Економија
Porsche ја претстави новата Panamera

Уникатна симбиоза на контрастите: новата Porsche Panamera сега опфаќа уште поширок спектар. Taa ги комбинира перформансите на спортски автомобил со удобноста на ексклузивна лимузина. Со 463kW Panamera Turbo S, производителот на спортски автомобили успешно го поддржува своето тврдење за најдобри перформанси во класата. Новиот модел ги подобрува перформансите од претходната Panamera Turbo на широко ниво. Porsche исто така продолжува да ја следи својата стратегија за е-перформанси. Panamera 4S E-Hybrid е новост во палетата plug-in хибриди, нудејќи комплетно нов погонски систем со излезна моќност од 412kW. Споредено со претходните хибридни модели, целиот електричен опсег е сега зголемен за 30 проценти. Удобноста и перформансите имаат придобивки од подобрените компоненти на шасијата и системите за контрола во комбинација со управувачот и пневматиците за управување со новата генерација.
Turbo S: од нула до 100 km/h за само 3,1 секунда
Со моќност од 463kW и вртежен момент од 820 nm, новата Panamera Turbo S нуди 59kW поголема моќност и 50Nm повеќе вртежен момент споредбено со претходните Турбо модели. Ова има многу позитивен ефект врз перформансите на возењето: во режимот Sport Plus, моделот Turbo S забрзува од 0 – 100 km на час за само 3,1 секунда. Развиен во Вајсах и изграден во Зафенхаузен, познатиот четири-литарски V8 битурбо мотор е сеопфатно освежен за да му овозможи на автомобилот да постигне максимална брзина од 315km на час. Со цел да се пренесе огромна моќ на патот на контролиран начин и да се зголемат перформансите на аголот, воздушната суспензија со три комори, Porsche Active Suspension Management (PASM) и системот за стабилизација Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), вклучувајќи Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) се прилагодени на секој специфичен модел и соодветно се оптимизирани.
Новиот Panamera Turbo S веќе ја докажа својата бескомпромисна способност со своја изведба на легендарната стаза Nürburgring Nordschleife каде тест возачот Ларс Керн го заврши кругот долг 20.832 километри на најтешката тркачка патека во светот за точно 7:29.81 минути – што претставува новиот официјален рекорд во класата „Executive Saloon“.
Зголемен спортски изглед и удобност благодарение на оптимизираните системи за контрола на шасијата
V8 битурбо моторот во Panamera GTS беше оптимизиран со специфичен фокус на испорака на моќност. Со 353kW и 620Nm, новата Panamera GTS испорачува 15kW поголема моќност од својот претходник. Излезот на моќност постојано се зголемува блиску до границата на брзината на моторот. Затоа, испораката на електрична енергија е како онаа на класичен спортски автомобил со природно аспириран мотор. Традиционалните карактеристики на звукот на V8 се уште поистакнати отколку порано благодарение на новиот стандарден спортски издувен систем кој има асиметрично позиционирани задни придушувачи.
Новите Panamera и Panamera 4 сега се опремени со познатиот 2.9-литарски V6 битурбо мотор на сите пазари низ целиот свет. Испорачувајќи 243kW и 450Nm, перформансите остануваат непроменети.
Системите за контрола и шасијата се насочени кон спортски и удобен карактер за сите нови модели на Panamera. Некои системи дури се применети целосно од нула. На пример, Porsche Active Suspension Management (PASM) системот, резултира во забележително подобрување во удобноста при амортизација, додека контролата на системот за стабилизација Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) обезбедува подобрена стабилност на телото на колата. Исто така, постои и нова генерација на опрема за контрола на управувачот и тркалата.
4S E-Hybrid со батерија 17,9kWh и електричен опсег до 54km
Porsche презентира дополнителен хибриден модел ориентиран кон перформанси со новиот Panamera 4S E-Hybrid. Интелигентната комбинација на електричен мотор од 100kW интегриран во осумстепениот менувач со двојна спојка PDK и 2,9 литарскиот V6 битурбо мотор со 324kW генерира системски излез од 412kW и максимален вртежен момент на системот од 750Nm. Бројките за изведба се многу импресивни: во комбинација со стандардниот Sport Chrono пакет, спринтот од 0 – 100 км на час е покриен за 3,7 секунди. Најголемата брзина е 298km на час. Бруто капацитетот на батеријата е зголемен од 14,1 на 17,9kWh во споредба со претходните хибридни модели користејќи оптимизирани ќелии, а режимите за возење се оптимизирани за уште поефикасно искористување на енергијата. 4S E-Hybrid има целосен електричен опсег до 54 км во согласност со WLTP EAER City (NEDC: до 64 км).
