Економија
Која е маркетинг-професијата на новото време?

Пишува Габи од LeanSEM
Во последниот период слушаме многу за „падот“ на Маркетингот во Македонија. Дефинитивно сите индустрии се менуваат, па така и нашата. Во LeanSEM работиме со некои од најконкурентните компании од Силиконската Долина, односно со над 50 од нив. Со тоа имаме можност од прва рака да видиме во која насока се развива светот на дигиталниот маркетинг.
Денес, повеќе од кога било, се бараат резултати. Компаниите ги зголемуваат буџетите за дигитален маркетинг на сметка на сите други маркетинг гранки. Тоа е поради три клучни причини: 1. Маркетингот на Гугл и Фејсбук (па и сите други дигитални маркетинг канали) се мерливи. Знаете колку добивате за парите и секој вложен долар го насочувате кон резултати; 2. Сега сите се онлајн. Базата на корисници на онлајн платформите постојано расте. Ако до вчера овие медиуми беа нарекувани „нови медиуми“, денеска тие се водечки. Во новото време една компанија може совршено да работи без канцеларија, но потешко ќе преживе без онлајн присуство; 3. Кризата со Covid-19 и социјалното дистанцирање не „натера“ сите да бидеме многу повеќе онлајн. Една од „последиците“ од кризата, иако според нас ова е позитивна последица — е дигитализацијата. Онлајн купувањето, пребарувањето и информирањето станаа дел од нашето секојдневие, речиси преку ноќ.

Основачот на LeanSEM – Ненад Молеровиќ на all web конференција
Сите овие причини одат во полза на растот на LeanSEM и на нашите клиенти, па дури и во овие (не)времиња. Ние работиме маркетинг, претежно на Google и Facebook и управуваме со буџетите на нашите клиенти наменети за овој тип на рекламирање. Станува збор за големи проекти на какви ретко кои дигитални маркетинг агенции во Македонија можат да работат. Пазарите исто така се дијаметрално различни. Поради континуираниот раст, константно сме во потрага по нови членови на тимот. Ни требаат луѓе фокусирани на резулатати, кои со жар ќе ги креираат, анализираат и подобруваат кампањите на клиентите, секој ден.
Повеќе не постои работа од 8 до 4, барем во светот на дигиталниот маркетинг. Ние се натпреваруваме со конкуренција на светско ниво, со најдобрите компании во областа и тоа значи дека (PPC) маркетингот ни е стил на живот. Профилите на луѓе кои ги бараме сакаат да работат со најдобрите компании, но и самите сакаат да постигнат најдобри резултати. Затоа, како што расте компанијата, така растат и вработените во LeanSEM. Ретки се компаниите (агенциите) каде доколку донесете резултати може и 5пати да ви порасне платата, во само 1 година. Сè зависи од самиот вработен и разултатите кои ќе ги донесе. Токму затоа Тимот на LeanSEM е причината за успех на нашата маркетинг агенција.

