Економија
Квалитетот на Opel – во најголем подем
																								
												
												
											Квалитетот на Opel – во најголем подем
• Квалитет на Opel на највисоко ниво за сите времиња: лансирањето е подобренo за 25 % за само една година
• Амбициозна цел: број 1 по квалитет меѓу производителите на автомобили
• Резултати од анализата: воведени се нови методи за спречување на дефекти
• Во моментов: најдобри резултати за моделите на Opel во статистиката за дефекти на ADAC и извештајот TÜV
Квалитетот на Opel за патнички и лесни комерцијални возила (LCV) е на највисоко ниво за сите времиња. Во последните 12 месеци, на пример, квалитетот на лансирањето на новите автомобили е зголемен за 25 %. Оваа вредност произлегува од интерно дефинираните стандарди за производство на производителот, како и од повратните информации од клиентите во првата година по купувањето. Неодамна лансираните модели на Opel Corsa и Opel Mokka демонстрираат првокласен производствен квалитет уште на самиот почеток – без разлика дали се работи за ефикасни мотори со внатрешно согорување или за возила на батерии.

The all-new Opel Grandland (2021)
Има добри причини за ова подобрување на квалитетот: Opel си постави за цел нула грешки. За да го постигне ова, производителот на автомобили од Rüsselsheim воведе и нови методи за анализа кои имаат предвидувачки ефект во производството.
Ваквите системи за прогнозирање препознаваат кога параметрите се менуваат на таков начин што може да доведат до можни грешки во производството и превентивно интервенираат. Резултат: на прво
место не се произведуваат неисправни делови, производството продолжува непречено, а квалитетот е постојано на високо ниво

Opel Astra Sports Tourer (2021)
„Во Opel и низ групацијата Stellantis си поставивме амбициозни цели за квалитет. Сакаме да станеме број 1 помеѓу бројните производители. Секаде каде што се елиминираат грешките, го зголемуваме квалитетот, го зголемуваме задоволството на клиентите и во исто време ги намалуваме нашите трошоци“, изјави извршниот директор на Opel, Uwe Hochgeschurtz.
Во Rüsselsheim и Eisenach во Германија, префрлањето на најновата платформа на Групацијата, исто така, доведе до дополнителни подобрувања. Единствената стратегија на платформата и намалувањето на непотребната сложеност се важни фактори за висок квалитет и доверливост на возилата. Во седиштето на Opel само што започна сериското производство на новата генерација на Astra. Овде, Astra-та со пет врати, а наскоро и караванот Astra Sports Tourer ќе излезат од производната лента со германска прецизност. Сите верзии на Grandland се произведуваат во Eisenach според највисоките стандарди за квалитет. Ова е потврдено и со најновиот извештај на TÜV, во кој предводникот на SUV на Opel беше рангиран на одлично 11-то место од сите 128 прегледани модели. Дополнително, според статистиката за дефекти на ADAC за 2022 година, моделите на Opel во различни сегменти на пазарот, од Grandland и Crossland до ADAM, се издвојуваат како сигурни автомобили.

2022 Opel Astra Hybrid
Инженерите на Opel се исто така фокусирани на дополнително подобрување на долгорочниот квалитет. За таа цел, интензивирана е соработката со добавувачите. Инженерите овде зборуваат за „робусност“ кога ги дефинираат времето на работа и стандардите за делови и компоненти. Покрај добро познатите студии за задоволството на клиентите, чуварите на квалитетот од Rüsselsheim, исто така, ги оценуваат прегледите и предлозите на форумите и другите канали на социјалните медиуми.
Покрај тоа, дилерите на Opel се вклучени во овој процес за да учат од нив, од гледна точка на клиентите, каде што се можни дополнителни подобрувања. Сите повратни информации се сфаќаат сериозно и се гледаат како можност за подобрување на квалитетот.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
																	
