Економија
Компактни спортски автомобили во врвна форма: Новиот Audi TT RS Coupé и Новиот Audi TT RS Roadster

Audi Sport го прикажа врвниот модел на серијата TT, со уште подинамичен изглед, новиот TT RS со сигурност покажува што има да понуди. Неговиот петцилиндричен мотор испорачува 400 метрички коњски сили, придружен со непогрешлив пет цилиндричен звук. Coupé и Roadster ќе бидат пуштени во продажба од пролетта 2019 година.
„Новиот TT RS претставува апсолутно врвна форма на спортските перформанси“, вели Michael-Julius Renz, извршен директор на Audi Sport GmbH. „Како добро обучен спортист, уште поизразено покажува колку моќ лежи под неговото мускулесто тело“. Oliver Hoffmann, технички директор на Audi Sport GmbH, додава: „Извонредните перформанси се постигнуваат со малата тежина, максимално спортски подесена суспензија и нашиот наградуван петцилиндричен мотор. Ја освоивме најпосакуваната Меѓународна награда за мотор на годината со 2.5 TFSI моторот, деветти пат по ред“.
Динамичен изглед: Надворешен дизајн
TT RS никогаш не бил толку моќен. Целосно променетиот преден дел и впечатливиот заден дел даваат целосно динамичен изглед. Логото на quattro во мат-титаниумски финиш изглед е поставен во долниот дел на сјајната црна „Singleframe“ решетка. Латералните воздушни приливи, кои се повторно зголемени, се поделени со вертикални ленти во внатрешноста и надворешноста. Дополнителните радијатори за ладење лоцирани зад типичната RS „honeycomb grill“. Латералните воздушни приливи кои се протегаат речиси до предните лакови на тркалата, го прават новиот TT RS поширок и уште позалепен кон подлогата.
Континуираниот преден дифузер, кој се протега до латералните краеви, го нагласува спортскиот изглед, инспириран од мотоспортот. Моделот RS има сјајна црна апликација во новодизајнираниот страничен праг. Куќиштето на надворешниот ретровизор е достапно во бои на каросеријата, мат алуминиум, сјајна црна и карбон.
На задниот дел е ново дизајнираното фиксирано крило кое дополнително привлекува внимание. Како дел од аеродинамичниот концепт, крилото ја поддржува типичната RS-изведба и ефикасност. Постојат вертикални елементи на двете страни над новиот специфичен RS-дифузeр. Двете големи овални издувни цевки создаваат типична завршница на RS.
LED-светлата се стандардни. Опционалните матрични LED-уреди ги регулираат долгите зраци интелигентно и со голема флексибилност. Опционалните матрични ОLED-светла за рикверц (органски светлосни диоди) со 3D дизајн го дистрибуираат своето екстензивно светло со екстремна хомогеност и прецизност. Кога се вклучува автомобилот, OLED-светлата за рикверц прават спектакуларен приказ. Во внатрешноста, управувачот е обележан со црвена линија на горниот дел.
Новиот TT RS е достапен во осум различни бои, вклучувајќи ја и новата RS специфична боја „Kyalami“ зелена и новите бои „pulse“ портокалова и „тurbo“ сина. На барање, стајлинг пакетите на мат алуминиумски и сјаен црн го нагласуваат дифузерот и задното крило. Сјајниот црн стилски пакет ги вклучува прстените на Audi и логото на моделот TT RS во црно на предната и задната страна како опција. Текстилниот покрив на TT RS Roadster е црн. Audi ексклузивната програма нуди разни дополнителни можности за индивидуализација.
Наградуван перформанс: 2.5 TFSI
Петцилиндарски, 294 kW (400 метрички коњски сили) моќност, 480 Nm, quattro погон на сите тркала – Audi TT RS импресионира со внатрешни вредности и нуди извонредни возни перформанси. Моделот Coupé остварува брзина од 0 до 100 км/ч за само 3,7 секунди. Музичката придружба е обезбедена со типичниот пет цилиндричен звук: 1-2-4-5-3. Поради оваа секвенца на вклучување на цилиндрите, вклучувањето се менува помеѓу соседните цилиндри и оние што се далеку оддалечени еден од друг. Овој уникатен ритам е музика за ушите на многу автомобилски ентузијасти.
