Економија
Претставени новите Turbo S-верзии на Porsche 911!
Porsche ги претставија Turbo S верзиите на новата генерација на 911. Повеќе моќ, подобра динамика и подобар комфор. Turbo S верзиите ни доаѓаат во купе и кабрио верзии со новиот 3,8 литарски боксер мотор со двојни турбини и моќност од 650 коњски сили! Што претставува дури 70 коњски сили повеќе од претходната генерација. Максималниот вртежен момент сега изнесува 800nm. Во оваа варијанта на 911, менувачот е уникатен за Turbo (Porsche Doppelkupplung – PDK), доаѓа со 8 брзини и резултира со време од 2,7 секунди до 100 км/ч – за 0,2 секунди побрзо, додека максималната брзина е иста и изнесува 330 км/ч. Мислиме дека е доволно.
Димензиите на новиот 911 Turbo S се минимално зголемени и тие вишок центиметри одат во корист на аеродинамиката. 45мм поширок на предната оска и 20мм повеќе во задниот дел. Новите рас-пар гуми (потесни напред, пошироки во задниот дел) ги зголемуваат возните карактеристики на овој супер-автомобил.
Адаптивната еродинамика и контролира отворите за воздух во предниот дел, додека големиот заден спојлер е дизајниран за уште повеќе downforce. За прв пат во 911, моќта се пренесува на патот на тркала во различни димензии, 20 инчни 255/35 напред и 21 инчни 315/30 позади. Новата опрема само го истакнува дополнително квалитетот на перформансите кои Turbo S ги нуди. Погонот за пренос на сите тркала воден од Porsche Active Suspension Management (PASM) кој е задолжен да ја контролира шасијата, е спуштен за 10мм и спортскиот издувен систем со варијабилно отворање гарантира дистинктивен звук кој искрено недостасуваше во „обичните“ Carrera S и 4S.
Комплетно новиот мотор во 911 Turbo S е варијација на моторот кој го видовме во Carrera. Целосно е редизајниран начинот на воздушно ладење, нови, поголеми VTG турбини и симетрична поставеност со електронски контролирани издувни клапи, гарантираат висока респонзивнот, моќност и вртежен момент, додека емисиите на штетни гасови се значително намалени.
Дизајнот прави одличен баланс помеѓу задоволството на возење, динамиката и спортските карактеристики, кои се идеални за секојдневното возење, како и возењето на патека. Подобрувањето на перформансите на новата генерација 911 Turbo S е значителна во спринтот до 200 км/ч за кое се потребни 8,9 секунди или цела секунда побрзо од претходната генерација. Благодарение на Porsche Traction Management (PTM) системот за погон на сите тркала има поголема моќност и подобра тракција со тоа што до 500Nm се пренесуваат на предната оска при лансирањето. Новата генерација на PASM шасијата е уште поспортска. Шасијата прецизно и брзо ги регулира дамперите за добивање на значителна предност во динамиката на возењето и стабилноста при свиоците, додека системот за управување станува „ласерски“ кога ќе го насочите воланот во саканата насока.
Страничните големи отвори за воздух се главна карактеристика на 911 Turbo, кои во новата генерација се поголеми, додека светлата се LED Matrix со два модула. Задниот спојлер пневматски се отвора и дава 15% повеќе downforce. Мускулниот спојлер е интегриран во деловите на воздушните отвори, со што се нагласува целиот дизајн на Turbo S. Новите издуви се четвороаголни со што Turbo дизајнот завршува, барем во надворешниот дел.
Внатре, Porsche 911 Turbo S очекувано ни доаѓа со високо квалитетни материјали од кожа, јаглеродни влакна или сребрени акценти. Новиот дизајн на дво-тонски ентериер го нагласува прелевањето на боите, материјалите и целиот карактер коj со Sport Chrono пакетот доаѓа со часовник за мерење на вашите кругови на патеката поставен во центарот на конзолата го постигнува ефектот. Turbo!
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Битиќи: Осигурителните компании да го повлечат зголемувањето на цените, а на граѓаните да им се компензираат средствата
Вицепремиерот задолжен за европски прашања, Фатмир Битиќи, на својата официјална Фејсбук страница имаше реакција на едностраната одлука на осигурителните компании за менување на тарифата и зголемувањето на цените на задолжителната осигурителна полиса за регистрација на возила.
„Згрозен сум од зголемувањето на сумата за задолжителна осигурителна полиса од страна на осигурителните компании. Ова може да се толкува и како директен атак, или политичко мешање на компаниите за осигурување, бидејќи тарифникот со тие зголемувања два пати е доставен до Владата и два пати не е одобрен на Владина седница.
Ова е манипулативен начин со кој надвор од предвидената процедура осигурителните компании изнаоѓаат начин да ја зголемат цената на авто осигурувањето на грбот на граѓаните.
Ова е пример за длабоката држава која мора да се искорени.
