Економија
Lean SEM: Македонска маркетинг-приказна, успешна во светски рамки

Речиси од почетокот на годинава светот го зафати една од најголемите здравствени и економски кризи на нашата генерација, па затоа веруваме дека е убаво да се слушнат и некои позитивни вести. Така доаѓаме до една навидум мала маркетинг-агенција, која работи со големи клиенти и буџети – Lean SEM е македонска маркетинг-агенција, која менаџира гугл и фејсбук- кампањи за над 50 клиенти од Силиконската долина. Меѓу нивните клиенти се компании како: MasterClass, Udаcity и Dialpad.
Основа за напредокот на компанијата се членoвите на тимот – вработените. Тие се фокусираат на резултатите од кампањите како тоа е да е „спорт“. Постојаното барање на раст на „бројките“ на клиентите, како и решавање на секој нивен проблем се главна одлика на сите во Lean SEM. Со оглед на растот на компанијата, тие се во константна потрага по нови членови на тимот. Експертите кои веќе работат таму се подготвени да им дадат поддршка на сите нови членови, но нивно е да ја одберат работата во Lean SEM како стил на живот и кариера, а не само работа.
„Јас сум дел од Lean SEM тимот повеќе од 4 години, но мојата кариера не започна таму. Претходно работев во еден од телекомуникациските оператори – во маркетинг-тимот. Таму стекнав супер искуство! Сепак, по одредено време сфатив дека моите можности за раст се ограничени, а и можностите за платата кон која целам исто така. Она што го барав од мојата идна работа е можност да станам експерт, да вложам многу труд, но и сето тоа да ми биде наградено. Така дојдов во Lean SEM. Искрено, од самиот почеток сфатив со какви клиенти си имам работа, тоа се клиенти кои навистина бараат резултати“, изјави Габриела Лазова од Lean SEM во интервју за Канал 5.
Паралелно со успешноста на вработените во носењето резултати, тие растат во компанијата. Важно е да се посветите на работата, но можностите за ваш професионален раст зависат само од вас, нема горна граница.
„Имав огромна поддршка од тимот и менторот кои увидоа дека носам резултати. Работејќи посветено за само 6 месеци, успеав да станам Senior Manager, а во рок од 1 година, успеав за 5 пати да си ја зголемам платата“, додава Габи.
И во Македонија можете да работите за клиенти од Силиконската долина, но и да се развивате еднакво брзо како да работите таму. Најважно е да сакате резултати и да сте „зависни“ од анализирање и констатно подобрување како што тоа го прават овие компании.
Според Лазова, ова не е уште една работа од 9 до 5, туку можност да изградите кариера и да бидете соодветно наградени.
Доколку се пронајдовте во оваа статија и сакате да се информирате подетално на темата, погледнете ги вредностите кои секој член на LeanSEM тимот треба да ги има и аплицирајте за некоја од отворените позиции.
LeanSEM е вистински пример за македонска маркетинг-приказна, која е успешна во светски рамки, а најзиниот тим и „играчите“ во него се причината за тоа.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
ВМРО-ДПМНЕ: Заврши времето на матни тендери во енергетиката, СДС да се помири дека државата оди напред

ВМРО-ДПМНЕ испрати реакција на прес-конференцијата на Методија Илиевски, потпретседател на СДСМ.
„Заврши времето на матни тендери во енергетиката, СДС да се помири дека државата оди напред.
Ветерниот парк во Штип, Карбинци и Радовиш е најголема енергетска инвестиција од осамостојувањето до денес. 500 милиони долари ќе влезат во државата, а СДД наместо да се радува лее солзи.
Многу скоро од денес, Македонија од увозник на струја, ќе стане извозник.
Владата ја обезбедува енергетската сигурност на државата.
Иднината во Македонија ќе биде сигурна, сите ќе живееме во држава која ги има сите придобивки на 21-от век. А, СДС слободно може да останат со реториката во минатиот век, народот тоа го гледа и ќе ги избрише на следните избори“, стои во реакцијата на ВМРО-ДПМНЕ.
Економија
(Видео) Илиевски: Има ли „Алказар Енерџи“одобрение за градба или не, каков е бизнис интересот на Божиновска и Мицкоски?