Минатата година, Audi Sport ја доби најпосакуваната награда Меѓународна награда за мотор на годината за 2.5 TFSI моторот деветти пат по ред. Турбомоторот ја црпи својата моќ од 2.480 cm3 моторниот блок. Највисокиот вртежен момент на моторот од 480 Nm е достапен помеѓу 1.950 и 5.850 вртежи во минута. Највисоката брзина е регулирана на 250 км/ч или на 280 км/ч.
Силите на петцилиндричниот мотор се движат преку седумстепениот S-tronic до quattro постојаниот погон на сите тркала, кој ја дистрибуира потребната моќ помеѓу оските преку менувачот со двојна спојка. Селективна контрола на вртежниот момент на тркалата го прави управувањето уште поагилно и побезбедно. Возачот може да го користи динамичниот систем за ракување на Audi кој влијае на Quattro drive и другите компоненти како што се управувачот, S-tronic менувачот, карактеристиките на моторот и издувните клапи. Четирите расположливи режими се комфорот, автоматиката, динамичноста и индивидуалноста.
Чиста динамичност: Суспензијата
Ниската тежина од 1.450 кг и спортската суспензија ги обезбедуваат основните предуслови за одличното управување со Audi TT RS. Прогресивното управување адаптирано посебно за RS обезбедува близок контакт со патот. На предната оска, вентилираните и перфорираните челични дискови дејствуваат зад 19 или 20 инчните тркалата. Сопирачите се стандардни во црна боја, но достапни се и во црвена боја. Како опција, RS спортската суспензија PLUS е достапна со адаптивни амортизери со технологијата на Audi за магнетно возење. Нивната контролна технологија е исто така интегрирана во динамичниот систем за управување на Audi.
Инспириран од мотоспортот: Внатрешноста
Контролите и екранот во новиот TT RS се целосно фокусирани на возачот. RS спортските седишта со ромбоиден дизајн во Alcantra или опционално со „нoneycomb“ шара на кожа, како и логоата на RS на седиштата, воланот, праговите на вратите и педалите за менувачот на воланот го потенцираат спортскиот карактер на ова купе со 4 седишта. Специјалните RS екрани во стандардната виртуелна пилотска кабина на Audi „Virtual Cockpit“ со екран од 12,3 инчи обезбедува информации за притисокот во гумите, вртежниот момент и Г-силите. Во рачниот режим, приказот на светлото за менување на брзината го поттикнува возачот да премине во следната брзина кога ќе се достигне максималниот вртежен момент. Во прилог на мултифункционалните копчињата, спортскиот кожен волан на RS со менувачки педали има две контроли за вклучување и исклучување на моторот, како и динамичен систем за управување на Audi.
Новиот RS пакет-дизајн додава црвени или сини моменти на воздушните вентили кај вратите од автомобилот, безбедносните ремени и подните подлоги со логото на RS. Проширениот дизајн на RS исто така нуди контрастни елементи за дизајн на седиштата и централната конзола.
Современ: Инфо-забавениот систем на TT RS
Audi исто така нуди голем број на инфо-забавни карактеристики. Опциите вклучуваат MMI навигација Plus со допир, вклучувајќи бесплатно пребарување на текст и контрола со гласовни команди со природен говор, како и Wi-Fi hotspot и интернет модул за поврзување на Audi. Онлајн услугите се поврзуваат со возилото преку брз LTE модул. Интерфејсот за паметни телефони на Audi ги поврзува паметните телефони со TT RS и може беспрекорно да пренесува содржини до Audi виртуелната пилотска кабина преку USB. Звучниот систем Bang & Olufsen обезбедува одлично звучно искуство со моќност од 680 вати.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Како Македонија ќе ги искористи минералните богатства-МАНУ со предлог стратегија во Министерството за енергетика

Во просториите на Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини, се одржа состанок на кој академици од Македонската академија на науките и уметностите (МАНУ) ја презентираа новата предлог Стратегија за геолошки истражувања и одржливо искористување на минералните суровини за периодот 2025-2045 која е во завршна фаза од изработка, по што ќе следи јавна расправа и нејзино усвојување од страна на Владата. Делегацијата на МАНУ беше предводена од академик Блажо Боев и научниот соработник Александар Дединец.
