Економија
Спортски, практичен и елегантен: Пристигна Новиот Audi Q5 Sportback

Пристигна новиот SUV на AUDI: Q5 Sportback. Ова купе SUV со динамични линии им се обраќа на клиентите кои го ценат не само експресивниот дизајн и техничката иновација, туку и спортскиот карактер и високото ниво на секојдневна употребливост.
Audi Q5 Sportback пристигна во нашите салони и зрачи со моќно присуство како што е типично за моделите Q од Audi. Големи отвори за воздухот стојат на октагоналната единечна предна рамка. Предните светла со нивната карактеристична дневна светлосна сигнализација се одликуваат со LED или опционална Matrix LED технологии. Континуираната, елегантно моќната линија на страниците ги нагласува тркалата, а со нив и quattro погонот на сите тркала. Страничните контури на вратите влеваат стабилност и робустност на новиот SUV. Кровната линија се протега ниско до крајот на возилото и започнува со наклонот многу рано, така што третиот страничен прозорец нагло се намалува кон крајот на задниот дел. Остро закосеното задно стакло и навидум високо поставениот заден браник му даваат динамичен и моќен изглед на Q5 Sportback.
Иновативност: задни светла со дигитална OLED технологија
Audi ги нуди задните светла со иновативна дигитална OLED технологија. Секоја светлосна LED група вклучува три диоди кои емитуваат светлина и зрачат во особено хомогена црвена боја. Секоја LED група е поделена на шест сегменти, кои можат да се контролираат поединечно. Клиентите можат да изберат од три задни светлосни потписи при нарачување на своето возило, од кои секој вклучува динамично сценарио за осветлување во „Coming Home/Leaving Home“ функцијата. Дополнителна спортска графика се прикажува кога е избран режимот „Dynamic“ во системот за избор на режим на возење. Ако друго возило се приближи до Q5 Sportback од задниот дел на помалку од два метра, сите OLED сегменти го зголемуваат осветлувањето, обезбедувајќи лесно забележување. Предуслов за оваа функција е автомобилот да има еден од системите за асистенција – или Adaptive Cruise Control или Active Lane Assist.
Голем избор: бои и материјали
Audi го нуди новиот купе SUV со пакетите за опрема Advanced или S-Line. Разликите лежат во singleframe решетката на предниот дел, страничните отвори за воздухот и особено задниот браник. Постојат 12 бои и различни елементи за додатоци кои можете да ги изберете, како на пр. Black Пакет. Со должина од 4,69м, Q5 Sportback е седум милиметри подолг од неговиот сестрин модел, Q5. Ја делат истата висина (1,66 м.) и ширината (1,89 м.), но отпорот на воздух изнесува 0,30 кој е помал во однос на Q5.
Долгото меѓуоскино растојание од 2,82 метри обезбедува доволно простор во внатрешноста. Со своите хоризонтални линии, ентериерот е елегантен и просторен. Внатрешните пакети на опрема „Design“ и „S-Line“ му даваат уште поелегантен или спортски изглед. Тие доаѓаат во широк избор на бои и материјали за тапацир, вклучувајќи врвна квалитетна кожа од Напа. Пакетот на опрема „Design“ вклучува пакет за амбиентално осветлување Plus – неговите ефекти на осветлување суптилно ја истакнуваат типичната завршна обработка на сите елементи од производството на Audi.
Флексибилност и сестраност
Багажниот простор има волумен од 510 l, кој се зголемува до 1480 l со преклопување на задните седишта. Новиот SUV содржи бројни практични квалитети. Понудата започнува со 150 kW (204кс) 2.0 TDI мотор, кој сега може да влече приколка со тежина до 2.4 тони. Кровни шини се опционално достапни, како и Hill Descent Control за дополнителна безбедност. Стандардната спортска суспензија нуди директен контакт со патот, додека достапна е алтернативната суспензија со контрола на дампери или комплетна сестраност, која се добива од адаптивната воздушна суспензија.
Дигитални и интуитивни: контрола и поврзаност
За контролите, дисплеите и инфозабавата, Q5 Sportback ја презема третата генерација на MIB3. Дигиталниот Audi виртуелен кокпит Плус со 12,3-инчен дисплеј и главниот дисплеј се исто така главен дел од инструмент таблата. Мултифункционалниот волан Плус, овозможува безбедно и едноставно ракување со најважните функции и дисплеи.
MMI навигацијата Плус, зедно со инфозабавниот систем е поврзан со 10,1-инчен дисплеј на допир. Неговата гласовна контрола со природен говор го користи знаењето од интернет поврзувањето и може да се активира со изговарање „Еј Audi“. Многу поставки за возилото може да се зачуваат во индивидуални профили на корисници и да се зачуваат на порталот на клиенти myAudi. Хардверски модули се достапни по избор, како што се телефонската кутија Audi или 3D Premium системот за озвучување Bang & Olufsen, кои го надополнуваат системот за инфозабава.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Царината: За 14,5 милиони евра зголемена наплатата на приходи во август

