Економија
„Техномаркет“ – секогаш во чекор со новите технологии

Светот живее во постојано менување. Промените се дел од секојдневието . Техномаркет е компанија која речиси 25 години се грижи да се задржи чекорот со новите технологии нудејќи ги на пазарот производите од најдобрите светски брендови.
Техномаркет со појавата на македонскиот пазар, на прво место ги става потребите на потрошувачите , разбирајќи ја потребата од висок квалитет, пристапни цени и голем број на поволности за купувачите.
Чекорејќи во слух со новите иновации , Техномаркет прерасна во бренд кој на пазарот се истакна како промотор на најсовремената технологија во областа на апаратите за домаќинство, црната (ТВ, аудио, видео) и белата техника, како и IT производите.
Од само една продавница во Скопје во 1997 година , брендот Техномаркет денес е блиску до сите граѓани низ земјата, со отворени 19 продажни салони и континуирано проширување и подобрување на своите услуги, сопствена логистичка мрежа и онлајн продавница. И она што е најважно, и понатаму на прво место се потребите на купувачите и квалитет на услугите.
Технологијата денес не е само алат или предмет кој го употребуваме во секојдневието, таа станува составен дел од животот . Технологијата денес има персонален карактер и купувачот со неа има личен однос , повеќе од било кога во минатото. Денес на пазарот има се повеќе паметни уреди. Токму поради овие причини , во Техномаркет посебно се води грижа персоналот да биде секогаш одлично обучен и подготвен да ги даде сите неопходни одговори на купувачите, споредувајќи ги карактеристиките на моделите од различни брендови, притоа овозможувајќи им на купувачите вистински избор.
Мобилни телефони, лаптоп компјутери, слушалки , таблети , машини за перење, фрижидери, шпорети , телевизори, фен, пегли , се само дел од уредите без кои не би можеле да го замислиме секојдневието.
Денес во продажните салони на Техномаркет можат да се најдат апаратите за домаќинство од познатите брендови Samsung ,Liebherr , Philips, Sony, Panasonic, Electrolux, AEG, NEO, Indesit, Hotpoint Ariston, Rowenta, Tefal, Krups и многу други.
Брендот Техномаркет овозможува оригинална гарантна карта од производителот , истовремено брз и ефикасен сервис на своите производи , како и оригинални резервни делови со што ја зацврстуваат сигурноста на своите купувачи.
Техномаркет ја негува својата политика за квалитет и се стреми кон целосна посветеност на целите и креирање на задоволни потрошувачи.
Дека квалитетот на услугата е на прво место потврдуваат и меѓународните бизнис награди и признанија.
Техномаркет е добитник и на наградата Best Buy од самите потрошувачи со истражување спроведено од швајцарската агенција Iceritas за соодносот меѓу квалитетот и цената.
Истата оваа меѓународна асоцијација со седиште во Цирих , Швајцарија, на брендот Техномаркет, му ја додели престижната награда „Costumer Friend – Dedicated to Excellence“, награда која се доделува на компании кои се докажани на пазарот и имаат врвен однос со своите клиенти и потрошувачи.
Модерниот начин на живеење овозможува брз пристап до информациите, и додека го пиете утринското кафе на вашите социјални мрежи може да ги дознаете сите промоции и попусти на производите во Техномаркет , а со големиот избор на поволности за плаќање може да го распоредите сопствениот буџет. Плаќањето во Техномаркет може да биде на кредит, со кредитни картички , или пак преку синдикална продажба на рати.
Доколку не сакате да го напуштите својот топол дом, купувањето може да го направите и од дома, преку онлајн продавницата на Техномаркет , каде исто така оваа компанија е водечка и уште од самиот почеток поставува стандарди како во изгледот на страната така и во нејзината функционалност.
Екстремните попусти за Black Friday станаа препознатливи за брендот Техномаркет. Како што тоа се прави во светски познатите ланци на продажба, така и кај нас, на крајот од месец ноември , а во пресрет на божиќните и новогодишните празници , цените на производите во ТЕХНОМАРКЕТ вртоглаво опаѓаат .
Пристапните цени, врвната услуга и поволностите при купување ќе го направат овој Black Friday розов и весел за сите кои ќе одлучат да го поминат во продажните салони на Техномаркет .
За први да ги дознаете новите акции, промоции и попусти следете ја официјалната страна, како и Facebook и Instagram профилите на брендот ТЕХНОМАРКЕТ.
https://www.facebook.com/TehnomarketMakedonija/
https://www.instagram.com/tehnomarket_makedonija/
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Дурмиши за владините мерки за вработување: Досега аплицираа 4.500 невработени лица, интересот е голем

Министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши, оствари работна посета во Општина Чаир, каде заедно со директорот на Агенцијата за вработување, Селајдин Белули, одржа средба со граѓани, локални бизнисмени и претставници на јавните институции.
