Соопштенија
ВМРО-ДПМНЕ: Криминалниот картел за една година на народот му даде милиони причини зошто треба да биде сменет од власт

Од ВМРО-ДПМНЕ обвинуваат дека само изминатите недела дена постојат 45 милиони причини, од типот „едно евро за Вицето“, зошто оваа ненародна власт треба да си замине што побрзо. Од таму додаваат дека само во една недела се обидоа да украдат 45 милиони евра, покажувајќи зошто граѓаните веќе се откажаа од Зоран Заев и неговите антидржавни политики.
„Криминалниот картел за една година на народот му даде милиони и милиони причини зошто треба да биде сменет од власт и за тоа да одговара пред независно судство, но еве ги првите 30:
1.СДСМ треба да падне од власт поради ослободителната пресуда за Заев во случајот „Поткуп“ каде пред очиглед на јавноста бараше 200 илјади евра поткуп.
2.СДСМ треба да падне од власт поради амнестијата и срамната преквалификација на делото на градоначалникот шверцер од Ново Село, Боро Марлборо Стојчев, кој заедно со семејството беше фатен во шверц на 35 илјади кутии цигари.
3.СДСМ треба да падне од власт поради потпишувањето на штетниот и капитулантски договор со Грција со кој се менува идентитетот на државата и на нацијата.
4.СДСМ треба да падне од власт поради амнестија и ослободување од затвор на 850 осудени криминалци.
5. СДСМ треба да падне од власт поради прифаќањето и реализацијата на Тиранската платформа.
6.СДСМ треба да падне од власт поради економското цунами кое ѝ се случува на Република Македонија, која за една година се најде на дното со економски раст до 0%.
7. СДСМ треба да падне од власт поради срамно нискиот процент на реализација на капитални инвестиции што е резултат на нивната неспособност и стопирање на сите проекти кои значеа раст на економијата.
8. СДСМ треба да падне од власт поради задолжувањата кои бесрамно ги прават, а од кои граѓаните не видоа никаква корист.
9.СДСМ треба да падне од власт поради јавниот долг, кој ја надмина психолошката граница 5 милијарди евра
10.СДСМ треба да падне од власт поради државниот долг, кој ја надмина психолошката граница 4 милијарди евра.
11.СДСМ треба да падне од власт поради притисоците и заканите врз администрацијата да работат спротивно на законот или им следат отпуштања и девалвирања, а на нивно место вработување на партиски војници и шарени револуционери за дебели хонорари.
12.СДСМ треба да падне од власт поради кадровската политика во која командант Џезаир Шакири Хоџа беше именуван за советник за безбедносни прашања.
13.СДСМ треба да падне од власт поради меракот на Шекеринска и нејзините соработници со армиски хелихоптери да одат по ручеци.
14. СДСМ треба да падне од власт поради скандалозното ослободување на обвинетите од случајот „Смиљковско Езеро“.
15. СДСМ треба да падне од власт поради нерасчистеното убиство на Мартин Јанушев за кое буквално никој не е зад решетки.
16. СДСМ треба да падне од власт поради нерасчистеното убиство на Никола Саздовски Саздо.
17. СДСМ треба да падне од власт поради сомнителните набавки на возила во МВР и Министерството за одбрана од фирма која е спонзор на партијата СДСМ.
18. СДСМ треба да падне од власт поради сомнителните бизниси на вицепремиерот Анѓушев.
19. СДСМ треба да падне од власт поради тоа што Зоран му додели земјиште за градба во Струмица на Вице Заев.
20. СДСМ треба да падне од власт поради континуираното прекршување на Уставот, законите и деловникот на Собранието.
21. СДСМ треба да падне од власт поради прогонот на стотици граѓани во Македонија од кои некои се товарат за наводен тероризам, само затоа што се противат на штетните и погрешни политики на оваа ненародна власт.
22. СДСМ треба да падне од власт поради очигледните изборни манипулации на локалните избори.
23. СДСМ треба да падне од власт поради штетните политики во здравството кое пропаѓа во секој свој сегмент освен во делењето тендери вредни 35 милиони евра на анонимни фирми.
24.СДСМ треба да падне од власт поради концесиите за марихуана што си ги делат Заеви меѓу себе.
25. СДСМ треба да падне од власт поради катастрофалната година во земјоделието, кога речиси целиот род скапува по нивите, без пласман или извоз.
26. СДСМ треба да падне од власт поради корумпирањето на медиумите со народни пари.
27. СДСМ треба да падне од власт поради доделените грантови на фирмите на Анѓушев, Локвенец, снаата на Цветанка Ласкова, општински функционери на СДСМ, и ликови кои се поврзани со оваа партија.
28. СДСМ треба да падне од власт поради корупцијата која расте на секој чекор и поради која Македонија паѓа на секоја меѓународна листа за перцепција на корупцијата, но и во извештаите на Европската Унија
29. СДСМ треба да падне од власт поради тоа што државната ЕЛЕМ ги ангажираше камионите на Вице Заев.
30. СДСМ треба да падне од власт поради арачот што го земаат од граѓаните со покачената акциза на горивата.
Овде не ги броиме лагите кои СДСМ ги кажуваше во време на изборите за 600 километри нов автопат, просечната плата од 500 евра, 100 илјади денари за докторите, повратокот на ДДВ за домаќинствата и стотици други ветувања што ги даваа пред избори, а кои останаа само на хартија.
Стоп за националното понижување и економското урнисување на државата. Народот гледа и народот ќе казни. Не може СДСМ да го победи растечкото незадоволство. Народот секогаш на крајот победува. Македонија ќе победи, се вели во соопштението на ВМРО-ДПМНЕ.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)