Економија
Сите кои зборуваат германски се добредојдени во Мајорел Скопје
Мајорел вработува повеќе од 50 претстававници за корисничка поддршка со германски јазик
До крајот на оваа година Мајорел ќе креира до 200 позиции за почетно ниво
По објавата за доаѓањето во Скопје претходно во јануари, водечкиот глобален провајдер на следната генерација решенија за сеопфатно корисничко искуство (CX) најавува отворање на повеќе од 50 слободни работни места за корисничка поддршка за почетно ниво, во следните три месеци. Локалниот тим ќе обезбедува услуги за клиентите на германски јазик преку пораки, телефонски разговор и е-пошта за еден од своите клиенти, глобален бренд за патувања.
Компанијата во Скопје брзо расте, во април Мајорел назначи локални таленти на клучни менаџерски позиции, како што се Елена Мановска како локален менаџер во Скопје и Александра Аргир како менаџер за човечки ресурси во земјата, меѓу другите.
„Возбудена сум што сум дел од самиот почеток на ваков амбициозен проект во рамките на една навистина глобална компанија за аутсорсинг на бизнис процеси (BPO). Има многу можности за раст за кандидатите кои ни се придружуваат на почетокот на нашето патување во Скопје. Нудиме платени обуки за сите вработени и не бараме претходно искуство од луѓе кои аплицираат за позициите за корисничка поддршка на клиентите. Се фокусираме главно на германскиот јазик и комуникациските вештини на апликантите“, рече Александра Аргир, додавајќи дека пакетот за компензации и бенефиции е конкурентен за локалниот пазар.

Компанијата ветува покрај платата неколку поволности за привлекување нови таленти, од бонуси за добредојде и перформанси до програми за благосостојба и приватно здравствено осигурување, меѓу другото.
Според описот на работното место на официјалната веб-страница на компанијата, заинтересираните кандидати мора да поседуваат многу добри вештини за комуникација и самоизразување, пишување и јазични вештини: германски C1 ниво и добро познавање на англискиот јазик. Мајорел напомена дека тие ја таргетираат претежно помладата генерација за почетните позиции, со што обезбедуваат флексибилен распоред, а вработените можат да изберат да работат со скратено работно време или договори со полно работно време.
„Со нетрпение очекуваме да го зголемиме тимот и да ја пополниме нашата неверојатна и нова канцеларија со локални таленти. Се наоѓаме во срцето на центарот на Скопје, со одлични транспортни врски, во модерен деловен објект од 4 ката. Јас лично бев вклучена во дизајнирањето на канцеларијата од самиот почеток. Се фокусиравме на создавање пријатна средина, обезбедувајќи простор каде што нашите вработени можат да се повлечат, да се релаксираат и да се забавуваат. Планираме серија настани за оние кои сакаат да не’ посетат и да дознаат повеќе. Сите детали за идните настани ќе бидат објавени на нашата Фејсбук страница“. изјави Елена Мановска.
За Мајорел
Дизајнираме, градиме и испорачуваме сеопфатни решенија за корискички искуства (CX) од следната генерација за многу од најпочитуваните светски дигитални и вертикални водечки брендови. Нашиот сеопфатен глобален отпечаток од исток кон запад во 35 земји на пет континенти, со приближно 69.000 членови на тимот и 60 јазици, ни овозможува да испорачаме флексибилни решенија кои ја користат нашата експертиза во културните нијанси, за кои веруваме дека се од суштинско значење за вистинската извонредност во CX . Имаме длабока експертиза во доменот на целосно технолошко-агументирано корисничко искуство. Дополнително, нудиме дигитален ангажман на потрошувачи, CX консалтинг и иновативен пакет на сопствени дигитални решенија за вертикали на индустријата. Ние сме глобален лидер во услугите за содржина, довербата и безбедноста. Ние веруваме дека „ различниот – разноликиот Majorel“ е нашата култура на претприемништво.
