Економија
Opel повторно ќе го воведе под-брендот GSe за динамични модели
Opel повторно ќе го воведе под-брендот GSe за динамични модели
• Модерен пресврт: GSe ќе се врати како динамичен, електрифициран под-бренд на Opel
• Извршниот Директор на Opel, Florian Huettl: „GSe сега исто така значи Grand Sport Electric“
• Сеопфатна електрифицирана понуда: од Corsa-e до Astra plug-in хибрид и Movano-e
GSe – три букви со многу јасна конотација за клиентите на Opel: високо опремени, спортски модели. Денес, со јасниот план на германскиот производител на автомобили да понуди електрифицирана верзија на секој модел во своето портфолио до 2024 година и да биде целосно електричен бренд во Европа до 2028 година, Opel го оживува и редефинира GSe како нов подбренд со врвна понуда. За разлика од минатото кога ознаката беше кратенката „Grand Sport Einspritzung“ (Grand Sport вбризгување) како на Commodore GS/E и на Monza GSE, таа ќе има ново значење во иднина.

„Многу сум среќен што можам да го објавам враќањето на GSe, спортски подбренд како наше врвно достигнување во гамата,. Повторно зедовме инспирација од нашето богато наследство – како што направивме за нашиот нов храбар и елегантен дизајн – и му дадовме модерен пресврт. Во иднина, ознаката GSe не само што ќе означува динамични, забавни автомобили за возење, туку и ќе претставува „Grand Sport electric “, во целосна усогласеност со нашите амбициозни планови да станеме целосно електричен бренд“, рече Извршниот Директор на Opel, Florian Huettl.
Покрај спортскиот изглед заснован на наградуваниот дизајн на Opel, идните клиенти на GSe може да се радуваат на поставување на шасијата за да обезбеди високо ниво на забава и атрактивно возење. И како и сите модели на Opel, линијата GSe ќе биде безбедна на автопат благодарение на опсежните тестирања по германските автопати.

Opel неодамна ја претстави Manta-e GSe, модерен изглед на легендарната Manta од 1970 година. Тоа покажува колку безвременски се линиите од 1970 година и денес. Она што беше скулптурно и едноставно пред половина век, сè уште совршено се вклопува со дизајнерската филозофија на Opel денес. Зазема моќен, јасен став и самоуверено започнува нова иднина: електрична, без емисија – полна со емоции. Opel Manta-e GSe е исто така креација во чест на прекрасната Manta A која неодамна беше инспирација за дизајнот на новото лице на брендот – Opel визорот, кој совршено ги интегрира во еден единствен модул: решетката, системот за осветлување и Blitz амблемот на брендот. Сите нови модели на Opel го имаат визорот – вклучувајќи ги новите Opel Astra и Opel Astra Sports Tourer.

