Економија
НЕПТУН-семејството заедно со генералниот директор Горан Цветинов ги пронајдоа и наградија најуникатните палавковци

Најголемиот синџир маркети за бела техника и електроника во Македонија, „Нептун“, предводен од генералниот директор, Горан Цветинов, континуирано работат на подобрување на корисничкото искуство, имплементирајќи нови начини, кои помагаат за подобро препознавање на потребите на потрошувачите. Како што секогаш се стремат кон подобро запознавање на потрошувачот, на ист начин постојано ги препознаваат и поддржуваат и семејните вредности.
Секој заеднички миг со семејството гради бесценети спомени, кои се вистинската смисла на животот. Секојдневната задача на секој родител во модерното окружување е често смислување на различни и забавни активности, исполнувајќи го времето на своите деца, кои секогаш се во потрага по нови „палави” предизвици.
Генералниот директор, Горан Цветинов, заедно со Нептун-семејството и нивниот долгогодишен партнер LG, ја согледаа потребата за повеќе забавни моменти и преку креативен и забавен фотопредизвик, ги разубавија и овековечија најпалавите моменти на децата, измамија многубројни искрени насмевки, а внесоа и нова свежина во дигиталниот свет.
30 дневниот фотопредизвик, во кој главната улога ја имаа најмалите членови, траеше до 20 февруари и имаше една единствена цел – преку фотографија, семејствата да си ги овековечат најинтересните и најсмешни моменти од своите мали палавковци. За целиот предизвик да биде поинтересен, „Нептун“ реши да награди тројца палавковци кои имаа најуникатни и најсмешни фотографии.
Овие 30 дена беа незаборавни за многу родители и деца, кои беа предизвикани од страна на Сара Мејс, Димитар Атанасовски, и нивната мала, слатка и палава Илина, кои преку фотографии ги истакнаа нејзините палавштини, креативни моменти и дружби.
По завршувањето на фотопредизвикот, кој несомнено помина одлично, со многу интересни, смешни и палави фотографии, објавени со hashtag-от #lgпалавковци и тагнување на @neptunmakedonija, најтешката задача ја имаше публиката, како и Сара, Димитар и Илина.
Довербата, лојалноста и палавите моменти на учесниците беше наградена со LG-производи. Генералниот директор на „Нептун“, Горан Цветинов, и претставникот од LG, Јосип Радиќ, ги наградија првиот и вториот палавковец. Првата награда падна во рацете на @mavcoska_viktorija, чија фотографија беше наградена со LG телевизорот UHD TV LG 50 UN 7400. Со второто место се здоби палавата и уникатна фотографија на @maja_sah, која беше наградена со мобилен телефон LG Velvet. Третиот LG палавковец, беше избран од страна на Димитар, Сара и Илина и според нивниот заеднички избор третата награда ја доби профилот на @ackovadespina, која објави интересна и палава фотографија од својата ќеркичка, која ќе стане Нептун-инфлуенсер во некоја од следните кампањи на „Нептун“.
„Нептун“ и LG се заблагодаруваат на Димитар, Сара и Илина, кои помогнаа овој предизвик да биде вистинско ремек-дело, а упатуваат и голема благодарност до сите оние кои одлучија да ги споделат најубавите и најсмешни моменти од своите палавковци и ги направија овие 30 дена посебни и незаборавни.
Големото семејство на „Нептун“ и генералниот директор, Горан Цветинов, ги повикуваат семејствата да продолжат да создаваат спомени и да уживаат во моментите поминати со најмилите, а „Нептун“ ќе продолжи да наградува и изненадува со иновативни технолошки решенија за нивните домови и секојдневие.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
СДСМ: Инфлација од 4,4 проценти беснее и во август, власта не носи ниту една мерка

