Економија
Термичкото решение Dahua поддржува превенција и контрола на епидемијата на COVID-19

2020 година сигурно ќе остане запаметена по појавата на вирусната болест корона (Ковид-19) на глобално ниво. До денес, високозаразната болест одзеде многу животи, особено во Италија, Шпанија, Кина, Јужна Кореја, Јапонија и некои држави од Блискиот Исток.
„Dahua Technology“, водечка светска компанија за видеонадзор, е ран учесник во превенцијата и контролата на епидемијата, придржувајќи се на глобалните напори во борбата против вирусот со цел да се намали влијанието врз човештвото. Откако на 24 јануари ја прати својата прва серија термички камери во најтешко погодениот Вухан, термичкото решение Dahua е поставено на илјада места во Кина, вклучувајќи аеродроми, трговски центри, банки и разни други локации. Денес тоа решение може да се најде на дури два големи европски аеродроми, во Турција и во Полска.
Dahua – термичко решение за мерење на температура на човековото тело
Термичкото решение Dahua функционира на тој начин што ја мери телесната температура на далечина и бесконтактно. Споредено со традиционалниот начин на мерење телесна температура – со термометар на челото – со употребата на термичкото решение Dahua значително се подобруваат брзината и точноста, а истовремено бесконтактното мерење помага и во намалувањето на вкрстените инфекции. За мерење температура кај 5 000 луѓе, потребни се околу 4,2 часа со термометар, затоа што се потребни најмалку 3 секунди за мерење по лице. Меѓутоа, доколку го користите термичкото решение Dahua, потребни се само 30 минути, кое мери температура кај 3 лица во секунда. Исто така, се одликува со голема точност од ± 0,3 ℃.
„Термичкото решение Dahua ни помогна да откриеме неколку сомнителни случаи во само неколкучасовна работа, што особено го цениме“, коментира корисник од Хонгконг.
Термичкото решение Dahua се наоѓа на првата линија на фронтот и помага во спречувањето и контролата на епидемијата на аеродромите, железничките станици, болниците, училиштата и други места ширум светот. Благодарејќи на големата прецизност, високата ефикасност, силната приспособливост и едноставната примена, термичкото решение Dahua може да се користи при сите типови влезови и излези, како, на пример, на кујни и градинки.
За компанијата „Dahua Technology“
„Zhejiang Dahua Technology Co., Ltd“ е водечка светска компанија за видеонадзор. Во 2019 година го зазеде второто место на листата „Security 50“ формирана од страна на „A & S international“. „Dahua Technology“ е посветена на нудење најквалитетни решенија и производи во согласност со најновите технологии, со цел да им овозможи успешно работење на крајните корисници. Компанијата вработува висококвалификувани R&D инженери и технички персонал, кои работат на развојот на висока технологија на полето на леќи за камери, сензори за слики, кодирање и пренос на видеозапис, графичка обработка, видеоаналитика, сигурност на софтвер, мрежна безбедност и други технологии.
За повеќе информации посетете ја http://www.dahuasecurity.com и заследете нè на социјалните мрежи: Фејсбук: Dahua Technology Makedonija Твитер: Dahua Technology
Јутјуб: Dahua Technology Srbija Линкдин: Dahua Technology Srbija
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Мицкоски: Македонија е шеста држава во привлекување странски инвестиции по БДП

Ќе бидам прецизен за да не бидам погрешно разбран, зборувавме дека сме четврта економија во Европа. За жал се уште постојат такви кои на брутален начин лешинарски се обидуваат да дефокусираат, многу јасно и прецизно рековме тогаш дека станува збор за четврти најголем раст на БДП во Европа. Така и ова ние сме шеста држава по бројот, обемот и волуменот на странски инвестиции во светот според БДП, значи да бидеме прецизни, да не оставиме на овој тип на луѓе да го дефокусираат и ова, вели премиерот, Христијан Мицкоски, одговарајќи на новинарско прашање.
Премиерот Мицкоски додаде дека според Светската туристичка организација на ОН, Македонија е шеста дестинација која што привлекла најголем број на туристи во светот, по процентот на раст, споредено истиот период минатата година.
„И исто така треба да кажеме дека Обединетите Нации секторот туризам објавуваше дека сме шеста дестинација која што привлекла најголем број на туристи во светот, по процентот на раст, споредено истиот период минатата година. Тоа се параметри кои се добри и значајни. Дали тоа ќе се почувствува кај стандардот кај граѓаните, јас сум убеден дека тоа се случува, можеби доаѓа споро, но во периодот кој што следи ќе биде уште по изразено. Имајќи предвид дека без да имаме интервенционизам, популизам и без да имаме начин на кој што порано се зголемуваше просечната плата, ние го имаме истиот раст од 11, 12 и 13 проценти, што значи дека стандардот полека но сигурно доаѓа на свое место“, истакна тој.
„Примарна наша цел беше да се консолидираме како држава, ценам дека сме во таа состојба на консолидирање и сега е времето да се почне со раст, односно да се почувствува сето она за кое што денеска зборуваме. Затоа велам ако ние имаме раст на платите од 11, 12, 13 проценти на месечно ниво, а инфлација условно кажано во просек од 4 проценти, тогаш нето имаме зголемување од 7 проценти. Каква беше состојбата пред година ипол, две: Тогаш имавме просечна инфлација од 15,18, 20 проценти, и раст на платите кое што беше под нивото на инфлација, што значи дека стандардот беше во негатива, односно во минус, за разлика од сега кој е во позитива“, посочи премиерот Мицкоски.
Економија
Советот на Народната банка донесе одлуки за унапредување на заштитата на потрошувачите на финансиски услуги

