Економија
TOYOTA RAV4 – oд прв во светот до најдобар во светот и Македонија

Кога првата генерација на RAV4 беше претставена на саемот за автомобили во Женева во 1994 година, малкумина можеа да предвидат како овој храбар нов концепт на возило ќе го промени пазарот на автомобили. RAV4 беше оригинален, претставувајќи една нова ера на возилата со погон на четири тркала.
Креаторот на SUV сегментот- RAV4 беше револуционерен од секој аспект, преку понуда на технички напредни решенија, воведувајќи нови платформи за возила, развивајќи интелигентни системи за погон на сите тркала, како и со претставувањето на новата целосна хибридна технологија во SUV сегментот. Како прв целосен хибрид во својот сегмент, RAV4 ја зајакна привлечноста кон купувачите со ниската потрошувачка на гориво, како и ниската емисја на штетни гасови, а при тоа не штедејќи на моќните перформанси.
RAV4 денес
Сегашната, петта генерација на RAV4 беше лансирана во Европа во 2019 година – главно како хибриден модел на пазарите во Европа. Дизајнерскиот тим на Toyota создаде модерен и моќен дизајн на SUV пионерот, а со тоа го привлече вниманието на купувачите ширум светот. Супериорна технологија, удобност во возењето и пространата внатрешност се само дел од епитетите кои гордо ги покажува овој предводник.
RAV4 во Февруари оваа година ја надмина бројката од 10 милиони продадени возила во светот, опфаќајќи пет генерации на возилото од 1994 година па до денес.
Оваа година првиот SUV во светот ќе означи уште една важна еволуција на моделот со започнувањето на производство на новиот RAV4 Plug-in Hybrid ( 306 Кс, забрзување 0-100Км/ч- 10 секунди), нудејќи им на купувачите уште поголем потенцијал во возењето на струја.
Квалитетите на најновата генерација на RAV4 се потврдија и во нашата земја со доделување на две значајни признанија во оваа година: наградата за “SUV на годината”, доделена од страна на Националното жири за избор на автомобил на годината во Македонија, како и признанието за “Најпосакуван електрифициран автомобил” доделено од страна на Националниот избор за најпосакуван автомобил во нашата земја. Овие признанија се уште еден доказ за непогрешливоста во изборот на голем број на купувачи на RAV4 во нашата земја, но исто така и поттик за сите оние кои се во потрага по SUV автомобил, а сеуште не ја донеле својата одлука на избор.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Премиерот Мицкоски го посети логистичкиот центар на Лидл – инвестиција од 115 милиони евра

Премиерот Христијан Мицкоски денеска го посети Регионалниот дистрибутивен центар на Лидл Северна Македонија во Речица, Куманово, кој е во завршна фаза на изградба и се очекува да отпочне со работа во пролет 2026 година.
Инвестицијата е вредна 115 милиони евра, ќе овозможи отворање на 230 нови работни места, а во изградбата Лидл соработува со над 75 македонски компании.
Покрај премиерот Мицкоски на настанот присуствуваа и вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски, министерот за економија и труд Бесар Дурмиши и заменик министерот Марјан Ристески, директорот на Царинската управа Бобан Николовски, директорот на Агенцијата за храна и ветеринарство Оливер Миланов и градоначалникот на Куманово, Максим Димитриевски.
Милена Драгијска, извршна претставничка на Лидл, изрази благодарност за соработката со Владата, во кои, како што рече гледаат големи партнери.
„Овој логистички центар подразбира свежи производи за македонските потрошувачи во секоја продавница, секој ден. Ова е можност и за македонските производители да ги намалат трошоците, односно да ги складираат своите производи овде како централна локација, а дополнително ние располагаме со механизми за контрола на квалитет, бидејќи гарантираме за свежината и за квалитетот на производите“, изјави Драгијска.
Со површина од 170 000 м2 и оперативна површина од 63 000 м2, ова е најголемиот логистички центар во Северна Македонија. Преку иновативната технологија, стандардите на градба, енергетската ефикасност и начин на работа, со логистичкиот центар се поставуваат нови стандарди за логистичка инфраструктура во Северна Македонија.
Лидл е дел од групацијата „Шварц“, со седиште во Некарзулм, Германија, и е еден од водечките трговци на мало со храна во Германија и Европа. Лидл моментално управува со околу 12.600 продавници и повеќе од 230 дистрибутивни и логистички центри во 31 земја и вработува над 382.400 луѓе.
ПР
Економија
Мицкоски: Трговијата во индустријата е зголемена за 13-14 отсто во јули, споредено со истиот месец лани

Премиерот Христијан Мицкоски денеска одговарајќи на новинарско прашање во однос на тоа дека економијата се опоравува и какви се макроекономските показатели во индустријата, изјави:
„Државниот завод за статистика објави параметар вчера, во којшто вели дека трговијата во индустријата е зголемена за 13-14% во јули, споредено со истиот месец претходната година. И тоа е тренд кој што нѐ следи цела година, но она кое што за мене е забележливо, е фактот што таа трговија во индустријата, во делот на размена со странство е дури и повеќе зголемена, отколку трговијата во индустријата дома.
Кога зборувам повеќе надвор, зборувам за повеќе од 15% и тоа е единствен резултат во Европа каде што имаме толку силна, зголемена трговија во индустријата. И тоа е добар показател, бидејќи јули е првиот месец од третиот квартал. Во првиот квартал имавме 3,2% раст на БДП, во вториот квартал 3,4 иако номиналниот е 7,8. Очекувам во третиот и четвртиот квартал тој раст да продолжи до крајот на годината. Така што ова се сѐ индикатори коишто ние со години наназад, не сме биле ни блиску да ги постигнеме, а камо ли пак да ги коментираме.“
Економија
Дурмиши на „Бизнис Лидер“: Владата и стопанството се партнери во градење на модерна и одржлива економија

Министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши, денеска се обрати како почесен гостин на најголемата бизнис конференција во земјава – „Бизнис Лидер“, која ги обединува најуспешните претприемачи, визионери и компании што ја движат македонската економија напред.
Во своето обраќање, министерот истакна дека оваа конференција претставува симбол на волјата, капацитетот и одговорноста за зајакнување на темелите на економијата и за создавање подобра иднина за граѓаните.
„Нашата визија е јасна – Македонија да стане зелена, дигитална и иновативна економија, со силно претприемништво и со култура на иновации во секоја компанија. Само преку партнерство помеѓу јавниот и приватниот сектор можеме да обезбедиме стабилен раст, нови работни места и подобар животен стандард за сите граѓани“, рече Дурмиши.