Економија
Whirlpool Experience Tour: единственo иновативно комерцијално возило за храна дизајнирано од WHIRLPOOL и PEUGEOT Design Lab

Групацијата WHIRLPOOL со задоволство го објавува лансирањето на Whirlpool Experiencе Tour во партнерство со PEUGEOT. Овој единствен спектакуларен промотивен концепт ќе ги прикаже новите W6 и W7 печки на пареа пред своите B2B клиенти.
WHIRLPOOL и PEUGEOT избраа да работат заедно за да создадат ново и ексклузивно искуство, врз основа на нивното позиционирање како врвен генералистички бренд со моќни и уникатни дизајни на производи. Тие заедно преку експертизата на PEUGEOT Design Lab дизајнираа комерцијално возило за храна со дизајн инспириран од малите ресторани и гастрономијата.
Овој амбасадор на брендот е развиен од моделот PEUGEOT EXPERT, модифициран од компанијата BCC. Пред да се отвори новата сезона во април 2022 година, Whirlpool Experience Tour завршува успешна прва сезона во 2021 година, со посетени 20 градови и 72 обуки дадени на повеќе од 500 продавачи.
Whirlpool Experience Tour: врвен дизајн и уживање
Дизајнерите на PEUGEOT Design Lab и WHIRLPOOL со дизајнот на ова комерцијално возило за храна, наречено Whirlpool Experience Tour, во фокус го ставија задоволството на клиентите. Неговиот простор е оптимизиран со нова кинематика. Страната на возилото се отвора целосно во форма на крила, оставајќи две големи работни површини кои се отвораат кон надвор, создавајќи ергономски идеална кујна. Готвачот има мијалник и плоча за готвење на идеална висина, како и простор за складирање и две парни печки на дофат. Има интегрирана настрешница која штити за време на демонстрирањето.
Со овој иновативен и спектакуларен концепт, готвачот за прв пат е на иста висина како и продавачите за порелаксирано чувство при демонстрациите. Ќе можат да ги следат неговите подготовки без да пропуштат нешто. На задната страна на камионот за храна има мултимедијален систем со лента за звук и голем екран инспириран од концептот „Le Bistrot du Lion“ за прикажување упатства и објаснување на карактеристиките на печките. Whirlpool Experience Tour е вистински амбасадор на брендот, со својот прецизен дизајн и останува доследен на„бистрономскиот“ дух на примена на барањата на големите готвачи на едноставни, достапни јадења во порелаксиран амбиент. Работната плоча и предните делови на комерцијалното возило за храна се направени од бела италијанска керамика со антибактериска, без мирис и лесна за чистење површина. Месингните додатоци ја нагласуваат работната плоча. Сивата Titanium боја на каросеријата на комерцијално возило за храна, со своите шари од тон-во-тон, се навраќа во светот на пареата и ја рефлектира естетиката на врвните печки WHIRLPOOL.
Whirlpool Experience Tour: нова алатка за комуникација
Благодарение на технологијата SteamSense на печките на пареа WHIRLPOOL W6 и W7, кои користат импулсна топлина и вбризгување на пареата, храната е крцкава, златно-кафеава однадвор и мека одвнатре. Храната се готви брзо и рамномерно. Практичната фиока Ви овозможува да ја наполните рерната со вода.
Whirlpool Experience Tour беше базиран на PEUGEOT EXPERT Long, модифициран од BCC (Hauts de France). Компактен (5,30 m) со оглед на неговата кинематика, лесен за маневрирање и висок само 1,90 m, може едноставно да се паркира на повеќето паркиралишта. Дополнителна приколка, со иста боја на каросеријата како комерцијалното возило за храна, содржи фрижидер и додатоци. Сончевиот панел го напојува фрижидерот додека генератор ги одржува сите апарати во функција.
PEUGEOT и WHIRLPOOL: заедничка DNА, успешна соработка
Не случајно групацијата WHIRLPOOL, инспирирани од концепт комерцијалното возило за храна „Le Bistrot du Lion“, со помош на студиото PEUGEOT Design Lab го развија нивното прилагодливо коцепт возило за храна. Следејќи го комерцијалното возило за храна Gillardeau, PEUGEOT Design Lab повторно ја покажува својата иновативна и релевантна експертиза за своите клиенти кои не се во автомобилскиот свет.