Преработената светлосна лента од задниот дел сега беспрекорно го истакнува капакот на багажниот простор со адаптирана контура. На тој начин обезбедува континуирана и слеана врска помеѓу двете ново дизајнирани LED светлосни кластери на опашката. Стандард за GTS моделите е новиот затемнет ексклузивен дизајн на светлата на задниот дел со динамична функција. Три нови 20 и 21-инчни тркала се додадени во опсегот, така што сега се достапни вкупно 10 различни дизајни.
Дигитални системи за поврзување и помош за поголема безбедност и удобност
Porsche Communication Management (PCM) вклучува дополнителни дигитални функции и услуги, како што се подобрената контрола на говорниот пилот преку Интернет, радарскиот ризик за ажурирани патокази и информации за опасност, безжичен Apple® CarPlay и многу други услуги за поврзување на интернет. Panamera исто така нуди широк спектар на иновативни системи за светлина и помош на пат, како што е сега помошта за одржување на лента во која се вози, со препознавањена патните знаци, како и Porsche InnoDrive вклучувајќи адаптибилна контрола при возење, помошник за ноќно возење, помошник за промена на лента, LED светла – предни светла вклучувајќи PDLS Плус, Park Assist вклучувајќи можност за поглед на околината и горен дисплеј.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Николоски во Лондон се сретна со Тим Рид: економската соработка меѓу двете земји во делот на реализација на капиталните инвестиции, тема на разговорот

Вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски, вчеравечер во Лондон оствари работна средба со Тим Рид, извршен директор на Извозно кредитната агенција на Обединетото Кралство.
Како што информира Министерството за транспорт, на средбата се разговарало за економската соработка меѓу двете земји во делот на реализација на капиталните инвестиции.
Притоа вицепремиерот Николоски ги истакна плановите на Владата за развој и модернизација на инфраструктурата со посебен акцент на патната и железничката мрежа.
Тој потенцираше дека проектите што ги опфаќа инвестицискиот план на Владата на Република Македонија, покрај развој на домашната економија имаат и регионално значење, а придобивките од нив се повеќекратни за земјите од Западен Балкан.
На средбата беа разменети информации околу потенцијалната соработка меѓу двете земји и поддршката што може да ја обезбеди оваа Агенција во рамки на нејзините државни политики.
Исто така беше истакнато дека Обединетото Кралство е стратешки партнер на Македонија во развојот на земјата и во тој конткест политиките ќе се насочат кон подршка на економскиот и општествениот развој.
Работните средби на вицепремиерот Николоски продолжуваат и денеска во Лондон каде е планирано да се реализираат одвоени средби со Стивен Даути, министер задолжен за Европа, како и со Дејм Карен Пирс, специјален претставник на Обединетото Кралство за Западен Балкан, соопшти Министерството за транспорт.
Економија
Божиновска: Технолошкиот развој бара партнери, Македонија и Чешка ги продлабочуваат енергетските и технолошките врски

Технолошкиот развој е клучот за иднината, а меѓународните партнерства се силата што го движи напредокот. Денешниот Енергетско-технолошки форум, организиран од Амбасадата на Чешка во Скопје, беше јасна потврда за тоа, велат од Министерство за енергетика, рударство и минерални суровини.
На форумот присуствуваа вицепремиерот Изет Меџити, министерката за енергетика, рударство и минерални суровини Сања Божиновска и амбасадорот на Чешка, Јарослав Лудва. Настанот претставуваше значајна платформа за размена на идеи, искуства и иницирање нови соработки меѓу Чешка и Македонија во областа на енергетиката, технологијата и економскиот развој. Во фокусот беа теми како што се зелената транзиција, обновливите извори на енергија, дигитализацијата и технолошките иновации.
„Дадовме силна поддршка за нови партнерства меѓу институциите, бизнис-секторот и експертите од двете земји. Чешка денес има модерни електрани, експерти што може да ни помогнат – Од енергија до дигитализација – имаме многу што да споделиме, но уште повеќе што да изградиме заедно“, истакна Божиновска.
