Економија
Компанијата „Виваком“, во сопственост на „Јунајтед груп“, е најбрзо растечки давател на сателитски услуги на глобално ниво

Бугарскиот телеком се искачи на врвот на Светската асоцијација за телепорт (WTA) само две години откако му се приклучи на водечкиот телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа
Бугарскиот телекомуникациски оператор Виваком (Vivacom), кој е во сопственост на Јунајтед Груп го освои највисокото признание на престижното меѓународно рангирање. Виваком сега е број еден на глобално ниво врз основа на растот на приходите од сателитски услуги за деловни клиенти, според Top Teleport Operators 2022, објавено од страна на Светската асоцијација за телепорт (World Teleport Association – WTA). Покрај тоа што ја достигна позицијата број 1 во категоријата “Најбрзи 10 оператори со најбрз развој”, оваа година бугарскиот телекомуникациски оператор исто така се приклучи на групата на “Глобални Топ 20 компании врз основа на приходи од сите прилагодени извори на комуникации”, вклучително и оператори на телепорти и сателитски флоти.
Водечката позиција на Виваком на WTA рангирањето доаѓа само две години по нејзиното купување од Јунајтед Груп, водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. По серијата нови инвестиции во развојот на сателитската станица Plana Earth фокусирана на услуги насочени кон деловни клиенти, во 2021 година на Виваком му беше доделена целосна сертификација Tier 4 од Светската асоцијација за телепорт (WTA), највисока можна сертификација во областа од овие услуги, рангирајќи ја сателитската станица меѓу најсовремените објекти од ваков тип во светот.
Викторија Боклаг, извршен директор на Јунајтед Груп изјави: „Постигнувањето на Виваком покажува дека со вистинска стратешка визија, насочени инвестиции и тимска експертиза на локално ниво, можеме да поставиме стандарди на глобално ниво. Воодушевени сме што успехот на нашиот бугарски тим го препознаваат и клиентите и нашата индустрија“.
Во изминатите 10 години, Виваком инвестираше над 10 милиони евра во развојот на своите сателитски услуги за деловни клиенти, проширувајќи го своето партнерство со некои од најголемите светски сателитски оператори и даватели на содржини.
Николај Андреев, извршен директор на Виваком изјави: „Преку нашата најсовремена земјена станица, нудиме услуги низ Европа, Африка, Јужна Америка и Азија, емитувајќи преку 500 ТВ канали до милиони домаќинства ширум светот. Згора на тоа, обезбедуваме поврзување со некои од најтешко достапните места на глобално ниво, вклучувајќи го и Антарктикот. Горд сум на нашиот тим од професионалци кои успешно ја позиционираа нашата компанија меѓу врвните глобални партнери за даватели на сателитски услуги. Остануваме посветени на нашата стратегија за иновации, инвестирање и испорака на врвни производи и услуги, ставајќи го самоуверено Виваком на меѓународната мапа на индустријата“.
За Светската асоцијација за телепорт (WTA)
Од основањето во 1985 година, Светската асоцијација за телепорт (www.worldteleport.org) им помага на своите членови да се стремат повисоко. Денес, WTA е водечки партнер во растот на операторите кои управуваат со сателитски копнени станици, застапувајќи ги нивните комерцијални интереси и промовирајќи висок квалитет во нивните деловни практики, технологија и операции. Здружението објавува извештаи за најдобри практики и презентира вебинари за технолошките промени и нивните деловни и пазарни влијанија. Исто така, презентира настани и награди и обезбедува глобални програми за сертификација и оценување за да се потврди квалитетот и да се поттикне подобрување. Целењето повисоко создава можности. Целењето повисоко носи и ризик. WTA е посветена да им помогне на своите членови да ги искористат можностите и да управуваат со ризиците за да ги пронајдат патиштата до раст на пазарот што масовно се менува.
За Јунајтед Груп (United Group)
Јунајтед Груп (https://united.group) е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа, со седиште во Холандија. Активна во осум земји, компанијата има повеќе од 15 милиони корисници и речиси 15.000 вработени. Таа генерира приближно 2,6 милијарди евра годишни приходи. Јунајтед Груп има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивниот избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат извонредност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година. Во рамки на Јунајтед Груп, во Северна Македонија, работи компанијата Тотал ТВ.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Славески со ИФЦ: соработка за унапредување на дигиталните финансии и финансиската вклученост

