Забава
Хороскопските знаци на скара: Едeн нуди ракија, друг не донел ништо, трет ги кара сите дека погрешно работат
Секој од нас има своја улога кога тимот се собира на скара – некој е задолжен за огнот, некој за салатата, а некој само за приказната. Ако верувате во хороскопи (или барем сакате добра астро-забава), тогаш знаете дека секој знак има свој карактеристичен стил на однесување. Еве како изгледа типична скара – кога се поканети сите знаци.
Овен
Веќе пали оган и вика дека сите погрешно работат. Прв се појави, не донесе ништо затоа што има се дома, но сега командува како да води кулинарска емисија.
Бик
Има своја чинија и свое месо. Лежи под сенка, чекајќи совршено печен колбас и не сака кога некој ќе ја допре неговата салата што самиот ја направил.
Близнаци
Не престана да зборува откако дојде. Две скари истовремено, едно селфи со скара и три теории зошто е подобро да се пече без алуминиумска фолија.
Рак
Се грижи дали има доволно за секого. Донесол премногу храна „за секој случај“ и постојано прашува кој се уште не јадел. Тој верува дека сите се гладни дури и кога не се.
Лав
Стајлинг за Инстаграм, дури и кога пече колбаси на скара. Сè мора да изгледа совршено затоа што – никогаш не знаете кој гледа. Скарата е само сцена, а Лавот е ѕвезда.
Девица
Знае со што да ја подмачка скарата. Таа го донесе својот микс за зачини и не ги одобрува хаотичните чинии околу неа. Како и да е, на крајот ќе ги исчисти.
Вага
Дали сакате пиво или газиран пијалок? Или можеби вода? Или лимонада? Најљубезен домаќин меѓу знаците. Изгледа како корица на каталог за градинарски мебел.
Шкорпија
Сите мислат дека не се забавува, но таа всушност знае сè и забележува сè. Кога конечно ќе се насмее – знаете дека скарата успеала. Прави месо како да оди во војна.
Стрелец
Планирал да дојде на два часа – останал до полноќ. Донесе лут сос што никој не може да го јаде и веќе зборува за скара следниот викенд „некаде во ридовите“.
Јарец
Организираше се, но сега заборави да ужива. Има список кој што донел, каде седел последен пат и кога се служи десерт. На крајот сепак се чувствува добро.
Водолија
Тој донесе тофу и музичка плејлиста. Никој не знае кој го покани, но на сите им е мило што е тука. Во еден момент, тој води дискусија за рециклирање хартиени чинии.
Риба
Таа се појави со овошна салата во тегла и насмевка. Слуша сè, ги отсликува туѓите чувства и на крајот на вечерта тивко ги мие садовите. Никој не побара, но таа знаеше дека треба.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Видео) „Неверојатно е дека има 44 години“ – Златан Ибрахимовиќ со видео од сауна ги воодушеви обожавателите
Поранешниот фудбалер Златан Ибрахимовиќ повторно привлече внимание со видео објавено на социјалните мрежи. Тој се сними во сауна сместена во природа, носејќи само долна облека и гледајќи кон пејзажот, а снимката за помалку од едно деноноќие собра над 140 илјади лајкови.
Во коментарите се редеа пофалби: „Златан е жив оган“, „Изгледаш како да имаш 23 години“, „Викинг“, „Неверојатно дека има 44“. Дел од фановите забележаа и дека ја скратил косата.
View this post on Instagram
Ибрахимовиќ неодамна го прослави 44. роденден и, според традицијата, си подари нов автомобил – Ferrari F80, со што ја продолжи својата „роденденска колекција“ од луксузни модели на Ferrari.
View this post on Instagram
Забава
Водител на „Фокс њуз“ со несоодветни коментари за изгледот на Џенифер Анистон
Во емисијата The Five на американската телевизија „Фокс њуз“ се разви необична и непријатна расправа меѓу водителите, откако Џеси Вотерс почна да ја коментира физичката привлечност на актерката Џенифер Анистон, пренесе HuffPost.
