Економија
SEAT ќе лансира шест електрични и plug-in хибридни модели
SEAT ја претстави својата електрична стратегија која започнува од денес, и ќе вклучува шест електрични и plug-in-хибридни модели. Електричната верзија на Mii и новиот el-Born ќе бидат првите два целосно електрични модели на брендот, додека новата генерација на Leon и Tarraco ќе имаат „plug-in“ хибридна верзија. Покрај тоа, CUPRA Leon и CUPRA Formentor, исто така, ќе имаат „plug-in“ хибридна варијанта. Претседателот на SEAT – Лука де Мео, на конференција за медиуми најави дека CUPRA Formentor, новиот CUV, кој беше откриен на саемот во Женева, ќе биде изграден во фабриката Марторел.
За првпат во историјата на компанијата, SEAT ќе развие нова платформа за возила во соработка со брендот Volkswagen, како помала верзија на Modular Electric Drive Toolkit (MEB), со големина од околу четири метри наменета за сите брендови на групацијата. Целта на новата платформа е да се развијат прифатливи електрични возила. Повеќе од 300 високо квалификувани инженери ќе учествуваат во овој проект во Шпанија.
За време на презентацијата на резултатите што се одржаа во корпоративното седиште на SEAT во Марторел, извршниот директор на компанијата Лука де Мео изјави – „SEAT сега има појасна улога во Volkswagen Group, и благодарение на добиените резултати, ја разработивме новата платформа за електрични возила“. „За прв пат, Техничкиот центар на SEAT ќе развие платформа која може да се користи од повеќе брендови низ целиот свет“, додаде Де Мео.
Генералниот директор на Volkswagen AD, д-р Херберт Дис, присуствуваше на презентацијата и ја истакна улогата на SEAT во рамките на Volkswagen групацијата: „SEAT игра нова улога во групата Volkswagen преземајќи уште поголема одговорност. Овогодишните достигнувања го потенцираат потенцијалот на SEAT за искористување на можностите за развој и отворање нови пазари“. Д-р Дис додаде дека „проектот за мали електрични платформи е голем чекор кон уште подостапна електрична мобилност. SEAT ќе го реализира првото електрично возило кое е специјално дизајнирано за урбани патувања.“
Електричната офанзива оди подалеку од новите модели и исто така ја опфаќа и стратегијата за микромобилност која, како што најави генералниот директор на SEAT за време на Мобилниот светски конгрес, компанијата ќе ја предводи Volkswagen Group. Неодамна претставеното возило со концепт SEAT Minimó има важна улога во оваа стратегија, а електричниот SEAT eXS kickscooter се два примери на решенија за урбани микромобили кои ги нуди компанијата.
2018 е најдобрата година во историјата на SEAT.Во 2018 година SEAT ги доби најдобрите резултати во својата историја. Добивката по оданочување достигна 294 милиони евра, што е за 4,6% повеќе од претходната година (281). Покрај тоа, оперативната добивка се зголеми за 93,2% и изнесуваше 223 милиони евра (2017: 116), а прометот изнесуваше 9,991 милијарди евра, што е за 4,6% повисоко од резултатот од 2017 година (9,552). Сите износи поставија нови историски записи. Во изминатите пет години, прометот на SEAT порасна за 33%.
Покрај тоа, испораките се зголемија на највисоко ниво во речиси седум децении на постоење на SEAT, а бројката од 517.600 продадени возила (10.5% повеќе од 2017 година), го направи SEAT најбрзо растечкиот бренд во Европа минатата година. Водена од Ateca и Arona, продажбата на модели со поголема придобивка придонесе за подобрување на резултатите од профитот на SEAT. Во својата прва година како независен бренд, CUPRA беше инструмент за зголемување на крајна линија на компанијата откако продажбата се зголеми за 40%, достигнувајќи 14.400 единици.
Според Лука де Мео, „2018 беше најдобрата година во историјата на SEAT. За првпат имаме добри производи во релевантните и најпрофитабилните сегменти, што доведе до тоа да станеме еден од најбрзо растечките брендови во Европа во изминатите три години. SUV офанзивата што ја започнавме во 2016 година ги надмина нашите најоптимистички очекувања и еден од трите продадени автомобили минатата година влезе во оваа категорија. SEAT сега може да ја гледа иднината директно во очите.“
SEAT, подготвен за иднината
Автомобилската индустрија се соочува со трансформација која е составена од многу предизвици и нови можности. Борбата против климатските промени и целите за намалување на емисиите се главните прашања што ќе влијаат на автомобилската индустрија во наредните години, како и поврзаноста и новите услуги за мобилност.
Во овој контекст, SEAT ќе создаде центар за развој на софтвер за да добие конкурентска предност. Метрополис: Лабораторија во Барселона ќе стане интегрирана во новиот центар со цел да продолжи да развива иновативни решенија за подобра мобилност. Други независни компании SEAT, како што е XMOBA, исто така, ќе работат надвор од овој нов центар, кој ќе се наоѓа во Барселона и ќе има персонал од 200 професионалци, за целосно да ги искористи сите синергии.
Електричната офанзива која ќе вклучува шест електрични и plug-in хибридни SEAT и CUPRA модели до почетокот на 2021 година. Покрај тоа, развојот на новата електрична платформа за урбаните возила, во соработка со брендот Volkswagen, ќе послужи како основа за создавање електрични возила кои се достапни за сите. Тие ќе ја видат светлината во период од три до четири години и ќе помогнат во достигнувањето на електричната мобилност.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Битиќи: Осигурителните компании да го повлечат зголемувањето на цените, а на граѓаните да им се компензираат средствата
Вицепремиерот задолжен за европски прашања, Фатмир Битиќи, на својата официјална Фејсбук страница имаше реакција на едностраната одлука на осигурителните компании за менување на тарифата и зголемувањето на цените на задолжителната осигурителна полиса за регистрација на возила.
