Економија
Opel и TU Darmstadt остварија соработка за „технологија за осветлување“

• „OpenLabs“: Stellantis управува со глобална истражувачка мрежа со универзитетите
• Стратешко партнерство: TU Darmstadt е првата OpenLab во Германија
• Пет главни области на развој: системи за комуникација и помош, адаптивни предни светла, задни светла, внатрешно осветлување, извори на светлина
• Цел: Научни сознанија за употреба во идните генерации на автомобилско осветлување
Opel и Техничкиот универзитет во Darmstadt (TU Darmstadt) започнаа заедничко истражување на новите технологии за осветлување. Соработката е дел од глобалната истражувачка мрежа на Stellantis заедно со реномирани универзитети.
Моментално, 15 таканаречени „OpenLabs“ стекнуваат научни сознанија за употребата на технолошките системи кај идните генерации на возила. Стратешкото партнерство со TU Darmstadt, првата Stellantis OpenLab во Германија, ќе овозможи нова ера на технологии за осветлување. Покрај тоа, Stellantis финансира тројца докторанти на катедрата за електротехника и информатичка технологија на универзитетот, првично во следните четири години.
„Напредните адаптивни светлосни системи се многу повеќе отколку само да го осветлуваат патот според услови кои се на патот“, изјави извршниот директор на Opel, Uwe Hochgeschurtz.
„Тие се поврзани со бројни системи за помош при возење и го прават возењето побезбедно и поудобно. Заедно со TU Darmstadt сакаме да развиеме целосно нови системи за осветлување и да ги донесеме на пазарот. Задоволни сме што работиме со експертите за наука и истражување од TU Darmstadt“.
Предниот дел кај Opel Manta GSe ElektroMOD Pixel-визирот веќе покажува како безбедноста во патниот сообраќај може да се зголеми преку иновативни системи за осветлување. „Имаме холистички поглед на темата за светлината. Светлината има голема важност во многу области кај автомобилот, што оди многу подалеку од предните светла“, објасни Philipp Röckl, главен инженер за иновации за надворешно осветлување. Затоа, истражувањето во OpenLab во TU Darmstadt се фокусира на понатамошниот развој на системите за комуникација и помош на возачот, адаптивни системи на предните светла, задните светла, внатрешното осветлување и изворите на светлина воопшто.
Финансираното истражување ќе вклучи интелигентен, самоприспособлив систем на предни и задни светла што оптимално се прилагодува на околината и ситуацијата во сообраќајот, како и на други фактори кои влијаат. Првичните тестови со прототип се веќе планирани за крајот на годината. „Сакаме да направиме револуција во автомобилското осветлување со оваа технологија и да го придружуваме развојот низ сите фази, од истражување до прототипови и тестирање до готовиот производ“, изјави професорот Tran Quoc Khanh, раководител на одделот за адаптивни системи за осветлување и визуелна обработка во TU Darmstadt.
Соработката ја забрзува безбедноста на патиштата
За двата партнера, новата отворена лабораторија значи победничка ситуација на патот кон идните генерации на светлина: Stellantis може да ја искористи стручноста на кадарот на реномираниот TU Darmstadt за да ги пренесе наодите од истражувањето во системите на возилата, а докторантите на TU може да ги користат автомобилската техничката инфраструктура на компанијата за да ги тестира нивните случувања на терен.
„Ние работиме со експерти од областа на професорот Кhanh долги години. Оваа соработка на полето на технологијата за осветлување ќе се интензивира и зајакнува долгорочно од OpenLab“, додава Philipp Röckl. Тековниот истражувачки проект првично е планиран за четири години. Сепак, целта е да се воспостави стратешка соработка за следните десет години и понатаму.
„Ако сè оди според планираното, првите возила со технологиите за осветлување развиени со Stellantis ќе бидат видени на патиштата до 2028 година“, рече професорот Khanh. „Тие ќе имаат една од најинтелигентните технологии за осветлување во светот“.
Intelli-Lux LED® Pixel светла веќе во денешните Opel Insignia, Grandland и Astra
Да се направат иновативните технологии за осветлување достапни за широк спектар на купувачи е традиција на Opel, што новата Astra моментално го демонстрира.
