Соопштенија
„Натура терапи“ споделува 7 продукти за здрава простата

Важноста на здравјето на простатата
Како минуваат годините, со стареењето полека почнува да се менува и да се намалува и ослабува функцијата на сите наши органи. Кога е во прашање машкото здравје, стареењето можеби најдиректно и најприметно предизвикува промени во формата и функцијата на простатата. Постепено таа се зголемува и почнува да прави притисок на мочниот меур и канал поради што се јавуваат многу непријатни симптоми поврзани со неможноста за нормално и целосно мокрење и зачестена потреба од мокрење. Без соодветен третман зголемената жлезда претставува и голем ризик за честа појава на сериозни инфекции на мочниот меур и уринарниот систем во целина, како и рак, што е втор по честота форма на малигно заболување кај возрасната машка популација. Покрај тоа состојбата сериозно влијае и на спиењето, одморот, самодовербата и севкупниот квалитет на живот на мажите по 50тата година од животот. Затоа навремената грижа за простатата е од особено значење за целопупното како физичко така и психичко здравје за мажите.
Врската помеѓу исхраната и здравјето на простатата
Постојат повеќе намирници и состојки од храната кои содржат елементи како минерали, витамини и други нутриенти кои се потребни за нормалната функционирање на оваа жлезда. Со редовен внес на овие намирници се обезбедува доволно нутриенти потребни таа да работи правилно, а доколку истите намирници не се внесуваат во исхраната, а не се земаат ни во форма на додатоци тогаш ќе се јави недостаток во телото што може да доведе и до постепено нарушување на нејзината нормална функција.
Преглед на ефектите од диетата врз простатата
Квалитетната, здрава и природна исхрана е важна за целиот организам, а влијае и на функцијата на репродуктивниот систем на мажите. Ако внесувате намирници богати со Омега 3 масните киселини, минералите селен, цинк како и антиоксиданти кои доаѓаат од овошјето и зеленчукот ќе помогнете да се спречи развојот на воспаленија, да се спречи оксидативен стрес и оштетување на клетките и да се обезбеди нормална хормонска продукција и регулација потребна за репродуктивниот систем на мажите. Конкретно, истражување објавено во списанието Natura во 2023 кое се однесува на ракот и други болести на простатата точно дефинира кои намирници можат да помогнат во зачувување на здравјето и функцијата на простатата. Заклучоците од истражувањето издвојуваат дека внесот на повеќе зеленчук и конзумирањето на билни чаеви го намалува ризикот од појава на рак на жлездата, додека исхраната богата со масти го зголемува тој ризик. Детални информации за заклучоците од истражувањето може да се добијат од следната статија
A healthy diet, a healthy prostate? A brief commentary on the latest research on diet and prostate cancer.
7 намирници за здрава простата споделени од Natura Therapy
Центарот за грижа на корисници на Натура Терапи ги споделува препораките од својот стручен тим за едукација на потрошувачите предводен од нутриционистот Сашко Дрвошански за намирници кои треба да се вклучат во редовната исхрана и се научно докажани дека го помагаат здравјето на простатата.
- Домати – доматите содржат моќен антиоксиданс наречен ликопен кој во истражувањата е потврден дека помага да се спречи оштетувањето на клетките на простатата и да се спречи создавањето на малигни клетки.
- Брокула – оваа намирница е богата со сулфурни соединенија како сулфорафан кои имаат силен антиоксидативен и антиканцероген потенцијал и штитат од појавата на малигни промени.
- Риба – особено масната морска риба, па дури и останатите морски плодови се намирници богати со Омега 3 масни киселини (ЕПА и ДХА) кои имаат анти-воспалително дејство и помагаат да се спречи развојот на воспаленија што се јавува при зголемувањето на жлездата.
- Шумски плодови – боровинките, капините, малините аронијата и другите бобинки, како и сите намирници во синовиолетови и црвени бои изобилуваат со антиоксиданси кои се важни да ги спречат оштетувањата на молекулата на ДНК во клетките со што помагаат да се успорат промените на ткивото кои може да доведат и до појава на рак.
- Семиња – семките, особено од тиква се намирница богата со цинк кој е неопходен за нормалното функционирање на простатата. Таа од целото тело содржи најголеми концентрации од овој минерал, што покажува колку е неопходен за нејзиното здравје.