„Згрозен сум од зголемувањето на сумата за задолжителна осигурителна полиса од страна на осигурителните компании. Ова може да се толкува и како директен атак, или политичко мешање на компаниите за осигурување, бидејќи тарифникот со тие зголемувања два пати е доставен до Владата и два пати не е одобрен на Владина седница.
Ова е манипулативен начин со кој надвор од предвидената процедура осигурителните компании изнаоѓаат начин да ја зголемат цената на авто осигурувањето на грбот на граѓаните.
Ова е пример за длабоката држава која мора да се искорени.
Го повикувам ресорното министерство за финансии и комисијата за заштита на конкуренција да постапат и да покренат постапка за олигополско здружување и осигурителните компании да го повлечат зголемувањето на цените, а на граѓаните кои веќе платиле повисоки цени очекувам да им се компензираат средствата“, реагира вицепремиерот.
Економија
ЕУ одвои 13,79 милиони евра за прекуграничен одржлив развој во Македонија и Албанија
Македонија и Албанија заедно ја започнаа Програмата за прекугранична соработка ИПА 3 во Корча.
Финансирана од ЕУ со буџет од 13,79 милиони евра, оваа Програма ја потенцира ангажираноста на двете земји да се усогласат со стандардите на ЕУ за одржлив развој и регионална интеграција до 2027 година.
Дополнително на промоцијата, беше најавен и предстојниот повик за предлози во рамките на програмата ИПА 3, поканувајќи заинтересирани страни да учествуваат во оваа Програма.
„Оваа иницијатива не само што се фокусира на клучни области како што се еколошката одржливост и социо-економскиот развој, туку исто така претставува клучен чекор кон нашата конечна цел за интеграција во ЕУ. Токму денеска најавуваме дека новиот повик за предлози ќе биде отворен многу наскоро, обезбедувајќи можности за конкретни и клучни проекти“, изјави Алтин Зечо, директор за конвергенција и кохезија со ЕУ, Државна агенција за стратешко планирање и координација на помош (САСПАК).
Зечо дополнително истакна дека членство во ЕУ бара зголемена соработка помеѓу нашите две земји, каде координирањето на заеднички политики и меѓусебната поддршка за постигнување на нашите цели и приоритети кон интеграција во ЕУ останува важен процес.
Вулнет Арифи, шеф на одделот за ЕУ и координатор за СБС, при Министерство за локална самоуправа на Република Северна Македонија, ја истакна улогата на Програмата во забрзувањето на аспирациите за членство во ЕУ.
„Со изградба на основите поставени од ИПА 2, оваа Програма не само што ја проширува соработката меѓу земјите, туку и повеќе ги усогласува нашите регионални политики со стандардите на ЕУ, отворајќи го патот за нашето очекувано пристапување. Претстојниот повик за предлози дополнително ќе ги активира нашите заедници да се ангажираат длабоко со нашиот процес на интеграција во ЕУ“, изјави Арифи.
Брисеида Ѓоза од Антена канцеларијата Северна Македонија – Албанија го истакна целосниот пристап на програмата: „ИПА 3 е детално креирана за да ги зголеми нашите регионални капацитети за исполнување на критериумите на ЕУ, фокусирајќи се на климатска отпорност, одржлив туризам и зачувување на културното наследство. Ги охрабруваме заинтересираните страни да се подготват за претстојниот повик, кој ветува дека ќе ги зајакне нашите заеднички напори.“
Ова стратешко вложување од ЕУ преку Програмата ИПА 3 е доказ за постојаните напори на Северна Македонија и Албанија за влез во ЕУ, испраќајќи директна порака за нивното патување кон европската интеграција.
Економија
Потпишан договор за реализација на новата инвестиција на турската компанија Шахтерм во ТИРЗ
Директорот на ТИРЗ, Јован Деспотовски и генералниот менаџер на компанијата „Шахтерм“, Фарук Шахин, потпишаа договор за реализација на новата турска инвестиција во Македонија. Со договорот кој го потпишаа во Бурса, се предвидува закуп на земјиште во ТИРЗ Скопје 2 со површина од над 20.000 м2 и изградба на објект со површина од над 13.000 м2. Ова е прва од двете фази на реализација на инвестицијата.
Потпишувањето на договорот следи само 4 месеци по најавата за новата турска инвестиција во земјава. Турската компанија ја зголеми и првично планираната инвестиција од 70 милиони евра на 100 милиони евра. Според деловниот план компанијата во наредните 10 години предвидува отворање на 1000 нови работни места. Новата инвестиција ќе опфати и центар за истражување и развој, а ќе преставува прв производствен капацитет на „Шахтерм“ надвор од Република Турција.
Потпишувањето на договорот е во рамки на посетата на Турција на делегација на ТИРЗ предводена од Деспотовски во рамки на која е предвидена и презентација на инвестициските можности пред турски компании. На потпишувањето присуствуваше и македонскиот амбасадор во Турција, Јован Манасиевски и Џунејт Шенер, потпретседател на бордот на директори на Стопанската комора на Бурса.
Инаку компанијата “Шахтерм“ има повеќе од 40 години искуство во дизајн и производство на системи за греење за бела техника и апарати за домаќинство. Во моментот, „Шахтерм“ е дел од водечките пет компании во оваа дејност на глобално ниво, со повеќе од половина од годишното производство наменето за пазарите надвор од Турција.
Листата на клиенти е составена од познати светски производители на бела техника и апарати за домаќинство како „Вирпул“, „Амика“, „Горење“, „Беко“ и „Кенди“.