Во 2015 година, претходната генерација („Европски автомобил на годината 2016“) ја донесе револуционерната Intelli-Lux LED® Matrix светлина во компактната класа. Сега започна следната фаза на развој: Intelli-Lux LED® Pixel светлата познати кај знаменосците на Opel, Insignia и новиот SUV Grandland, ја слави својата премиера кај Astra. Со вкупно 168 LED елементи – 84 по предно светло – најновиот модел во компактна класа обезбедува прецизна и беспрекорна шема на светлина во секое време, прилагодена на ситуацијата и без заслепување на другите учесници во сообраќајот.
LED диодите се интегрирани во ултра тенки фарови. Главното предно светло „се спушта“ во рок од милисекунда, со цел да не ги заслепи возилата што доаѓаат од спротивната страна. Останатите области продолжуваат да бидат осветлени со целосно долго светло, за оптимална видливост и безбедност во секое време.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
„Идни инженери на своите први работни задачи во Министерството за енергетика“, Божиновска ги посети студентите на нивните практикантски позиции

Студентите од Факултетот за електротехника и информациски технологии (ФЕИТ) ја започнаа студентската практикантска настава во Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини.Веќе се распределени по сектори и започнаа со практична работа во рамки на Министерството и органите во негов состав.
Министерката Сања Божиновска денес ги посети младите практиканти на нивните работни позиции, при што лично се запозна со нивните ангажмани, задачите што им се доделени и областите во кои се вклучени.
„Гордост е да се види енергијата и мотивацијата што овие млади луѓе ја носат со себе. Веќе од првиот ден, тие не се тука само како набљудувачи – туку активно се вклучени во конкретни процеси, подготвуваат материјали, истражуваат и дискутираат. Ова е таа нова генерација која сакаме да ја задржиме во земјата и да ѝ дадеме можност да се развива тука – во институциите каде што се градат јавните политики,“ изјави министерката Божиновска.
Во разговорот со студентите, министерката упати порака на поддршка и охрабрување: „Потребни ни се луѓе што разбираат технологија, енергетика и современи предизвици. Но уште повеќе ни се потребни луѓе што сакаат да направат разлика. Вие сте тука не само за да учите, туку и да донесете нова перспектива. Ќе ве поддржиме во секој чекор.“
Студентите се распределени според нивната стручна насоченост во одделенијата за енергетика, обновливи извори, енергетска ефикасност, минерални суровини, стратешко планирање и дигитализација. Со нив работат ментори од редовите на администрацијата, со цел да добијат реален увид во функционирањето на институцијата и активна улога во тековните задачи.
Програмата се реализира врз основа на Меморандумот за соработка меѓу Министерството и ФЕИТ, како дел од заложбата за поддршка на млади инженери и нивно вклучување во развојот на енергетските политики. Министерството најавува продолжување и проширување на оваа програма и во иднина, со цел создавање континуитет во градење на домашен стручeн кадар и обезбедување генерации експерти подготвени да ја водат енергетската транзиција.
Економија
Министерството за финансии достави барање до 22 меѓународни финансиски институции и банки за финансирање на брзата пруга

Министерството за финансии денеска испрати до 22 меѓународни финансиски институции и странски комерцијални банки барање за покажување интерес за финансирање на проектот за изградба на брза пруга долж Коридорот 10.
Станува збор за финансиски институции од Европа, САД, Јапонија и Обединетото Кралство, од кои дел се институции со коишто земјата и претходно соработувала на одредени проекти.
Поконкретно барањето е доставено до Светска банка, Европската банка за обнова и развој, Европската инвестициска банка, Фондот за меѓународен развој на ОПЕК, Француската развојна агенција, КФВ Развојната банка, Италијанската развојна банка, Јапонската агенција за меѓународна соработка, германската ДЗ Банка, Морган Стенли, Уни Кредит Банка Австрија, Сити банк, ЏП Морган, Дојче Банк, Сосиете Женерал, Рајфајзен банк, ЕРСТЕ банк, Банка ИМИ, британската Стандард чартерд, Банка на Америка, јапонската МУФГ Банка, како и американската Голдман Сакс. Износот кој се бара за реализација на проектот е 1,91 милијарда евра.