- Јаткасти плодови – овие намирници се богати со здрави масти и минерали, особено цинк и селен кои се неопходни и за здравјето на оваа жлезда и на целиот репродуктивен систем на мажите.
- Зелен чај – е богат со уникатни антиоксиданси катекини, особено ЕГЦГ кој придонесува да се спречи појавата на промени и оштетувања на клетките.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
„Сетек Денови“ – ДО 70 % ПОПУСТИ

Oд 9 јуни, понеделник, започнува најголемата акција на Сетек – сè од техника, најпосетуваните Сетек Денови каде попустите стигнуваат и до 70%!
„Сетек Денови“ е акција каде љубителите на најпознатите брендови, на едно место можат да видат и да одберат се што сакаат и се што им е потребно од техника, по најниски цени.
Во сите салони на Сетек низ Македонија, следува огромен избор на производи од бела техника, фрижидери, телевизори, компјутери,лаптопи, се од ИТ, мобилни, смартфони, голема палетана додатоци, мали апарати, гејминг опрема, опрема за фитнес, мали и големи апарати и многу повеќе.
Акцијата, СЕТЕК ДЕНОВИ, дава можност за многу поволности како на цените, така и на изборот на производите. Салоните во овој период стануваат зборно место за техника, а веб страната www.setec.mk најпосетуваното место за online продажба.
Искористете ја можноста, дојдете во Сетек и купете најмногу техника, со најниски цени.
Компанијата Сетек, како лидер на пазарот, повеќе од 30 години, во континуитет ја развива својата мрежа и стратегија за блискост со купувачите.
Со мрежа од 33 различни локации, модерно опремени салони и премиум продавници, вклучувајќи ја и онлајн продавницата, Сетек е достапен до секој љубител на современата техника.
Покрај актуелната акција, Компанијата, во континуитет нуди и услуги за полесен пристап и поголема можност за корисност на купувачите, како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање, рати без камата и многу експертски услуги за правилен избор и долготрајна употреба.
Сепак, обожавателите на техника најмногу ја чекаат акцијата СЕТЕК ДЕНОВИ, кога буквално СÈ СЕ КУПУВА !
(ПР)
Соопштенија
„Алкалоид“ на Третата регионална ESG-конференција на AmCham: градење резилиентност во свет што се менува

Во својство на една од пионерските компании во имплементацијата на принципите на еколошко, општествено и корпоративно управување (ESG), „Алкалоид“ зеде активно учество на Третата регионална ESG-конференција, организирана од македонската подружница на Американската стопанска комора, во соработка со AmCham Србија, AmCham Албанија и AmCham Косово.
Настанот собра претставници од деловниот сектор, институциите и граѓанското општество, обезбедувајќи платформа за стратешки дијалог, регионална соработка и усогласување на ESG-приоритетите во контекст на заедничките предизвици и цели на регионот.
„За компаниите во земјава и регионот примената на ESG-принципите повеќе не е избор – тоа е стратешки чекор кон одржлив раст и поголема конкурентност на глобалниот пазар“, истакна во својот воведен говор Генералниот директор и Претседател на УО на „Алкалоид“, Живко Мукаетов.
Во својство на член на Бордот на директори на Американската стопанска комора, Мукаетов потенцираше дека иако општествената одговорност на компаниите (CSR) често се смета за правилната работа што треба да се направи, ESG сè повеќе се препознава како паметен пристап, особено во контекст на глобалните предизвици и стремежот кон долгорочна резилиентност и одржливост на бизнисите. Од објавувањето на првиот ESG-водич за известување од страна на Македонската берза во 2022 година, изработен со поддршка од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), започна видлив напредок во областа на ESG-сообразноста кај компаниите во земјава и регионот.
Сепак, како што беше нагласено од страна на говорниците на Конференцијата, процесот на имплементација сè уште е неконзистентен и нецелосен. Учесниците упатија јасен повик за појаснување на регулативната рамка, воспоставување посилни стимулации и обезбедување техничка и институционална поддршка за градење капацитети, со цел да се овозможи поширока, посистемска и поефикасна примена на ESG-стратегиите во сите сектори на економијата. Особено беше потенцирана важноста од усогласување на националните регулативи со стандардите на ЕУ за одржливост, имајќи предвид дека ЕУ е најголем трговски партнер на регионот.