За WHIRLPOOL и PEUGEOT, дизајнот, емоциите и технологијата се во срцето на дизајнот на производите. Печките WHIRLPOOL на W Collection нудат модерна, чиста, минималистичка естетика и добро осмислена ергономија. Брусениот нерѓосувачки челик е комбиниран со екрани и површини на допир. Дизајнот на најновите PEUGEOT возила комбинира сензуални облини, остри рабови и светлосен потпис во форма на три лавовски канџи, додека i-Cockpit® го истакнува искуството при возење.
PEUGEOT и WHIRLPOOL, генералисти и стручни, имаат слично позиционирање на брендот. Нивните клучни зборови се перформанси и ефикасност, но и социјална и еколошка одговорност. Ова партнерство е исто така во согласност со новиот слоган на Whirlpool “The sense of what is really essential” или во буквален превод -„Чувството за она што е навистина важно“ и има за цел да промовира спокојство за себе и планетата.
Рерните W Collection ветуваат комбинирано готвење на пареа без маснотии, што значи дека храната ги задржува своите витамини. Електрификуваните, 100% електрични (e-208, e-2008, e-PARTNER, e-EXPERT и e-BOXER) или Plug-In хибридните модели на PEUGEOT (308 hatch и SW, 3008, 508 седан и SW) го комбинираат уживањето во возењето согласно со стандардите за емисија на CO2.
Пред да се отвори новата сезона во април 2022 година, Whirlpool Experience Tour завршува успешна прва сезона во 2021 година! Минатото лето беше на турнеја во Франција, со 20 посетени градови и 72 едночасовни сесии за обука, дадени на повеќе од 500 продавачи заведени од овој уникатен, инвентивен и ексериментален концепт за обука.
Во втората фаза, брендот планира да нарача други примери за демонстрации во неговата европска мрежа: Италија, Полска и Велика Британија.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Николоски – Соријано-Ортиз: Авиолиниите до Мадрид и до Барселона се одлична можност за подoбрување на соработката меѓу двете држави

Билатералните односи меѓу Македонија и Шпанија дополнително ги зајакнуваме преку отворање на авиолинијата Скопје -Мадрид и претходно воспоставената линија Скопје -Барселона, истакнаа на денешната средба вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски и амбасадорот на Кралството Шпанија, Рафаел Сориано Ортиз.
Двете авиолинии, информираше вицепремиерот, се дел од владината програма за развој на ависообраќајот преку кои се отвораат нови перспективи меѓу двете земји и за двата народи.
На средбата, исто така беа разменети и мислења и ставови за актуелните политички и економски прашања во земјава и регионот, притоа вицепремиерот Николоски истакна дека Македонија е влезена во инвестициски циклус во развој на патната и железничка мрежа со посебен акцент на коридорите кои треба да го придвижат регионалниот економски развој.
На средбата беа потенцирани и можностите за инвестирање во земјава, преку реализација на инвестиции во сектори од заеднички интерес.
На крајот од средбата двајцата соговорници се согласија дека соработката меѓу двете земји е на добро ниво и дека истата дополнително може да се зацврстува особено во делот на економијата.
Економија
УЈП: Инкасирани 2,3 милијарди денари или 37,4 милиони евра повеќе во буџетот споредбено со јули лани

Во јули 2025 година, Управата за јавни приходи оствари значителен раст на наплатата по основ на даноци и социјални придонеси за речиси 37,4 милиони евра во споредба со јули 2024 година.
Вкупната наплата од даноци (Данок на додадена вредност (ДДВ), данок на личен доход (ДЛД) и данок на добивка ДД) изнесува 14.344 милиони денари, односно приближно 233 милиони евра, што претставува рекордна месечна наплата досега.
По тој основ остварен е раст од 922 милиони денари или околу 15 милиони евра, што е раст од 6,9% во однос на јули 2024 година. Раст од 13,4% се бележи и кај социјалните придонеси, и по тој основ наплатени се 11.823 милиони денари (192,2 милиони евра), што е за 1.400 милиони денари (околу 23 милиони евра) повеќе наплатени средства од придонеси во споредба со истиот месец минатата година.
„Растот на приходите не е случаен – тој е резултат на зголемена економска активност, како и посветена работа, партнерство и доверба која Управата за јавни приходи постојано ја гради со даночните обврзници. Во изминатиот период, а во согласнст со законските надлежности, УЈП презеде низа мерки и е во постојан контакт со даночните обврзници и нивните овластени сметководители кои имаат пријавен, но ненаплатен долг за соодветниот даночен период. Целта е навремено подмирување на обврските и избегнување на блокада на сметки и дополнителни трошоци за присилна наплата“, велат од УЈП.
