Економија
Што бараат миленијалците во еден автомобил?

Генерациите родени помеѓу раните 80-ти и средината на 90-тите имаа навика да им се јавуваат на своите пријатели преку својот домашен телефон, но сега тие ги користат последните генерации мобилни телефони. Овие генерации почна да слушаат музика на касетофони, но моментно ги имаат сите омилени песни поставени на Cloud. Тоа се миленијалците, генерација што се издвојува со брза адаптација кон технолошкиот напредок. А денес оваа група сочинува 12 проценти од сите купувачи во Европа, велат од „Порше Македонија“.
Но, што всушност бара оваа хиперповрзана слободољубива генерација при избор на возило?
– Дизајн, пред сè: За 40 отсто од сегашните купувачи на автомобили помеѓу 25 и 37 години надворешните линии се една од главните причини за купување возило врз основа на внатрешно спроведени истражувања од „Сеат“. Слично на тоа, резултатите покажуваат дека една третина од луѓето под 30 години сметаат дека автомобилот е одраз на нивната личност и сакаат автомобилот да го одразува нивниот индивидуален стил. Поврзувањето, звучниот систем и инфо-забавниот систем се дополнителни одлучувачки елементи за еден од секои три миленијалци.
– Мал и градски автомобил: Постојат многу опции на пазарот, но оваа генерација има јасна идеја, односно 50 отсто преферираат компактни модели, како што се „сеат леон“ или „сеат ибица“. Покрај тоа, СУВ-сегментот е исто така мошне популарна опција за 20 отсто од оваа група, процент што се зголемува со возраста на купувачите. Сепак, само еден од секои пет миленијалци е способен да купи автомобил со својата заштеда, бројка што се зголемува до 40 отсто во постарите генерации.
– Ажурност и со еден клик: Да се биде дигитална генерација, што е главно во одлучувањето за купување еден модел или друг, миленијалците спроведуваат детаљно истражување на интернет.
Според Енрике Пастор, одговорен за истражувања на пазарот и стратегија на производот во „Сеат“ „во просек се потребни девет недели за миленијалците да се одлучат за купување. Бидејќи одвојуваат време да бидат подобро информирани и се релативно помалку искусни во процесот на купување автомобил, исто така потребно им е повеќе време за одлука“.
Веб-страниците на производителите и специјализираните извештаи сочинуваат голем процент во однос на нивните главни извори на информации. Една разлика што ги издвојува од нивните претходни генерации е дека за оваа генерација важна улога играат и препораките од пријателите и семејството.
– Споделувањето е живеење: Во споредба со минатото, начинот на кој луѓето ги користат своите автомобили денес е променет.
„Според интерни истражувања, миленијалците се првата генерација што е заинтересира за нови форми на мобилност. На пример, 26 отсто од возачите на возраст од 25 до 37 години размислуваат да го делат својот автомобил со други корисници. Всушност, делењето на автомобил е тренд што може да се очекува да се интензивира во иднина: околу 36 милиони корисници во светот ќе користат услуги за споделување на автомобилот до 2025 година,“ заклучува Енрике.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Божиновска на средба со Плаколм и раководството на ЕВН Македонија: Компанијата покажува како странските инвестиции можат да придонесат кон стабилност и дигитализација на енергетскиот систем

Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, оствари средба со австриската сојузна министерка за Европа, интеграција и семејство, Клаудија Плаколм, и со раководството на ЕВН Македонија, во рамки на работната посета што австриската делегација ја реализираше во земјава.
На средбата присуствуваше и Мартин Памер, амбасадор на Република Австрија во Република Македонија, заедно со претставници од австриската амбасада.
Фокусот на разговорите беше насочен кон успешната соработка меѓу Министерството за енергетика и компанијата ЕВН Македонија, како пример за одговорно и партнерско делување меѓу државата и енергетскиот сектор.
Божиновска истакна дека ЕВН Македонија е значаен партнер во енергетската транзиција на земјата, посочувајќи дека примерот на компанијата покажува како странските инвестиции можат да придонесат кон стабилност, модернизација и дигитализација на енергетскиот систем.
„ЕВН Македонија е пример како странски инвеститор може да соработува со државните институции на начин што создава додадена вредност – не само за економијата, туку и за општеството“, нагласи Божиновска.
Во рамки на посетата, делегацијата имаше можност да се запознае со технолошките и организациските достигнувања на компанијата, меѓу кои и современиот диспечерски центар за дигитално управување со дистрибутивната мрежа на национално ниво.
Австриската министерка Клаудија Плаколм изрази задоволство од постигнатото ниво на енергетска соработка меѓу двете земји и од синергијата меѓу јавниот и приватниот сектор во Северна Македонија, истакнувајќи дека таа соработка е позитивен пример за поширокиот регион.
Двете министерки потврдија дека постои заеднички интерес за продолжување на размената на искуства и добри практики, со фокус на одржлив енергетски развој и зелена транзиција.
Економија
Божиновска се сретна со британскиот амбасадор: се разговараше за можностите за размена на искуства во управувањето со природните ресурси и енергетската транзиција

Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, оствари работна средба со британскиот амбасадор Н.Е. Метју Лосон.
На состанокот присуствуваа и Никола Стојаноски, директор за меѓународна трговија и инвестиции во Амбасадата на Обединетото Кралство, како и претставници на меѓународната компанија „Англо Американ“, една од водечките светски корпорации во областа на рударството и металургијата.
Средбата се одржа во духот на континуирана и конструктивна соработка меѓу Македонија и Обединетото Кралство во областа на енергетиката и рударството. Разговарано беше за актуелните активности на Министерството и можностите за размена на искуства и добри практики во управувањето со природните ресурси и енергетската транзиција.
Министерката Божиновска ја истакна одличната соработка со британската амбасада, која, како што нагласи, претставува значаен партнер во процесите на развој на енергетските политики, унапредување на регулативата и поттикнување на одржливи практики во секторот.
Амбасадорот Лосон и претставниците на „Англо Американ“ ја поздравија досегашната соработка со Министерството, изразувајќи интерес за понатамошен институционален дијалог и заеднички иницијативи во насока на зајакнување на билатералните односи.
Економија
Божиновска на 13. Советување на МАКО СИГРЕ: AI може да помага, но не може да го замени креативниот ум, искуството и страста на инженерите

Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, денес го отвори 13. Советување на МАКО СИГРЕ, клучен настан за електроенергетскиот сектор во земјава, кој го собира академскиот и индустрискиот кадар за размена на идеи, иновации и практични решенија.
Божиновска го отвори советувањето како претседател на почесниот одбор. Во своето обраќање, министерката нагласи дека советувањето е место каде се дебатираат најновите реформи и достигнувања во енергетиката.
Божиновска посочи дека, и покрај растечката улога на вештачката интелигенција во анализи и симулации, ништо не може да го замени човечкиот потенцијал и знаењето на професионалците.
„AI може да помага, но не може да го замени креативниот ум, искуството и страста на инженерите кои го обликуваат секој аспект од енергетскиот сектор“, нагласи Божиновска.
Посебен акцент беше ставен на младите инженери и студенти, како иднина на секторот: „Вашата енергија и ангажман се основа на долгорочниот развој на енергетиката“, истакна Божиновска.