Соопштенија
Арсовски: Историјата во СДСМ се повторува и со обидот за продажба на „АД Славија“

На денешната трибина „Исти луѓе, исти вредности“ која што се одржа во Палатата др. Христо Татарчев портпаролот на ВМРО-ДПМНЕ, Димче Арсовски истакна дека негативниот континуитет во СДСМ се повторува, односно исти луѓе исти вредности кои што датираат од минатото а историјата се повторува и со обидот на скандалозната продажба на „АД Славија“ на луѓе блиски до структурите на Заев.
„Гледаме дека историјата се повторува вклучително и со онаа тема која што ја говорев јас изминатиот период со акционерското друштво Славија каде што власта тргна тивко во време кога се менуваат две структури, односно менување на две гарнитури во СДСМ но и во власта се обидоа да продадат фирма, компанија, пакет на акции кои што имаат вредност повеќе од 20 милиони евра да ги продадат само за 218 000 евра. И од ден во ден се главеа се повеќе и повеќе во оние нивни препелкања во онаа жива кал наречена криминал и корупција. Видовме дека многу ревносно излегоа да ја бранат таа зделка во најава, која што е за одредени блиски луѓе до власта секојдневно пуштаат деца буквално да ја бранат, деца од нивната партија, се кријат зад деца за да можат да го сторат овој криминал во најава, но се уште веруваме дека се доволно свесни институциите и јавноста и ќе го спречат заедно со нас ова криминално дело во најава продажба на АД Славија“, нагласи Арсовски.
Портпаролот на ВМРО-ДПМНЕ, Арсовски истакна и дека АД Славија има вкупен имот од вредност над 20 милиони евра а фирмата функционира рентабилно има 30 вработени кои што секој месец на време им се исплаќа плата и има приход годишен од 50 милиони евра а на сметка има 100-тина илјади евра.
„Само за потсетување АД Славија има имот од стотици илјади квадратни метри површина, има десетици и десетици објекти кои што се на атрактивни локации, управната зграда, магацините во Гази Баба, магацините во Кисела Вода, потоа локации како на Рузвелтова, во Ѓорче Петров, во Пржино, кои што се многу атрактивни и коишто сите за потенцијалниот откупувач кој што е близок до оваа структура на власат до Заеви сакале да ги купат за подоцна да можат да градат згради и објекти дебело да профитираат. Инаку фактичката состојба да потсетиме фирмата не е загубар како што ја претставуваат, фирмата чини над 20 милиони евра, односно акциите чинат со целата своја вредност, фирмата функционира рентабилно има 30 вработени кои што секој месец на време им се исплаќа плата има приход годишен од 50 милиони евра и на сметка има според нашите информации 100 тина илјади евра, иако тоа се обидуваат да го демантираат од власта, дека немало 100 тина имало помалку, што значи дека сепак одлично функционира таа фирма иако е во стечајна постапка а сепак сакаат да ја продадат и да ја раскрчмат“, истакна Арсовски.
Арсовски апелираше веднаш да се прекине со ваквата срамна продажба на „АД Славија“.
„Очигледно е дека сериозно се вмешани во коруптивни скандали и криминали и она кое што уште еднаш го апелираме од оваа панел дискусија е да уште веднаш ја прекинат оваа срамна продажба на „АД Славија“ и да тоа се стори онака како што треба со проценка, со извештаи, со државни протоколи од институциите подоцна да биде продадена онака како што доликува односно за сумата за која што вреди, бидејќи сепак тоа е државен имот, имот на граѓаните“, заклучи Арсовски.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)