Повеќе за компанијата прочитајте на ЛИНКОТ.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Димитровски: ЦЕФТА не е само регионален трговски механизам, туку наша практична подготовка за членство во Европската Унија
Заменик-министерот за надворешни работи и надворешна трговија, Зоран Димитровски, учествуваше на ЦЕФТА неделата 2025, што се одржа во Приштина, Косово. Настанот, организиран од актуелното косовско претседателство со ЦЕФТА, беше фокусиран на унапредување на конкурентноста, дигиталната трансформација и на постепената интеграција на регионот во Европската Унија.
Во своето обраќање, Димитровски, нагласи дека од декември минатата година, Министерството за надворешни работи и надворешна трговија ја презеде и надлежноста за надворешната трговија. Во таа смисла, посочи дека оваа трансформација е дел од пошироката определба на Владата да ја зајакне економската дипломатија, да го подобри економскиот настап на државата во странство и да создаде поцврсти врски со меѓународните пазари.
„Активностите поврзани со ЦЕФТА се само дел од пошироката економска агенда на Министерството, чија цел е да создаде подобра деловна клима и да ја зајакне позицијата на државата на регионалните и европските пазари“, рече тој.
Димитровски во своето излагање, особено го акцентираше претседавањето на Република Северна Македонија со два клучни органи во рамките на ЦЕФТА – Комитетот за олеснување на трговијата и Поткомитетот за нетарифни мерки. Тој посочи дека под наше водство биле постигнати значајни и практични резултати во однос на подобрени процедури за стопанството, дигитални алатки кои го олеснуваат пристапот до пазарите, поефикасни системи за следење на трговските бариери, како и унапреден процес на меѓусебно признавање на одредени професионални стандарди.
Во овој контекст, тој објасни дека модернизацијата и дигитализацијата кои ги спроведуваат земјите од ЦЕФТА придонесуваат регионот постепено да се усогласува со европските правила и практики, што е важно за економиите и за деловната заедница.
„ЦЕФТА не е само наш регионален трговски механизам, туку наша практична подготовка за членство во Европската Унија,“ нагласи Димитровски.
Во дискусиите беше потврдено дека напредокот на Заедничкиот регионален пазар 2025–2028 останува клучно достигнување на регионот, а дека ЦЕФТА продолжува да се развива во попредвидлив и поконкурентен систем ориентиран кон потребите на стопанството.
Заменик-министерот истакна дека посакува ЦЕФТА до 2030 година природно да го заврши своето постоење, бидејќи Република Северна Македонија, земјите од Западен Балкан и Молдавија ќе станат членки на ЕУ, исто како што тоа се случи со земјите од Централна Европа, со што ЦЕФТА целосно ќе ја исполни својата мисија.
На маргините на настанот, заменик-министерот оствари и повеќе средби со претставници од земјите партиципиенти на ЦЕФТА при што бес разменети мислења за продлабочување на економската соработка и зајакнување на интегративните процеси во регионот на Западен Балкан.
Економија
Доделени наградите од конкурсот за ликовна и литературна творба по повод Светскиот ден на штедењето
Во Народната банка се одржа традиционалната свеченост по повод доделувањето на наградите од Конкурсот за ликовна и литературна творба за основните и средните училишта, којшто Народната банка го организира во соработка со Министерството за финансии по повод Светскиот ден на штедењето. На настанот се обрати гувернерот на Народната банка, Трајко Славески и заменик-министерот за финансии, Николче Јанкуловски.
Гувернерот Славески, во своето обраќање, ги истакна посветеноста, знаењето и креативноста на младите генерации, нагласувајќи дека пристигнатите трудови ја потврдуваат значајната улога на финансиската едукација во градењето свесни, одговорни и финансиски писмени млади луѓе.