Стратегијата има за цел да го дефинира обемот и начинот на реализација на основните геолошки истражувања, како и одржливото искористување и потребите за експлоатација на минералните суровини кои се од клучно значење за развојот на стопанството на Република Македонија. Документот детално го разработува искористувањето и експлоатацијата на природните ресурси во следните 20 години, при максимална заштита на природните особености на животната средина и на здравјето на луѓето со користење на најсовремени паметни технологии, практики и знаења применети во најразвиените земји во светот.
Министерката Сања Божиновска ја истакна важноста на оваа стратегија за економскиот развој на земјата, нагласувајќи дека одржливото управување со минералните ресурси е од суштинско значење за енергетската независност и индустрискиот напредок. Таа изрази благодарност до МАНУ за нивниот придонес во изработката на овој стратешки документ.
Академик Боев посочи дека стратегијата е резултат на темелни истражувања и анализи, со цел да се обезбеди балансиран пристап помеѓу економскиот развој и заштитата на животната средина. Дединец додаде дека документот е усогласен со глобалните трендови и стандарди, и дека неговата имплементација ќе придонесе за подобрување на квалитетот на животот на граѓаните.
Присутните на состанокот се согласија дека успешната реализација на стратегијата ќе зависи од блиската соработка меѓу институциите, научната заедница и приватниот сектор, со цел да се обезбеди одржлив и долгорочен развој на рударскиот сектор во земјата.
Економија
Mint App – сега и на Apple Store!

Позитивно известување за сите корисници на услугите на Минт Финтек Груп.
Mint App – сега и на Apple Store!
Сите финтек услуги на Mint FinTech Group – сега достапни за корисниците на iPhone!
Брз пристап до кредити, осигурување, патувања, награди и девизен курс – сè на едно место.
Преземете ја денес: mint.com.mk/mintapp
ПР
Економија
Халкбанк предупредува на зголемена активност на измамнички пораки и апелира за внимателност

Халкбанк АД Скопје информира дека во изминатиот период сѐ почести се обидите за неовластено прибирање лични и финансиски податоци на граѓаните.
Се испраќаат лажни СМС или електронски пораки до поширок круг граѓани од земјата, во кои се злоупотребува името на банката. Истите содржат линк до измамничка веб-страница или прикачен документ со намера за измама. Целта на овие пораки е да се прибираат податоци за платежните картички, со цел истите да бидат злоупотребени.
Банката апелира до јавноста да не се отвораат линкови добиени преку вакви пораки, да не се внесуваат лични или финансиски податоци на линкуваните веб-страници и граѓаните да бидат особено внимателни. Постои можност измамничката веб-адреса да се промени во иднина, па затоа е потребна зголемена претпазливост.
Халкбанк АД Скопје никогаш нема да побара од своите клиенти лични податоци или информации за платежните картички преку ваков тип пораки. Целосната комуникација од страна на банката се одвива исклучиво преку официјални и безбедни канали.
Банката посочува и на тоа дека пораките се упатени до широка база на контакти меѓу кои може случајно да има и клиенти на банката и затоа, доколку некој од нив има внесено податоци на измамничката веб страница, неопходно е веднаш да го контактира контакт центарот на Халкбанк АД Скопје за преземање понатамошни активности за спречување на измамите.
Телефонскиот број на контакт центарот е +389 2 3296 330 и истиот е на располагање 24 часа во денот.