Согласно испратеното барање, одговорот за пројавување интерес меѓународните финансиски институции и странските комерцијални банки треба да го достават до крајот на овој месец, со можност за продолжување на рокот по барање на банките.
Имено, Министерството за финансии го испраќа барањето за пројавување интерес со меѓународните финансиски институции врз основа на Заклучок на Владата и врз основа на законските прописи, односно Законот за јавен долг. Заедно со барањето Министерството за финансии испраќа до меѓународните финансиски институции и банките и образложение за проектот подготвено од Министерството за транспорт и врски и МЖ Инфраструктура, а кое исто така е разгледано од страна на Владата.
Економија
(Видео) Дебакл на економиските политики на власта: Македонија на дното на Европа, велат од СДСМ

„Согласно последните податоци на Евростат, Македонија денес е претпоследна во Европа по висина на минимална плата, зад нас е само Албанија. Истовремено сме последни по куповна моќ. Ова не се бројки и податоци од некоја црна хроника – ова е нашата реалност со власта на ДПМНЕ. Овие статистики се потрда за реалноста во која платата не им стигнува на граѓаните ниту до 10-ти во месецот“, вели Симона Цветаноски – членка на Извршниот одбор на СДСМ.
„Реалност во која граѓаните мора да кратат и штедат на се додека функционерите на ДПМНЕ се луксузираат, си ги покачуваат платите и продаваат приказни дека сме четврти во Европа.
Ова веќе не е само економска криза, ова свесно и намерно понижување на достоинството на секој граѓанин на Македонија.
Евростат не лаже. Но Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ лаже – лаже кога вели дека „се грижи“, лаже кога зборува дека сме четврта најјака економија во Европа, лаже кога ве убедува дека добро живеете. Сите економски параметри укажуваат на драматично влошување на квалитетот на животот. Инфлацијата оди нагоре, цените повторно се без контрола, платите стагнираат. Во Макеоднија моментално добро живеат само функционерите од власта.
Дуото Трајко Славевски и Христијан Мицкоски ова го прават намерно и осмислено. Целта е јасна, да се држат граѓантие во неизвесност, да се држат платите на минимум додека тие ги спроведуваат своите криминални проекти и задолжувања. Ниту ги интересира состојбата во која живеат луѓето, ниту сакаат да помогнат реално нешто да се смени, ги интересираат само нивните огромни бизнис зделки.
СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ не се исти. Што правеше СДСМ? Го зголемивме минималецот од 9.000 на над 20.000 денари. Донесовме закон за автоматско усогласување на платите со трошоците за живот за да не може никој политички да ги уценува граѓаните за растот на платите туку да им следува со закон.
Ги зголемивме платите во приватниот сектор. Инвестиравме 2,6 милијарди евра во економија, помош за граѓаните и стабилизација на струјата.
А што прави ВМРО-ДПМНЕ? Ги одби сите предлози за покачување плати. Ги блокираше мерките за поевтини основни производи. Не вложи ниту денар во поддршка за граѓаните во криза. Си гледа само за себе – за привилегираните бизнис партнери, но не и за народот.
Христијан Мицкоски и Трајко Славески ќе останат запаметени не како реформатори, туку како луѓе што ја згазија економската надеж на оваа земја. Како политичари што ја заборавија работничката рака која го движи оваа држава.
Време е за одговорност. Време е за гласна борба за повисоки плати, за фер услови, за економија во функција на граѓаните, не за бизнис партнерите на ВМРО-ДПМНЕ.
СДСМ нема да молчи. Ќе зборуваме секој ден, за секој човек што живее тешко и заслужува повеќе. Затоа што докажавме со дела што е економски патриотизам и како секој граѓанин е важен. Покажавме дека сме различни и дека државата може да има власт која се грижи за граѓаните а не за сопствените интереси“, изјави Симона Цветаноски – членка на Извршниот одбор на СДСМ.