Соопштенија
СДСМ: Мицкоски да излезе пред граѓаните и да соопшти јасен став, да се изјасни за што е
Добро е што ВМРО-ДПМНЕ ги чита и внимателно ги анализира соопштенијата на СДСМ, тоа е шанса оваа опозициска партија на научи дека кога им се обраќа на граѓаните мора да има јасен и конкретен став, изградени политики, план и визија, велат од СДСМ во нивното соопштение.
Од партијата додаваат дека особено е важно да се има јасен став кога станува збор за клучните прашањата за иднината на државата со највисок национален и државен интерес, како што е членството во ЕУ и НАТО и ставот за референдумот за македонската иднина.
„Несериозно и неодговорно е да се нема јасен став за овие прашања. Дополнително, има конфузија во ВМРО-ДПМНЕ. Додека Мицкоски вели дека се консултира, во неговата партија немаат никаква информација за тоа, што вчера јавно беше потврдено од Александар Нацев. Наместо да се крие зад лажните вести што ги пласира неговата ВМРО-ДПМНЕ, Христијан Мицкоски треба да излезе пред граѓаните и да соопшти за што е“, стои во партиското соопштение на СДСМ.
Од владејачката партија во соопштението додаваат и дека граѓаните се определени за светла иднина наместо за небиднина, сакаат напредок наместо уназадување, па затоа и Мицкоски треба да се изјасни дали е за светла иднина, напредок, членство во НАТО и ЕУ со признаен македонски идентитет или е за уназадување, криминал, изолација, враќање назад кон темно минато.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
Карванот „Зимска новогодишна бајка“ на „Државната лотарија“ шири магија во Скопје
Во пресрет на новогодишните празници, Државна лотарија во втората половина на месец декември ја носи магијата на празничното новогодишно расположение во Скопје преку реализација на караванот “Зимска новогодишна бајка”.
Проектот предвидува оддржување на еднодневни јавни настани кои ќе се оддржат во општините Центар, Ѓорче Петров, Кисела Вода, Бутел, Карпош, Аеродром и Гази Баба.
Еднодневните настани ќе започнуваат во 18:00 часот и ќе траат до 23:00 часот.
Во првиот дел од програмата е предвидено оддржување на забавна програма за деца во која најмладите жители на општините во Скопје ќе имаат можност да уживаат во настапот на Детскиот фестивал Поточиња, а истовремено и да проследат театарската претстава на Театарот Чекори, бесплатно да се фотографираат со Дедо Мраз, да добијат новогодишни пакетчиња и да се забавуваат со маскотите на омилените ликови од најпопуларните цртани филмови.
Во вториот дел од програмата ќе се оддржи голем музички концерт во кој граѓаните ќе можат да уживаат во звуците на македонската песна, а за добрата забава ќе се погрижат ДНК, Андријана Јаневска, Лина Пејовска и Огнен Здравковски.
Скопјани ќе имаат можност на настаните да уживаат со топол пијалок и добра храна.
Во сабота, на 21 декември, во Новогодишната бајка на Државна лотарија ќе уживаат жителите на општина Ѓорче Петров, на плато во паркот.
Во недела, 22 декември, караванот ќе го посети Драчево (кај Крстот) – Општина Кисела вода.
Програмата за најмладите започнува во 18 часот, а настанот трае се до 22:30 часот.
АГЕНДА
Oд 18:00ч до 23:00ч, на следните датуми и места во Скопје:
21 – сабота – Општина Ѓорче Петров на плато во паркот;
22- недела – Општина Кисела Вода, кај крстот во Драчево;
24 – вторник Општина Бутел, пред општинската зграда;
26 – четврток Општина Карпош, плоштад Делфина (пред Порта Влае);
28 – Општина Аеродром, во парокот Јане Сандански;
29 – Општина Гази Баба, плоштад Автокоманда.
(ПР)
Соопштенија
„Мириса на дома“ – кампања која го слави македонското гастрономско наследство, традицијата и уметноста
Македонската традиција е многу повеќе од наследство – тоа е срцето на нашата култура, вредности кои се пренесуваат од колено на колено.