Гувернерот на Народната банка, Трајко Славески, ја оствари својата прва средба со претставникот на Меѓународната финансиска корпорација (ИФЦ) во земјава, Висар Перани. На средбата се разговараше за можностите за соработка меѓу Народната банка и ИФЦ во повеќе области, вклучително и во рамките на проектот на ИФЦ насочен кон унапредување на дигиталните финансиски услуги и поттикнување на финансиската вклученост во регионот.
Проектот се спроведува во контекст на стратегиските определби на ИФЦ за создавање напреден и одржлив дигитален финансиски екосистем, заради поддршка на иновациите, градење капацитети кај давателите на финансиските услуги и за развој на конкурентна и сеопфатна околина.
Во текот на разговорот, беше истакната важната улога на Народната банка во дигиталната трансформација на финансискиот систем преку современа регулатива и активности што ја поттикнуваат иновацијата. Посебен акцент беше ставен на новата правна рамка во платежната сфера, којашто овозможи отворање на пазарот за нови даватели на услуги и поттикнување на финтек-иновациите.
Гувернерот Славески ја нагласи подготвеноста на Народната банка за унапредување на соработката со ИФЦ, особено во делот на поддршката за давателите на платежните услуги во натамошната интеграција со платните системи на Европската Унија, по членството во СЕПА, како и во развојот на инстант плаќањата и подготовката на новата среднорочна стратегија за развој на платниот систем.
Претставниците на ИФЦ го нагласија значењето на усогласувањето на регулативните рамки со меѓународните стандарди и поттикнувањето партнерства помеѓу банките, финтек-фирмите и приватниот сектор.
Средбата претставува важен чекор кон унапредувањето на партнерските односи меѓу Народната банка и ИФЦ, заради зајакнување на финансискиот екосистем и промовирање на финансиската вклученост, велат од НБРМ.
Економија
Дурмиши за новата потрошувачка кошничка: ќе служи за градење политики поврзани со минималната плата и ќе се усогласи со европските стандарди

На четвртата седница на Економско-социјалниот совет, министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши ја истакна важноста од повторното активирање на трипартитниот дијалог меѓу Владата, синдикатите и работодавачите, кој претставува суштински механизам за социјална кохезија и економски напредок. Тој ги поздрави новите претставници на Конфедерацијата на слободни синдикати, со што, како што рече, се враќа легитимитетот на Советот.
Министерот информираше дека е успешно завршена постапката за утврдување на репрезентативноста на синдикатите – прашање што подолг период го блокираше нормалното функционирање на ЕСС. Воедно, се предложени измени на Законот за работни односи, со кои прагот за репрезентативност се намалува од 10 на 5 проценти, со цел да се поттикне поинклузивен и плуралистички социјален дијалог.
Дурмиши го претстави и процесот за изработка на нова, официјална методологија за пресметка на потрошувачката кошничка, заснована на проверливи и релевантни податоци од Анкетата за потрошувачка на домаќинства, спроведена од Државниот завод за статистика. Новата кошничка ќе служи како основа за градење политики поврзани со минималната плата и социјалните трансфери и ќе биде усогласена со европските стандарди.
Економија
Трипуновски: Откупните цени за пиперката се зголемени – прва класа ќе се откупува по 45 денари за килограм

Откупните цени за пиперката се зголемени – прва класа ќе се откупува по 45 денари за килограм, изјави министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски.
„На состанокот се договорија откупните цени по класи за пиперката. За прва класа откупната цена на пиперката изнесува 45 денари, за прва-втора класа е 35 денари, за втора класа откупната цена изнесува 20 денари, а за трета класа откупната цена ќе биде 15 денари”, појасни министерот.
Тој посочи дека тоа се почетните цени со кои што ќе започне откупот на пиперката за реколтата 2025 година.
„Пиперката во Македонија се одгледува во два региони – струмичкиот и прилепскиот регион. Бербата треба да биде во договорен период за да не се соочиме со зголемена количина на берба на пиперка во текот на денот и да имаме застој во откупот”, додаде министерот Трипуновски.
Министерот истакна дека оваа година откупните цени за пиперката се зголемени во однос на минатата година.
„Текот на откупот ќе го следиме преку Државниот инспекторат за земјоделство. Како Министерство стоиме на располагање, а трендот на зголемување на земјоделското производство треба да продолжи и понатаму”, посочи тој.