Владата на ВМРO-ДПМНЕ прави класична распродажба на националните ресурси од македонската енергетика, кажа денеска на прес-конференција, Методија Илиевски, потпретседател на СДСМ.
„Иако Владата го претставува ветерниот парк на „Алказар“ како историска инвестиција – фактите говорат нешто сосема поинаку. Моделот на „Алказар Енерџи“ е јасен: развиј, изгради и продади. Токму тоа се случи со нивниот прв фонд – проектите развиени на Блискиот Исток беа продадени 100% на кинески државен конзорциум“, вели Илиевски.
Според него, „прашањето не е дали ветерниот парк ќе биде продаден, туку кога и на кого“.
„Кој е вистинскиот бизнис интерес на Мицкоски? Дали тука се вклучени и контроверзни имиња од регионот, добро познати од трговијата со струја? Дали со нив соработувал тандемот Мицкоски – Божиновска? Пред една година од ВМОР-ДПМНЕ тврдеа дека паркот ќе обезбеди струја за 100.000 граѓани. Сега Мицкоски смени лента, од собраниска говорница најавува дека странска компанија ќе ја откупува струјата. Па, кого навистина ќе снабдува овој проект – народот или приватниот купувач? Зошто бизнис модел кој се темели на продажба се претставува како долгорочно стратешко партнерство?“ истакна меѓудругото потпретседателот на СДСМ, Илиевски.
На прес-конференцијата регираше ВМРО-ДПМНЕ.
„Заврши времето на матни тендери во енергетиката, СДС да се помири дека државата оди напред. Ветерниот парк во Штип, Карбинци и Радовиш е најголема енергетска инвестиција од осамостојувањето до денес. 500 милиони долари ќе влезат во државата, а СДД наместо да се радува лее солзи. Многу скоро од денес, Македонија од увозник на струја, ќе стане извозник. Владата ја обезбедува енергетската сигурност на државата. Иднината во Македонија ќе биде сигурна, сите ќе живееме во држава која ги има сите придобивки на 21-от век. А, СДС слободно може да останат со реториката во минатиот век, народот тоа го гледа и ќе ги избрише на следните избори“, стои во реакцијата на ВМРО-ДПМНЕ.
Економија
„Најголемиот пораз од 1515 година“ – високите царини од САД за Швајцарија ќе остават без работа илјадници луѓе

Иако швајцарската претседателка Карин Келер-Сатер го напушти мајскиот состанок со американскиот министер за трговија Скот Бесант со насмевка, уверена дека постигнала договор за воведување царина од 10 проценти наместо најавените 31, Вашингтон сепак воведе многу повисока царина за Женева, дури 39 проценти. Оваа царинска стапка ја рангира Швајцарија на четврто место во светот по нивото на американските царини, веднаш зад Сирија, Лаос и Мјанмар.
Непосредно пред 1 август, крајниот рок за завршување на трговските преговори со САД, претседателката се обиде да го спречи овој исход преку директен разговор со Трамп, но без успех.
Швајцарскиот весник „Блик“ ја нарече оваа царинска мерка „најголемиот швајцарски пораз од Битката кај Марињано во 1515 година“. Мислењата во земјата се поделени, додека некои веруваат дека Швајцарија била премногу строга во преговорите, додека други ја критикуваат дека е премногу попустлива. Третите, од друга страна, ладнокрвно наведуваат дека Швајцарија е едноставно премногу мала за да го склучи големиот договор со Трамп на кој се надеваше.
Новиот трговски поредок што го воведуваат САД, според Би-Би-Си, никому не му носи добри вести.
Американскиот претседател со години се обидува да ги корегира трговските дефицити што САД ги имаат со одредени земји преку царини, иако повеќето економисти не се согласуваат со ова. Тој верува дека царините ги штитат домашните производители и работните места, особено во секторите кои со децении се соочуваат со жестока странска конкуренција.
Трговскиот дефицит на САД со Швајцарија изнесуваше 47,4 милијарди долари во 2024 година. Кога ќе се вклучат услугите, тој се намалува на 22 милијарди. Швајцарија најмногу извезува фармацевтски производи, златен накит, часовници и машински алати во САД.
Во обид да се намали нерамнотежата, швајцарската влада ги укина царините за американските индустриски производи, додека големи компании најавија повеќемилионски инвестиции во производствени капацитети во Соединетите Американски Држави.
Денес, Швајцарија е шестиот најголем странски инвеститор во САД, а нејзините компании директно вработуваат околу 400.000 луѓе во таа земја.
Швајцарските фирми сега предупредуваат дека десетици илјади работни места би можеле да бидат изгубени ако царината од 39 проценти остане во сила, откако ќе се примени на 7 август.
Би-Би-Си наведува дека Женева има многу малку простор за контрамерки и веќе им понудила на САД речиси сè што има.
Единствената преостаната опција би можела да предизвика сериозна трговска војна: повлекување на најавените инвестиции, воведување реципрочни царини и откажување на нарачките за американски борбени авиони.
Карин Келер-Сатер испрати јасна порака во петокот: одговорноста за трговската криза е кај – Доналд Трамп.