Растот на трошоците за живот не запира, статистиката повторно регистрира зголемување на инфлацијата и цените на мало, реагираат од СДСМ.
Како што истакнуваат, според најновите податоци на Државниот завод за статистика, инфлацијата на годишно ниво, односно август 2025 година споредено со август 2024 година, бележи зголемување од 4,4%. Најголемо зголемување има на трошоците за храна и безалкохолни пијалаци од 6,2 %.
„Во истиот период, цените на мало поскапеле за 4,1%. Дури за 6,7% се зголемени цените на мало за прехранбени производи.
Ова е реалноста која ја живеат македонските граѓани – животот станува сѐ поскап, инфлацијата ја јаде куповната моќ.
Ова е резултатот од погрешните и аматерски економски политики на владата предводена од Христијан Мицкоски.
Колку и да сака премиерот Мицкоски да прикаже дека во државата добро се живее, статистиката не лаже, граѓаните ја чувствуваат сиромаштијата на свој грб.
Оваа влада покажа дека ниту има стратегија, ниту капацитет да ја заузда растечката инфлација. Жално е што владата на ВМРО-ДПМНЕ покажа дека нема желба да им помогне на граѓаните и да преземе конкретни мерки за заштита на животниот стандард“.
Според опозициската партија, додека граѓаните прават математики како да го протуркаат месецот, власта се расфрла со народни пари за свои луксузи и партиски интереси.
„Нема пари за повисоки плати, но има пари за милионски тендер за скапа опрема за промоција и организирање на настани.
СДСМ постојано предупредува на растечкиот тренд на инфлацијата и понуди конкретни решенија за раст на платите и намалување на цените, кои владејачкото мнозинство не ги прифати. Сега повторно бараме владата да преземе итни мерки за заштита на животниот стандард, граѓаните не смеат да бидат жртва на погубните политики на оваа власт“.
Економија
Поскапуваат бензините и дизелот

Од ноќеска на полноќ цените на бензините и на дизелот ќе се зголемат за еден денар, соопшти Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад на Република Северна Македонија (РКЕ).
Од 10.9.2025 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 95 76,00 (денари/литар)
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 98 78,00 (денари/литар)
Дизел гориво ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) 69,50 (денари/литар)
Масло за горење Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) 69,00 (денари/литар)
Мазут М-1 НС 37,148 (денари/килограм)
Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98, како и на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) и на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) се зголемуваат за 1,00 ден/лит.
Малопродажната цена на Мазутот М-1 НС се намалува за 1,245 ден/кг и сега изнесува 37,148 ден/кг.
Економија
Славески на средба со извршниот директор на АФИ: Поттикнување на финансиската вклученост како предуслов за економскиот развој

За време на Глобалниот форум на Алијансата за финансиска вклученост (АФИ), кој се одржува во Намибија, гувернерот на Народната банка, Трајко Славески, оствари средба со извршниот директор на АФИ, Алфред Ханиг. На средбата се разговараше за напорите на Народната банка за подобрување на пристапот до финансиски услуги, зголемување на финансиската писменост и промовирање на дигиталните финансиски канали.
„Финансиската вклученост е клучен предуслов за повисока економска активност и доход. Народната банка континуирано работи на олеснување на пристапот до финансии, заштитата на потрошувачите и промовирaњето на дигиталните и зелените финансии,“ истакна гувернерот Славески.
Според последните податоци од Светската банка, 84% од населението над 15 години во земјава поседува сметка, што претставува највисоко ниво во регионот на Западен Балкан. Користењето дебитни и кредитни картички расте, при што 76% од граѓаните ги користат за плаќања, а 62% од сопствениците на сметка вршат онлајн плаќања.
На средбата беше истакнато дека натамошното унапредување на финансиската вклученост, особено кај младите, жените и ранливите групи, е од стратегиско значење за економскиот развој и стабилноста на земјата.
Гувернерот Славески и извршниот директор на АФИ, Ханиг се согласија дека размената на искуствата и соработката меѓу централните банки и меѓународните институции ќе придонесе за натамошно зајакнување на финансиската вклученост и зголемување на довербата на населението во финансискиот систем.
АФИ е глобална мрежа за финансиска вклученост, која опфаќа централни банки и финансиски регулатори од 84 земји во светот, овозможувајќи размена на знаење и искуства, како и развој на ефективни политики за финансиска вклученост.