Македонија
Шилегов од Кисела Вода: Во Скопје вака се градело само после земјотресот
Скопје денес е многу подобро од пред четири години. Вложивме многу љубов во секое маало, во секое катче од нашиот град, порача Петре Шилегов, кандидатот за градоначалник на Град Скопје и актуелен градоначалник, на вечерашната трибина во општина Кисела Вода.
Тој рече дека само во Кисела Вода, на местата на некогашните диви депонии се подигнати над 22.000 квадратни метри нови паркови површини, каде се засадени над 1.000 садници, а посочи и на низа други проекти кои се однесуваат на заштитата на животната средина и квалитетот на живот на граѓаните.
„Денес со гордост можеме да кажеме дека Скопје е првиот град во регионот кој воведува брз автобуски превоз. БРТ системот на брз автобуски превоз популарно наречен ‘трамвај на тркала’ на Скопје мора да му се случи“, истакна Шилегов.

Тој го нагласи ефикасниот начин на работа денес, кој, како што кажа, го носи најдоброто за скопјани.
„Во Скопје 4 булевари се граделе истовремено само после земјотресот – и денес. Денес во Скопје за прв пат после повеќе децении се градат два нови моста истовремено. Минатата година реконструиравме и градевме вкупно 21 улица. Ја нарековме Градежна офанзива бидејќи на толку сообраќајници во една сезона се работело повторно само 2 пати, по земјотресот и денес. Низ улиците на Скопје денес се движат 33 нови ултра модерни еко автобуси на гас од реномираниот европски производител МАН. Покривот на ГТЦ беше детектиран од УНДП како т.н. топлотен остров, сега е полн со луѓе и зеленило. Ги реконструиравме сите средни училишта во градот, коишто сега имаат нови енергетски ефикасни фасади. Воведовме нов концепт за третман на комуналниот отпад. Ги променивме садовите за отпад со нови кои ги задоволуваат најсовремените стандарди за квалитет со можност за селектирање на отпад. Обезбедивме нови камиони и нови машини специјализирани за ефикасно чистење на јавни површини. Со субвенциите на инвертер клима уредите во Скопје денес чадат 5.000 оџаци помалку во однос на претходно“, дополни Шилегов.
Тој на скопјани и на граѓаните на општината Кисела Вода им порача дека најдоброто доаѓа и ќе се случи со заокружување на бројот 12, на локалните избори на 17 октомври.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Нов дефокус, сега Бугарите се криви за покачувањето на струјата, велат од СДСМ
„Ги слушаме претставниците на ВМРО Ванчовистичка во јавните настапи како зборуваат за внесување на Бугари во Устав.
Дали сега за поскапувањето на струјата се виновни Бугарите“, прашуваат од СДСМ.
Или, како што додаваат, е виновен претседателот на СДСМ, Венко Филипче, Заев Заев кој 5 години е во полтичка пензија.
„Дали е виновен некој друг од СДСМ?
Секогаш некој друг е виновен за криминалот и корупција на ВМРО Ванчовистичка.
Сега излегле со најново „сензационално“ сознание: Бугарите се виновни што нема мазут. Виновни се и што поскапе струјата.
Наскоро ќе бидат други виновни и што недостига една милијарда евра во буџетот.
Добро како гледа ВМРО Ванчовистичка на граѓаните во Македонија?
Да не ги гледа со „магарешки уши“?
Да не беше тажно — ќе беше навистина смешно“, додаваат од опозициската партија.
Македонија
СДСМ: Кризна состојба заради тендери, зошто навреме не е набавен мазут
Кризната состојба во енергетиката не е поради протестите во Грција туку поради криминалните тендери и неспособноста на ДПМНЕ, велат од СДС:
„Кои се фактите:
-77 милиони евра е официјална загуба за само првите два квартали оваа година, со проекција од над 100 милиони евра загуба до крајот на 2025 година.
-Има историски најлошо производство на домашна струја, од планирани 5.100 GWh, не се произведени ниту половина.
-Наместо да се произведува струја дома, која чини 80-90 евра мегават час, Владата купува скапа струја за 140 евра мегават часови.
Сето ова треба да се покрие со „кризна состојба“ за граѓаните да ги платат овие загуби.
Така доаѓаме и до клучното прашање: зошто навреме не бил набавен мазут, зошто се чекало досега“.
Прашуваат, дали можеби веќе постои избрана фирма за снабдување со мазут.
„Какво е ова решение да се трошат преостанатите резерви на мазут без обезбедени нови количини? Па тоа само ќе ја продлабочи загубата во ЕСМ.
Граѓаните го знаат одговорот. Заради тендери. За некој да профитира. Како што се и 161 тендер за една фирма или 9 милиони евра за друга фрима за двајца вработени.
100 милиони евра загуба, буџетска дупка од 1 милијарда евра, се заради криминални тендери.
Одговорност ова мора да има“.
Македонија
Ако пиеш не вози, ако возиш немој да пиеш, секој живот е важен: новогодишна кампања за безбедност во сообраќајот
Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата, во пресрет на новогодишните и божиќните празници ја реализира новогодишната кампања за подигнување на јавната свест за ризиците од управување на моторни возила под дејство на алкохол.
Празничниот период е карактеристичен по зголемена раздвиженост на населението, зголемен интензитет на сообраќајот, новогодишни прослави и семејни дружби, што објективно го зголемува ризикот од настанување на сообраќајни незгоди со тешки последици, истакнуваат од таму.
„Алкохолот значително ги нарушува психофизичките способности на возачот, ја намалува концентрацијата, го продолжува времето на реакција и ја компромитира способноста за правилна проценка и донесување одлуки во сообраќајот.
Управувањето на возило под дејство на алкохол не претставува само прекршување на сообраќајните правила и прописи, туку и сериозен безбедносен ризик кој директно ги загрозува животот и здравјето на возачите, патниците и останатите учесници во сообраќајот.
Последиците од ваквото неодговорно однесување често се трајни и ненадоместливи – за поединците, семејствата и општеството во целина.
Во таа насока, Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата упатува јасен и недвосмислен апел до сите учесници во сообраќајот:
• да не управуваат моторно возило под дејство на алкохол;
• навремено да планираат безбедна алтернатива за превоз ( јавен превоз, такси-служба );
• доследно да ги почитуваат сообраќајните правила и прописи, со посебен акцент на ограничувањата на брзината на движење, почитување на сообраќајната сигнализацијата и користење на заштитна опрема;
• да покажат зголемена внимателност и одговорност кон ранливите категории на учесници во сообраќајот.
Безбедноста во сообраќајот е заедничка одговорност на сите. Со почитување на законските прописи и одговорно однесување во сообраќајот, секој поединец може да придонесе празничните денови да бидат исполнети со радост и среќа, а не со трагични последици“.