Централна тема на средбата, како што информираа од Министерството, беше презентацијата на Оперативниот план за активни програми и мерки за вработување за 2025 година, со кој Владата вложува рекордни 40 милиони евра во поддршка на вработувањето и самовработувањето.
„Ова не е само план на хартија – ова е реална можност за над 10.000 лица да добијат пристојно работно место, поддршка за сопствен бизнис или обука на терен. Според последните информации со кои располагам поднесени над 4.500 апликации, што покажува голема доверба во мерките и подготвеност на граѓаните да преземат иницијатива“, изјави министерот Дурмиши.
Посебен акцент беше ставен на Мерка 3.1 – Обука кај познат работодавач, една од најдиректните форми на подготовка за вработување. Преку оваа мерка: работодавачите добиваат можност да обучат идни вработени според свои потреби, невработените лица стекнуваат конкретни практични вештини во реална работна средина, се создава можност за долгорочно вработување по завршување на обуката.
„Мерка 3.1 е мост меѓу невработените и работодавачите. Таа нуди обострана корист – компаниите добиваат обучен кадар, а граѓаните добиваат шанса за стабилна работа, рече Дурмиши.
Со Оперативниот план министерот потсети дека се активни и мерките за самовработување каде е особено голем интересот кај младите до 29 години за што се пристигнати повеќе од 3.000 апликации – мерка 1.1: До 7.000 евра за бизнис за лица над 29 години, мерка 1.2: До 10.000 евра за млади до 29 години со иновативни идеи, мерка 1А: До 20.000 евра за заеднички бизниси на најмалку две лица.
„Преку теренските презентации, Министерството за економија и труд, заедно со Агенцијата за вработување имаат за цел директно да ги информираат граѓаните и да ги поттикнат да аплицираат. По Чаир, каде што интересот беше особено голем, следуваат посети во Гостивар, Кичево, Сарај, Липково и други општини со повисока стапка на невработеност“, велат од Министерството.
Економија
Групацијата 4iG именува извршен директор и заменик-извршен директор на OНЕ Македонија

4iG, водечка телекомуникациска и ИТ-групација во Централна и Источна Европа, именува двајца високи извршни директори да ја водат гринфилд инвестицијата во Северна Македонија, OНE Mакедонија Телекомуникации ДООЕЛ. Овој потег претставува важен чекор во подготовката на Групацијата да учествува на националниот тендер за фреквенции и да воведе трет мобилен оператор со целосна услуга на македонскиот пазар.
Брано Ѓуровиќ е назначен за главен извршен директор на OНЕ Македонија. Ѓуровиќ е искусен извршен директор со повеќе од две децении богато искуство во телекомуникацискиот и технолошкиот сектор низ целиот Западен Балкан и пошироко. Како поранешен извршен директор на OНЕ Албанија, тој успешно ја водел трансформацијата на бизнисот по преземањето, обезбедувајќи подобри перформанси, проширена покриеност и дигитално интегрирано корисничко искуство. Претходно, тој бил комерцијален директор во ОНЕ Црна Гора, а пред тоа работел во Ericsson, Microsoft и други регионални даватели на услуги, каде што бил одговорен за стратегиите за дигитализација, B2B менаџмент на регионално ниво и национални инфраструктурни проекти.
„Северна Македонија претставува стратешки важен нов пазар за групацијата 4iG. Растечката побарувачка во земјата, квалификуваната работна сила и дигиталните амбиции се добро усогласени со нашите долгорочни цели. На пазарот не влегуваме со слогани, туку со докажан оперативен модел и силна посветеност на квалитетна услуга. Нашата цел е да направиме модерни, безбедни и инклузивни телекомуникациски услуги достапни за сите, обезбедувајќи конкретни придобивки за секој граѓанин“ – изјави Брано Ѓуровиќ, извршен директор на OНЕ Mакедонија.
Габор Алтман е именуван за заменик-извршен директор на OНЕ Mакедонија. Алтман има повеќе од 25 години искуство во раководење на телекомуникациски компании, развој на инфраструктура и дигитални иновации. Тој имал извршни позиции во неколку големи телекомуникациски компании и системски интегратори, каде што раководел со програми за трансформација, проекти за подготовка за 5G и модернизација на корисничките услуги. Алтман е познат по изградбата на ефикасни организациски структури и проширувањето на гринфилд инвестициите со дисциплиниран и брз пристап, што го прави идеален избор за динамичниот пазар во Северна Македонија. Тој повторно се враќа на македонскиот пазар, носејќи претходно искуство од неговата работа во Македонски Телеком во Скопје, каде што од 2008 до 2012 година извршувал повеќе високи комерцијални позиции.
