Економија
(Видео) Новата Toyota Aygo X – Инспирација за новата генерација!

□ Целосно нов компактен урбан кросовер, уникатен за А-сегментот на возила
□ Концептот на “зачинети бои” и извонредниот дизајн му додаваат нова димензија на карактерот на Aygo X
□ Компактен, а сепак простран, истовремено нуди одлична агилност, нешто што доликува на модел од А-сегментот на возила
□ Самоуверено возење и подобрена видливост со високо ниво на комфор при возењето
□ Целосно спакуван со напредна технологија, истовремено останувајќи економичен
Целосно новата Toyota Aygo X е уникатен кросовер во А-сегментот на возила, дизајниран и произведен за европскиот купувач за да ги задоволи барањата на градскиот и приградскиот живот.
Со цел да го направи новото Aygo X најдобриот производ што се нуди во сегментот, Toyota презеде темелно истражување на барањата за возење во град низ целиот континент, слушајќи ја желбата на клиентите за стилски, компактен и безбеден автомобил.
Резултатот е најновиот компактен автомобил во линијата на Toyota, конструиран врз добро познатата GA-B платформа на Toyota Global New Architecture (TNGA), за првпат претставена во новиот Yaris – автомобилот на годината за 2021 година во Европа – а од неодамна и во Yaris Cross.
Без разлика дали е во град или на отворен пат, автомобилот од А-сегментот мора да се истакне со својата компактност и агилност за да му ја пренесе довербата на возачот. Исто така, треба да создаде и пренесе чувство на емоции, а истовремено да ги интегрира најдобрите технолошки достигнувања во компактен пакет што е економичен за возење.
Целосно новото Aygo X го испорачува сето ова, па дури и повеќе, за да биде сè она што го посакуваат европските клиенти од еден автомобил од А-сегментот.
МИРИС НА ЗАЧИНИ
Дизајнерите на новото Aygo X сакаа да внесат чувство на смелост и зачинетост кај купувачите на компактни автомобили во Европа.
Откако Aygo за првпат пристигна на пазарот во 2005 година, не само што беше најпристапниот автомобил на Toyota во Европа, туку ги воодушеви и клиентите со својот младешки и забавен карактер. Овие квалитети привлекоа многу нови европски купувачи кои се свесни за стилот и квалитетот на возилата на Toyota.
Повеќе од кога било, новите клиенти на Toyota бараат стил, оригиналност и шанса да го покажат својот личен израз. Секој заслужува кул автомобил!
По презентирањето на концептот на Aygo X во „Sparkling Chilli Red“ бојата, проектот Aygo X беше префрлен во одделот за “Styling” во Toyota Motor Europe во Белгија, каде дизајнерските тимови тесно соработуваa со тимот за планирање, истражување и развој на производите за да го претворат новиот автомобил од А-сегментот од концепт до реалност.
Храбрата изведба со двобојна каросерија на Aygo X, заедно со новиот концепт на “зачинети бои”, создава уникатен графички профил што го привлекува вниманието и ја нагласува подготвеноста на новиот модел веднаш да стапи во акција.
Новиот концепт на бои е инспириран од различни зачини каде секоја боја ги доловува вкусовите на купувачите но и карактерот на автомобилот.
Кардамон остава впечаток на стил и елеганција, давајќи префинета и дискретна естетика
Чили е огнена и висококвалитетна боја што ги привлекува погледите на минувачите
Ѓумбир е софистицирана беж боја што навестува дух на авантура
Џунипер е младешки израз на мажественост и е сина боја создадена специјално за моделот давајќи му ледена свежина
Секоја од овие моќни зачинети бои во контраст со црна боја на покривот и задниот дел го прави Aygo X веднаш да се истакне и да биде препознатлив.
Оваа тема на зачини не е само површинска. Внатрешните детали се совпаѓаат со зачинетите бои на надворешноста за да дадат препознатлив дизајн и на внатрешноста. Ако одблизу ги видите седиштата, ќе се забележи симболот „X“ дискретно зашиен во ткаенината. Името на моделот Aygo X исто така суптилно се проткајува во остриот изглед на фаровите за да се обезбеди силен и кохерентен идентитет.
Двобојноста на Aygo X веднаш го привлекува вниманието на луѓето. Јасно е дека не се работи само за
детаљ. Тоа е составен дел од дизајнот.
КОМПАКТЕН И АГИЛЕН
Со должина од 3700 mm, новиот Aygo X е за 235 mm подолг од неговиот претходник, додека меѓуоскиното растојание е зголемено за 90 mm. Карактеристично е што моделот ќе се нуди со 17” и 18” тркала.
Дизајниран за најтесните градски улици, Aygo X има и исклучително мал радиус на вртење од само 4,7 метри, еден од најдобрите во сегментот.
