Македонија
„Јунајтед груп“ и „Еутелсат“ развиваат платформа од следната генерација
- Еутелсат (Eutelsat) станува единствен сателитски оператор на Јунајтед Груп, поддржувајќи ја нејзината стратегија за консолидација.
- Овој потег ги проширува „Директно до дома“ услугите од следната генерација на Групацијата пред публика од 40 милиони на осум пазари.
- Новата платформа користи нови стандарди за пренос и технологии за компресија, ги проширува преносните капацитети, поддржува повеќе канали, го зголемува квалитетот и овозможува иновативни услуги за ТВ претплатниците.
Водечкиот телекомуникациски и медиумски провајдер во Југоисточна Европа – Јунајтед Груп, со задоволство објави дека го постигна следниот чекор во консолидирање на сите „директно до дома“ (DTH) услуги низ регионот. Групацијата Еутелсат е избрана како единствен иден сателитски оператор во оваа консолидација.
Оваа транзиција кон „директно до дома“ платформата од следната генерација, вклучува еден оператор и два сателити на две орбитални позиции, кои се очекува да бидат завршени до крајот на 2025 година. Консолидацијата, исто така, ќе вклучи унифициран STB (Set-Top Box) и CAS (Систем за условен пристап), TVRO со една големина и Телепорт за поврзување на содржината.
Овој потег ќе ги прошири „директно до дома“ услугите на Јунајтед Груп пред публика од 40 милиони луѓе преку Telemach, NOVA, Bulsatcom, VIVACOM, SBB и Total TV во 8 земји (Грција, Бугарија, Босна и Херцеговина, Хрватска, Северна Македонија, Црна Гора, Србија, Словенија).
Консолидацијата и реорганизацијата на „директно до дома“ услугите на Групацијата ќе ја поттикне Групацијата да користи нови стандарди за пренос и технологии за компресија, да ги прошири капацитетите за пренос, да поддржува повеќе канали, да го зголеми квалитетот и да овозможи иновативни услуги за ТВ претплатниците.
Жељко Батистиќ, потпретседател за технологијата во Јунајтед Груп, изјави: „Горди сме што го подигнуваме високиот квалитет на нашата ТВ понуда на ново ниво. Оваа транзиција е клучна за да го максимизираме досегот на нашата публика низ нашите пазари, да испорачаме незаменливи содржини и да продолжиме да ги развиваме нашите услуги од следната генерација. Среќни сме што ќе соработуваме со Еутелсат, кој го нуди најдоброто и најусогласеното техничко решение за да ги задоволи нашите потреби“.
Лоренс Делпи, претседател на деловната единица за видео на Групацијата Еутелсат додаде: „Почестени сме што Јунајтед Груп ја даде својата доверба на Еутелсат за оваа важна стратешка иницијатива, користејќи две од нашите водечки видео сателити – 16° Исток и ХОТБИРД. Освен што ја зајакнува нашата долгогодишна соработка со еден од нашите клучни клиенти во регионот, овој договор ја покажува важноста на сателитот во справувањето со еволутивните потреби на нашите клиенти и го потврдува Еутелсат како главен оператор кој го покрива регионот, достигнувајќи 7 од 10 сателитски покриени домови“.
Сателитите ХОТБИРД (HOTBIRD) моментално достигнуваат 130 милиони домови низ Европа, вклучувајќи ги речиси сите кабелски мрежи во регионот. Дополнително, сателитот Еутелсат 16A обезбедува преку 600 ТВ канали на различни јазици до над 25 милиони домови во Централна и Источна Европа.
Со оваа консолидација, Јунајтед Груп ја потврдува својата заложба за рационализирана оперативна ефикасност и развој на услугите од следната генерација преку иновативни сателитски можности.
За Јунајтед Груп
Јунајтед Груп е водечка телекомуникациска и медиумска групација во Југоисточна Европа. Работејќи низ осум земји со скоро 15.000 вработени, Групацијата остварува годишен приход од над 3 милијарди евра. Во телекомуникацискиот сектор, повеќе од 5,30 милиони домаќинства и повеќе од 7,30 милиони мобилни претплатници имаат корист од најголемата FTTH (Fiber to the Home) мрежа во Југоисточна Европа, интензивните инвестиции во 5G мрежата и во најсовременото фиксно и мобилно поврзување. Под брендот Јунајтед Фајбер (United Fiber), Групацијата го консолидира своето портфолио на средства со фиксна инфраструктура за дополнително да ги забрза и зајакне своите инвестиции во земјите со седиште во ЕУ преку создавање силни синергии и доведување на своите инвестициски способности на следното ниво. Целокупните инфраструктурни активности на Јунајтед Груп, вклучувајќи гласовни, податочни, активности за мобилни и роаминг, се управувани од UGI Wholesale. Внатрешната технолошка компанија на Групацијата и иновативниот центар Јунајтед Клауд (United Cloud) ја водат регионалната трансформативна промена во забавата и телекомуникациите со производи како што е нејзината видео платформа од следната генерација EON.
Нејзината медиумска група, Јунајтед Медиа произведува и дистрибуира привлечна ТВ содржина, со бројни спортски, информативни и забавни формати, достигнувајќи огромна публика од 40 милиони луѓе преку бесплатните канали, кои се водечки на пазарот и се надополнети со привлечно портфолио на Pay-TV канали. Со моментален капацитет за производство на повеќе од 40.000 часа оригинална локална содржина годишно, Јунајтед Медиа управува со 60 ТВ канали, 40 веб и доверливи портали за вести, 10 печатени изданија и радио станици.
