Македонија
„Јунајтед груп“ и „Еутелсат“ развиваат платформа од следната генерација
- Еутелсат (Eutelsat) станува единствен сателитски оператор на Јунајтед Груп, поддржувајќи ја нејзината стратегија за консолидација.
- Овој потег ги проширува „Директно до дома“ услугите од следната генерација на Групацијата пред публика од 40 милиони на осум пазари.
- Новата платформа користи нови стандарди за пренос и технологии за компресија, ги проширува преносните капацитети, поддржува повеќе канали, го зголемува квалитетот и овозможува иновативни услуги за ТВ претплатниците.
Водечкиот телекомуникациски и медиумски провајдер во Југоисточна Европа – Јунајтед Груп, со задоволство објави дека го постигна следниот чекор во консолидирање на сите „директно до дома“ (DTH) услуги низ регионот. Групацијата Еутелсат е избрана како единствен иден сателитски оператор во оваа консолидација.
Оваа транзиција кон „директно до дома“ платформата од следната генерација, вклучува еден оператор и два сателити на две орбитални позиции, кои се очекува да бидат завршени до крајот на 2025 година. Консолидацијата, исто така, ќе вклучи унифициран STB (Set-Top Box) и CAS (Систем за условен пристап), TVRO со една големина и Телепорт за поврзување на содржината.
Овој потег ќе ги прошири „директно до дома“ услугите на Јунајтед Груп пред публика од 40 милиони луѓе преку Telemach, NOVA, Bulsatcom, VIVACOM, SBB и Total TV во 8 земји (Грција, Бугарија, Босна и Херцеговина, Хрватска, Северна Македонија, Црна Гора, Србија, Словенија).
Консолидацијата и реорганизацијата на „директно до дома“ услугите на Групацијата ќе ја поттикне Групацијата да користи нови стандарди за пренос и технологии за компресија, да ги прошири капацитетите за пренос, да поддржува повеќе канали, да го зголеми квалитетот и да овозможи иновативни услуги за ТВ претплатниците.
Жељко Батистиќ, потпретседател за технологијата во Јунајтед Груп, изјави: „Горди сме што го подигнуваме високиот квалитет на нашата ТВ понуда на ново ниво. Оваа транзиција е клучна за да го максимизираме досегот на нашата публика низ нашите пазари, да испорачаме незаменливи содржини и да продолжиме да ги развиваме нашите услуги од следната генерација. Среќни сме што ќе соработуваме со Еутелсат, кој го нуди најдоброто и најусогласеното техничко решение за да ги задоволи нашите потреби“.
Лоренс Делпи, претседател на деловната единица за видео на Групацијата Еутелсат додаде: „Почестени сме што Јунајтед Груп ја даде својата доверба на Еутелсат за оваа важна стратешка иницијатива, користејќи две од нашите водечки видео сателити – 16° Исток и ХОТБИРД. Освен што ја зајакнува нашата долгогодишна соработка со еден од нашите клучни клиенти во регионот, овој договор ја покажува важноста на сателитот во справувањето со еволутивните потреби на нашите клиенти и го потврдува Еутелсат како главен оператор кој го покрива регионот, достигнувајќи 7 од 10 сателитски покриени домови“.
Сателитите ХОТБИРД (HOTBIRD) моментално достигнуваат 130 милиони домови низ Европа, вклучувајќи ги речиси сите кабелски мрежи во регионот. Дополнително, сателитот Еутелсат 16A обезбедува преку 600 ТВ канали на различни јазици до над 25 милиони домови во Централна и Источна Европа.
Со оваа консолидација, Јунајтед Груп ја потврдува својата заложба за рационализирана оперативна ефикасност и развој на услугите од следната генерација преку иновативни сателитски можности.
За Јунајтед Груп
Јунајтед Груп е водечка телекомуникациска и медиумска групација во Југоисточна Европа. Работејќи низ осум земји со скоро 15.000 вработени, Групацијата остварува годишен приход од над 3 милијарди евра. Во телекомуникацискиот сектор, повеќе од 5,30 милиони домаќинства и повеќе од 7,30 милиони мобилни претплатници имаат корист од најголемата FTTH (Fiber to the Home) мрежа во Југоисточна Европа, интензивните инвестиции во 5G мрежата и во најсовременото фиксно и мобилно поврзување. Под брендот Јунајтед Фајбер (United Fiber), Групацијата го консолидира своето портфолио на средства со фиксна инфраструктура за дополнително да ги забрза и зајакне своите инвестиции во земјите со седиште во ЕУ преку создавање силни синергии и доведување на своите инвестициски способности на следното ниво. Целокупните инфраструктурни активности на Јунајтед Груп, вклучувајќи гласовни, податочни, активности за мобилни и роаминг, се управувани од UGI Wholesale. Внатрешната технолошка компанија на Групацијата и иновативниот центар Јунајтед Клауд (United Cloud) ја водат регионалната трансформативна промена во забавата и телекомуникациите со производи како што е нејзината видео платформа од следната генерација EON.
