Економија
Нови технологии, поголема удобност: Volkswagen го претстави новиот Touareg

· Подобрениот премиум SUV блеска со високотехнолошки карактеристики
· Новите LED Matrix IQ.LIGHT HD светла проектираат светлина точно на лентата на возење
· Подобрената суспензија нуди одлична комбинација на удобност и перформанси
· Touareg R eHybrid со 340 kW (462 КС) повторно е водечки модел во производната линија
Volkswagen ја надградува третата генерација на Touareg со големи подобрувања: суспензијата, како и екранот и оперативниот концепт на теренецот се променети, а предниот и задниот дизајн се изострени. Посебно впечатливи карактеристики се ново развиените HD matrix фарови напред и LED задните светла, кои се изведени како светлосна лента. За прв пат во Германија е вградено црвено-осветлено лого на Volkswagen.
„Новиот Touareg импресионира со врвен квалитет и извонредна удобност. Уште еднаш систематски ги имплементиравме желбите на нашите клиенти во овој модел: го изостривме дизајнот, интегриравме осветлено задно лого и го направивме работењето уште по интуитивно. Ние, исто така, ги подобривме карактеристиките на возење, што го прави нашиот премиум Volkswagen уште подобар. Резултатот е вистински сеопфатен автомобил кој ќе ве возбуди во секое патување“ – изјави Имелда Лабе, член на Управниот одбор на Volkswagen за продажба, маркетинг и постпродажба.
Нов систем за осветлување. Друга предност на новите опционални IQ.LIGHT HD matrix фарови е долгото светло без отсјај: ова континуирано долго светло може трајно да се остави вклучено надвор од градовите, бидејќи интерактивните LED диоди се грижат просторот за маскирање на сообраќајот и возилата кои се движат од напред, да биде попрецизен од кога било досега.
Изострен дизајн. Новиот премиум SUV може веднаш да се препознае по новиот преден и заден дизајн. Напред, агрегатот формиран од решетката на ладилникот, фаровите и предната престилка добија нов изглед. Дизајнот на задниот дел е исто така поостар: тој сега има континуирана хоризонтална LED лента за групите на задните светла и вклучува лого на Volkswagen кое е осветлено во црвено.
Сè-во-едно – максимална удобност при патувањето и оптимални перформанси. Volkswagen ја засили суспензијата на Touareg. Меѓу другото, Touareg сега е стандардно опремен со нов сензор за оптоварување на покривот кој е тесно интегриран со електрониката на суспензијата. Ако се открие оптоварување на покривот, тоа му овозможува на контролниот систем како што е ESC (Електронска контрола на стабилноста) порано да интервенира за да се зголеми стабилноста при возењето. Спротивно на тоа, ако нема оптоварување на покривот, системот овозможува уште поспортски перформанси. Во зависност од верзијата, Touareg е достапен со иновативни технологии за суспензија, како што се систем за активна компензација при пролизгување и управување со сите тркала. Ова дополнително ја подобрува динамиката на возење на премиум SUV.
Подобрена внатрешност. Стандардната опрема на новиот Touareg вклучува и Innovision Cockpit. Ова се состои од дигитален кокпит и висококвалитетен инфозабавен систем Discover Pro Max. Различни функции на Innovision Cockpit, како што се навигација на ниво на лента и податоци за мапи во HD со висока резолуција, се оптимизирани во новиот модел. Подобрена е и стандардната гласовна контрола. USB-C поврзувањата со капацитет за полнење од 45 вати (претходно 15 вати) овозможуваат значително побрзо полнење на електронски уреди како паметни телефони, таблети или лаптопи. Дополнително, со оценување на повратните информации од клиентите, висококвалитетното ниво на внатрешноста на Touareg е дополнително подобрено. На пример, облогите на централната конзола сега се помеки од порано, обезбедувајќи дополнителна удобност.
Ефикасни системи за помош при возење. Touareg е стандардно опремен со голем број системи за практичност и помош. Дополнително, достапен е широк опсег на опционални системи. Тие ги вклучуваат, меѓу другото, следните технологии:
· „Travel Assist “ (помогнато возење до максимална брзина)
· „Trailer Assist “ (за помогнато маневрирање со приколка)
· „Night Vision “ (помош за ноќно возење)
Широк избор на мотори – како бензински, дизел или plug-in хибриди. Новиот Touareg ќе биде лансиран во пет погонски верзии. Покрај бензинскиот мотор со турбополнач, има избор од два турбодизел мотори и два plug-in хибриди. Сите високоефикасни мотори се стандардно комбинирани со 8-брзински автоматски менувач и постојан погон на сите тркала 4MOTION.
Touareg R eHybrid – модел со перформанси од Volkswagen R. Touareg R eHybrid е врвниот модел на производната линија со најмоќниот погонски систем: V6 бензински мотор плус електричен мотор со системска моќност од 340 kW (462 КС). Последната генерација ја продолжува долгата традиција на моделите Touareg R со високотехнолошки карактеристики и приспособена опрема. Сите тие беа развиени од Volkswagen R, одделот за врвни перформанси на Volkswagen.
Успешната приказна на популарниот премиум теренец. Во 2002 година, Touareg беше првиот SUV од Volkswagen. Со поттикот на новиот врвен модел, марката Volkswagen последователно се разви во еден од водечките глобални даватели на целосен опсег. Touareg стана и пионер на исклучително успешен тип на возило што денес го нуди Volkswagen во секој сегмент. Со својот висококвалитетен спој на возила за долги патувања, влечење приколки и теренски возила, моделот останува многу популарен. Повеќе од 1,13 милиони единици се продадени откако Touareg за прв пат беше претставен во 2002 година.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Пуштени во употреба првите 20 километри од автопатот Кичево-Охрид

