, истражувачи и деловни лидери кои ги презентираат најновите достигнувања во примената на вештачката интелигенција во различни индустрии.
Панагиотис Маргарис, директорот за дигитални решенија на групацијата ТИТАН, која раководи со 14 цементарници во Северна и Јужна Америка, Африка и во Југоисточна Европа, ја претстави стратегијата на ТИТАН за имплементација на оперативен модел од следната генерација преку дигитална трансформација кој групацијата го имплементира постапно во сите свои цементарници. „Покрај другите бенефити, иновативните технолошки решенија и вештачката интелигенција ни овозможуваат високо ефикасен модел за користење на обновливата енергија, зелената инфраструктура, практиките од циркуларната економија и дигитална оптимизација, со крајна цел за декарбонизација на производството на цемент. Овој процес е управуван од централизирана експертиза од светска класа, а егзекуцијата успешно ја спроведуваат локалните експертски тимови. Горди сме што прераснуваме во еден од предводниците во секторот во однос на спроведувањето на иновативни дигитални решенија со примена на ВИ во секојдневното работење“, објасни Маргарис.
Во рамки на оваа стратегија на групацијата тимот на Цементарницата УСЈЕ во соработка со тимот за дигитализација на групацијата имплементираше автономен систем за оптимизација на производството во реално време – пионерско решение во цементната индустрија, кое понатаму се воведува во сите цементарници на групацијата. „Со користење на иновативните технологии и вештачката интелигенција успеавме да ја максимизираме пропусната моќ во производството, во исто време намалувајќи ја потрошувачката на енергија и подобрувајќи го квалитетот на конечниот производ. Конечно, постигнавме значајно намалување на емисиите на CO2, што е стратешка определба на нашата групација“, истакна Дејан Величковски, менаџер за дигитализација, ИТ инфраструктура и безбедност во Цементарница УСЈЕ.
Со учеството на овој значаен настан, ТИТАН УСЈЕ уште еднаш ја потврди својата посветеност на иновациите, ефикасноста и одржливоста, користејќи ги најсовремените технологии за подобрување на производните процеси и за намалување на влијанието врз животната средина.
На самитот учествуваа претставници на гиганти како Google, Microsoft, Amazon, NVIDIA, Netflix, како и голем број регионални и глобални технолошки компании. Нивните претставувања го истакнаа огромниот потенцијал на вештачката интелигенција за трансформација на различни сектори како ИТ, финансии, здравство, производство, забава и многу други. AI Tech Summit претставува важна платформа за регионално вмрежување и соработка меѓу професионалци од индустриите, истовремено овозможувајќи дискусии за иднината на вештачката интелигенција и нејзиното влијание врз глобалната економија.
ПР
Економија
Николоски-Варади: отворено прашањето за новиот јавен повик за финансиска поддршка за нови дестинации до и од Меѓународниот аеродром Скопје и аеродромот во Охрид
Заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски денеска оствари работна средба со извршниот директор на Визер, Јозеф Варади.
На средбата се разговараше за досегашната соработка меѓу Визер како корисник на финансиската поддршка за воведување на авиолини и Владата на Република Северна Македонија која ја реализира оваа мерка со цел поттикнување и унапредување на авиосообраќајот во земјата.
Исто така на средбата министерот Николоски го отвори и прашањето за новиот јавен повик за финансиска поддршка за нови дестинации до/од Меѓународниот аеродром Скопје и Св. Апостол Павле во Охрид за период 2025-2027 година.
Министерот детално информираше за условите и критериумите од јавниот повик, потенцирајќи го придонесот на авиокомпанијата Визер за развој на патничкиот ависообраќај во изминатиот период.
На средбата тој истакна дека јавниот повик е отворен за сите авиокомпании кои се заинтересриани да работат на македонскиот пазар под услови пропишани од јавниот повик.
Јавниот повик трае до 7 октомври и во рамките на тригодишната програма предвидено е финансиска поддршка во висина од 360 милиони денари. Покрај другите услови, предвидено е износот на финансиската поддршка да изнесува 9 евра по патник во доаѓање превезен од Меѓународен аеродром Скопје и 12 евра по патник во доаѓање превезен од аеродромот Св. Апостол Павле – Охрид.