Економија
Kампања за поддршка на угостителството

Туристичко-угостителската комора при ССК го претстави сетот мерки за реализација на кампања, која се очекува да даде сериозна поддршка за секторот, да се постават нови стандарди за работа, со цел долгорочно да се придонесе за подобрување и унапредување на состојбата во угостителството.
Мартин Ангеловски, потпретседател на Туристичко-угостителската комора, истакна дека членовите на Комората ја следат работата на Комисијата за заразни болести при Министерството за здравство и ги почитуваат стручните препораки што ги дава Комисијата насочени кон заштита на здравјето на сите граѓани. Преку институционална комуникација угостителите покажаа свесност и подготвеност да работат со полно работно време, при што ќе обезбедат највисоки безбедносни стандарди за секторот да работи сигурно, со соодветни мерки за заштита како на вработените така и на гостите.
„Се наоѓаме во фаза во која по долг период постепено се олабавуваат рестриктивните мерки и на луѓето им е неопходна интеракција и движење. Во таа насока сакаме да дејствуваме превентивно и да покажеме дека граѓаните ќе бидат безбедни во нашите објекти бидејќи ќе се обезбеди контролирана средина, каде што ќе се влијае на социјализација со соодветна дистанца и примена на највисоки стандарди на хигиена. Сакаме да апелираме до сите посетители, од моментот на релаксирање на рестриктивните мерки, да се однесуваат одговорно заштитувајќи се и себе и другите, да се придржуваат кон правилата што ги диктира состојбата, за да не се доведе никој во дополнителен ризик. Имајќи го предвид сето ова, се надеваме на што побрзо отворање на секторот, од кој зависи добар дел од нашата економија и постепено да се навикнуваме на новиот начин на живеење“, истакна Ангеловски.
Туристичко-угостителската комора при ССК прзема силна иницијатива за заживување на секторот и сите поврзани дејности и субјекти. Во тој правец, ќе почне позитивна кампања, која ќе придонесе за подобрување на економијата во наредниот период.
„Сведоци сме дека секторите угостителство и туризам се соочуваат со големи предизвици и за таа цел ја најавуваме оваа кампања пред да биде предоцна за реакција, односно пред да почнат да се носат одлуки за затворања на компаниите, кои според глобалните анализи во овој сектор би биле од 15 до 35 отсто. За таа цел, ви го претставуваме сетот мерки, кои ќе се почнат со оваа кампања, за кои се надеваме дека ќе наидеме на поддршка и од страна на надлежните институции.
Таа ќе се спроведе преку сите електронски и печатени медиуми, социјални мрежи, сè со цел да допре до пошироката јавност и ќе се однесува на поддршка на националните производи – препораки за користење домашни производи и услуги од компании во секторот угостителство; поддршка на националниот туризам – за хотелите и сместувачките капацитети, како и развој на алтернативниот туризам; поттикнување на социјална одговорност преку континуирано донирање оброци, како и овозможување бесплатно сместување за социјално најранливите категории; поддршка за лицата што се вработените во овие сектори, како и поддршка за угостителството со промоција на иновативни идеи, како гифт-кард за користење во угостителството, централизиран и олеснет пристап до услугите за испорака на производи, насоки за приспособување на корисниците на услуги кон мерките во посткорона-периодот, како и сеопфатна кампања за враќање на гостите во угостителските објекти, со што сакаме да дадеме до знаење дека угостителството почнува и завршува со пријатното искуство на секој гостин, а ние сме тука да го овозможиме тоа“, изјави Ангеловски.
Тој додаде дека и во периодот на закрепнување на секторот што следува, Комората ќе продолжи да дава предлози кон ресорните министерства за финансиска поддршка, со оглед на тоа што сега ќе се покажат резултатите од досегашните мерки што беа преземени и тоа дали биле доволни и соодветни или не.
Со застојот во работата на секторот угостителство дирекно и индирекно се загрозени и голем број поврзани сектори, како што се организаторите на настани, рентал-компаниите, фотографите, музичката индустрија, дистрибутерите.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
„Тесла“ ветува историска исплата за Маск од дури 1 трилион долари