На својата последна седница, Советот на Народната банка усвои четири значајни одлуки насочени кон зајакнување на системот за заштита на потрошувачите, коишто треба да обезбедат поголема транспарентност, фер практики и ефикасно постапување по поплаките на граѓаните од страна на банките и штедилниците, како и соодветни контролни механизми од страна на Народната банка во оваа област.
Со Одлуката за обезбедување јасни, релевантни и навремени информации за производите и услугите, којашто беше усвоена од Советот, се воведува задолжителна обврска за банките да обезбедуваат точни, разбирливи и навремени информации на потрошувачите, особено пред склучувањето договори за кредити и депозити. Информациите треба да дадат јасни насоки во однос на основните придобивки, ризиците и условите за користење на производот или на услугата, вклучително и за трошоците поврзани со финансиските производи и услуги, извести Народната банка.
Со усвоената Одлука за обезбедување фер и транспарентен пристап при склучување и примена на договорите со потрошувачите се воспоставуваат стандарди за фер пристап кон потрошувачите, како и забрана за нефер, измамнички и агресивни деловни практики. Воедно, се дефинираат основните можни ризиците кои треба јасно да им бидат објаснети на потрошувачите пред склучување на договор, а банките се задолжуваат да донесат интерни акти со кои ќе обезбедат фер практика и недискриминација, вклучително и во однос на потрошувачите со попреченост.
Одлуката за воспоставување систем за прием, евиденција и правично постапување со поплаките на потрошувачите го уредува начинот на поднесување, прием и разгледување на поплаки во банките, како и обврска за почитување на рокови за одговарање на поплаките и формирање посебна организациска единица или назначување лице задолжено за заштита на потрошувачите во банките и штедилниците.
Одлуката за начинот на вршење контрола над работењето на финансиските институции во доменот на заштитата на потрошувачите ги пропишува основните видови на контроли во доменот на заштита на потрошувачите. Покрај теренски и вонтеренски контроли, се предвидуваат и хоризонтални контроли на одредена тема кај сите банки и штедилници, како и контрола преку „таинствено купување“ по примерот на напредните европски практики.
Со овие четири одлуки, Народната банка поставува правила и механизми за подобра заштита на правата и интересите на потрошувачите, придонесувајќи кон потранспарентна и пофер средина за користење на финансиските услуги, како и поголема финансиска инклузија, се додава во соопштението на Народната банка.
Економија
Стопанската комора на Северозападна Македонија ги поздрави мерките на Народната банка за пониски трошоци за платни услуги за бизнисот

Членовите на Собранието и на Управниот одбор на Стопанската комора на Северозападна Македонија, на средба со гувернерот д-р Трајко Славески, ги поздравија мерките на Народната банка за намалување на надоместоците за користење на платежните услуги, кои веќе ги даваат првите резултати, и иницијативата на Народната банка за обезбедување поповолни услови за користење на платежните услуги за фирмите.
Гувернерот Славески нагласи дека со овие мерки Народната банка испраќа јасна порака за поддршка на сеопфатните економски придобивки преку овозможување пониски трошоци за електронските плаќања за компаниите и обезбедување поголема достапност и ефикасност на платните услуги.
На средбата беше истакнато дека Народната банка продолжува со посветеност да ги унапредува условите во платниот систем, во согласност со европските стандарди и во насока на претстојното приклучување кон СЕПА, кое се очекува да започне на 6 октомври, извести Народната банка.
Во разговорот, и двете страни оценија дека стабилниот и конкурентен банкарски сектор е клучен за поддршка на стопанството, а Народната банка и натаму останува отворена за дијалог со деловната заедница со цел создавање подобра економска клима и пристап до квалитетни финансиски услуги.
Во однос на монетарната политика, гувернерот подвлече дека Народната банка внимателно ги следи економските текови и е подготвена да реагира соодветно со сите расположливи инструменти за зачувување на стабилноста на девизниот курс и на цените, се наведува во соопштението на Народната банка.