Економија
Шпаркасе банка преку платформата Sparkasse Life ги поддржа најмалите банкари на првиот училиштен ден
На 1 септември – првиот училиштен ден – Шпаркасе банка во согласност со својата корпоративна стратегија за општествена одговорност и грижа за вработените, а во рамките на платформата Sparkasse Life, им пружи поддршка на своите вработени, родители на првачиња, како и на нивните дечиња што денес за првпат ќе седнат во училишните клупи со многу емоции и радост.
За сите вработени од Шпаркасе банка кои се родители на првачиња, обезбеден е слободен ден, односно право на платено отсуство од еден работен ден за првиот училиштен ден на своето дете, со цел вработените максимално да го искористат денот и да ги испратат своите деца првачиња на првиот училиштен час.
Дополнително, на сите деца на вработени од Банката кои се првачиња оваа учебна 2022/2023 година, како подарок ќе им бидат отворени депозити од типот Детско штедење, на кои Банката ќе депонира симболичен износ. На овој начин, Шпаркасе банка сака да го поддржи патот кон напредокот на своите најмали банкари, но и да го даде својот придонес во стекнување добри финансиски навики за штедење уште од најмали нозе за овие дечиња, кои се иднината на нашата земја.
„Ја вреднуваме емотивната страна на работата и се трудиме да развиеме силен тимски дух, однос на доверба и пријателство, бидејќи веруваме дека тоа е она што ги прави луѓето посветени. Во нашата корпоративна политика многу значајно место заземаат настани и активности наменети за добросостојбата на вработените, како овој слободен ден кој е платен и кој му следува на секој родител на прваче, а преку симболичните подароци сакаме да ги мотивираме и да ги поттикнеме нашите најмали банкари уште од првиот училиштен ден да го дадат својот максимум, да го искористат својот потенцијал и со ентузијазам да почнат да чекорат по едукативниот пат. Наша цел е корпоративна култура со вредности во кои сите ќе веруваат и ќе ги живеат секојдневно и навистина сме среќни што во голема мера тоа и го постигнуваме“, изјави Билјана Санев, директорка на Дирекцијата за човечки ресурси во Шпаркасе Банка.
Под платформата Sparkasse Life, но и во рамките на пошироката регионална кампања „Верувај во себе“, Шпаркасе банка се труди силно да ја пренесе пораката до сите да веруваат во себе и да се надградуваат и да ја движат заедницата напред. Токму затоа, преку платформата Шпаркасе Life во која се содржани сегменти од различни области на живеењето, Банката пружа долгорочно партнерство и силна поддршка на целокупната заедница во која дејствува.
Шпаркасе Банка ги охрабрува сите да бидат мотивирани и секогаш да трагаат по нешто подобро за себе, да бараат додадена вредност и квалитетна услуга и секогаш мудро да ги одбираат следните чекори. Да веруваат во себе зашто имаат банка што верува во нив.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Андоновски: Е-трговијата веќе не е алтернативен, туку доминантен економски модел
Владата на Република Македонија ја потврдува својата посветеност кон унапредување на електронската трговија како двигател на економијата, преку спроведување на јасна стратегија за дигитална трансформација, зајакнување на интероперабилноста и намалување на административните пречки за граѓаните и компаниите, изјави министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски, на отворањето на 8-та Регионална Е-комерц конференција во Скопје.
Тој истакна дека е-трговијата веќе не е алтернативен, туку доминантен економски модел, кој бара силна поддршка од државата преку модерни дигитални платформи, регулаторна предвидливост и иновации ориентирани кон пазарот.
„Интероперабилноста што ја бесплатно ја овозможивме за повеќе од 76 институции и компании – со повеќе од 2.6 милиони безбедни трансакции месечно и раст од 260% – претставува не само успех на администрацијата, туку можност за приватниот сектор. Таа отвора простор за дигитални услуги, безбедна размена на податоци, брз пристап до потребните административни податоци и нови бизнис-модели што ја поврзуваат државата и компаниите во еден заеднички дигитален екосистем“, изјави министерот Андоновски.
Во рамки на поддршката за мали и средни претпријатија, Министерството за дигитална трансформација преку Европскиот дигитален иновациски хаб – INNOFEIT EDIH, им овозможува на компаниите пристап до лаборатории, дигитални алатки и експертска поддршка за тестирање нови технологии пред инвестирање. Овој хаб нуди и обуки за дигитални вештини во областа на вештачка интелигенција, сајбер-безбедност, автоматизација и интернет на нештата, со цел да ја зголеми конкурентноста на домашните компании на европскиот пазар.
Во истата насока, Националниот центар за вештачка интелигенција – Везилка, развива АИ решенија применливи и во приватниот сектор, со што создава услови електронската трговија да стане поефикасна, попаметна и побезбедна.
„Намалувањето на бирократијата и отворањето на податоците за бизнис-заедницата се клучни за модерна држава. Владата создава инфраструктура каде иновацијата е во центарот, а граѓаните и компаниите се вистинските корисници на дигиталната трансформација“, додаде Андоновски.
Тој најави дека во следниот период Владата ќе продолжи да инвестира во дигитална инфраструктура, унапредување на екосистемот за иновации, како и во програми за поддршка на стартапи и претприемачи во дигиталната економија.
Економија
„Виз Ер“ воведува евтина „бизнис класа“, можете да платите за да го задржите средното седиште празно
Нискобуџетната унгарска авиокомпанија „Виз Ер“ ќе започне со тестирање на таканаречената „основна бизнис класа“ на одредени летови од декември оваа година, нудејќи малку повеќе удобност во рамките на својата стандардна услуга без додатоци. Оваа нова функција ќе биде воведена на пет рути, вклучувајќи летови до Лондон, Рим и Будимпешта.
Концептот е едноставен – во првиот ред од авионот, средното седиште ќе биде оставено празно за да им се обезбеди на деловните патници повеќе простор и да се олесни качувањето. Мајкл Делехант, виш комерцијален и оперативен директор, нагласи дека цената нема да биде драстично повисока.
„Што се однесува до цените на билетите, таа никогаш нема да биде повеќе од цената на купување дополнително седиште“, изјави тој на прес-конференција.
Иако билетите за овие специјални седишта ќе бидат поскапи, патниците сепак ќе бидат третирани исто како и сите други.
„Повеќе се работи за ефикасноста на патувањето и малку дополнителен простор во авионот“, рече Делехант.
Воведувањето премиум услуги е тренд што го следат и американските нискобуџетни превозници за да се натпреваруваат со големите превозници.
Делехант забележа дека сè уште има силна побарувачка за нискобуџетни летови во Европа, но дека пазарот треба да се развива.
Економија
Поскапуваат бензините и дизелот
Бензините и дизелот од ноќеска на полноќ ќе поскапат за половина и за еден денар, соопшти Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад на Република Северна Македонија (РКЕ).
Од 4.11.2025 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 95 74,00 (денари/литар)
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 98 76,00 (денари/литар)
Дизел гориво ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) 71,00 (денари/литар)
Масло за горење Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) 69,50 (денари/литар)
Мазут М-1 НС 36,913 (денари/килограм)
Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 се зголемуваат за 0,50 ден/лит.
Малопродажната цена на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) се зголемува за 1,00 ден/лит.
Малопродажната цена на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) не се менува.
Малопродажната цена на Мазутот М-1 НС се зголемува за 0,856 ден/кг и сега ќе изнесува 36,913 ден/кг.