Во рамки на форумот се одржаа и презентации на чешки компании специјализирани во областа на рударството, енергетиката и машинската индустрија. Посебен акцент беше ставен на технолошките решенија за обновливи извори, дигитална контрола на индустриски системи и модерна опрема за производство на енергија и обработка на суровини.
Форумот беше организиран со поддршка на Министерството за надворешни работи и Министерството за индустрија и трговија на Чешка, како и здружението Czech Extraction and Mining Technology.
„Само преку координација на идеи, ресурси и визии можеме успешно да се справиме со енергетските предизвици и да напредуваме на технолошки план“, беше заедничкиот заклучок на учесниците.
Економија
Инспириран од духот на 70-тите и раните 80-ти години, Porsche 911 Spirit 70: Уникатно чувство на слобода

. Ексклузивен концепт на боја: Olive Neo како темно зелена со модерни нијанси
. Оживување на иконскиот Pasha дизајн: инспириран од веење на целни знамиња
. Lifestyle колекција: широк спектар на специјални колекционерски предмети
Ексклузивна Olive Neo боја, историски инспирирана декоративна графика и легендарниот Pasha дизајн во внатрешноста: Porsche го претставува 911 Spirit 70, кабриолет ограничен на 1.500 единици кој ја отелотворува суштината на 70-тите и раните 80-ти години. Создаден како дел од стратегијата на Heritage Design, овој колекционерски модел е третиот модел на 911 со кој Porsche оживеа една ера со помош на иконографски дизајнерски елементи од претходните модели. Техничката основа за 911 Spirit 70 е актуелниот 911 Carrera GTS Cabriolet со ефикасен хибрид. Во комбинација со високонапонскиот систем, eTurbo и електричниот мотор во новиот PDK, новоразвиениот 3.6 литарски боксер мотор постигнува системска моќ од 398 kW (541 коњски сили) и 610 Nm.
“Моделите на Heritage Design заземаат посебна позиција во рамките на нашата стратегија за производи од дизајнерска гледна точка”, вели Мајкл Мауер, потпретседател на Style Porsche. “Ограниченото издание на спортските автомобили го визуелизира она што го прави брендот Porsche толку специјален. Секој дизајн на нашите возила е поврзан со нашата историја – овие возила одат еден чекор напред. Тие покажуваат како ние ги реинтерпретираме историските елементи на дизајнот во еден најсовремен спортски автомобил”.
“Колекционерските модели во ограничено издание се особено пожелни за нашите клиенти низ целиот свет”, вели Александар Фабиг, потпретседател за индивидуализација и класика. “Првите два модела во стратегијата на Heritage Design го вратија животниот стил од изминатите децении и генерираа голем ентузијазам. Ние сме воодушевени од овој успех и сега сме горди да го претставиме третиот, многу ексклузивен модел.”
Моделите на Heritage Design ја нагласуваат димензијата на животниот стил, која претставува особено емотивни концепти во рамките на стратегијата на Porsche. Првиот модел во серијата беше 911 Targa 4S Heritage Design Edition претставен во 2020 година во стилот на 1950-тите и раните 1960-ти. Со 911 Sport Classic, Porsche го претстави вториот колекционерски модел од стратегијата на Heritage Design во 2022 година. Оваа мала серија, ограничена на 1.250 единици, го оживеа стилот од 1960-тите и раните 1970-ти.
Новиот 911 Spirit 70 оддава почит на новата корпоративна стратегија на Porsche. Производителот на спортски автомобили сака дополнително да ги прошири своите опции за персонализација: Porsche веќе нуди повеќе од 1.000 ексклузивни опции на Porsche. Во изминатите пет години, просечната продажба по возило со Porsche Exclusive Manufaktur опции двојно се зголеми. Со цел да се исполнат уште повеќе индивидуални соништа на клиентите во иднина, капацитетот на ексклузивниот производител треба значително да се прошири во иднина.
Turbonite е исто така доминантна боја во ексклузивниот грб на Turbo моделите. Сите врвни модели со високи перформанси наскоро ќе го имаат грбот на предната страна, како и на легиските тркала и воланот.
Porsche Design создаде висококвалитетен хронограф ексклузивно за купувачите на најновите колекционерски предмети. Со бројни детали, визуелно потсетува на 911 Spirit 70. На пример, сјајната црна шема на бројчаникот е инспирирана од централниот панел на седиштето на моторизираниот модел.
