Соопштенија
Алкалоид го почна Светското екипно првенство со убедлива победа

Шахистите на повеќекратниот македонски шампион, ШК Алкалоид, го стартуваа настапот на Светското екипно првенство за сениори во Струга со беспрекорен триумф од 4:0, остварен против вториот американски тим на шампионатот.
Првенството се игра во две старосни категории, за играчи над 50 години и за играчи над 65 години, при што Алкалоид настапува во првата.
Во партиите каде што нашите велемајстори ги водеа белите фигури, на првата и третата табла, противниците се обидоа да парираат во Сицилијанска одбрана. ВМ Трајко Недев демонстрирајќи одлична стратегија, во за него позната варијанта дојде во надмоќна позиција и со тивка, мирна и лесна игра успеа да освои пешак, а и со тоа и да ја собори целата позиција на противникот. ВМ Звонко Станојоски после еден превид од својот противник брзо освои квалитет и дојде во добиена позиција. Сепак, партијата траеше малку подолго заради тоа што Станојоски не сакаше да му даде никаква шанса на својот противник и ја доби партијата во завршница. На овој начин беа остварени првите две победи и резултатот беше отворен на посакуван начин, со водство од 2:0.
На втора табла, ВМ Влатко Богдановски, со црни фигури исто така одлучи да игра Сицилијанска одбрана, што е мал раритет во смисла на претходниот негов репертоар, ретка варијанта „Свешников“ преку која брзо дојде до изедначена позиција, по што успеа да наметне една полу-позициона, полу-тактичка игра, за на крајот неговото големо искуство да дојде до израз и ја доби партијата на мошне убедлив начин. Обратно од ова, ВМ Кутиров играше добро познат Каро-Кан и користејќи ја неамбициозната игра на противникот успеа да наметне свој ритам, свој стил на игра, малку ја изаостри позицијата, но иако ја доби партијата во длабока дамска завршница, многу пред тоа се знаеше дека ќе биде таков исходот.
„Фармацевтите“ го стартуваа турнирот како четврти носители, ранг направен според просечниот рејтинг на првите четири пријавени играчи од нивниот состав, но на таа листа се само за два поена послаби од треторангираната Италија и еден поен подобри од петторангираниот тим на Исланд.
– На почетокот од летото имавме заеднички теоретски подготовки во Крушево, по што повеќе од обично се посветив на отворањата. Откако пролетва победив на поединечното Првенство на Македонија, во пресрет на овој турнир играв повеќе други турнири и стигнав до уште три трофеи: со ШК Алкалоид на Екипното првенство, но и при настап во Србија, како и на меморијалниот турнир „Венци Попов“ во Гевгелија. Верувам дека токму таа работа на проширување на репертоарот се одрази на овие резултати. Верувам дека ќе постигнеме добар резулат, тоа е мое внатрешно чувство. Имаме шанса, имаме мотив, очекувам дека ќе оствариме пласман меѓу првите три екипи,- оптимистички најави ВМ Звонко Станојоски.
– Јас имав желба да играм, но се договоривме тука да бидам само како капитен на тимот. На државните екипни првенства откако јас сум капитен немаме пропуштено шанса да ја освоиме титулата, а еднаш го освоивме и Европскиот клубски куп – во 2016 година. Не одлучувам сам, тука е секогаш и Селекторот на клубот ИМ Никола Димовски, а исто така имаме одличен однос со играчите. Да бидеш капитен не е многу пријатна позиција. Треба да следиш четири позиции на таблите, треба да знаеш да ги препознаваш лицата и гримасите на играчите, дали позициите им се по желба или не. Во принцип одигравме еден мирен меч. Турнирот за нас тргна по добра патека и во едно убаво расположение го чекаме следниот меч против Словачка,- додаде ВМ Драган Јаќимовиќ, кој е капитен на тимот.
Првото коло донесе очекувани победи на сите фаворити, првите носители САД и Англија имаа победи од 3,5:0,5. Во второто коло, ШК Алкалоид ќе игра против националниот состав на Словачка.
Во категоријата за играчи над 65 години, екипата на македонските ветерани (ФМ Илиќ Љубомир, ФМ Кралевски Александар, Стошевски Илија и ФМ Хаџи-Манев Љубомир, Капитен ИМ Илиевски Димитар) го направи најпријатното изненадување, победувајќи со 2,5:1,5 во мечот со далеку посилната екипа на Италија.
На двата турнири победниците ќе бидат познати по одигрување на девет кола, при што последното ќе биде на 28 септември.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)