Македонија
„Јунајтед груп“ и „Еутелсат“ развиваат платформа од следната генерација
- Еутелсат (Eutelsat) станува единствен сателитски оператор на Јунајтед Груп, поддржувајќи ја нејзината стратегија за консолидација.
- Овој потег ги проширува „Директно до дома“ услугите од следната генерација на Групацијата пред публика од 40 милиони на осум пазари.
- Новата платформа користи нови стандарди за пренос и технологии за компресија, ги проширува преносните капацитети, поддржува повеќе канали, го зголемува квалитетот и овозможува иновативни услуги за ТВ претплатниците.
Водечкиот телекомуникациски и медиумски провајдер во Југоисточна Европа – Јунајтед Груп, со задоволство објави дека го постигна следниот чекор во консолидирање на сите „директно до дома“ (DTH) услуги низ регионот. Групацијата Еутелсат е избрана како единствен иден сателитски оператор во оваа консолидација.
Оваа транзиција кон „директно до дома“ платформата од следната генерација, вклучува еден оператор и два сателити на две орбитални позиции, кои се очекува да бидат завршени до крајот на 2025 година. Консолидацијата, исто така, ќе вклучи унифициран STB (Set-Top Box) и CAS (Систем за условен пристап), TVRO со една големина и Телепорт за поврзување на содржината.
Овој потег ќе ги прошири „директно до дома“ услугите на Јунајтед Груп пред публика од 40 милиони луѓе преку Telemach, NOVA, Bulsatcom, VIVACOM, SBB и Total TV во 8 земји (Грција, Бугарија, Босна и Херцеговина, Хрватска, Северна Македонија, Црна Гора, Србија, Словенија).
Консолидацијата и реорганизацијата на „директно до дома“ услугите на Групацијата ќе ја поттикне Групацијата да користи нови стандарди за пренос и технологии за компресија, да ги прошири капацитетите за пренос, да поддржува повеќе канали, да го зголеми квалитетот и да овозможи иновативни услуги за ТВ претплатниците.
Жељко Батистиќ, потпретседател за технологијата во Јунајтед Груп, изјави: „Горди сме што го подигнуваме високиот квалитет на нашата ТВ понуда на ново ниво. Оваа транзиција е клучна за да го максимизираме досегот на нашата публика низ нашите пазари, да испорачаме незаменливи содржини и да продолжиме да ги развиваме нашите услуги од следната генерација. Среќни сме што ќе соработуваме со Еутелсат, кој го нуди најдоброто и најусогласеното техничко решение за да ги задоволи нашите потреби“.
Лоренс Делпи, претседател на деловната единица за видео на Групацијата Еутелсат додаде: „Почестени сме што Јунајтед Груп ја даде својата доверба на Еутелсат за оваа важна стратешка иницијатива, користејќи две од нашите водечки видео сателити – 16° Исток и ХОТБИРД. Освен што ја зајакнува нашата долгогодишна соработка со еден од нашите клучни клиенти во регионот, овој договор ја покажува важноста на сателитот во справувањето со еволутивните потреби на нашите клиенти и го потврдува Еутелсат како главен оператор кој го покрива регионот, достигнувајќи 7 од 10 сателитски покриени домови“.
Сателитите ХОТБИРД (HOTBIRD) моментално достигнуваат 130 милиони домови низ Европа, вклучувајќи ги речиси сите кабелски мрежи во регионот. Дополнително, сателитот Еутелсат 16A обезбедува преку 600 ТВ канали на различни јазици до над 25 милиони домови во Централна и Источна Европа.
Со оваа консолидација, Јунајтед Груп ја потврдува својата заложба за рационализирана оперативна ефикасност и развој на услугите од следната генерација преку иновативни сателитски можности.
За Јунајтед Груп
Јунајтед Груп е водечка телекомуникациска и медиумска групација во Југоисточна Европа. Работејќи низ осум земји со скоро 15.000 вработени, Групацијата остварува годишен приход од над 3 милијарди евра. Во телекомуникацискиот сектор, повеќе од 5,30 милиони домаќинства и повеќе од 7,30 милиони мобилни претплатници имаат корист од најголемата FTTH (Fiber to the Home) мрежа во Југоисточна Европа, интензивните инвестиции во 5G мрежата и во најсовременото фиксно и мобилно поврзување. Под брендот Јунајтед Фајбер (United Fiber), Групацијата го консолидира своето портфолио на средства со фиксна инфраструктура за дополнително да ги забрза и зајакне своите инвестиции во земјите со седиште во ЕУ преку создавање силни синергии и доведување на своите инвестициски способности на следното ниво. Целокупните инфраструктурни активности на Јунајтед Груп, вклучувајќи гласовни, податочни, активности за мобилни и роаминг, се управувани од UGI Wholesale. Внатрешната технолошка компанија на Групацијата и иновативниот центар Јунајтед Клауд (United Cloud) ја водат регионалната трансформативна промена во забавата и телекомуникациите со производи како што е нејзината видео платформа од следната генерација EON.
Нејзината медиумска група, Јунајтед Медиа произведува и дистрибуира привлечна ТВ содржина, со бројни спортски, информативни и забавни формати, достигнувајќи огромна публика од 40 милиони луѓе преку бесплатните канали, кои се водечки на пазарот и се надополнети со привлечно портфолио на Pay-TV канали. Со моментален капацитет за производство на повеќе од 40.000 часа оригинална локална содржина годишно, Јунајтед Медиа управува со 60 ТВ канали, 40 веб и доверливи портали за вести, 10 печатени изданија и радио станици.
За Еутелсат Груп
Групацијата Еутелсат е глобален лидер во сателитски комуникации, обезбедувајќи поврзување и емитувачки услуги ширум светот. Групацијата беше формирана преку комбинација на Company и OneWeb во 2023 година, станувајќи првиот целосно интегриран GEO-LEO сателитски оператор со флота од 35 геостационарни сателити и констелација со ниска орбита на Земјата (LEO) од повеќе од 600 сателити.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Oтстранети 𝟣𝟧𝟢𝟢 кубни метри отпад од диви депонии и изготвени 𝟣𝟩𝟫 записници за правилно одлагање на отпадот во текот на ноември
Во текот на месец ноември 2025 година, Еко-патролата при ЈП Комунална хигиена-Скопје реализираше вкупно 179 едукативни разговори со претставници на стопанските субјекти, како и со лица коишто биле затекнати при неправилно одлагање на отпадот. Претставниците на Еко-патролата ги информираа и едуцираа граѓаните на кој начин, каде и во кои термини, согласно законските одредби, треба да го одлагаат комуналниот отпад и отпадот од пакувања, со цел – заштита на животната средина и јавното здравје, известуваат од ЈП Комунална хигиена-Скопје.

