Соопштенија
Алкалоид ја освои втората победа, следува мегдан со најдобрите

Во втората рунда од Светското екипно првенство, во категорија шахисти над 50 годишна возраст, што се игра во Струга, ШК Алкалоид ја забележа и втората победа, овој пат над селекцијата од Словачка.
Победата беше минимална со 2,5:1,5 но, македонскиот тим може само да жали што таа не е изразена со повисока предност.
ВМ Кирил Георгиев кој во минатото има одиграно четири сезони за најтрофејниот македонски клуб, сега повторно е член на „фармацевтите“ и во првиот настап оваа година за ШК Алкалоид се одлучи да игра Сицилијанска одбрана. Неговиот противник парираше само во првите десетина потези, за потоа знаењето на некогашниот светски младински шампион, во обострано остра позиција, да дојде до израз и да ја презема комплетната контрола врз играта во средишницата каде што со освоен квалитет и слободен пешак незапирливо маршираше кон победата.
Се навестуваше уште една победа на втора табла, каде што ВМ Влатко Богдановски беше осетно подобар. Партијата започна како Рети, но премина во Дамино-Индиска одбрана. Водејќи ги белите фигури Богдановски до 30. потег континуирано беше во предност, но пропушти да ја казни грешката на противникот која што ќе му донесеше уште поголема материјална предност. На крајот, иако со пешак повеќе во завршницата, не успеа да ја реализира предноста и партијата заврши со реми.
Слично и на третата табла, ВМ Звонко Станојоски имаше иницијатива, но при преодот во завршница не беше доволно внимателен. Иако нашиот шахист играше на победа, неговиот противник не направи грешка и се избори за нерешен исход.
Најизедначено беше на четвртата табла каде што ВМ Роландо Кутиров се соочи со Холандска одбрана од страна на својот противник и не успеа да создаде предност во обострана одлична игра во завршницата.
– Никогаш не беше опасно, иако победата можеше да биде поуверлива. Се покажа дека ВМ Кирил Георгиев ни е неопходен на првата табла за да можеме да играме на победа. Неговото присуство значи многу, искусен велемајстор на добар глас, дава сигурност на тимот, може да даде добар совет во клучен момент. Јас би го нарекол ведета, бидејќи во кариерата да имаш победа против шахисти како Каспаров, тоа е нешто во шаховскиот свет! Во третото коло играме со фаворитот, прворангираната екипа на САД и тоа ќе биде еден од најзначајните мечеви за нас на овој турнир,- рече ВМ Драган Јаќимовиќ, капитен на ШК Алкалоид.
– Прв пат играв на турнир за сениори на Светското индивидуално првенство во Романија во 2019 година, каде што го освоив петтото место. Добро се познаваме со играчите кои се на првите табли во другите екипи. Сѐ ќе зависи од концентрацијата за време на турнирот, за време на партиите. Алкалоид секогаш оди на победа, на медал, а и јас секогаш играм за силни тимови со кои верувам дека имаме шанса за успех на екипно ниво. За мене дури е попријатно да играм за екипа со високи амбиции. Со играчите кои се денес во Алкалоид имаме настапувано заедно во минатото како репрезентација на Македонија на Шаховските Олимпијади (деветто место во Словенија 2002 година) и на Европските првенства (во 2003 заедно со Недев освоивме медали на своите табли), со што сакам да укажам дека имаме убава атмосфера, која се надевам повторно ќе биде крунисана со нов успех,- изјави ВМ Кирил Георгиев.
Во вчерашното второ коло фаворитите имаа релативно лесна задача, но репрезентацијата на слепите и слабовидни шахисти на Македонија во дуелот со вториот тим на САД успеа да изигра нерешено 2:2 и да го освои првиот бод.
На врвот на табелата во категоријата на играчи над 50 години се издвоија пет екипи со по две победи (истите оние кои се на врвот според просечниот рејтинг на играчите) и бидејќи турнирот трае девет кола, извесно е дека сите тие во одреден момент ќе играат меѓу себе. Алкалоид во третото коло излегува на мегдан со првата екипа според рејтингот, САД, додека вториот дерби меч ќе се игра меѓу првиот тим на Англија и Италија.
Во категоријата на играчи над 65 години, македонските ветерани направија уште еден подвиг совладувајќи ја првата екипа на Австрија и се најдоа меѓу првите пет на табелата, по што денеска играат со германскиот тим Ласкер Шахштифунг.
ПР Текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)