																															Економија
„Виз Ер“ воведува евтина „бизнис класа“, можете да платите за да го задржите средното седиште празно
														Нискобуџетната унгарска авиокомпанија „Виз Ер“ ќе започне со тестирање на таканаречената „основна бизнис класа“ на одредени летови од декември оваа година, нудејќи малку повеќе удобност во рамките на својата стандардна услуга без додатоци. Оваа нова функција ќе биде воведена на пет рути, вклучувајќи летови до Лондон, Рим и Будимпешта.
Концептот е едноставен – во првиот ред од авионот, средното седиште ќе биде оставено празно за да им се обезбеди на деловните патници повеќе простор и да се олесни качувањето. Мајкл Делехант, виш комерцијален и оперативен директор, нагласи дека цената нема да биде драстично повисока.
„Што се однесува до цените на билетите, таа никогаш нема да биде повеќе од цената на купување дополнително седиште“, изјави тој на прес-конференција.
Иако билетите за овие специјални седишта ќе бидат поскапи, патниците сепак ќе бидат третирани исто како и сите други.
„Повеќе се работи за ефикасноста на патувањето и малку дополнителен простор во авионот“, рече Делехант.
Воведувањето премиум услуги е тренд што го следат и американските нискобуџетни превозници за да се натпреваруваат со големите превозници.
Делехант забележа дека сè уште има силна побарувачка за нискобуџетни летови во Европа, но дека пазарот треба да се развива.
Економија
Поскапуваат бензините и дизелот
														Бензините и дизелот од ноќеска на полноќ ќе поскапат за половина и за еден денар, соопшти Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад на Република Северна Македонија (РКЕ).
Од 4.11.2025 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 95 74,00 (денари/литар)
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 98 76,00 (денари/литар)
Дизел гориво ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) 71,00 (денари/литар)
Масло за горење Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) 69,50 (денари/литар)
Мазут М-1 НС 36,913 (денари/килограм)
Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 се зголемуваат за 0,50 ден/лит.
Малопродажната цена на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) се зголемува за 1,00 ден/лит.
Малопродажната цена на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) не се менува.
Малопродажната цена на Мазутот М-1 НС се зголемува за 0,856 ден/кг и сега ќе изнесува 36,913 ден/кг.
Економија
Славески: Во септември депозитите на домаќинствата достигнале 427 милијарди денари
														Штедењето е системска неопходност и важен фактор за одржлив економски раст и за финансиска стабилност, порача гувернерот на Народната банка, Трајко Славески, на настанот по повод Светскиот ден на штедењето, којшто се одржа во организација на Македонската банкарска асоцијација, во присуство на министерката за финансии, Гордана Димитриеска-Кочоска, директорот на Фондот за осигурување депозити, Бехар Емини, претседателката на МБА, Маја Стевкова-Штериева и претставници од банкарскиот сектор.
Во своето обраќање, гувернерот нагласи дека во време на светска неизвесност и последователни кризи, штедењето претставува темел на отпорноста на економијата и на стабилноста на финансискиот систем.
„Отпорноста не е реакција, туку прашање на претходна подготвеност – градење простор за справување со кризите пред да се случат“, истакна Славески.
Тој посочи дека и покрај бројните шокови во последните години, кај граѓаните е задржана склоноста кон штедење и довербата во банкарскиот систем. Според податоците, во септември 2025 година, депозитите на домаќинствата достигнале 427 милијарди денари, што претставува раст од над 50% од почетокот на пандемијата. Зголемен е и уделот на денарските и на долгорочните депозити, што придонесува за стабилност и ја зајакнува отпорноста на економијата.
Гувернерот нагласи дека поттикнувањето на штедењето е од суштинско значење за зголемување на потенцијалот за раст и за намалување на зависноста од надворешни извори на финансирање, особено во контекст на светски економски промени, геополитички тензии и структурни предизвици. Според него, економиите во регионот мора повеќе да се потпираат на сопствените заштеди како двигател на инвестициите и долгорочната стабилност.
„Во свет полн со неизвесност, претпазливоста е најкредибилната константа, а штедењето е системска неопходност“, истакна Славески, додавајќи дека негувањето на културата на штедење и финансиска одговорност во рамки на семејствата, институциите и општеството е вложување не само во личната сигурност, туку и во економската сила на државата.

