Економија
ŠKODA е на врвот на Auto Trophy 2022 со пет победи
› ŠKODA е најуспешниот бренд на „Auto Trophy 2022“
› SUPERB триумфира во категоријата за возила од средна класа помеѓу конкурентите и зема уште една награда за најдобар сооднос цена-перформанси
› KAMIQ ја остава конкуренцијата зад себе како најдобар „Увезен SUV под 30.000 евра“
› ENYAQ iV ја освои титулата најдобар увезен модел во категоријата „Електричен теренец под 50.000 евра“
› Читателите ја изгласуваат ŠKODA за најдобар увозен бренд деветти пат по ред
Со вкупно пет награди, ŠKODA повторно е фаворит во овогодинешната анкета на читателите на „Auto Trophy 2022“, спроведена од трговскиот магазин Auto Zeitung, повторно постигнувајќи подобри резултати од која било друга марка. KAMIQ е на врвот на листата на „увезени теренци под 30.000 евра“, додека ENYAQ iV води на полето во категоријата „увезени електрични теренци под 50.000 евра“. Читателите го изгласаа SUPERB на прво место во две категории: се појави како победник во „класата со средна големина“ и исто така ја доби наградата за најдобар сооднос цена-перформанси. По деветти пат по ред, гласачите во анкетата на читателите ја прогласија и ŠKODA за најдобар увозен бренд.
Оваа година, 16.657 читатели и онлајн корисници учествуваа во 35-от круг од анкетата на читателите „Auto Trophy“ организирана од трговскиот магазин Auto Zeitung. Тие ги избраа победниците од вкупно 226 модели и 95 брендови во 32 категории. Еден од десет испитаници ја смета ŠKODA за „најдобар увозен бренд“. ŠKODA сега ја обезбеди оваа титула по деветти пат по ред од 2014 година.
Омилениот градски SUV – ŠKODA KAMIQ преовладува во категоријата „Увезен SUV под 30.000 евра“
![]()
Во категоријата „Увезен SUV до 30.000 евра“, ŠKODA KAMIQ ја остави конкуренцијата зад себе со 16,3% од гласовите и се најде на првото место. Градскиот SUV ги комбинира најдобрите карактеристики на теренецот, вклучително и повисока позиција на седење и зголемено меѓуоскино растојание со агилноста на компактното возило и емотивниот дизајн на марката.
ENYAQ iV број еден во категоријата „Увезен електричен SUV под 50.000 евра“
![]()
Читателите го изгласаа ŠKODA ENYAQ iV на прво место меѓу „увезените електрични теренци под 50.000 евра“. Со 20,51%, еден од пет гласови беа за водечкиот електричен предводник на чешкиот производител на автомобили. Со простор за удобно сместување на пет лица и капацитет на багажникот од 585 литри, кој се зголемува на 1.710 литри со склопени задни седишта, ENYAQ iV е идеален секојдневен придружник за семејствата. Во зависност од верзијата, има досег до 544 километри во циклусот WLTP, а со кратки времиња на полнење е одличен избор за долги патувања.
Две награди за ŠKODA SUPERB
![]()
Читателите на Auto Zeitung беа импресионирани од сеопфатната опрема на ŠKODA SUPERB, ефикасните системи за возење и пространоста по која се познати автомобилите на ŠKODA. Доби две награди за овие карактеристики на „Auto Trophy 2022“. SUPERB обезбеди речиси еден од четири гласови (24,56%) во категоријата „Увоз од средна класа“, носејќи го до врвот. Дополнително, со 24,77% од сите гласови, се најде на првото место во категоријата „Најдобар сооднос цена-перформанси“.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Најважната задача која пред себе ја имаме е да го подобриме животот на граѓаните, рече Мицкоски
Претседателот на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан Мицкоски, на денешниот 18-ти Конгрес на партијата кој се одржува во спортскиот комплекс „Јасмин” во општина Кавадарци под мотото „Визија што гради држава – За генерацијата што доаѓа 2030“, имаше свое обраќање во кое се осврна на темата за стандардот. Тој истакна дека треба да се работи на системски мерки и решенија, а воедно и дека економијата треба да се раздвижи и домашните компании да се поддржат затоа што, како што вели тој, тие се рбетот на стопанството.
„Најважната задача, која пред себе ја имаме, е да го подобриме животот на граѓаните. Свесен сум дека нашиот народ живее тешко. Ние изминатите нешто повеќе од година и половина власт го посветивме на изградба на темели кои ги затекнавме разрушени. Но од годината што следи нашата основна задача е жилава борба за стандардот на граѓаните. За подобар живот и за создавање на систем кој нема да зависи од субјективните карактеристики на поединецот, туку од моралниот кодекс на заедницата. Систем кој служи на општеството и на она што претставува наша заедничка цел секој човек да има повеќе, да има повеќе пари, повеќе среќа и повисок стандард“, рече Мицкоски.
Мицкоски истакна дека и покрај намалениот наталитет, радува последниот податок на раст на бројот на новороденчиња во земјава. Тој посочи дека треба да се работи на системски мерки и решенија.
