Економија
Сите кои зборуваат германски се добредојдени во Мајорел Скопје

Мајорел вработува повеќе од 50 претстававници за корисничка поддршка со германски јазик
До крајот на оваа година Мајорел ќе креира до 200 позиции за почетно ниво
По објавата за доаѓањето во Скопје претходно во јануари, водечкиот глобален провајдер на следната генерација решенија за сеопфатно корисничко искуство (CX) најавува отворање на повеќе од 50 слободни работни места за корисничка поддршка за почетно ниво, во следните три месеци. Локалниот тим ќе обезбедува услуги за клиентите на германски јазик преку пораки, телефонски разговор и е-пошта за еден од своите клиенти, глобален бренд за патувања.
Компанијата во Скопје брзо расте, во април Мајорел назначи локални таленти на клучни менаџерски позиции, како што се Елена Мановска како локален менаџер во Скопје и Александра Аргир како менаџер за човечки ресурси во земјата, меѓу другите.
„Возбудена сум што сум дел од самиот почеток на ваков амбициозен проект во рамките на една навистина глобална компанија за аутсорсинг на бизнис процеси (BPO). Има многу можности за раст за кандидатите кои ни се придружуваат на почетокот на нашето патување во Скопје. Нудиме платени обуки за сите вработени и не бараме претходно искуство од луѓе кои аплицираат за позициите за корисничка поддршка на клиентите. Се фокусираме главно на германскиот јазик и комуникациските вештини на апликантите“, рече Александра Аргир, додавајќи дека пакетот за компензации и бенефиции е конкурентен за локалниот пазар.
Компанијата ветува покрај платата неколку поволности за привлекување нови таленти, од бонуси за добредојде и перформанси до програми за благосостојба и приватно здравствено осигурување, меѓу другото.
Според описот на работното место на официјалната веб-страница на компанијата, заинтересираните кандидати мора да поседуваат многу добри вештини за комуникација и самоизразување, пишување и јазични вештини: германски C1 ниво и добро познавање на англискиот јазик. Мајорел напомена дека тие ја таргетираат претежно помладата генерација за почетните позиции, со што обезбедуваат флексибилен распоред, а вработените можат да изберат да работат со скратено работно време или договори со полно работно време.
„Со нетрпение очекуваме да го зголемиме тимот и да ја пополниме нашата неверојатна и нова канцеларија со локални таленти. Се наоѓаме во срцето на центарот на Скопје, со одлични транспортни врски, во модерен деловен објект од 4 ката. Јас лично бев вклучена во дизајнирањето на канцеларијата од самиот почеток. Се фокусиравме на создавање пријатна средина, обезбедувајќи простор каде што нашите вработени можат да се повлечат, да се релаксираат и да се забавуваат. Планираме серија настани за оние кои сакаат да не’ посетат и да дознаат повеќе. Сите детали за идните настани ќе бидат објавени на нашата Фејсбук страница“. изјави Елена Мановска.
За Мајорел
Дизајнираме, градиме и испорачуваме сеопфатни решенија за корискички искуства (CX) од следната генерација за многу од најпочитуваните светски дигитални и вертикални водечки брендови. Нашиот сеопфатен глобален отпечаток од исток кон запад во 35 земји на пет континенти, со приближно 69.000 членови на тимот и 60 јазици, ни овозможува да испорачаме флексибилни решенија кои ја користат нашата експертиза во културните нијанси, за кои веруваме дека се од суштинско значење за вистинската извонредност во CX . Имаме длабока експертиза во доменот на целосно технолошко-агументирано корисничко искуство. Дополнително, нудиме дигитален ангажман на потрошувачи, CX консалтинг и иновативен пакет на сопствени дигитални решенија за вертикали на индустријата. Ние сме глобален лидер во услугите за содржина, довербата и безбедноста. Ние веруваме дека „ различниот – разноликиот Majorel“ е нашата култура на претприемништво.
Повеќе за компанијата прочитајте на ЛИНКОТ.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
МЗШВ: Во четвртиот квартал од 2025 година ќе биде објавен јавниот повик за претприемачите во прехранбената индустрија

Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство ја информира јавноста дека во четвртиот квартал од оваа година ќе биде објавен Јавниот повик 02/2025 за користење на средства од ИПАРД Програмата 2021-2027, мерка 3 – „Инвестиции во основни средства за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи”.
Оваа мерка претставува исклучителна можност за македонските претприемачи во прехранбената индустрија да ги унапредат своите капацитети и да станат поконкурентни на домашниот и меѓународниот пазар.
Мерката 3 – „Инвестиции во основни средства за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи”од ИПАРД Програмата овозможува финансиска поддршка за модернизација на преработувачките капацитети, инвестиции за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи, како и усогласување со европските стандарди. Преку оваа мерка се поддржува зголемувањето на конкурентноста на земјоделското производство и земјоделско-прехранбениот сектор во целина.
Средствата за оваа мерка се обезбедени преку Инструментот за претпристапна помош за рурален развој на Европската Унија (ИПАРД Програмата за периодот 2021 – 2027 година).
Министерството ги повикува сите заинтересирани да започнат со навремена подготовка на потребната документација и да ги следат официјалните објави на Агенцијата за финансиска поддршка во земјоделството и руралниот развој.
Економија
Издадени првите лиценци за батериски систем за складирање на електрична енергија од обновливи извори

Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги издаде првите лиценци за батериски систем за складирање на електрична енергија од обновливи извори на компанијата ЕНЕРГО СОЛАР СИСТЕМИ.
Станува збор за два батериски системи со вкупна инсталирана моќност од 2 600 kW, што се инсталирани во склоп на две различни фотонапонски електроцентрали кои се веќе изградени и во функција.
„Издавањето на овие лиценци во кои се вклучени батериски системи за складирање на електрична енергија, всушност го означува почетокот на еден нов инвестициски циклус во енергетиката. Воведувањето на батериите во пракса значи забрзана енергетска транзиција преку создавање на одржлив, ефикасен и еколошки енергетски систем во земјава. Во РКЕ очекуваме голем број сопственици на ФЕЦ да поднесат барање за инсталирање на “сториџи“, но исто така очекуваме интерес да појават и компании кои би биле самостојни оператори на складишта само со батериски системи. Употребата на батериите ќе придонесе за сигурно и доверливо функционирање на системите, а едновремено и за економски посигурен и поефикасен енергетски пазар. Истите можат да даваат услуги на операторот на електропреносниот систем за балансирање на истиот, како и одржување на одредени параметри на мрежата во пропишани граници. Складирањето на енергија во периоди кога има вишок и нејзино користење во периоди кога потребите од електричната енергија се зголемуваат се очекува дека ќе влијае и врз намалување на вкупните трошоци во системот.“ посочи Марко Бислимоски, претседател на РКЕ.
Условите, постапката и потребната документација за добивање на лиценца за складирање на електрична енергија се уредена во Законот за енергетика и Правилникот за лиценци, .
Економија
Владата усвои измени: Се укинува ослободувањето од ДДВ за онлајн пратки во вредност до 22 евра

Со цел зајакнување на домашната економија, поддршка на локалните компании и создавање нови работни места, Владата усвои измени и дополнувања на Законот за данок на додадена вредност, со кои се укинува ослободувањето од ДДВ за онлајн пратки во вредност до 22 евра. Законските измени веќе се во собраниска процедура, а нивното спроведување се очекува да има директни позитивни ефекти врз економијата и работењето на домашните компании.
Со оваа мерка, околу 4 милиони денари месечно, колку што во одредени периоди изнесува прометот кон странските онлајн платформи, ќе се пренасочат кон домашното стопанство. Овие средства ќе придонесат за развој на локалните компании, отворање нови работни места и исплата на повисоки плати на вработените.
Ова претставува значаен чекор во заштита и поддршка на домашната економија, особено во услови на зголемена глобализација и дигитална трговија.
Дополнително, измените ќе помогнат во намалување на сивата економија, имајќи предвид дека досегашниот систем овозможуваше злоупотреби – односно увоз на стоки ослободени од данок кои понатаму се продаваат на домашниот пазар.
Со оваа измена, државата испраќа јасен сигнал на поддршка за домашните компании кои создаваат додадена вредност и вработуваат граѓани во земјата, велат од Министерството за финансии.