За 14,5 милиони евра е зголемена наплатата на приходи во август во царината во споредба со истиот месец минатата година, што претставува рекорден раст на приходите од 8,9 проценти остварени на месечно ниво годинава, соопшти Царинската управа.
Притоа, најголем раст од 19,5 проценти е остварен во наплатата на акциза, при што по овој основ во август се собрани приходи од 3,78 милијарди денари.
Наплатата на приходи од царина пак, бележи пораст од 7,9 проценти, додека приходите од данокот на моторни возила бележат раст од 7,3 проценти.
„Претходниот месец наплатата на приходите беше зголемена за 10,5 милиони евра, овој месец за 14,5 милиони евра. Ова е новиот систем на вредности во Царинската управа. Систем што генерира повисоки приходи во Буџетот на државата, систем што овозможува повеќе пари за болници, училишта, патишта. Одржлив систем што го разобличува криминалот и ја издигнува економијата на државата”, вели директорот Бобан Николовски.
Кумулативно од почетокот на годината Царинската управа наплати приходи од 86 милијарди денари или 1,4 милијарди евра, што е за 65,5 милиони евра повеќе од лани истиот период.
Економија
Судот ги прогласи царините за незаконски, но Трамп тврди дека остануваат во сила

Американски апелациски суд во Вашингтон пресуди дека поголемиот дел од царините што претседателот Доналд Трамп ги воведе во текот на својот втор мандат се незаконски.
Судот се занимаваше со законитоста на т.н. „реципрочни“ царини кои Трамп ги воведе во февруари против Кина, Канада и Мексико, а во април и кон повеќето други земји ширум светот. Одлуката не се однесува на царините воведени врз основа на други законски овластувања, како што се царините за увоз на челик и алуминиум.
Трамп воведувањето на царините го оправда со Законот за меѓународни вонредни економски овластувања (ИЕЕПА), кој му дава овластувања за справување со „необични и вонредни“ закани за време на национални вонредни состојби. Во април, тој прогласи национална вонредна состојба поради долгогодишниот трговски дефицит, тврдејќи дека увозот надвишува извозот и дека тоа ја поткопува американската индустрија и воената подготвеност.
Апелацискиот суд пресуди во два случаи – еден што го покренаа пет мали американски компании и другиот што го поднесоа 12 американски сојузни држави предводени од демократите. Тие тврдат дека ИЕЕПА не овозможува воведување царини и дека спорното овластување му припаѓа на Конгресот, а не на претседателот.
Други судови, вклучувајќи го и Американскиот суд за меѓународна трговија во Њујорк, веќе пресудија дека Трамп ги надминал своите овластувања со воведувањето на царините. Најмалку осум тужби ја оспоруваат царинската политика на Трамп, вклучувајќи и една од Калифорнија.
По пресудата, Трамп преку социјалните мрежи порача дека царините остануваат во сила, и оцени дека Апелацискиот суд бил „високо пристрасен“ и неточен.
„Сите царини остануваат во сила! Денеска еден високо пристрасен Апелациски суд неточно рече дека нашите царини треба да бидат укинати, но тие знаат дека Соединетите Американски Држави на крајот ќе победат“, напиша Трамп.
Економија
Македонија ќе биде транзитен мост на Балканот и дел од европските коридори, велат од Вреди

Вреди соопшти дека изградбата на Железничкиот Коридор 8 претставува историски чекор, не само за инфраструктурниот развој, туку и за регионалната интеграција и зајакнувањето на позицијата на Албанците во регионот.
„Коридорот 8 не е само железничка линија, тоа е големата артерија што ги обединува Албанците и отвора нови хоризонти за развој на целата земја“, порачуваат од партијата.
Владата во која партиципира и Вреди ја донесе одлуката за спроведување на договорот за грант во износ од 3,7 милиони евра, обезбедени од Европската инвестициска банка. Средствата ќе се искористат за подготовка на нова проектна документација и постапки за тендерирање. Паралелно, Јавното претпријатие за железничка инфраструктура започнува избор на надзор за изградбата, со што се гарантира ефикасност и транспарентност во процесот.
Заменик-министерката за транспорт, Калтрина Зеколи Шаќири, нагласи дека железничките проекти се двигател на економскиот развој и интеграцијата во Европа.
„Нашето целосно залагање е насочено кон тоа железницата да стане мотор на поврзувањето – економски, регионално и национално. Со Коридорот 8 ја градиме иднината на сите граѓани“, изјави таа.
Од Вреди порачуваат дека со оваа динамика, железницата повеќе не е само план, туку реалност што ќе ги поврзе Скопје со Тирана и Драч, правејќи ја Македонија суштински дел од европските транспортни коридори и мост на соработка меѓу Албанците, каде и да живеат.
„Ова е визијата на Вреди, силна држава, економски конкурентна, модерна и неразделно поврзана со Албанија и Европа. Железничките коридори не се само линии на мапа, тие се артерии на развој кои ќе ја хранат иднината на Албанците и на сите граѓани со децении“, стои во соопштението.