„Ова е ретка можност, да се дизајнира телекомуникациска компанија од следната генерација од самиот почеток, со целосен локален фокус и стратешка поддршка. Со поддршка од Групацијата 4iG и со почит кон македонскиот пазар и институциите, подготвени сме да започнеме со градење од првиот ден. Исто така, ми претставува особено задоволство што се враќам во Скопје, каде што имав можност да работам пред повеќе од десет години, искуство кое продолжува да ја обликува мојата професионална перспектива“, изјави Габор Алтман, заменик-извршен директор.
Групацијата 4iG веќе има основано локално правно лице и се подготвува да учествува на тендерската постапка за фреквенции, распишана од Агенцијата за електронски комуникации (АЕК). Нивното влегување на пазарот во Северна Македонија не претставува само комерцијална експанзија, туку и долгорочна стратешка инвестиција во дигиталната иднина на земјата.
Работејќи под брендот OНЕ во Албанија и Црна Гора, Групацијата 4iG опслужува над 2,2 милиони индивидуални и 400 000 деловни корисници и активно гради безбедни мрежи со високи перформанси низ целиот Западен Балкан. Со богато искуство во воведување инфраструктура подготвена за 5G и усогласена со ЕУ, компанијата има уникатна позиција да ги поддржи целите на Северна Македонија за поголема конкуренција, инклузија и дигитални иновации.
За 4iG:
4iG Nyrt., со седиште во Будимпешта и во мнозинска сопственост на унгарски акционери, е една од водечките телекомуникациски и инфо-комуникациски корпорации во Унгарија и регионот на Западен Балкан. Како компанија котирана на берзата во Будимпешта, 4iG е препознатлива по свежиот и иновативен пристап. Како водечки унгарски телекомуникациски и ИТ систем интегратор, 4iG е клучен играч во дигиталната трансформација во регионот.
Како сопственик на ОНЕ Црна Гора и ОНЕ Албанија, групацијата 4iG опслужува скоро 2,2 милиони резиденцијални и 400 000 деловни корисници низ целиот Западен Балкан и е лидер на пазарот во телекомуникациските и инфо-комуникациските услуги во регионот. Како членка на O-RAN Alliance, групацијата е посветена на градење мрежи користејќи технологија од веродостојни и сигурни извори во рамките на иницијативата „Чиста мрежа“.
Со повеќе од 8000 високо квалификувани професионалци, 4iG обезбедува телекомуникациски и инфо-комуникациски услуги од највисок ранг, прилагодени на постојано променливите барања на пазарите на кои работи. Динамичната стратегија за проширување на Групацијата ја зацврсти нејзината позиција како значаен играч во телекомуникацискиот сектор и во Унгарија и на Западен Балкан.
ПР
Економија
Димитриеска-Кочоска: Обезбедивме допонителни 600 милиони денари за инвестиции

Собранието денеска ја усвои Предлог одлуката за прераспределба на средства помеѓу буџетските корисници за 2025 година, со која се обезбедени дополнителни 600 милиони денари за инвестициски проекти.
Средствата со Предлог-одлуката се обезбедуваат се наменети за инфраструктурни и капитални проекти за развој на општините, а согласно објавениот повик и утврдени критериуми од страна на надлежните министерства. Со прераспределбата, исто така, се обезбедија 242,3 милиони дополнителни средства во Министерството за социјална политика, демографија и млади за надоместоци за социјална заштита.
„Станува збор за обезбедување средства за реализација на инвестиции во општините што е дел од нашиот концепт за развој, особено развој на локално ниво. Дополнителни 600 милиони денари се ставаат на располагање на општините за инвестиции кои ќе значат подобри услови за живот на граѓаните и подобри услуги од општините. Целта на Владата е поддршка на локалниот развој и истовремено поддршка на економскиот раст. Средствата со Одлуката ги распределуваме во буџетите на надлежните институции од каде ќе се трансферираат средствата кон општините согласно динамиката на реализација на проектите“, рече министерката за финансии Гордана Димитриеска-Кочоска.
Таа појасни дека со донесената Одлука од страна на Собранието средствата се распределуваат во Министерството за социјална политика, демографија и млади каде се дополнуваат 100 милиони денари, во Министерството за образование и наука 361,2 милиони денари, Министерството за спорт 62,4 милиони денари и Министерството за култура 60 милиони денари. Ова е согласно пристигнатите и одобрени проекти на Вториот јавен повик на кој општините доставија проекти за реализација.
Имено, дел од планираните средства за реализација на проектите за локален развој, кои се имплементираат од страна на општините, беа распределени со иницијалниот Буџет за 2025 година во соодветните министерства. Дополнувањето е согласно доставените и прифатени проекти на вториот повик за поддршка на општински проекти.