Првите 20 километри од автопатот Кичево – Охрид, на потегот од Врбјани до Ботун, денеска се пуштени во употреба. Овој момент, според Владата, претставува пресвртна точка и симбол на работата, посветеноста и разликата во пристапот кон големите проекти меѓу актуелната и претходната власт.
На свеченоста присуствуваше премиерот Христијан Мицкоски, кој порача дека не се работи само за пуштање на делница, туку за враќање на довербата на граѓаните.
„Само една година откако ја презедовме одговорноста за водење на државата, успеавме да го откочиме еден од најзаглавените инфраструктурни проекти. Овој автопат беше симбол на застој и срам, а денес е симбол на новото време. Секој метар е изграден со напор и волја да се стави крај на неуспесите од минатото“, изјави премиерот.
Тој најави дека веќе следната година автопатот Кичево – Охрид ќе биде целосно завршен и ставен во функција.
„Ова нема да биде случајна победа, туку планиран успех и резултат на секојдневна одговорна работа“, додаде Мицкоски.
Оптимизам за иднината изрази и вицепремиерот и министер за транспорт и врски Александар Николоски, кој оцени дека со оваа делница се отвораат нови можности за граѓаните и туризмот во регионот.
„Ова е автопат кој ги поврзува Кичево, Охрид и Струга со Скопје, Тетово и Гостивар, но и со Албанија. Веќе денес, овие први 20 километри се реалност и корист од нив ќе имаат сите“, нагласи Николоски.
Тој потсети дека проектот бил оставен во заборав и запустен од претходната Влада.
„Ова беше симбол на неспособноста на СДСМ и ДУИ. Немаше ниту работници, ниту инженери, ниту механизација. А денес е доказ за нашата посветеност и тоа е клучната разлика“, рече Николоски, додавајќи дека е симболично што првиот дел се отвора токму во славна Дебарца.
Изградбата на целокупниот автопат, кој е со вкупна должина од 57 километри, треба да биде завршена до крајот на 2026 година.
Економија
Тодор Анѓушев на конференција на Делегацијата на германско стопанство „Децентрализирано снабдување со електрична енергија преку фотоволтаици“

Законските одредби се донесени, и останува да се поставуваат батерии со добра проценка и пресметка за да се постигне најдобра исплатливост, порача Тодор Анѓушев, директор на ЕМС во групацијата Фероинвест, на конференцијата на Делегацијата на германското стопанство во Македонија, на која германски фирми ги претставуваа своите практики, производи и искуства во енергетиката.
„Потребно е да одиме кон што повеќе обновлива енергија, но истовремено дистрибутивниот и преносниот систем треба да се стабилизираат за да може да го поднесат тоа. Треба што побрзо да се работи на поставување батериски системи и на тој начин да се реши дизбалансот што обновливите извори го прават во системот. Но, по инсталирањето многу битен ќе биде и мониторингот на батерискиот систем. Нашата компанија располага со сопствен мониторинг систем, и може да ја програмира, води и управува батеријата ден за ден за инвеститорот да добие оптимални резултати“ – изјави Тодор Анѓушев.
Германските компании на конференцијата ги презентираа своите технолошки решенија и искуства, вклучително и примената на BIPV (building integrated photovoltaics) – технологија која овозможува вградување на фотоволтаици во фасади и кровни елементи без да се наруши естетиката на објектите.
Овие практики покажуваат јасен тренд – иднината припаѓа на децентрализираното, чисто и ефикасно производство на енергија, а Северна Македонија, со усвоените закони и со компании кои веќе нудат современи решенија, има потенцијал да го следи тој пат со забрзан чекор.
Комерцијален текст
Економија
Божиновска: Новата ТС Охрид го поврзува Балканот и европскиот пазар на електрична енергија

Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, денес изврши теренска посета на градилиштето за изградба на новата трансформаторска станица Охрид (ТС Охрид), дел од проектот за интерконекција Македонија–Албанија. Проектот опфаќа две целини – LOT 1: далноводот Битола – граничен премин со Албанија и LOT 2: изградба на трансформаторската станица Охрид во близина на селото Мешеишта.
Божиновска се запозна со текот на интензивните градежни активности што се одвиваат на површина од 80.000 метри квадратни: изградба на потпорни ѕидови и наклони, градежни работи на командната зграда, комплетирани фундаменти и започната монтажа на челични носачи и опрема во 400 kV постројка.
„Со реализацијата на овој проект, Северна Македонија гради мост кон европските пазари на електрична енергија, создава услови за стабилно и економично снабдување за граѓаните и отвора простор за приклучување на нови производители од обновливи извори – што е наш врвен приоритет, “истакна Божиновска.
Изградбата на новата 400 kV линија е стратешко зајакнување на стабилноста и сигурноста на електроенергетската мрежа на земјава. Со тоа се заокружува електроенергетското поврзување со сите соседи, што овозможува не само зголемена стабилност и доверливост, туку и активно учество на пазарите за балансни и системски услуги и размена на енергија во регионот.
При посетата, таа беше пречекана и детално информирана за напредокот на проектот од страна на проект менаџерот Дарко Докузовски.