Колекцијата на Porsche Lifestyle која одговара на 911 Spirit 70 ви овозможува повторно да ги откриете 1970-тите во стил и автентичност. Опсегот на специјални колекционерски предмети вклучува колекција на дневна облека, спортска облека, модни додатоци и модели на возила.
Посебен концепт на боја и детали во историски стил: надворешен дизајн
Дизајнерите и експертите за боја на Porsche ја создадоа бојата Olive Neo специјално за 911 Spirit 70 – богата, темно зелена со модерен нијанси. Бронзената нијанса претставува возбудлив контраст на оваа боја. Долниот заден дел, предниот дел и тркалата Sport Classic се обоени во сиво-златна боја. Мекиот покрив е црн, како и рамката на ветробранското стакло, нагласувајќи го уникатното визуелно присуство на 911 Spirit 70.
Три декоративни ленти во црн свилен сјај се протегаат низ капакот. Овој детаљ потсетува на безбедносните налепници од 1970-тите: во тоа време, спортските возачи ставале надолжни ленти на телата на нивните брзи автомобили, така што спортските автомобили биле полесни за гледање во ретровизорот при големи брзини на автопатот или тркачката патека. Лентите се продолжени тон во тон на мекиот врв. Страничните декоративни графики со букви на Porsche и округло поле со почетни броеви (“Lollipop”) во црн свилен сјај и индивидуален почетни број се поздрав за спортската традиција на брендот.
Пример за контрастот помеѓу традицијата и иновацијата може да се најде во центарот на предниот капак: 911 Spirit 70 има грб на Porsche кој е речиси идентичен со историскиот грб од 1963 година. На предните крила има златни значки “Porsche Exclusive Manufaktur”. Значката на Porsche Heritage се наоѓа на решетката на капакот на багажникот. Неговиот дизајн потсетува на значката на Porsche 356, која беше доделена во 1950-тите кога беше достигната границата од 100.000 километри. Други необични детали се златните букви на Porsche и ознаката на моделот на задната страна. Буквите ја добиваат својата извонредна брилијантност од поцинкованата позлатена површина.
Со Pasha шема и специјален инструментален кластер: внатрешноста
Врвот на ентериерот е иконскиот Pasha дизајн на ткаенина во црно/маслиново нео. Графичкиот дизајн на материјалот потсетува на карирано знаме кое се движи. Различни големини, паметно наредени правоаголници создаваат еден вид движење во шемата. Наместо jacquard velour како во минатото, 911 Spirit 70 комбинира текстил и тн. flock yarns. Ова му дава на материјалот уште поспортски карактер, подобрено чувство и повеќе удобност, особено на подолги патувања.
Централните панели на 18-насочните спортски седишта Plus, стаклата на вратите, па дури и внатрешноста се покриени со Pasha дизајнот. Декоративните инкрустации на наслоните на седиштата и украсите на инструмент таблата се исто така достапни во Pasha како опција. Стандардниот опсег исто така вклучува реверзибилна подлога на патосници во Pasha дизајн. Елегантната кожа во Basalt црна со декоративни шевови во маслиново нео и внатрешниот пакет од Basalt црна клуб кожа се исто така стандардни.
Инструменталната табла комбинира историски дизајн со најсовремена технологија. Екранот со висока резолуција од 12,65 инчи има бели покажувачи и скални линии во аналоген формат. Зелените цифри потсетуваат на легендарниот Porsche 356 и буквите на моделот се елегантно интегрирани во целосно дигиталниот бројач на вртежи. Белите стрелки и зелените броеви исто така ја карактеризираат специјалната верзија на штоперицата Sport Chrono.
Патување низ времето во 70-тите
Дополнително, Porsche нуди нова апликација за Apple Vision Pro. Ова им овозможува на корисниците да се потопат во 70-тите и да го дизајнираат своето возило од соништата. Чекор по чекор, тие можат да го прилагодат Porsche 911 Spirit 70 и да добијат вреден увид во иконските дизајни на таа деценија. Апликацијата ќе биде достапна бесплатно во App Store за Apple Vision Pro во пролетта 2025 година, што се совпаѓа со лансирањето на Porsche 911 Spirit 70.
ПР