Со кампањата „Мириса на дома”, Халкбанк ги поттикнува сите да ги почувствуваат вредностите што стојат зад традиционалните рецепти и приказните на кои тие се темелат.
Овој проект ја слави македонската култура и ги истакнува силните врски меѓу уметноста и храната. Кампањата е интегрирана преку видео материјалите под наслов #МирисаНаДома, кои ја доловуваат топлината на домашната трпеза и ги пренесуваат емоциите што ги носи секој оброк како симбол на љубов, споделување и традиција.
Во рамки на кампањата, Халкбанк ја промовира и книгата „Патување низ гастрономското наследство“ која е вистинско уметничко и културно остварување. Ова е книга што го претставува македонското гастрономско наследство како едно големо уметничко дело, кое зборува за нашата историја, традиција и култура. Книгата содржи повеќе од педесет рецепти од сите региони на Македонија, рецепти кои со векови се пренесуваат од генерација на генерација. За секој рецепт се направени оригинални илустрации создадени од пет реномирани македонски уметници, кои беа вклучени во овој проект, создавајќи уникатна визуелна приказна за секое јадење.
Кампањата е заокружена и со настан организиран од страна на банката, во традиционален амбиент, создавајќи неверојатна синергија помеѓу звукот на традицијата доловен преку музичката изведба на Дуке Бојаџиев и пријателите, вкусот и визуелните уметности, пренесувајќи многу емоции и неверојатно доживување на присутните.
„Оваа година, преку македонската традиционална храна, се враќаме назад во времето, каде што секој оброк носи приказни за нашата историја и култура. Со кампањата „Мириса на дома“, продолжуваме да ја славиме македонската традиција, поттикнувајќи ги сите да ги почувствуваат вредностите што стојат зад секој рецепт, кој е наследство пренесувано низ генерации. “ изјави Маја Наумовска Савеска, директор на корпоративни и маркетинг комуникации во Халкбанк АД Скопје.
„Мириса на дома“ е дел од кампањата „Трајни културни вредности“ која трета година по ред ги слави богатствата на македонската култура и традиција, иницијатива на Халкбанк АД Скопје. Оваа кампања продолжува да ја истакнува уникатноста на нашето наследство преку уметност, храна и музика.
(ПР)
Соопштенија
Државната лотарија со карван ја носи новогодишната магија во Скопје
Во пресрет на новогодишните празници, Државна лотарија на Македонија во втората половина на месец декември ќе ја донесе магијата на празничното новогодишно расположение во Скопје преку реализација на караванот “Зимска новогодишна бајка”.
Проектот предвидува оддржување на еднодневни јавни настани кои ќе се оддржат во општините Центар, Чаир, Ѓорче Петров, Кисела Вода, Бутел, Карпош, Аеродром и Гази Баба.
Еднодневните настани ќе започнуваат во 18:00 часот и ќе траат до 23:00 часот.
Во првиот дел од програмата е предвидено оддржување на забавна програма за деца во која најмладите жители на општините во Скопје ќе имаат можност да уживаат во настапот на Детскиот фестивал Поточиња, а истовремено и да проследат театарската претстава на Театарот Чекори, бесплатно да се фотографираат со Дедо Мраз и да се забавуваат со маскотите на омилените ликови од најпопуларните цртани филмови.
Во вториот дел од програмата ќе се оддржи голем музички концерт во кој граѓаните ќе можат да уживаат во звуците на македонската песна, а за добрата забава ќе се погрижат ДНК, Андријана Јаневска, Лина Пејовска и Огнен Здравковски.
Скопјани ќе имаат можност на настаните да уживаат со топол пијалок и добра храна.
Караванот ќе започне во општина Центар на 17.12.2024 година на скверот Јадран, а ќе заврши во општина Гази Баба на 29.12.2024 година на плоштадот во Автокоманда.
ПР текст