Во рамките на втората панел-сесија насловена „ESG во рамки на ЕУ-регулативата: клучни импликации за компаниите од Западен Балкан“, говореше координаторот на ESG-одборот на „Алкалоид“ АД Скопје, Димитар Ристовски, кој изјави:
„За ’Алкалоид’ ESG-стандардите не претставуваат само формална обврска – тие се суштински дел од нашето секојдневно работење и стратешки двигател за управување со ризици, поттикнување иновации, обезбедување долгорочна конкурентност, градење доверба кај инвеститорите и пристап до одржливо финансирање. Денес вистинското лидерство не се мери само преку финансиските резултати, туку и преку влијанието што компанијата го има врз луѓето и животната средина.“
„Алкалоид“ досега има објавено три ESG-извештаи, а минатата година компанијата го доби признанието „Добри ESG-практики за 2024 година“ од страна на Македонската берза и Американската стопанска комора за својот најнов консолидаран извештај, изработен на ниво на целата групација.
(ПР)
Соопштенија
„Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ – ОКТА, МВР И РСБСП со заедничка кампања за поголема безбедност во сообраќајот

Под мотото „Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ стартува кампањата за безбедност во сообраќајот на ОКТА, Министерството за внатрешни работи (МВР) и Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот на патиштата (РСБСП). Целта на кампањата е подигнување на свеста во јавноста за важноста на поголемото внимание на сите учесници во сообраќајот. Во рамките на кампањата ќе бидат преземени низа активности кои на иновативен начин ќе информираат, едуцираат и ќе алармираат за поголема одговорност во сообраќајот.
„Безбедноста во сообраќајот е еден од приоритетите во стратегијата за општествена одговорност на ОКТА. Многу внимателно и посветено пристапуваме кон активностите и кампањите кои што имаат за цел да ја подигнат јавната свест за тоа колку е важно да се биде одговорен учесник во сообраќајот. И тоа не го правиме само преку донации, туку и преку едукативни работилници и кампањи во кои што се вклучени релевантни партнери од општеството во кое работиме. Едукацијата и превенцијата се вистинскиот начин за подобрување на сообраќајната култура и намалување на негативната статистика од патиштата во државата“, изјави главниот извршен директор на ОКТА Димитриос Пасхос.
Кампањата „Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ е фокусирана на предупредување на јавноста за опасноста од неодговорно однесување во сообраќајот преку реални животни ситуации, со цел да поттикне промена на навиките и однесувањето на учесниците во сообраќајот.
„Состојбите на терен укажуваат дека покрај редовните контроли на нашите екипи, потребна е соработка и активно вклучување на повеќе чинители во подигнување на свеста кај луѓето. Праксата покажува дека информирањето и едукацијата се многу важни во превенцијата на поголем број на сообраќајни несреќи. Затоа сме уверени дека оваа кампања ќе допринесе кон она што е наша заедничка цел – безбедни улици и патишта за сите учесници во сообраќајот“, истакна Панче Тошковски, министер за внатрешни работи.
Според податоците, најголемиот број на незгоди се случуваат како резултат на невнимание во текот на сообраќајот.
„Брзиот и динамичен начин на живот го зголемува процентот на сообраќајни незгоди, што за нас е дополнителен аларм за интензивирање на активностите во насока на превенција преку едукација за подигнување на јавната свест кај сите учесници во сообраќајот. Веруваме дека и оваа кампања преку иновативни и суштински пораки ќе даде придонес учесниците во сообраќајот да бидат совесни и повеќе да внимаваат“, потенцираше Горан Ангеловски, претседател на Републички совет за безбедност во сообраќајот на патиштата.
Кампањата „Каде брзаш? Не брзај за да стигнеш!“ ОКТА ја лансира преку платформата „Јас Внимавам“ која што е еден од столбовите на кои што се базира стратегијата за општествена одговорност на компанијата. Во 2017 година оваа платформа беше прогласена за најдобра национална општествено одговорна практика на годишната манифестација организирана од Координативно тело за општествена одговорност на претпријатијата и Министерството за економија. Платформата беше оценета како најефективна и најсеопфатна во однос на прашањата со кои се занимава. „Јас внимавам„ беше избрана во конкуренција на 15 големи компании со вкупно 24 проекти.
(ПР)