Повеќенаградуваната Manta-e GSe, исто така, го следи „едноставниот електричен“ пат на Opel до електрификацијата на брендот, без разлика дали станува збор за патнички или лесни комерцијални возила. Секој модел на Opel ќе биде електрифициран до 2024 година, а купувачот веќе има избор помеѓу 12 електрифицирани модели денес, од plug-in хибриди како Grandland и Astra до целосно електрични возила со батерии, од малиот автомобил Corsa-e до Zafira-e Life „салон на тркала“ и од Combo-e Cargo до комерцијалното возило Movano-e.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Дурмиши во Берлин: Северна Македонија нуди нови можности за странски инвестиции
Министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши, денес учествуваше на панел-дискусија на тема „Можности за странски инвестиции во Северна Македонија“, што се одржа во Амбасадата на Република Северна Македонија во Берлин. Настанот беше организиран од Германско–македонскиот бизнис клуб (DNMBC) во соработка со Министерството за надворешни работи и надворешна трговија.
Министерот Дурмиши во своето обраќање истакна дека Северна Македонија се наоѓа во клучен развоен момент, во кој реформските процеси се насочени кон создавање предвидлива, стабилна и европски ориентирана економска средина. Тој ги нагласи приоритетите на Владата – дигитална и зелена трансформација, модернизација на индустријата, поттикнување на иновации и унапредување на човечкиот капитал.
„Нашата цел е да изградиме економија што создава додадена вредност и нуди јасни, долгорочни услови за инвеститорите. Со новиот модел на финансиска поддршка што ќе стартува во 2026 година, државата ги наградува квалитетните инвестиции, отворањето работни места, технолошките центри и проектите што придонесуваат за регионален развој,“ истакна министерот Дурмиши.
Тој подвлече и дека Германија останува еден од најзначајните економски партнери на Северна Македонија, додавајќи дека заедничката визија е да се зајакнат деловните врски, да се поттикнат модерни инвестиции и да се создадат нови можности за економски раст.
Министерот им се заблагодари на организаторите и деловната заедница во Германија за континуираната поддршка, оценувајќи дека ваквите настани се важна платформа за градење доверба и нови партнерства.
Настанот продолжи со динамична панел-дискусија во која учесниците разменуваа искуства и предлози за унапредување на инвестициската клима и можностите за продлабочување на соработката меѓу двете земји.
На отворањето се обратија Гафар Вејсели, претседател на DNMBC, министерот за европски прашања Орхан Муртезани, како и амбасадорот на Северна Македонија во Германија, проф. д-р Илбер Села. Панелот обедини значајни имиња од економскиот и институционалниот сектор, меѓу кои и директорот на ДТИРЗ Гоце Димовски, поранешната гувернерка на НБРСМ Анита Ангеловска-Бежоска, претставници од Министерството за надворешни работи и надворешна трговија и германската делегација за индустрија за регионот.
Економија
Вицепремиерите Стоилковиќ и Месаровиќ со заедничка посета на македонски компании во пресрет на утрешниот бизнис форум
Во пресрет на утрешниот македонско–српски бизнис форум, потпретседателот на Владата и министер за односи меѓу заедниците, Иван Стоилковиќ, и потпретседателката на Владата на Србија и министерка за економија, Адријана Месаровиќ, остварија заедничка посета на две успешни македонски компании – „Пекабеско“ и винаријата „Камник“.
Посетата, која се одржа со цел продлабочување на економската соработка и поддршка на бизнис-заедницата, претставува вовед во големиот македонско–српски бизнис форум што ќе се одржи утре во Скопје.
За време на посетата беа споделени информации за тековните производствени процеси, извозниот потенцијал и можностите за проширување на пласманот на регионалните пазари. Двајцата високи претставници истакнаа дека ваквите компании се пример за успешни деловни модели кои можат да придонесат за економско поврзување и зголемена конкурентност на целиот регион.
Во контекст на претстојниот форум, Стоилковиќ и Месаровиќ порачаа дека економската соработка меѓу двете земји е на постојан подем и дека постои јасна волја за нејзино дополнително унапредување.
Македонско–српскиот бизнис форум во Скопје на едно место ќе ги собере водечките компании, институции и инвеститори од двете земји, со цел создавање нови деловни можности и зајакнување на економските врски.
Пред почетокот на бизнис форумот Стоилковиќ и Месаровиќ ќе потпишат и Меморандум за разбирање за соработка меѓу Владата на Македонија и Владата на Србија.
Економија
Николоски: Вложуваме во модерни автопати да ја подигнеме безбедноста и да ги намалиме сообраќајните незгоди
Инвестираме огромни средства во изградба на модерни и безбедни автопати преку кои го подигнуваме нивото на безбедност во сообраќајот. Интензивно работиме на автопатите на коридор 8 и на коридор 10 д, а очекувам овој месец да избереме изведувач и за изградба на автопатот Кичево -Букојчани, изјави вицепремиерот Александар Николоски.
Тој потенцира дека е потребна координирана акција со МВР и другите надлежни институции со цел намалување на жртвите во сообраќајот, но најавжно е менување на свеста кај граѓаните за почитување на законите.
„Мора сите заеднички да работиме да се подобри црната статистика. Во соработка со МВР ќе работиме активно во следниот период на намалување на жртвите на патиштата. Пред се, многу значајно е да се изгради модерна инфраструктура во што многу вложуваме и таа да е добро испланирана. Најбезбедни се автопатиштата и тука многу вложуваме во изградба на автопати. Ја завршуваме изградбата на автопатот Кичево-Охрид, изградбата на автопатот Кичево -Букојчани за кој што очекувам да изберме Изведувач во овој месец. Понатаму интензивно се гради Букојчани – Гостивар или популарната Стража која се заобиколува, понатаму се гради Тетово-Гостивар кој што сите велевме дека е автопат а всушност е експресен пат. Работиме и на Прилеп-Битола како нов автопат, а веќе наоѓаме решенија и делот кој оди од Прилеп до Фариш, така да ова е голема активност која ја имаме и сериозно ќе придонесе во подобрување на безбедноста во сообраќајот. Секако тука се и магистралните и регионални патишта, тука се патиштата и во рамки на општините и затоа потребна е координирана активност која меѓуресорски и инстиуционално ја работиме со цел овие бројки да се подобруваат и најважно од се е да ја менуваме културата да се почитуваат правилата и законите”- изјави Николоски.

