Економија
Kампања за поддршка на угостителството
Туристичко-угостителската комора при ССК го претстави сетот мерки за реализација на кампања, која се очекува да даде сериозна поддршка за секторот, да се постават нови стандарди за работа, со цел долгорочно да се придонесе за подобрување и унапредување на состојбата во угостителството.
Мартин Ангеловски, потпретседател на Туристичко-угостителската комора, истакна дека членовите на Комората ја следат работата на Комисијата за заразни болести при Министерството за здравство и ги почитуваат стручните препораки што ги дава Комисијата насочени кон заштита на здравјето на сите граѓани. Преку институционална комуникација угостителите покажаа свесност и подготвеност да работат со полно работно време, при што ќе обезбедат највисоки безбедносни стандарди за секторот да работи сигурно, со соодветни мерки за заштита како на вработените така и на гостите.
„Се наоѓаме во фаза во која по долг период постепено се олабавуваат рестриктивните мерки и на луѓето им е неопходна интеракција и движење. Во таа насока сакаме да дејствуваме превентивно и да покажеме дека граѓаните ќе бидат безбедни во нашите објекти бидејќи ќе се обезбеди контролирана средина, каде што ќе се влијае на социјализација со соодветна дистанца и примена на највисоки стандарди на хигиена. Сакаме да апелираме до сите посетители, од моментот на релаксирање на рестриктивните мерки, да се однесуваат одговорно заштитувајќи се и себе и другите, да се придржуваат кон правилата што ги диктира состојбата, за да не се доведе никој во дополнителен ризик. Имајќи го предвид сето ова, се надеваме на што побрзо отворање на секторот, од кој зависи добар дел од нашата економија и постепено да се навикнуваме на новиот начин на живеење“, истакна Ангеловски.
Туристичко-угостителската комора при ССК прзема силна иницијатива за заживување на секторот и сите поврзани дејности и субјекти. Во тој правец, ќе почне позитивна кампања, која ќе придонесе за подобрување на економијата во наредниот период.
„Сведоци сме дека секторите угостителство и туризам се соочуваат со големи предизвици и за таа цел ја најавуваме оваа кампања пред да биде предоцна за реакција, односно пред да почнат да се носат одлуки за затворања на компаниите, кои според глобалните анализи во овој сектор би биле од 15 до 35 отсто. За таа цел, ви го претставуваме сетот мерки, кои ќе се почнат со оваа кампања, за кои се надеваме дека ќе наидеме на поддршка и од страна на надлежните институции.
Таа ќе се спроведе преку сите електронски и печатени медиуми, социјални мрежи, сè со цел да допре до пошироката јавност и ќе се однесува на поддршка на националните производи – препораки за користење домашни производи и услуги од компании во секторот угостителство; поддршка на националниот туризам – за хотелите и сместувачките капацитети, како и развој на алтернативниот туризам; поттикнување на социјална одговорност преку континуирано донирање оброци, како и овозможување бесплатно сместување за социјално најранливите категории; поддршка за лицата што се вработените во овие сектори, како и поддршка за угостителството со промоција на иновативни идеи, како гифт-кард за користење во угостителството, централизиран и олеснет пристап до услугите за испорака на производи, насоки за приспособување на корисниците на услуги кон мерките во посткорона-периодот, како и сеопфатна кампања за враќање на гостите во угостителските објекти, со што сакаме да дадеме до знаење дека угостителството почнува и завршува со пријатното искуство на секој гостин, а ние сме тука да го овозможиме тоа“, изјави Ангеловски.
Тој додаде дека и во периодот на закрепнување на секторот што следува, Комората ќе продолжи да дава предлози кон ресорните министерства за финансиска поддршка, со оглед на тоа што сега ќе се покажат резултатите од досегашните мерки што беа преземени и тоа дали биле доволни и соодветни или не.
Со застојот во работата на секторот угостителство дирекно и индирекно се загрозени и голем број поврзани сектори, како што се организаторите на настани, рентал-компаниите, фотографите, музичката индустрија, дистрибутерите.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
БРАКО на АНАНАС: медицинскиот мебел на БРАКО отсега и со онлајн продажба на Ананас
Дел од програмата на медицински мебел на БРАКО отсега ќе може да се купи на сајтот за онлајн тргување Ананас. На сајтот се изложени производи кои се од домашно македонско производство и кои досега беа достапни за купување директно oд капацитетите во фабриката во Велес.
На овој начин, со партнерството со популарниот сајт за онлајн продажба Ананас, се излегува во пресрет на приватни лица и помали правни субјекти од областа на здравството и козметологијата да можат набават опрема за лично користење и за обавување на својата дејност, на начин кој е во тек со светските трендови на купување.
На сајтот се достапни кревет за медицински преглед, столчиња за медицински преглед, медицински паравани, рефлектори, сталаци, отомани за физиотерапија и масажа, сервисни колички и други производи.
Палетата на БРАКО која ќе биде достапна на Ананас во иднина ќе се проширува и ќе биде од корист особено за постари лица и лица кои се соочуваат со одредени физички здравствени попречености и на кои им се потребни помагала за олеснување на секојдневното функционирање, дома и надвор од домот.
Сите големи нарачки на медицински мебел и натаму се возможни во директен контакт со производителот БРАКО.
(ПР)
Економија
Македонските вина се продаваат во 40 држави во светот, Владата најавува зголемено производство и извоз
Македонија денес се претставува на „Винскa визија на Отворен Балкан“ во Белград.
Оваа година 80 винарски визби се претставуваат на овој саем од кои што 68 се мали семејни винарии и 12 винарски визби кои што се дел од здружението „Wines of Macedonia“, а за првпат имаме и изложувачи на квалитетна македонска традиционална храна.
Министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски, рече дека ова е одлична можност македонските квалитетни вина да бидат промовирани на саемот.
Тој посочи дека е зголемена продажбата на македонското вино надвор од границите на државата.
„Република Македонија е на 22 место во светот по производство на вино, а се наоѓа на 29-то место по извоз на вино во светот“, заклучи министерот.
Трипуновски додаде дека Владата има за цел да се зголеми производството на вино во државата со што ќе се зголеми и извозот на истото во светот. Девизен прилив од извоз на вино за 2023-та година изнесуваше над 57 милиони евра.
„Нашите вина се продаваат во преку 40 држави во светот. А, најголем дел се пласира овде во регионот, односно на Балканот“, истакна тој.
„Како Влада продолжуваме посветено да работиме во делот на секторот винарство бидејќи е втора најзначајна гранка во Република Македонија по извоз и девизен прилив“, нагласи министерот Трипуновски.
Економија
Илон Маск го сруши сопствениот рекорд на богатство, има 347,8 милијарди долари
Богатството на американскиот тајкун Илон Маск достигна рекордни 347,8 милијарди долари во петокот, поттикнато од континуираните добивки во акциите на „Тесла“ и новата рунда на финансирање откако неговиот стартап со вештачка интелигенција беше проценет на 50 милијарди долари.
Многу компании на Маск забележаа пораст на нивната вредност откако изборната победа на Доналд Трамп го круниса со политичко внимание.
Акциите на Тесла пораснале за 3,8 отсто во петокот, продолжувајќи да го поттикнува оптимизмот дека плановите на тимот на Трамп за автономни возила и субвенции за електрични возила ќе и дадат предност на компанијата на Маск пред конкуренцијата.
Маск, најбогатиот човек на светот, сега го собори сопствениот рекорд од 340,4 милијарди долари поставен во ноември 2021 година, според индексот на милијардери на „Блумберг“.