Вкупната ширина на каросеријата е зголемена за 125 mm на 1740 mm во споредба со Aygo. Како резултат на тоа, предните седишта се поместуваат за 20 mm поназад, зголемувајќи го просторот на рамената за 45 mm. Багажниот простор е исто така водечки во сегментот, и истиот е зголемен за 60 литри (на 231) во споредба со претходната генерација. Висината на возилото е зголемена за 50 mm на 1510 mm.
Системот за управување е приспособен за урбано и приградско возење, при што новиот CVT менувач обезбедува најдобра реакција во класата, интуитивно менување на брзини, истовремено одржувајќи силна рамнотежа на потрошувачката на енергија и гориво.
БЕЗБЕДЕН
Без разлика дали се движи низ градски сообраќај или вози по автопати, секој возач сака да се чувствува безбедно, а Aygo X го обезбедува тоа на повеќе начини.
Како компактен кросовер со висока позиција на возење, растојанието од подлогата е зголемено за 11 mm од претходната генерација.
Положбата на седење е подигната за 55 mm што овозможува лесен визуелен контакт со другите учесници во сообраќајот, особено со велосипедистите и пешаците. Понатаму, аголот на А-столбот е зголемен за 10 % на 24º за подобра видливост.
ТЕХНОЛОШКИ НАПРЕДЕН
Aygo X е компактен автомобил опремен со најсовремените технолошки достигнувања.
Најновиот мултимедијален систем на Toyota исто така нуди и навигација базирана на “cloud” за да обезбеди информации за рутата во реално време. Новите услуги ќе се воведуваат со текот на времето преку безжични надградби, така што новиот софтвер и поврзаните услуги автоматски ќе се внесуваат во системот. Мултимедијалниот систем нуди исто така и жична и безжична врска со паметни телефони преку Android Auto и Apple CarPlay.
Aygo X прави голем чекор напред во однос на безбедноста, воведувајќи го Toyota Safety Sense како стандардна опрема ,за прв пат кај компактен модел од А-сегментот.
Најновиот Toyota Safety Sense користи комбинација на камера и радар, а системот за предупредување од судир (PCS) сега работи и при поголеми брзини. Aygo X стандардно е опремен и со сензори за откривање пешаци во дневни и ноќни услови, откривање велосипедисти во дневни услови, систем за помош за ублажување на судир, интелигентен адаптивен темпомат како и систем за помош при одржување коловозна лента.
ЕКОНОМИЧЕН
Aygo X е придвижуван од повеќекратно наградуваниот 1.0-литарски мотор којшто е значително подобрен за да ги исполни европски регулативи, а истовремено нуди високи нивоа на безбедност и перформанси, со потрошувачка на гориво од само 4,7l/100km и емисија на CO2 од 107 g/km.
Aygo X има најниска тежина на каросеријата од кој било автомобил од А или Б сегментот, што помага да се испорача одлична економичност на горивото.
Моделот на македонскиот пазар ќе се понуди со почетна цена од 13.490 Евра и 10 годишна гаранција на возилото.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
„Идни инженери на своите први работни задачи во Министерството за енергетика“, Божиновска ги посети студентите на нивните практикантски позиции

Студентите од Факултетот за електротехника и информациски технологии (ФЕИТ) ја започнаа студентската практикантска настава во Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини.Веќе се распределени по сектори и започнаа со практична работа во рамки на Министерството и органите во негов состав.
Министерката Сања Божиновска денес ги посети младите практиканти на нивните работни позиции, при што лично се запозна со нивните ангажмани, задачите што им се доделени и областите во кои се вклучени.
„Гордост е да се види енергијата и мотивацијата што овие млади луѓе ја носат со себе. Веќе од првиот ден, тие не се тука само како набљудувачи – туку активно се вклучени во конкретни процеси, подготвуваат материјали, истражуваат и дискутираат. Ова е таа нова генерација која сакаме да ја задржиме во земјата и да ѝ дадеме можност да се развива тука – во институциите каде што се градат јавните политики,“ изјави министерката Божиновска.
Во разговорот со студентите, министерката упати порака на поддршка и охрабрување: „Потребни ни се луѓе што разбираат технологија, енергетика и современи предизвици. Но уште повеќе ни се потребни луѓе што сакаат да направат разлика. Вие сте тука не само за да учите, туку и да донесете нова перспектива. Ќе ве поддржиме во секој чекор.“
Студентите се распределени според нивната стручна насоченост во одделенијата за енергетика, обновливи извори, енергетска ефикасност, минерални суровини, стратешко планирање и дигитализација. Со нив работат ментори од редовите на администрацијата, со цел да добијат реален увид во функционирањето на институцијата и активна улога во тековните задачи.
Програмата се реализира врз основа на Меморандумот за соработка меѓу Министерството и ФЕИТ, како дел од заложбата за поддршка на млади инженери и нивно вклучување во развојот на енергетските политики. Министерството најавува продолжување и проширување на оваа програма и во иднина, со цел создавање континуитет во градење на домашен стручeн кадар и обезбедување генерации експерти подготвени да ја водат енергетската транзиција.