„Во текот на минатиот месец, екипите на ЈП Комунална хигиена-Скопје подигнаа и транспортираа 1500 кубни метри непрописно одложен мешан комунален, кабаст и градежен отпад. Интервенирано е во речиси сите скопски општини, како и на таканаречените „црни точки“ каде што е забележано континуирано одлагање отпад на јавни и на сообраќајни површини“, велат од ЈП Комунална хигиена-Скопје и додаваат дека во наведените месечни податоци, не се пресметани отстранетите количини непрописно одложен отпад во рамките на масовната акција за чистење на градот што се одвиваше во периодот од 6-9 ноември.


Македонија
„РКЕ да ја преземе во целост надлежноста во формирање конечна цена на водата“, порака од тркалезната маса
РКЕ да ја преземе во целост надлежноста во формирање на конечна цена на водата – е пораката од тркалезна маса „Иницијатива за промена на постапката за утврдување на тарифите за водни услуги и влијанието на соодветните тарифи врз најгорливите проблеми со кои се соочуваат комуналните претпријатија“ во организација на Здружение на даватели на комунални услуги – АДКОМ.
Податоците покажуваат дека актуелниот начин на определување на цената е сложен, финансиски неодржлив, а услугата несоодветна поради што загубите на вода на национално ниво се искачија на 64%. Анализите на РКЕ покажуваат дека од 79 претпријатија што обезбедуваат водни услуги, за 20 од нив се донесени регулаторни одлуки, при што за 11 од нив советите на општините не дале согласност, а додека девет Јавни комунални претпријатија воопшто не ни поднеле барање за нова цена.
„Целта на ова иницијатива е преку интервенции во законските решенија да се создаде поедноставен, транспарентен и стабилен систем за утврдување на тарифите за водни услуги. Нудиме јасен и едноставен процес во формирање на конечната цена. Предлагаме кратење на бирократскиот процес, од шест во два чекори, со доставување на барање и утврдување на конечна цена . РКЕ подолго време алармира дека сегашниот начин на утврдување на цена е неефикасен: се доведува во прашање квалитетот на услугата, дефектите се зголемуваат, а јавните комунални претпријатија се борат за ликвидност“, изјави Лирим Сулејмани, заменик претседател на РКЕ.
Анализите покажуваат дека од година во година трошиме поголеми количини на вода, а наплата се намалува и бројот на вработени се зголемува.
„Актуелните тарифи за вода не ги покриваат реалните трошоци и затоа јавните комунални претпријатија работат со загуба, па општините се приморани да ги субвенционираат. Последиците се мултидимензионални, а она што е најзагрижувачки е дека поради недостаток на средства, инвестиции нема и процентот на загуба на вода од година во година расте и сето тоа е резултат на старата водоводна мрежа. Со реализација на оваа иницијатива – ќе се создадат предуслови РКЕ да спроведе регулаторни одлуки и мерки со што ќе се обезбеди самоодржливост на ЈКП на долг рок. Ние дефинираме конечна цена, но предвидуваме и задолжителни средства за инвестиции и го ограничуваме бројот на вработени“, посочи Фатон Амбари член на РКЕ.
Македонија
Засилени контроли на градилишта во општина Аеродром: изречена казна од 1.300 евра за непочитување на Законот
Општина Аеродром изрече парична глоба од 1 000 евра за правно лице и 300 евра за управителот на истата фирма поради прекршување на Законот за јавна чистота.

„Санкциите следат по извршена контрола, при што инспекциските служби утврдија дека од градилиште во непосредна близина на ПС Аеродром во Ново Лисиче во сообраќај се вклучувале возила со валкани гуми, со што директно се нарушува чистотата на животната средина и се прекршуваат законските одредби.
Општина Аеродром потсетува дека ваквите прекршоци се недозволиви и дека ќе се санкционираат строго и без исклучок“, велат од Општината.

„Во наредниот период, Општина Аеродром, покрај редовните, најавува и засилени контроли на сите активни градилишта. Контролите ќе бидат насочени кон тоа дали се почитуваат сите мерки за заштита на животната средина, дали се преземаат обврските за спречување на загадување, дали се одржува јавната чистота на градилиштата и дали се избегнува узурпација на јавните површини при градежните активности.
Општина Аеродром упатува апел до сите правни и физички лица да ги почитуваат законите и прописите, затоа што само така можеме заеднички да обезбедиме чиста, здрава и безбедна средина за сите жители.
Општина Аеродром останува посветена на редот, хигиената и квалитетот на живот во урбаната заедница“, се наведува во соопштението од Општината.