„Штедењето не е само собирање средства. Тоа е филозофија на животот којашто ни овозможува да ги исполнуваме нашите желби, да обезбедиме сигурност за нашата иднина, но и да ги градиме стабилноста и благосостојбата на целото општество. Денес, овој пристап добива уште поголема важност, бидејќи живееме во време на брзи промени, дигитализација и нови финансиски предизвици и можности“, истакна гувернерот.
Заменик-министерот Јанкуловски поздравувајќи ги учесниците рече дека младите покажуват дека секое мало штедење може да биде почеток на голема цел.
„Вие сте пример дека знаењето, вложениот труд и желбата да се мисли за иднината се вредности кои го движат општеството напред. Овој ден нека биде поттик да продолжиме сите заедно – ученици, наставници, родители и институции – да ја негуваме финансиската писменост, да развиваме здрави навики и да создаваме генерации кои ќе знаат да донесуваат мудри одлуки“, посочи Јанкуловски.
Оваа година на Конкурсот пристигнаа неколку стотици трудови од ученици од основното и средното образование на теми посветени на важноста на штедењето, финансиската писменост и улогата на финансиските услуги во современата дигитална ера. Основците твореа на темата „Да штедиме за нашите желби, да штедиме за нашата иднина“, а средношколците на темата „Штедењето, парите и финансиските услуги во современата дигитална ера“.
Конкурсот, којшто се објавува од 2012 година, прерасна во значајна платформа за поттикнување на младите да размислуваат за финансиските концепти, штедењето и одговорното управување со средствата. Низ литературните творби, ликовните цртежи и есеите, учениците ги претставија своите погледи, знаења и лични цели.
Економија
Дурмиши во Берлин: Северна Македонија нуди нови можности за странски инвестиции
Министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши, денес учествуваше на панел-дискусија на тема „Можности за странски инвестиции во Северна Македонија“, што се одржа во Амбасадата на Република Северна Македонија во Берлин. Настанот беше организиран од Германско–македонскиот бизнис клуб (DNMBC) во соработка со Министерството за надворешни работи и надворешна трговија.
Министерот Дурмиши во своето обраќање истакна дека Северна Македонија се наоѓа во клучен развоен момент, во кој реформските процеси се насочени кон создавање предвидлива, стабилна и европски ориентирана економска средина. Тој ги нагласи приоритетите на Владата – дигитална и зелена трансформација, модернизација на индустријата, поттикнување на иновации и унапредување на човечкиот капитал.
„Нашата цел е да изградиме економија што создава додадена вредност и нуди јасни, долгорочни услови за инвеститорите. Со новиот модел на финансиска поддршка што ќе стартува во 2026 година, државата ги наградува квалитетните инвестиции, отворањето работни места, технолошките центри и проектите што придонесуваат за регионален развој,“ истакна министерот Дурмиши.
Тој подвлече и дека Германија останува еден од најзначајните економски партнери на Северна Македонија, додавајќи дека заедничката визија е да се зајакнат деловните врски, да се поттикнат модерни инвестиции и да се создадат нови можности за економски раст.
Министерот им се заблагодари на организаторите и деловната заедница во Германија за континуираната поддршка, оценувајќи дека ваквите настани се важна платформа за градење доверба и нови партнерства.
Настанот продолжи со динамична панел-дискусија во која учесниците разменуваа искуства и предлози за унапредување на инвестициската клима и можностите за продлабочување на соработката меѓу двете земји.
На отворањето се обратија Гафар Вејсели, претседател на DNMBC, министерот за европски прашања Орхан Муртезани, како и амбасадорот на Северна Македонија во Германија, проф. д-р Илбер Села. Панелот обедини значајни имиња од економскиот и институционалниот сектор, меѓу кои и директорот на ДТИРЗ Гоце Димовски, поранешната гувернерка на НБРСМ Анита Ангеловска-Бежоска, претставници од Министерството за надворешни работи и надворешна трговија и германската делегација за индустрија за регионот.