Тимот на LeanSEM на „петочко“ Zoom дружење
Во тимот на LeanSEM имаме свои LeanSEM вредности кои ги имаат сите вработени, и доколку се пронајдете во нив, аплицирајте за отворените позиции. Едвај чекаме да ги запознаеме нашите нови колеги, но и да му покажеме на светот дека и една македонска компанија може да „игра“ во прва лига кога е дигиталниот маркетинг во прашање.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Директна авиолинија Скопје – Прага, за Божиновска таа е реална врска меѓу двете економии
Со првиот лет на новата директна авиолинија Скопје – Прага, земјава прави значаен исчекор во унапредувањето на меѓународната поврзаност, економската соработка и мобилноста на граѓаните, истакнуваат во соопштението од Министерството за енергетика.
На настанот по повод воспоставувањето на авиолинијата се обрати министерката за енергетика, рударство и минерални суровини Сања Божиновска, заедно со чешкиот амбасадор Јарослав Лудва, генералниот директор на TAV Македонија, Неџат Курт, како и претставници на Wizz Air.
Како претседател на Мешовитата комисија за економска соработка, министерката информираше дека иницијативата за директна авионска линија била покрената на Заедничкиот македонско-чешки состанок во Прага, во март годинава, како дел од пошироката агенда за продлабочување на билатералните односи и олеснување на бизнис-комуникацијата.
Божиновска истакна дека воспоставувањето на директната линија не е случаен потег, туку резултат на јасна визија и конкретна иницијатива.
„Оваа авиолинија е реална врска меѓу две економии, два пазара и две општества. Поврзаноста е предуслов за развој, за мене, оваа линија има и силна лична димензија. На 20 август 1998 година се иселив во Прага, во време кога немаше директен лет меѓу нашите две земји. Поврзаноста беше комплицирана, скапа и временски исцрпувачка. Од 2005 до 2012 година постоеше директна линија и од лично искуство знам колку директната авионска врска значи – не само симболично, туку реално, за животот, за бизнисот и за секојдневната комуникација меѓу луѓето. Затоа, уште од првиот ден како министерка, силно се залагам за продлабочување на врските меѓу Македонија и Чешка и за создавање реални услови што ќе ја олеснат таа поврзаност“ , нагласи Божиновска.
Според надлежните, директната авиолинија Скопје – Прага ќе придонесе за зголемен туристички и деловен сообраќај, подобра мобилност на граѓаните и посилно вклучување на Македонија во европските економски текови.
Авиосообраќајот е важен сегмент од целокупната стратегија за модерна инфраструктура, економски раст и регионална интеграција, при што ваквите проекти се реализираат преку координирана соработка меѓу институциите и приватниот сектор.
Министерката Божиновска ја поздрави соработката меѓу TAV Македонија и Wizz Air, оценувајќи дека таа е пример за ефикасно партнерство кое носи конкретни резултати за граѓаните и економијата.
Економија
Од полноќ нови цени на горивата
Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад на Република Северна Македонија (РКЕ) донесе Одлука со која се врши намалување на малопродажните цени на нафтените деривати во просек за 2,09% во однос на одлуката од 12.12.2025 година.
Од 16.12.2025 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 95 73,00 (денари/литар)
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 98 75,00 (денари/литар)
Дизел гориво ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) 66,50 (денари/литар)
Масло за горење Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) 65,50 (денари/литар)
Мазут М-1 НС 32,635 (денари/килограм)
Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 како и на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) се намалуваат за 2,00 ден/лит.
Малопродажната цена на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) се намалува за 1,00 ден/лит.
Малопродажната цена на Мазутот М-1 НС се намалува за 0,248 ден/кг и сега ќе изнесува 32,635 ден/кг.
Референтните цени на нафтените деривати на светскиот пазар во споредба со претходната пресметка бележат намалување во просек: кај бензините за 4,932%, кај дизелот за 4,357%, кај екстра лесното масло за 1,790% и кај мазутот намалувањето е за 1,013%.
Курсот на денарот во однос на доларот во изминатиот период по кој беа формирани цените со претходната пресметка е понизок за 0,1167%.
Економија
СЕТЕК РОДЕНДЕН во СИНО – блискост, радост и исполнети желби
СЕТЕК го обои овој декември во сино – симбол на блискост, доверба и на вредноста на желбите што си ги упатуваме едни на други. Декември е месец кој поттикнува поврзување и ја истакнува магијата на споделената радост. Денес, многу од тие желби се поврзани со технологијата која го прави животот поедноставен, порадосен и поубав.
Веќе 32 години, СЕТЕК ја следи мисијата – да ги поврзува луѓето и технологијата, да креира успех и да инспирира радост.
Годинава, роденденот на СЕТЕК се поврзува со кампањата Blue December, која ја слави моќта на дарувањето и можноста за блискост со техниката. Поволностите што ги нудиме – роденденски и во текот на целиот месец – не се само обични попусти. Тие се внимателно осмислени решенија за сите кои сакаат да израдуваат некој свој близок, со вистинска вредност, значење и впечаток.
“Упатуваме искрена благодарност до сите кои низ годините се дел од нашата мисија – заедно растеме, се усовршуваме и го приближуваме светот на технологијата до секој човек. Вашата поддршка и доверба ни овозможуваат да продолжиме и да го подобруваме секојдневието на луѓето” – изјавија од Сетек.
Нека овој декември биде исполнет со топли моменти, споделена радост и остварени желби – вистински празнично син. Нека секој подарок, секоја насмевка и секое внимание, поттикне искрена поврзаност што ќе нѐ потсетува колку е важно да бидеме тука едни за други.
Сетек нуди голема палета на улуги како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање.
Промотивните попусти ќе бидат достапни во сите салони на Сетек низ земјата, како и онлајн преку веб-страницата www.setec.mk
Придружете ни се во прославата со специјални роденденски попусти!
ПР