Во рамки на превентивните мерки, доставени се персонализирани пораки и известувања до обврзниците, со јасна порака за доброволно усогласување. Придобивката од овој пристап е јасна: се овозможува финансиска стабилност кај обврзниците, се избегнуваат санкции и се гради одржлива даночна историја, што директно придонесува за стабилни јавни финансии и позитивна деловна клима.
Економија
Од бесплатни услуги до премиум-привилегии, сè во една банка

Без разлика дали сте примател на плата, пензија или млад корисник на HalkЕz пакетот, да се биде клиент на Халкбанк значи можност, секојдневно да добивате повеќе.
Повеќе слобода, повеќе удобност, повеќе безбедност и пристап до услуги кои ви го олеснуваат животот, а притоа штедите време и пари.
Халкбанк за своите клиенти, приматели на плата/пензија овозможува бројни услуги кои се целосно бесплатни, како на пример подигнување готовина без провизија од сите банкомати, на сите банки, во земјата, со Mastercard дебитната картичка.
За младите до 24 години, HalkEz пакетот значи почеток на финансиска независност со поддршка, со бесплатно одржување на платежна сметка, бесплатно електронско и мобилно банкарство, Visa PayWave дебитна платежна картичка – без надоместок за годишна членарина со која можете да повлекувате готовина без надоместок од сите банкомати во земјата и странство.
За пензионерите, Халкбанк обезбедува сигурност и лесни пензионерски денови, преку редовна и навремена исплата на пензијата пред секој 1ви во месецот, како и преку овозможување на бесплатни услуги кои се дел од специјалниот Пакет за пензионери. Пензионерите добиваат бесплатна MasterCard дебитна картичка со која можат да подигнуваат готовина од сите банкомати, на сите банки во земјата без провизија, а дополнително и бесплатно електронско банкарство и бесплатна мобилна апликација. Интерните налози на шалтерите на банката се без провизија. За секоја направена трансакција, пензиониерите добиваат и бесплатни СМС известувања.
За оние што што бараат нешто повеќе, тука се Премиум картичките на банката. Во премиум програмата, Mastercard World Debit, Mastercard World Credit, Visa Platinum и Visa Gold на Халкбанк носат едно поразлично ниво на искуство.
Со дебитната премиум картичка Visa Platinum следува бесплатно подигање на готовина во странство, бесплатно електронското банкарство и СМС инфо, како и 2 бесплатни посети на LoungeKey и Fast Track услугата, додека со Mastercard World Debit добивате бесплатно годишен пристап од 6 влеза до аеродромските LoungeKey салони, како и Асистенција на пат – пакет Европа. Со Мastercard World Credit овозможен е бесплатен пристап до Lounge Key салоните за над 1400 аеродроми во светот, кадешто ќе најдете сè што ви е потребно за мирен старт на патувањето, удобни места за седење, бесплатни освежувања и пијалоци, Wi-Fi, електрични приклучоци, весници и она најважното, мир.
Со Visa Gold премиум картичката, корисниците покрај можноста за пристап до висок кредитен лимит и полиса за осигурување од незгода може да уживаат во привилегијата на бесплатна Fast Track услуга на аеродромот во Скопје, која овозможува побрзо завршување на административните формалности во делот за полетување, а кои вклучуваат пасошка контрола и безбедносна проверка.
Преку кредитната картичка Visa Travel се добива пристап и до иновативните ORYX услуги, кои нудат поддршка на пат (ORYX на пат) во случај на незгода или потреба од влечна служба и Drive Angel мобилна апликација која ги предупредува возачите на небезбедно возење, овозможува итни повици и повици во случај на несреќа и многу повеќе.
Како приматели на плата и корисници на Халк Смарт пакетот, за само 150 денари месечен трошок, добивате дебитна картичка со можност за повлекување готовина од сите банкомати, на сите банки во земјата без провизија, без годишна членарина и без трошок за редовно реиздавање. Во рамки на пакетот е вклучено и електронско т.е. мобилно банкарство, без никакви дополнителни трошоци за месечно одржување, како и со неограничен број на бесплатни електронски, интерни или меѓубанкарски, налози ПП30 и ПП50. Со пакетот добивате и бесплатни СМС известувања за сите извршени трансакции. Како дополнителна вредност за корисниците на пакетот, вклучен е и подарок ORYХ Home Аssistance – поддршка за поправки во домот, без надомест.
Со Халкбанк, добивате многу повеќе од обична банкарска услуга, добивате партнер кој е тука за вас во секој чекор. Со транспарентни услуги, практични решенија и постојана грижа за клиентите, Халкбанк е ваш доверлив финансиски партнер.
(ПР)