Сѐ започна кога неговиот колега, комичарот Грег Гатфелд, го пофали изгледот на политичарката Кејти Портер, нарекувајќи ја „хероина“ затоа што не подлегнува на современи стандарди за убавина и „не се менува за камерите“. Тој додаде шеговито дека „пред YouTube туторијалите сите изгледале како Кејти Портер“ и дека дури „луѓето не станале привлечни сѐ до интернетот“.
На тоа Вотерс се надоврза со коментар дека „Џенифер Анистон денес изгледа подобро, иако е дваесет години постара“. Разговорот потоа се претвори во расправа за тоа кога актерката била попривлечна — за време на снимањето на „Пријатели“ или денес.
Откако Вотерс се премисли и рече дека „всушност била поубава во ‘Пријатели’, но сега е погламурозна“, неговиот колега Херолд Форд Џуниор остро ја прекина дискусијата со зборовите: „Зошто не преминеме на следниот сегмент?“ Водителката Кејти Павлич додаде дека „елеганцијата на Анистон денес е резултат на богатството“, велејќи дека „парите купуваат многу трансформации“.
Анистон, која често јавно ги критикува политиките на Доналд Трамп и Републиканската партија, досега не реагираше на оваа расправа.
Забава
Блејк Лавли заработувала по 50.000 евра дневно за снимањето на филмот „Ова завршува со нас“
Откриена е платата на актерката Блејк Лајвли за нејзината улога во „Ова завршува со нас“ како дел од правната битка што ја води со својот колега Џастин Балдони. Правните документи покажуваат дека 38-годишната актерка заработила речиси 1,5 милион евра за шестнеделното снимање на романтичната драма или нешто повеќе од 50.000 евра дневно, според „Дејли мејл“.
Дополнителни бонуси и успех на киноблагајните
Покрај основната плата, договорот вклучувал и бонус од 171.000 евра ако Лајвли освои „Оскар“ за улогата на цвеќарката Лили Блум и 85.000 евра за номинација. Блејк и нејзината компанија требало да добијат и дополнителни 214.000 евра ако филмот, кој се појави во кината во август минатата година, заработи повеќе од трипати повеќе од својот буџет.
Филмот, кој ја следи турбулентната врска помеѓу Лили Блум (Лајвли) и Рајли Кинкејд (Балдони), има значаен комерцијален успех. Со буџет од 20,7 милиони евра филмот заработи 300 милиони евра во целиот свет и покрај мешаните критики.

Правната битка се интензивира
Овие финансиски детали се појавија само неколку дена откако поранешниот агент на Џастин Балдони ја обвини Блејк за изнуда за време на продукцијата. Според транскриптот од сведочењето добиен од „Дејли мејл“, агентот Дени Гринберг тврдел дека однесувањето на актерката на снимањето и во постпродукцијата станувало сè понепредвидливо. Во разговор со Балдони во јули 2024 година тој ги опишал нејзините постапки како „континуирана изнуда и обид за преземање контрола врз филмот“.
Гринберг подоцна појасни дека под изнуда не се осврнувал на буквално кривично дело, туку на кумулативното однесување и зголемениот притисок врз продукциските компании „Вејфарер“ и „Сони студиос“. „Дејли мејл“ контактирал со претставниците на актерката за коментар, но сè уште нема одговор, а претставниците на Балдони одбиле да коментираат.
Тужби за меѓусебно вознемирување и клевета
Правната битка почна во декември 2024 година кога Лајвли го тужеше Балдони за наводно сексуално вознемирување на снимање, што тој жестоко го негира.
Балдони и неговото студио „Вејфарер“ одговорија со контратужба за клевета против Лајвли, нејзината публицистка Лесли Слоун и сопругот Рајан Рејнолдс. Балдони исто така поднесе тужба од 400 милиони долари против „Њујорк тајмс“ за она што тој го тврди дека било сензационалистичко известување за обвинувањата, но таа тужба беше отфрлена во јуни оваа година.