Илон Маск би можел да стане првиот човек во историјата кој ќе добие акции во вредност од еден трилион долари, доколку во следната деценија „Тесла“ ги исполни своите најамбициозни цели, соопшти Управниот одбор на компанијата.
Според новата програма за наградување, Маск нема да добива пари или класични бонуси, туку акции, чија вредност би достигнала историски рекорд доколку плановите се реализираат.
Меѓу условите се вклучени продажба на 12 милиони електрични возила, лансирање на еден милион роботи со вештачка интелигенција и осмократен раст на вредноста на компанијата.
Претседателката на Управниот одбор, Робин Денхолм, изјави дека иако задачите изгледаат скоро невозможно, токму визијата на Маск и неговата упорност се гаранција за успех.
„Задржувањето и мотивирањето на Илон е клучно за ‘Тесла’ да стане највредната компанија во историјата“, порача Денхолм.
Оваа објава доаѓа само еден месец по одлуката на американски суд, со која Маск доби 29 милијарди долари во акции, откако претходно беше поништено грандиозното доделување од 50 милијарди долари поради негова неправедност кон акционерите.
Со новата програма, „Тесла“ испраќа порака дека иднината на компанијата останува тесно врзана за најбогатиот човек на планетата и неговите визионерски планови.
Економија
Мицкоски порача дека невработеноста паѓа, а економијата оди напред

Премиерот Христијан Мицкоски денеска преку објава на „Фејсбук“ порача дека најновите податоци ја потврдуваат економската стабилизација и растот кој, според него, е резултат на одговорни владини политики.
„Ја стабилизираме економијата, создаваме услови за економија која оди напред, граѓаните имаат повеќе работа, а трговската размена е во пораст“, напиша Мицкоски.
Тој посочи дека стапката на невработеност е намалена на 11,5 проценти, што претставува пад од еден процент во однос на истиот квартал минатата година.
„Во споредба со вториот квартал од 2024 година, денес имаме околу 10.000 нови вработени и над 7.000 помалку невработени. Тоа се илјадници семејства со поголема сигурност и иднина“, нагласи премиерот.
Мицкоски се осврна и на трговската размена, посочувајќи дека во јули извозот пораснал за 4,69 проценти, а увозот за 4,35 проценти.
„Во периодот јануари–јули, извозот е зголемен за 5,41 проценти, а увозот за 4,83 проценти. Вкупната трговска размена во првите седум месеци е поголема за 5,07 проценти во однос на истиот период лани“, додаде тој.
„Ова се реални резултати од одговорни политики. Додека опозицијата шири црнила и се надева на неуспех, ние испорачуваме резултати. Додека тие блокираат и кочат, ние градиме и носиме подобар стандард за секое семејство. Македонија оди напред, со повеќе работни места, посилен извоз и стабилна економија. Ова е времето на работа, резултати и развој“, порача премиерот во својата објава.
Економија
Стојаноски: Економијата се буди, граѓаните наскоро ќе почувствуваат подобар живот

Во рамки на новото издание на емисијата „Ставот на регионот“ гостуваше пратеникот од ВМРО-ДПМНЕ, Бојан Стојаноски, кој говореше за состојбата на македонската економија и најави подобрувања што, според него, ќе донесат повисок стандард за граѓаните.
„Три квартали по ред имаме раст на БДП од над 3%. Индустриското производство од месец јули, споредено со јуни претходната година, е зголемено за 4,1%, а преработувачката индустрија бележи раст од 7%. Дополнително, забележуваме и поголем број туристи кои доаѓаат во државата“, изјави Стојаноски.
Тој нагласи дека Македонија гради темели на нова економска филозофија, чија цел е повисок стандард, подобри плати и пензии и поквалитетен живот за сите граѓани.
„Овие показатели укажуваат дека македонската економија полека заздравува. А кога ќе влеземе во полн ек на реализација на капиталните инвестиции и ќе го развиеме градежништвото, како клучна гранка, ќе имаме уште повеќе можности да помагаме и со дополнителни мерки“, додаде Стојаноски.