Економија
Министерството за финансии достави барање до 22 меѓународни финансиски институции и банки за финансирање на брзата пруга

Министерството за финансии денеска испрати до 22 меѓународни финансиски институции и странски комерцијални банки барање за покажување интерес за финансирање на проектот за изградба на брза пруга долж Коридорот 10.
Станува збор за финансиски институции од Европа, САД, Јапонија и Обединетото Кралство, од кои дел се институции со коишто земјата и претходно соработувала на одредени проекти.
Поконкретно барањето е доставено до Светска банка, Европската банка за обнова и развој, Европската инвестициска банка, Фондот за меѓународен развој на ОПЕК, Француската развојна агенција, КФВ Развојната банка, Италијанската развојна банка, Јапонската агенција за меѓународна соработка, германската ДЗ Банка, Морган Стенли, Уни Кредит Банка Австрија, Сити банк, ЏП Морган, Дојче Банк, Сосиете Женерал, Рајфајзен банк, ЕРСТЕ банк, Банка ИМИ, британската Стандард чартерд, Банка на Америка, јапонската МУФГ Банка, како и американската Голдман Сакс. Износот кој се бара за реализација на проектот е 1,91 милијарда евра.
Согласно испратеното барање, одговорот за пројавување интерес меѓународните финансиски институции и странските комерцијални банки треба да го достават до крајот на овој месец, со можност за продолжување на рокот по барање на банките.
Имено, Министерството за финансии го испраќа барањето за пројавување интерес со меѓународните финансиски институции врз основа на Заклучок на Владата и врз основа на законските прописи, односно Законот за јавен долг. Заедно со барањето Министерството за финансии испраќа до меѓународните финансиски институции и банките и образложение за проектот подготвено од Министерството за транспорт и врски и МЖ Инфраструктура, а кое исто така е разгледано од страна на Владата.
Економија
(Видео) Дебакл на економиските политики на власта: Македонија на дното на Европа, велат од СДСМ

„Согласно последните податоци на Евростат, Македонија денес е претпоследна во Европа по висина на минимална плата, зад нас е само Албанија. Истовремено сме последни по куповна моќ. Ова не се бројки и податоци од некоја црна хроника – ова е нашата реалност со власта на ДПМНЕ. Овие статистики се потрда за реалноста во која платата не им стигнува на граѓаните ниту до 10-ти во месецот“, вели Симона Цветаноски – членка на Извршниот одбор на СДСМ.
„Реалност во која граѓаните мора да кратат и штедат на се додека функционерите на ДПМНЕ се луксузираат, си ги покачуваат платите и продаваат приказни дека сме четврти во Европа.
Ова веќе не е само економска криза, ова свесно и намерно понижување на достоинството на секој граѓанин на Македонија.
Евростат не лаже. Но Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ лаже – лаже кога вели дека „се грижи“, лаже кога зборува дека сме четврта најјака економија во Европа, лаже кога ве убедува дека добро живеете. Сите економски параметри укажуваат на драматично влошување на квалитетот на животот. Инфлацијата оди нагоре, цените повторно се без контрола, платите стагнираат. Во Макеоднија моментално добро живеат само функционерите од власта.
Дуото Трајко Славевски и Христијан Мицкоски ова го прават намерно и осмислено. Целта е јасна, да се држат граѓантие во неизвесност, да се држат платите на минимум додека тие ги спроведуваат своите криминални проекти и задолжувања. Ниту ги интересира состојбата во која живеат луѓето, ниту сакаат да помогнат реално нешто да се смени, ги интересираат само нивните огромни бизнис зделки.
СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ не се исти. Што правеше СДСМ? Го зголемивме минималецот од 9.000 на над 20.000 денари. Донесовме закон за автоматско усогласување на платите со трошоците за живот за да не може никој политички да ги уценува граѓаните за растот на платите туку да им следува со закон.
Ги зголемивме платите во приватниот сектор. Инвестиравме 2,6 милијарди евра во економија, помош за граѓаните и стабилизација на струјата.
А што прави ВМРО-ДПМНЕ? Ги одби сите предлози за покачување плати. Ги блокираше мерките за поевтини основни производи. Не вложи ниту денар во поддршка за граѓаните во криза. Си гледа само за себе – за привилегираните бизнис партнери, но не и за народот.
Христијан Мицкоски и Трајко Славески ќе останат запаметени не како реформатори, туку како луѓе што ја згазија економската надеж на оваа земја. Како политичари што ја заборавија работничката рака која го движи оваа држава.
Време е за одговорност. Време е за гласна борба за повисоки плати, за фер услови, за економија во функција на граѓаните, не за бизнис партнерите на ВМРО-ДПМНЕ.
СДСМ нема да молчи. Ќе зборуваме секој ден, за секој човек што живее тешко и заслужува повеќе. Затоа што докажавме со дела што е економски патриотизам и како секој граѓанин е важен. Покажавме дека сме различни и дека државата може да има власт која се грижи за граѓаните а не за сопствените интереси“, изјави Симона Цветаноски – членка на Извршниот одбор на СДСМ.