Економија
Jürgen Klopp jа превзема новата Opel Astra Plug-in-Hybrid

· „Еве ја!“: успешениот менаџер сега вози електрифициран бестселер од компактна класа.
· Црната убавица: новата Astra, на опеловиот амбасадор на брендот, во Ultimate врвно ниво на опременост.
· Моќен и без CO2 емисија на покуси релации: моќност од 133kW, со 180КС и вртежен момент од 360Nm, како и опсег на возење во елетричен режим до 60km.
· Забавно е да се вози електрично возило: Klopp ужива во првото возење во Ливерпул.
Руселсхајм. „Тоа е тоа!“ Како и обично за Jürgen Klopp, успешниот менаџер директно поентира: „Еве ја!“ Долгогодишниот амбасадор на Opel, се интересираше за најновата генерација на возилото од компактната класа уште од минатата есен од нејзината светска премиера. А сега, Jürgen Klopp беше воодушевен да ја превземе својата нова Opel Astra Plug-in Hybrid, во близина на својата „канцеларија“ во Ливерпул, Англија.
Со новата Astra Plug-in Hybrid, Klopp влегува во нова ера. „Ова е моето деби во електричната мобилност. Сега возам електрично возило – возбудливо!“ изјави двократниот добитник на наградата за „Најдобар машки тренер во FIFA“.
Со моќност од 133kW, 180КС и максимален вртежен момент од 360 Nm, перформансите кај неговиот нов автомобил се комбинираат со одговорност (комбинирана потрошувачка на гориво/емисии WLTP: 1,1 l/100 km; емисија на CO2 26-24 g/km). Забрзувањето од нула до 100km/h е за 7,6 секунди, а Astra може да помине до 60km придвижувајќи се само на електрична енергија, локално без емисии на CO2 (WLTP). Заклучокот на Klopp за неговата нова Аstra: „Изгледа одлично, се чувствува добро. Токму ваков треба да биде еден автомобил!“
Покрај технологијата во новата Astra, Jürgen Klopp е подеднакво импресиониран од нејзиниот дизајн. Тој беше инволвиран уште од самиот почеток, посетувајќи го Центарот за дизајн во Руселсхајм, во периодот кога новата Astra беше во развој. Неговата нова Astra е со највисоко ниво на целосно опремена и управувач од десната страна.
Значајно е да се истанке, во вистинска смисла на зборот, дека новата Astra Plug-in Hybrid на Klopp, со Ultimate ниво на опременост, ја има најновата верзија на Intelli-Lux LED® Pixel светла. Адаптивниот систем за осветлување има 168 индивидуално контролирани LED елементи. Ова возило е опремено и со систем за помош на возачот Intelli-Drive, head-up дисплеј Intelli-HUD и целосно дигитален Pure Panel. „Сè е таму каде што треба и одлично изработено. Браво Оpel“, рече 55-годишниот Klopp.
Во новата Astra, Klopp ќе ужива во удобноста на ергономските AGR спортски седишта во црна Nappa кожа и функциите за: греење, масажа и вентилација. Покрај компатибилноста со Apple CarPlay и Android Auto, инфозабавниот систем содржи и навигација и hi-fi звучен систем. Воздухот во внатрешноста кај новата Astra останува што е можно почист за возачот и патниците благодарение на Intelli-Air.
Jürgen Klopp му се придружи на Opel како амбасадор на брендот во 2012 година. Тој сe појави во повеќе од 20 ТВ реклами за овој германски производител на автомобили. Покрај тоа, тој често учествуваше на дилерските настани и во неколку наврати разговараше со вработените во седиштето во Rüsselsheim.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Нови правила за одобрување возила од 1 септември

Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини (МЕРМС) одржа работен состанок со над 40 овластени застапници и импортери на возила во Македонија.
На средбата присуствуваа министерката Сања Божиновска, директорот на Државниот пазарен инспекторат Влатко Стојкоски, претставници на Биро за метрологија и Царината како и професорот Дарко Данев кој ги презентираше измените во постапките за одобрување на возила, кои ќе стапат на сила од 1 септември 2025 година.
Овие измени се однесуваат на постапките за: одобрување на тип на возило, единечно одобрување на возило, идентификација и оцена на техничката состојба и издавање на потврди за исполнетост на техничките барања за возилата.
Клучната промена е тоа што, по 17 години од донесувањето на Законот за возила, истиот конечно ќе почне да се применува согласно европските стандарди.
„Го зајакнуваме системот на доверба меѓу институциите и импортерите, со јасни правила и навремена услуга за граѓаните. Ова е значаен чекор за приближување кон европските стандарди и подобрување на квалитетот на услугата која ја добиваат нашите граѓани“, изјави министерката Божиновска.
Клучни промени во постапките за одобрување на возила:
· Одобрување на тип на возило за сите негови варијанти и изведби според WVTA документот, освен ако импортерот не побара поинаку.
· Единечно одобрување ќе се врши исклучиво за возила за кои не е одобрен типот во РСМ и немаат одобрение за тип во ЕУ преку Биро за метрологија. Возила со претходно одобрен тип во ЕУ или во РСМ немаат потреба од посебна постапка за единечно одобрување и директно одат во постапка за идентификација и оцена на техничката состојба.
· Импортерите имаат обврска да издаваат потврди за исполнетост на техничките барања за сите возила за кои постоиевропско одобрение на тип (WVTA) или национално одобрување на тип. За останатите возила за кои немаат возила не постои одобрение на тип во РСМ или не постои одобрение на тип во ЕУ, импортерите немаат обврска да ги издаваат потврдите, ваквите возила ќе обезбедуваат потврди од независни институции прифатени од Бирото за метрологија.
· Грубата пресметка вели дека 1,3 милиони евра годишно досега оделе за TÜV потврди кои не требало да се бараат и тоа најголемиот дел од средствата оделе кај странски компании на кои им се плаќало – процесот сега ќе се регулира преку овластените застапници, домашни македонски компании.
· Роковите за одобрување на тип во Бирото за метрологија ќе бидат скратени двојно, за побрза и поефикасна постапка.
· Цените на услугите од Биро за метрологија ќе се регулираат со нов правилник.
· Потврдите за исполнетост на техничките карактеристики кај застапниците ќе чинат 40-50 евра.
Министерството нагласува дека соработката со застапниците е клучна за успешна примена на Законот и изграден функционален систем на доверба.
„Градиме партнерски однос со импортерите како клучен елемент во процесот на усогласување со европските стандарди. Граѓаните треба да се чувствуваат заштитени и поддржани при секоја постапка за одобрување на возила“, додаде министерката Божиновска.
Економија
Лагард предупредува: Економијата на ЕУ зависи од странските работници

Претседателката на Европската централна банка (ЕЦБ), Кристин Лагард, изјави дека приливот на странски работници во изминатите години значително ја поттикнал економијата на еврозоната, помагајќи да се надомести намаленото работно време и падот на реалните плати.
Говорејќи на годишниот симпозиум на Федералните резерви на САД, што се одржува во Џексон Хол, сојузната држава Вајоминг, Лагард нагласи дека миграцијата кон Европската Унија довела до рекорден број жители и покрај негативниот природен прираст.
„Странските работници дадоа значителен придонес за европската економија. Тие овозможија да се компензираат структурните предизвици, како што се пократкото работно време и пониските плати во одредени сектори“, изјави Лагард.
Таа додаде дека иако растот на бројот на работници ја поддржа економската стабилност, одредени влади на земјите-членки воведуваат ограничувања за нови мигранти, поради зголемено незадоволство кај дел од локалното население.
Според Лагард, оваа динамика ќе остане еден од клучните фактори во обликувањето на идните економски и социјални политики во Унијата.
Економија
Македонија е големо градилиште, над 1.200 проекти во општините, велат Перински и Николоски

Во моментов целата Македонија е едно големо градилиште, а само во општините се реализираат повеќе од 1.200 активни проекти поддржани од Владата и Министерството за транспорт, истакна Александар Николоски, потпретседател на ВМРО-ДПМНЕ и министер за транспорт, на Саем-Отчетот на градоначалниците на ВМРО-ДПМНЕ.
„Тоа се само проекти преку Министерството за транспорт, а да не зборуваме за големите инфраструктурни проекти како автопатите Охрид-Кичево, Кичево-Букојчани, Букојчани-Гостивар, Гостивар-Тетово, Прилеп-Битола, како и експресните патишта Прилеп-Градско и Куманово-Крива Паланка. Сега започнатите проекти се завршуваат, а граѓаните гледаат резултати“, рече Николоски.
Министерот подвлече дека ова ја враќа самодовербата кај граѓаните и покажува дека Македонија е способна да води големи проекти.
„Не е само патната инфраструктура, туку и железничките линии, аеродромите, авио линиите и обновливите извори за енергија. Во помалку од година дена завршивме еден проект со вредност од половина милијарда евра“, додаде тој.
Министерот за локална самоуправа, Златко Перински, истакна дека Владата финансирала околу 1.200 проекти во сите општини.
„На првиот повик беа пријавени 288 проекти, од кои 137 се завршени. На вториот повик беа поднесени 887 апликации, а прифатени беа 828 проекти. Кумулативно, тоа се околу 1.200 проекти кои се реализираат со помош на централната власт“, рече Перински.
Министерот додаде дека општините се соочувале со големи предизвици и немале поддршка од претходната власт.
„Ние им помогнавме да ги детектираат проблемите, да обезбедат одржливост и да ги реализираат поголемите проекти. Секој градоначалник се бори да направи што е можно повеќе, а по изборите се надеваме дека мотивацијата ќе биде уште поголема“, рече Перински.