Нејзината медиумска група, Јунајтед Медиа произведува и дистрибуира привлечна ТВ содржина, со бројни спортски, информативни и забавни формати, достигнувајќи огромна публика од 40 милиони луѓе преку бесплатните канали, кои се водечки на пазарот и се надополнети со привлечно портфолио на Pay-TV канали. Со моментален капацитет за производство на повеќе од 40.000 часа оригинална локална содржина годишно, Јунајтед Медиа управува со 60 ТВ канали, 40 веб и доверливи портали за вести, 10 печатени изданија и радио станици.
За Еутелсат Груп
Групацијата Еутелсат е глобален лидер во сателитски комуникации, обезбедувајќи поврзување и емитувачки услуги ширум светот. Групацијата беше формирана преку комбинација на Company и OneWeb во 2023 година, станувајќи првиот целосно интегриран GEO-LEO сателитски оператор со флота од 35 геостационарни сателити и констелација со ниска орбита на Земјата (LEO) од повеќе од 600 сателити.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Ангелова: Буџетот за 2026 година претставува стратегија, визија и одговорност кон граѓаните, економијата и институциите
На денешната седница во Собранието се обрати пратеничката од редовите на ВМРО-ДПМНЕ, Емилија Ангелова која истакна дека Предлог-буџетот за 2026 година претставува стратегија, визија и одговорност кон граѓаните, економијата и институциите.
„Буџетот не е само финансиски план, ниту табела со бројки, тој претставува стратегија, визија и одговорност кон граѓаните, економијата и кон институциите. Буџетот за 2026 година е документ што многу јасно ја одразува разликата помеѓу оваа Влада и сите влади пред неа. Овој Буџет е јасна политичка порака, дека државата конечно се движи во вистинска насока, дека економијата расте, дека институциите работат дисциплинирано и дека секој денар е ставен во функција на развој, инвестиции и подобар животен стандард. Овој Буџет е еден од најреалните и најодговорно планираните во последната деценија. Тој е јасна порака дека државата се движи напред и дека Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ управува дисциплинирано и државнички“, рече Ангелова.
Таа посочи дека во 2026 година треба да се вратат 1,2 милијарди евра долгови создадени од претходните влади.
„Во 2026 година треба да се вратат 1,2 милијарди евра долгови создадени од претходните влади, ние можевме да одиме во популизам, да оставиме хаос, да расфрламе средства но избравме дисциплина, државност и рационално планирање. Вкупните приходи во 2026 година се планирани на 374, 9 милијарди денари, со реален и конзервативен пристап. Расходите се 414,2 милијарди денари насочени кон функционирањето на јавните услуги, капитални инвестиции и социјална поддршка. Буџетскиот дефицит е 3,5% од БДП што е значително намалување во однос на приходите години и во согласност со фискалните правила и препораките на меѓународните финансиски институции“, посочи Ангелова.
Македонија
Сообраќајна несреќа на патот с.Караорман – Штип, сообраќајот во прекин
Од 19:35 часот во прекин е сообраќајот на регионалниот пат с.Караорман – Штип поради сообраќајна незгода, соопшти АМСМ.
АМСМ препорачува прилагодена брзина на движење, почитување на поставената сообраќајна сигнализација и внимателно управување со возилата, особено на патиштата низ котлините, речните долини и клисурите, каде има можност од појава на одрони. Ова посебно се однесува за делниците Катланово – Велес, Маврово – Дебар – Струга, Виница – Берово и Кочани – Делчево.
Македонија
Станковиќ: Буџетот за 2026 година е реален и има мерки за самовработување и сузбивање на сивата економија
На денешната собраниска седница се обрати пратеникот од Коалицијата предводена од ВМРО-ДПМНЕ, Малиша Станковиќ кој истакна дека буџетот е изготвен врз основа на реални економски показатели и дека проекциите на приходната страна се остварливи.
Станковиќ посочи дека растот на планираните приходи е резултат на подобрена наплата на царини и концесии како и на позитивните трендови кај активните мерки за вработување.
„Првата работа околу буџетот кога го анализираме и гледаме треба да ја видиме приходната страна, значи се предвидува еден буџет од 374,9 милијарди денари и е за 6% поголем од средствата кои предвидела државата да ги собере во буџетот во 2025 година. Сметам дека овие средства се реални да се соберат, земајќи ја во предвид 2025 година, каде што имавме сериозно зголемување на наплатата на царини, концесии, пред неколку дена се случи една позитивна вест а тоа е видовме каков е интересот на граѓаните за сите оние мерки кои ги предвидува Владата за самовработување, 6045 апликанти тоа значи дека во наредната 2026 година по основ на вработување можеме да очекуваме поголеми приливи, тоа ни дава за право дека овие средства кои ги предвидува Владата на Република Македонија се остварливи“, рече Станковиќ.
Тој нагласи дека Владата активно работи на сузбивање на сивата економија, истакнувајќи дека се спроведуваат активности со цел да се намали загубата на јавни приходи и да се зголеми финансиската дисциплина.
„Втората работа, веќе се работи сериозно на намалување на сивата економија, огромни средства од 600 до 700 милиони евра на годишно ниво се одлеваат на сивата економија. Мораме да ја сузбиеме сивата економија и оваа Влада прави сериозни напори за сузбивање на сивата економија. Првата работа воведувањето на е-фактурата е една од тие мерки којашто ни овозможува да ја контролираме сивата економија во државата. Второ институциите почнуваат да даваат резултати“, вели Станковиќ.

