Соопштенија
„Натура терапи“ споделува 7 продукти за здрава простата

Важноста на здравјето на простатата
Како минуваат годините, со стареењето полека почнува да се менува и да се намалува и ослабува функцијата на сите наши органи. Кога е во прашање машкото здравје, стареењето можеби најдиректно и најприметно предизвикува промени во формата и функцијата на простатата. Постепено таа се зголемува и почнува да прави притисок на мочниот меур и канал поради што се јавуваат многу непријатни симптоми поврзани со неможноста за нормално и целосно мокрење и зачестена потреба од мокрење. Без соодветен третман зголемената жлезда претставува и голем ризик за честа појава на сериозни инфекции на мочниот меур и уринарниот систем во целина, како и рак, што е втор по честота форма на малигно заболување кај возрасната машка популација. Покрај тоа состојбата сериозно влијае и на спиењето, одморот, самодовербата и севкупниот квалитет на живот на мажите по 50тата година од животот. Затоа навремената грижа за простатата е од особено значење за целопупното како физичко така и психичко здравје за мажите.
Врската помеѓу исхраната и здравјето на простатата
Постојат повеќе намирници и состојки од храната кои содржат елементи како минерали, витамини и други нутриенти кои се потребни за нормалната функционирање на оваа жлезда. Со редовен внес на овие намирници се обезбедува доволно нутриенти потребни таа да работи правилно, а доколку истите намирници не се внесуваат во исхраната, а не се земаат ни во форма на додатоци тогаш ќе се јави недостаток во телото што може да доведе и до постепено нарушување на нејзината нормална функција.
Преглед на ефектите од диетата врз простатата
Квалитетната, здрава и природна исхрана е важна за целиот организам, а влијае и на функцијата на репродуктивниот систем на мажите. Ако внесувате намирници богати со Омега 3 масните киселини, минералите селен, цинк како и антиоксиданти кои доаѓаат од овошјето и зеленчукот ќе помогнете да се спречи развојот на воспаленија, да се спречи оксидативен стрес и оштетување на клетките и да се обезбеди нормална хормонска продукција и регулација потребна за репродуктивниот систем на мажите. Конкретно, истражување објавено во списанието Natura во 2023 кое се однесува на ракот и други болести на простатата точно дефинира кои намирници можат да помогнат во зачувување на здравјето и функцијата на простатата. Заклучоците од истражувањето издвојуваат дека внесот на повеќе зеленчук и конзумирањето на билни чаеви го намалува ризикот од појава на рак на жлездата, додека исхраната богата со масти го зголемува тој ризик. Детални информации за заклучоците од истражувањето може да се добијат од следната статија
A healthy diet, a healthy prostate? A brief commentary on the latest research on diet and prostate cancer.
7 намирници за здрава простата споделени од Natura Therapy
Центарот за грижа на корисници на Натура Терапи ги споделува препораките од својот стручен тим за едукација на потрошувачите предводен од нутриционистот Сашко Дрвошански за намирници кои треба да се вклучат во редовната исхрана и се научно докажани дека го помагаат здравјето на простатата.
- Домати – доматите содржат моќен антиоксиданс наречен ликопен кој во истражувањата е потврден дека помага да се спречи оштетувањето на клетките на простатата и да се спречи создавањето на малигни клетки.
- Брокула – оваа намирница е богата со сулфурни соединенија како сулфорафан кои имаат силен антиоксидативен и антиканцероген потенцијал и штитат од појавата на малигни промени.
- Риба – особено масната морска риба, па дури и останатите морски плодови се намирници богати со Омега 3 масни киселини (ЕПА и ДХА) кои имаат анти-воспалително дејство и помагаат да се спречи развојот на воспаленија што се јавува при зголемувањето на жлездата.
- Шумски плодови – боровинките, капините, малините аронијата и другите бобинки, како и сите намирници во синовиолетови и црвени бои изобилуваат со антиоксиданси кои се важни да ги спречат оштетувањата на молекулата на ДНК во клетките со што помагаат да се успорат промените на ткивото кои може да доведат и до појава на рак.
- Семиња – семките, особено од тиква се намирница богата со цинк кој е неопходен за нормалното функционирање на простатата. Таа од целото тело содржи најголеми концентрации од овој минерал, што покажува колку е неопходен за нејзиното здравје.
- Јаткасти плодови – овие намирници се богати со здрави масти и минерали, особено цинк и селен кои се неопходни и за здравјето на оваа жлезда и на целиот репродуктивен систем на мажите.
- Зелен чај – е богат со уникатни антиоксиданси катекини, особено ЕГЦГ кој придонесува да се спречи појавата на промени и оштетувања на клетките.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)