Економија
United Media ја носи меѓународната награда Emmy® во Дубровник
Nova TВ, за прв пат во регионот, е домаќин на полуфиналниот круг на жирито на престижната меѓународна награда Emmy®
United Media, медиумска подружница на United Group која е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа, избрана е од страна на Интернационалната академија за телевизиска уметност и наука да биде дел од процесот на селекција за меѓународната награда Emmy®.
Процесот на селекција за наградата Emmy® е долга процедура за време на која членовите на жирито се состануваат на различни локации ширум светот. Конечните номинации за вкупно 15 категории ќе бидат објавени во септември, а победниците ќе бидат откриени на 50-тата меѓународна церемонија на доделување на награди на 21 ноември во Њујорк.
За прв пат во регионот, Nova TВ, која е дел од United Media, ќе биде домаќин на полуфиналниот избор во една од категориите на 14 септември во Дубровник.
Коментирајќи го овој престижен повик, извршната директорка на United Media Aлександра Суботиќ изјави: „Учеството на нашата компанија во процесот на селекција на кандидатите за меѓународната награда Emmy® е големо признание за нашата стручност во оваа област и уште еднаш ја потврдува нашата лидерска позиција во медиумскиот пазар на Југоисточна Европа. Како една од водечките компании во оваа област на сите пазари негуваме исклучителна креативност, високи продукциски стандарди и постојано инвестираме во телевизиски содржини со врвен квалитет“.
Дражен Мавриќ, извршен директор на Nova ТВ, најгледаниот хрватски канал, рече:
„Да се биде лидер, во динамична индустрија која постојано и брзо се менува, е голема одговорност. За нас учеството во процесот на селекција на меѓународната награда Emmy® е потврда дека нашиот придонес е меѓународно препознаен“.
Викторија Боклаг, главна извршна директорка и потпретседателка за маркетинг и медиуми на United Group и член на Академијата за телевизиски уметности и науки додаде: „Почестени сме од поканата на Академијата United Media да одигра важна улога во овој престижен натпревар. Воодушевени сме што можеме да бидеме домаќини на врвните меѓународни и регионални професионалци, спојувајќи ги талентот и стручноста во прекрасниот Дубровник“.
United Media е регионален лидер во продукцијата кој остварува значителен пробој на глобално ниво со повеќе од 40.000 часа оригинална содржина на преку 50 телевизиски канали, допирајќи до пазар од над 40 милиони луѓе секоја година.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Андоновски: Е-трговијата веќе не е алтернативен, туку доминантен економски модел
Владата на Република Македонија ја потврдува својата посветеност кон унапредување на електронската трговија како двигател на економијата, преку спроведување на јасна стратегија за дигитална трансформација, зајакнување на интероперабилноста и намалување на административните пречки за граѓаните и компаниите, изјави министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски, на отворањето на 8-та Регионална Е-комерц конференција во Скопје.
Тој истакна дека е-трговијата веќе не е алтернативен, туку доминантен економски модел, кој бара силна поддршка од државата преку модерни дигитални платформи, регулаторна предвидливост и иновации ориентирани кон пазарот.
„Интероперабилноста што ја бесплатно ја овозможивме за повеќе од 76 институции и компании – со повеќе од 2.6 милиони безбедни трансакции месечно и раст од 260% – претставува не само успех на администрацијата, туку можност за приватниот сектор. Таа отвора простор за дигитални услуги, безбедна размена на податоци, брз пристап до потребните административни податоци и нови бизнис-модели што ја поврзуваат државата и компаниите во еден заеднички дигитален екосистем“, изјави министерот Андоновски.
Во рамки на поддршката за мали и средни претпријатија, Министерството за дигитална трансформација преку Европскиот дигитален иновациски хаб – INNOFEIT EDIH, им овозможува на компаниите пристап до лаборатории, дигитални алатки и експертска поддршка за тестирање нови технологии пред инвестирање. Овој хаб нуди и обуки за дигитални вештини во областа на вештачка интелигенција, сајбер-безбедност, автоматизација и интернет на нештата, со цел да ја зголеми конкурентноста на домашните компании на европскиот пазар.
Во истата насока, Националниот центар за вештачка интелигенција – Везилка, развива АИ решенија применливи и во приватниот сектор, со што создава услови електронската трговија да стане поефикасна, попаметна и побезбедна.
„Намалувањето на бирократијата и отворањето на податоците за бизнис-заедницата се клучни за модерна држава. Владата создава инфраструктура каде иновацијата е во центарот, а граѓаните и компаниите се вистинските корисници на дигиталната трансформација“, додаде Андоновски.
Тој најави дека во следниот период Владата ќе продолжи да инвестира во дигитална инфраструктура, унапредување на екосистемот за иновации, како и во програми за поддршка на стартапи и претприемачи во дигиталната економија.
Економија
„Виз Ер“ воведува евтина „бизнис класа“, можете да платите за да го задржите средното седиште празно
Нискобуџетната унгарска авиокомпанија „Виз Ер“ ќе започне со тестирање на таканаречената „основна бизнис класа“ на одредени летови од декември оваа година, нудејќи малку повеќе удобност во рамките на својата стандардна услуга без додатоци. Оваа нова функција ќе биде воведена на пет рути, вклучувајќи летови до Лондон, Рим и Будимпешта.
Концептот е едноставен – во првиот ред од авионот, средното седиште ќе биде оставено празно за да им се обезбеди на деловните патници повеќе простор и да се олесни качувањето. Мајкл Делехант, виш комерцијален и оперативен директор, нагласи дека цената нема да биде драстично повисока.
„Што се однесува до цените на билетите, таа никогаш нема да биде повеќе од цената на купување дополнително седиште“, изјави тој на прес-конференција.
Иако билетите за овие специјални седишта ќе бидат поскапи, патниците сепак ќе бидат третирани исто како и сите други.
„Повеќе се работи за ефикасноста на патувањето и малку дополнителен простор во авионот“, рече Делехант.
Воведувањето премиум услуги е тренд што го следат и американските нискобуџетни превозници за да се натпреваруваат со големите превозници.
Делехант забележа дека сè уште има силна побарувачка за нискобуџетни летови во Европа, но дека пазарот треба да се развива.
Економија
Поскапуваат бензините и дизелот
Бензините и дизелот од ноќеска на полноќ ќе поскапат за половина и за еден денар, соопшти Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад на Република Северна Македонија (РКЕ).
Од 4.11.2025 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 95 74,00 (денари/литар)
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 98 76,00 (денари/литар)
Дизел гориво ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) 71,00 (денари/литар)
Масло за горење Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) 69,50 (денари/литар)
Мазут М-1 НС 36,913 (денари/килограм)
Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 се зголемуваат за 0,50 ден/лит.
Малопродажната цена на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) се зголемува за 1,00 ден/лит.
Малопродажната цена на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) не се менува.
Малопродажната цена на Мазутот М-1 НС се зголемува за 0,856 ден/кг и сега ќе изнесува 36,913 ден/кг.