За Еутелсат Груп
Групацијата Еутелсат е глобален лидер во сателитски комуникации, обезбедувајќи поврзување и емитувачки услуги ширум светот. Групацијата беше формирана преку комбинација на Company и OneWeb во 2023 година, станувајќи првиот целосно интегриран GEO-LEO сателитски оператор со флота од 35 геостационарни сателити и констелација со ниска орбита на Земјата (LEO) од повеќе од 600 сателити.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
(Фото) Почна изградбата на мега паркот во Бутел
Мега парк со богати зелени површини, плоштад, детски катчиња, пешачки патеки и фитнес зони, со содржини наменети за сите возрасти, кој ќе се простира на површина од 8000 метри квадратни, вака го најави новиот проект градоначалникот на Град Скопје, Орце Ѓорѓиевски. Изградбата на паркот, кој е прв проект ветен во програмата на Ѓорѓиевски, почна денеска.

„Денес, заедно со градоначалникот на Бутел Дарко Костовски, го означивме стартот на изградбата на мега паркот, со кој всушност започнува реализацијата на првите проекти ветени во мојата програма. Запуштениот простор долж булеварот „Христијан Тодоровски – Карпош“ ќе прерасне во модерен и функционален зелен простор – мега парк со богати зелени површини, плоштад, детски катчиња, пешачки патеки и фитнес зони, со содржини наменети за сите возрасти, кој ќе се простира на површина од 8000м2“, рече Ѓорѓиевски.

Тој додаде дека ова е еден од четирите мега паркови ветени во неговата програма.
Дополнително, рече градоначалникот, предвидуваме изградба на околу 50 мали паркови во сите општини, со што секој дел од Скопје ќе добие свој зелен агол.
Македонија
МВР в петок ќе уништува гранати во Полицискиот центар во Ѓорче Петров
МВР во петок ќе уништува гранати во Полицискиот центар во Ѓорче Петров.
„Министерството за внатрешни работи ги известува граѓаните дека на 14.11.2025 (петок) во 07:00 часот во кругот на Полицискиот центар во Ѓорче Петров во Скопје ќе бидат уништени гранати, за кои според стручна анализа е утврдено дека не може да се транспортираат надвор од полицискиот центар“, извести МВР.
Гранатите ќе бидат уништени според предвидените безбедносни стандарди.
Македонија
„На државата ѝ недостигаат добри хотели“ – Николоски бара поедноставување на процедурите за градба
На државата ѝ недостигаат добри хотели и време е да ја поедноставиме процедурата за нивна изградба, изјави вицепремиерот и министер за транспорт и врски Александар Николоски на трибината „Автопат Е-75: Инфраструктурата како основа за развој на транзитниот туризам“.
Тој нагласи дека државата треба да размислува стратешки како да привлече инвеститори во изградба на хотели, особено во заштитените подрачја, каде што, според него, бирократските процедури речиси го оневозможуваат развојот на туризмот.
„Во моментов сме во една ситуција кога е комплицирано да се гради. Урбанистичките планови се носат предолго, посебно во заштитените подрачја. Практично невозможно е да се гради во заштитените подрачја. Не можеме да зборуваме за туризам, а во главниот труистички центар да нема хотели со пет звезди или има ограничување во висините. И затоа сакам да ја отворам оваа тема, да размислува јавноста. Во ред е да има заштита, но ако сакаме да се развиваме во туризмот во делот на изградба на хотели, а не во згради, треба да ја ослениме процедурата за изградба на хотели и да привлечеме инвеститори. Ова исто така се однесува и за долж коридор 10”, истакна вицепремиерот.
Николоски потсети дека Македонија е меѓу ретките држави со двоцифрен раст на туристи, а за само една година се воведени 21 нови директни авиолинии од европски метрополи.
„Минатата година преку Македонија транзитираа повеќе од 10 милиони патници. Ова покажува дека Владата е посветена на развојот на туризмот,“ истакна вицепремиерот.
Тој го нагласи значењето на Коридор 10 како европски транспортен правец низ кој минуваат транзит туристи, но и потенцијалот тие да се задржуваат подолго во земјата.
Меѓу проектите кои треба да придонесат за тоа, Николоски ги спомена брзата пруга, винскиот туризам, археолошките локалитети и урбанистичкото решение за Стоби.
„Од центар на Скопје до центар на Солун ќе патуваме со воз за час и дваесет минути. Со тоа ќе се зголеми искористеноста на железницата и туристичкиот потенцијал на Коридор 10,“ рече Николоски, додавајќи дека Владата ја финансира изработката на урбанистичкиот план за археолошкиот локалитет Стоби.
Тој додаде дека винската индустрија и малите винарии во Тиквешијата стануваат се попосетени, и дека Владата ги поддржува земјоделците како дел од стратегијата за развој на винскиот туризам.
Вицепремиерот повтори дека туристичкиот потенцијал на Македонија не е искористен ниту 10 отсто, но дека државата има шанса да стане центар на транзитниот и културниот туризам во регионот.
На трибината, организирана од Министерството за култура и туризам, свое видување дадоа и министерот Зоран Љутков и директорот на ЈП за државни патишта Коце Трајановски.

