Македонија
Бочварски: Браната Отиња се гради според предвиденото темпо

Градежната агенда во реализација на капиталните проекти продолжува со силна динамика. Подигнувањето на квалитетот на живот на нашите граѓани останува приоритет на Владата, изјави министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски, кој денеска изврши увид во изградбата на браната Отиња во Штип.
Овој капитален проект, за кој инвестираме 306 милиони денари, а чија изградба започна во јули 2021 година, е еден од многуте кои преку Министерството за транспорт и врски во овој момент се реализираат во источниот регион од земјата.
Министерот Бочварски оствари средба со изведувачот кој го запознаа со деталите на процесот при изградба на оваа брана.
„Можам со големо задоволство да констатирам дека изградбата на овој голем проект за Штип и Штипјани тече со посакуваното темпо. Наближува денот кога браната ќе ја отвориме за нашите граѓани, кога ќе се исполни сонот на многу генерации Штипјани. Дури и во зимски услови, градежната компанија активно и навремено ги извршува своите градежни активности. Физичката реализација на терен изнесува над 10 проценти, а рокот за нејзино завршување е до крајот на 2023, почетокот на 2024 година и уверени сме дека ќе биде завршена според предвидениот договор.“ – изјави министерот Бочварски.
Средствата за овој проект се обезбедени преку буџетот на Министерството за транспорт и врски.
До крајот на овој месец, исто преку буџетот на Министерството, ќе започне изградбата на водоводна мрежа, доводен и потисен цевковод, пумпна станица и електрични инсталации во населбите Блок 77 и Каваклија во Штип.
„Договорите со компанијата изведувач и компанијата за надзор се веќе потпишани. Очекуваме во текот на наредната недела да бидат воведат во работа, со што овој значаен проект за жителите на населбите Блок 77 и Каваклија ќе почне да се реализира на терен. Инвестициската вредност на проект изнесува 8,5 милиони денари и истиот треба да биде завршен во текот на летните месеци оваа година.“ – изјави Бочварски.
Во однос на реконструкцијата на патната инфраструктура во градот Штип, преку Министерството за транспорт и врски годинава ќе се реконструираат улиците 5-ти
Конгрес, Браќа Даневи и улицата Солидарност, од проектот за Поврзување и санација на локални улици и патишта во општините.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Македонија
Заменик директорот на Царина: Со националниот едношалтерски систем ги поставуваме темелите за одржлив раст и посилна регионална поврзаност

Националниот едношалтерски систем е еден од клучните столбови во градењето на потранспарентно, поефикасно и интероперабилно царинско опкружување. Со овозможување на поднесување на сите документи преку една влезна точка, системот го намалува административниот товар, ја зголемува усогласеноста, ја зајакнува довербата помеѓу јавниот и приватниот сектор, ја подобрува координацијата меѓу граничните институции и создава поповолна бизнис-клима. Ова го истакна заменик директорот на Царинската управа, Мустафа Даути, во воведното обраќање на тридневната Регионална работилница за царинските управи на Западен Балкан, што се одржува во Скопје во организација на Програмата за развој на трговското право при Министерство за трговија на САД во координација со Царинската управа, како и Европската комисија, Министерството за финансии на Полска и Финансиската управа на Словенија. На настанот поздравно обраќање имаа и Барнабас Биркланд, економски аташе на Амбасадата на САД и Але Тајлер, правен советник при Програмата за развој на трговското право при Министерство за трговија на САД.
Националниот едношалтерски систем како дел од Проектот на Светска банка за олеснување на трговијата и транспортот на Западен Балкан претставува голем чекор напред и за нашата земја и за целиот регион, вели Даути.
„Проектот има за цел да ги интегрира и поедностави сите царински постапки во една унифицирана дигитална платформа, овозможувајќи побрзо спроведување на царинските процеси и унапредена соработка помеѓу различните институции. Ова ќе резултира со поедноставување на процедурите за увоз, извоз и транзит, како и намалување на трошоците, зголемена ефикасност и транспарентност. Оваа иницијатива не се однесува само на технологијата, таа ги поставува темелите за одржлив раст и посилна регионална поврзаност. За Западен Балкан, придобивките од ваквите системи се особено значајни бидејќи ја зајакнуваат регионалната интеграција, го поддржуваат процесот на усогласување со ЕУ и овозможуваат полесна и побрза прекугранична трговија“, нагласи Даути.
Македонија
ВМРО-ДПМНЕ: Шукова 7 години беше одговорна за животната средина и не направи ништо

Од ВМРО-ДПМНЕ реагираат дека кандидатката за градоначалник на Скопје од СДСМ, Каја Шукова, повторно излегува со празни ветувања.
„СДС, Заев и Шукова уште пред 7 години ветуваа здрава животна средина и чист воздух. Заев урлаше од Аеродром и ветуваше чист воздух, а имаа можност и не направија ништо“, велат од партијата.
Тие додаваат дека Шукова, како поранешна министерка и долгогодишен државен секретар во Министерството за животна средина, „20 години не направи ништо за Вардариште и сега повторно го користи како тема во кампањата“.
„Шукова да не ја потценува интелигенцијата на народот. Граѓаните знаат дека резултатите се нула, а токму во време на СДС беа тргнати чуварските служби од Вардариште и Дрисла, со што дополнително се влоши ситуацијата“, велат од ВМРО-ДПМНЕ.
Од партијата порачаа дека граѓаните на Скопје заслужуваат проекти и резултати, а не празни зборови и популизам. „ВМРО-ДПМНЕ и Орце Ѓорѓиевски нудат вистински решенија, проекти и посветеност за поздрава животна средина“, додаваат од таму.
Македонија
СДСМ го впери прстот кон ВМРО-ДПМНЕ за депониите кои го трујат Скопје

Од СДСМ обвинија дека на Скопје и на половина Македонија им се заканува еколошка катастрофа поради тоа што, како што велат, четири години ВМРО-ДПМНЕ не презеле ништо за депониите.
„Секојдневно стотици илјади граѓани се под закана од канцерогени материи, затоа што неспособната власт на ВМРО-ДПМНЕ дозволи дивите депонии да станат еколошки бомби“, посочуваат од партијата.
Тие додаваат дека „ветуваа чистење и решенија, а резултатот е задушен град и огромен ризик по здравјето на скопјани“.
„Орце Ѓорѓиевски нели е претседател на ЗЕЛС – зошто се крие? Треба да престане да бега и да им каже на граѓаните зошто четири години не е решена депонијата Вардариште, зошто не е решена Дрисла, зошто ништо не е направено?“, прашуваат од СДСМ.