Го повикувам ресорното министерство за финансии и комисијата за заштита на конкуренција да постапат и да покренат постапка за олигополско здружување и осигурителните компании да го повлечат зголемувањето на цените, а на граѓаните кои веќе платиле повисоки цени очекувам да им се компензираат средствата“, реагира вицепремиерот.
Економија
ЕУ одвои 13,79 милиони евра за прекуграничен одржлив развој во Македонија и Албанија
Македонија и Албанија заедно ја започнаа Програмата за прекугранична соработка ИПА 3 во Корча.
Финансирана од ЕУ со буџет од 13,79 милиони евра, оваа Програма ја потенцира ангажираноста на двете земји да се усогласат со стандардите на ЕУ за одржлив развој и регионална интеграција до 2027 година.
Дополнително на промоцијата, беше најавен и предстојниот повик за предлози во рамките на програмата ИПА 3, поканувајќи заинтересирани страни да учествуваат во оваа Програма.
„Оваа иницијатива не само што се фокусира на клучни области како што се еколошката одржливост и социо-економскиот развој, туку исто така претставува клучен чекор кон нашата конечна цел за интеграција во ЕУ. Токму денеска најавуваме дека новиот повик за предлози ќе биде отворен многу наскоро, обезбедувајќи можности за конкретни и клучни проекти“, изјави Алтин Зечо, директор за конвергенција и кохезија со ЕУ, Државна агенција за стратешко планирање и координација на помош (САСПАК).
Зечо дополнително истакна дека членство во ЕУ бара зголемена соработка помеѓу нашите две земји, каде координирањето на заеднички политики и меѓусебната поддршка за постигнување на нашите цели и приоритети кон интеграција во ЕУ останува важен процес.
Вулнет Арифи, шеф на одделот за ЕУ и координатор за СБС, при Министерство за локална самоуправа на Република Северна Македонија, ја истакна улогата на Програмата во забрзувањето на аспирациите за членство во ЕУ.
„Со изградба на основите поставени од ИПА 2, оваа Програма не само што ја проширува соработката меѓу земјите, туку и повеќе ги усогласува нашите регионални политики со стандардите на ЕУ, отворајќи го патот за нашето очекувано пристапување. Претстојниот повик за предлози дополнително ќе ги активира нашите заедници да се ангажираат длабоко со нашиот процес на интеграција во ЕУ“, изјави Арифи.
Брисеида Ѓоза од Антена канцеларијата Северна Македонија – Албанија го истакна целосниот пристап на програмата: „ИПА 3 е детално креирана за да ги зголеми нашите регионални капацитети за исполнување на критериумите на ЕУ, фокусирајќи се на климатска отпорност, одржлив туризам и зачувување на културното наследство. Ги охрабруваме заинтересираните страни да се подготват за претстојниот повик, кој ветува дека ќе ги зајакне нашите заеднички напори.“
Ова стратешко вложување од ЕУ преку Програмата ИПА 3 е доказ за постојаните напори на Северна Македонија и Албанија за влез во ЕУ, испраќајќи директна порака за нивното патување кон европската интеграција.
Економија
Потпишан договор за реализација на новата инвестиција на турската компанија Шахтерм во ТИРЗ
Директорот на ТИРЗ, Јован Деспотовски и генералниот менаџер на компанијата „Шахтерм“, Фарук Шахин, потпишаа договор за реализација на новата турска инвестиција во Македонија. Со договорот кој го потпишаа во Бурса, се предвидува закуп на земјиште во ТИРЗ Скопје 2 со површина од над 20.000 м2 и изградба на објект со површина од над 13.000 м2. Ова е прва од двете фази на реализација на инвестицијата.
Потпишувањето на договорот следи само 4 месеци по најавата за новата турска инвестиција во земјава. Турската компанија ја зголеми и првично планираната инвестиција од 70 милиони евра на 100 милиони евра. Според деловниот план компанијата во наредните 10 години предвидува отворање на 1000 нови работни места. Новата инвестиција ќе опфати и центар за истражување и развој, а ќе преставува прв производствен капацитет на „Шахтерм“ надвор од Република Турција.
Потпишувањето на договорот е во рамки на посетата на Турција на делегација на ТИРЗ предводена од Деспотовски во рамки на која е предвидена и презентација на инвестициските можности пред турски компании. На потпишувањето присуствуваше и македонскиот амбасадор во Турција, Јован Манасиевски и Џунејт Шенер, потпретседател на бордот на директори на Стопанската комора на Бурса.
Инаку компанијата “Шахтерм“ има повеќе од 40 години искуство во дизајн и производство на системи за греење за бела техника и апарати за домаќинство. Во моментот, „Шахтерм“ е дел од водечките пет компании во оваа дејност на глобално ниво, со повеќе од половина од годишното производство наменето за пазарите надвор од Турција.
Листата на клиенти е составена од познати светски производители на бела техника и апарати за домаќинство како „Вирпул“, „Амика“, „Горење“, „Беко“ и „Кенди“.