„Потребно е младите да ја добијат вистинската шанса која нема да зависи од политичката или било каква друга припадност, освен од сопствените капацитети и способности. Мора да го подобриме образованието. Знаењето и наобразбата е најважниот и најсигурниот клуч за излез од сиромаштијата. Економијата мора да се раздвижи дополнително, иако до сега се раздвижи најмногу во последната деценија, а домашните компании да се поддржат затоа што тие се рбетот на стопанството. Имаме тешка задача да се бориме против нашето исчезнување како држава и народ, а тоа е демографијата и намалениот наталитет. Радува последниот податок на раст на бројот на новороденчиња, но далеку сме од она што треба да биде вистински мотор на општеството, човечкиот фактор. И затоа треба да работиме на системски мерки и решенија. Помалку луѓе значи послаба економија. Послаба економија значи незадоволни луѓе. Така ја губиме државата. А ние сме премали за да се раситнуваме во секој поглед“, кажа Мицкоски и дополни:
„И кога ја говорам оваа тема за зголемен наталитет, мора да се даде одговор на две клучни прашања. Да се има чувство и грижа за оние кои имаат потешкотии да имаат свој пород, и државата ќе направи се за да помогне за зголемена и подостапна медицинска грижа. И второто прашање е да се помогне младите парови да стигнат до свој дом, затоа што навистина цените на недвижностите се нереални и свесен сум дека претставуваат голема грижа за многу луѓе“.
Економија
Мицкоски: Економијата мора да излезе од замката на ниски плати, до 2030 мора да направиме премин кон економија со високи компетенции
Македонската економија мора да излезе од историската замка на ниските плати, евтината работна сила и ограниченото производство. До 2030 година, земјата мора да направи структурен премин, од економија на евтина продукција кон економија на знаење, високи компетенции и додадена вредност, рече претседателот на ВМРО-ДПМНЕ во своето прво обраќање во отворениот дел на XVIII конгрес.
„Економската сила ја определува државната сила. Затоа Македонија мора да го напушти моделот на ниска продуктивност и зависност од увоз, и да премине кон економија којашто ќе се темели на знаење, технологија и иновации“, истакна Мицкоски.
Додаде дека овој премин бара системски реформски циклус во повеќе области:
„Индустрии базирани на знаење, технологија, ИКТ, биотехнологија, фармација, инженеринг, креативни индустрии. Ова е новата економска матрица. Земјата мора да вложува во области што создаваат висока додадена вредност и конкурентност на глобалниот пазар. Дигитализацијата и автоматизацијата се предуслов за приклучување кон европските и светските производствени синџири. Модернизацијата на бизнис секторот, новите дигитални технологии и технолошките паркови ќе создадат работни места со висока додадена вредност и ќе го зголемат извозниот капацитет“, рече Мицкоски.
Домашните компании, додаде Мицкоски, мора да станат мотор на раст преку силна институционална поддршка, капитално вбризгување, кредитни линии, намалени административни бариери и поддршка за раст.
„Националната економија е силна само ако домашните претпријатија се силни. Предвидлива фискална политика, стабилни даночни правила и долгорочно стратегиско планирање, усогласено со европските стандарди се предуслов за развој. Ниту една компанија не инвестира во држава во која даночните правила се менуваат со дневната политика. Довербата се гради со долгорочност, јасност и транспарентност“, посочи, меѓу другото, Мицкоски.
Економија
СЕТЕК BLUE DECEMBER: ЖЕЛБИТЕ БЛЕСКААТ ВО СИНО
Декември е месец на посакување, полн со желби за исполнување – време кога празничните моменти нѐ зближуваат, кога малите гестови добиваат големо значење, а топлината ја чувствуваме во вниманието што си го подаруваме едни на други. Ова е период кога блискоста станува најубавата празнична приказна, затоа што среќата е најголема кога се споделува – и секогаш оди рака под рака со подарувањето.
Оваа година, СЕТЕК го бои декември во сино. Со кампањата BLUE DECEMBER, празничниот дух се преточува во месец исполнет со инспирација, идеи и среќни моменти – поддржани од најголемиот избор на техника, по најповолни цени. За нас, декември е време кога желбите полесно се исполнуваат, а радоста стигнува побрзо од кога било.
Во рамките на BLUE DECEMBER ќе оживеат низа празнични активности.
На Сетекнувало, кому секогаш нешто му текнува, ќе му доаѓаат нови идеи за исполнување желби.
Santa Blue ќе го разбуди празничниот дух кај секого, а Синиот караван, кој ќе патува низ салоните на СЕТЕК, ќе ја шири празничната атмосфера каде и да се појави.
Во салоните ќе ве пречека и посебно уредено Сино празнично катче, место каде што инспирацијата се раѓа сама од себе, а идеалниот подарок е секогаш на дофат. Ве покануваме да ја откриете вашата сина празнична приказна во СЕТЕК – место каде што желбите природно се спојуваат со радоста, создавајќи ја вистинската магија на празниците.
BLUE DECEMBER има една едноставна мисија: да донесе повеќе радост во секој дом.
Следете нè за повеќе информации.
Facebook:@setec.com.mk
Instagram: @setec.se.od.tehnika
(ПР)

