Соопштенија
Нови стандарди на перформанси и ефикасност: новиот Macan
- Тестирање под екстремни услови
- Повеќе од три и пол милиони пробни километри до денес
- Валидација на карактеристичниот Porsche E-Performance
- Баланс помеѓу препознатливиот дизајн на Porsche и оптимизираната аеродинамика

Porsche го става прототипот на целосно електричниот Macan преку точна и напорна тест програма за подготовка на следењето на успешниот SUV за својата претстојна светска премиера. Возилото е целосно развиено од ново.

Десет години по неговото лансирање, Macan е на чело на втората генерација на модели, сега во целосно електрична форма. Како прв Porsche модел изграден на новата Premium Platform Electric (PPE), Macan е целосно развиен од почеток. Процесот на тестирање со цел да се обезбеди совршена координација на сите компоненти и системи е скапоцен. Porsche дава голема важност на тестирањето во реалниот свет со камуфлирани прототипи. Истовремено, симулации и во виртуелниот свет и тунелите за аеродинамика се сè попрецизни и играат сѐ поголема улога. Ова е особено точно кога станува збор за создавање на ново Porsche не само поспортско, туку и поефикасно.

Вредност на воздушен отпор од 0,25
„Кога ќе развиеме нов модел, секогаш станува збор за динамиката и прецизноста на возење. Тоа е Porsche. Тоа е во нашата ДНК. Но, секогаш се работи и за ефикасност и дизајн“, вели Јорг Кернер, потпретседателот Производната линија на Macan. Еден предизвик беше да се одржи идентитетот на производот на успешната моделска серија на Macan, а истовремено да се исполнат аеродинамските барања потребни за да се обезбеди висока ефикасност и голем опсег. Соодветно беше важно да се обезбеди тесна соработка помеѓу водачите на двата тима за време на развојните фази во одделот за дизајн и аеродинамичкото тестирање во најсовремениот тунел на ветер на Porsche. „Пронаоѓањето на оптималната поврзаност помеѓу нашите дизајнерски принципи и спецификациите кои ни ги дадоа инженерите по аеродинамика е секако предизвик“, вели Петер Варга, Директор за надворешен дизајн во Style Porsche. „Работиме заедно на секој милиметар за да постигнеме оптимална рамнотежа помеѓу естетиката и функцијата.“

Преку оваа тимска работа, Porsche успеа да ја комбинира својата дизајн ДНК со опсег оптимизиран од аеродинамиката. Ова било постигнато не само преку впечатлива силуета туку и преку компонентите на Porsche Active Aerodynamics (PAA) и други насочени мерки. „Активните аеродинамични елементи значително придонесуваат за опсегот“, вели Томас Виганд, Директор аеродинамика и аероакустика. „Имаме автоматски продолжувачки заден спојлер и активно ладење од предните воздушни отвори.“ Постојат и променливи елементи на каросеријата. Подот на возилото е рамен и затворен како оној на тркачки автомобил, дури и во задниот дел на оската. За време на нормално возење, Macan автоматски ја претпоставува својата идеална контура. Задниот спојлер се поставува во Eco позицијата, воздушните отвори се затвораат и висината на шасијата се намалува. Во оваа ситуација, Виганд и неговиот тим измериле коефициент на воздушен отпор од 0,25 (претходно 0,35). Сето тоа го прави новиот Macan еден од најаеродинамските SUV возила на светот – со големо влијание врз ефикасноста. Опсезите според WLTP ќе бидат повеќе од 500 километри за сите варијанти.

Брзо полнење со до 270 kW
Електричните мотори во новиот Macan ја добиваат својата енергија од литиум-јонска батерија, со бруто капацитет од 100 kWh, од кои до 95 kWh можат активно да се користат. Архитектурата од 800 волти од PPE платформата во новиот Macan овозможува брзо полнење со високи перформанси, кое се тестира низ целиот свет како дел од процесот на развој. „Постојат различни стандарди за полнење на нашите главни пазари. Затоа голем фокус на тестирањето беше да се проверат овие различни услови на различните локации со нашите прототипи и да се адаптира технологијата соодветно каде што е потребно. Полнењето едноставно мора да работи, секогаш и секаде“, вели Кернер.

Капацитетот за полнење на DC за новиот Macan на 800-волтни станици за полнење е до 270 kW. Нивото на батеријата може да се зголеми од 10 на 80 отсто за помалку од 22 минути на станици за полнење од 400 волти, високонапонскиот прекинувач во батеријата овозможува полнење со ефективна распределба на батеријата од 800 волти на две батерии, секоја со напон од 400 волти. Ова овозможува особено ефикасно полнење, без дополнителен HV бустер, до 150 kW. AC полнење е можно до 11 kW.

Тестирање на динамиката на возење под екстремни услови
Porsche го разви новиот Macan со силен фокус на динамиката на возење, типична за брендот, и познато чувство на управување. Овие основни карактеристики на производителот на спортски автомобили се посебен фокус за време на тестирањето. Преку различните тест фази, целта е да се координираат новоразвиените компоненти и системи и да се обезбеди оперативна стабилност и непречено функционирање на нивното заемно дејство. Во тестовите за издржливост, сервисниот живот на возилото е симулиран под вид на сурови работни услови кои подоцна ќе бидат искусени само од страна на клиентите на апсолутната граница. До денес, камуфлажните прототипи на се-електричниот Macan имаат завршено повеќе од три и пол милиони пробни километри на тест патеки и јавни патишта.

За да се тестира интеракцијата на сите активни компоненти за возење под екстремни климатски и ситуациони оптоварувања, тест автомобилите се користат низ целиот свет. „Ги покриваме сите температурни опсези. Од минус 30 степени Целзиусови во Скандинавија до плус 50 степени Целзиусови, како што искусивме во Долината на смртта во Калифорнија“, продолжува Кернер. „Секако, новиот SUV исто така мора да работи на било која површина. Затоа го тестираме не само патиштата, туку и оф-роуд, на камења, снег и мраз.“

Погонот на сите тркала со заден фокус во сите електрични модели на Macan е секогаш беспрекорен. Porsche исклучиво ја користи најновата генерација на PSM мотори на предната и задна оска. Тие обезбедуваат моќност од повеќе од 450 kW, нудат одлична ефикасност и овозможуваат оптимална репродуктивност на излезот на моќност на електрична енергија. Електронски управуваниот Porsche Traction Management управува со дистрибуцијата на повеќе од 1.000 Nm вртежен момент со Launch Control кај најмоќната верзија. За да го понудат широкиот спектар помеѓу врвните перформанси и удобноста за која е познат Macan, инженерите распоредиле Porsche Active Suspension Management систем со технологија на дво-вентилски комори, воздушна суспензија, напречна брава на задната оска и, за прв пат, управување со задната оска.

Видео: Тимо Бернхард го вози прототипот на Макан
Тркачкиот возач Тимо Бернхард ја проба електричната изведба на новиот Macan за време на тестирањето на прототип верзијата. Во разговорите со експертите, амбасадорот на брендот на Porsche доби увид во развојот и тестирањето на целосно електричниот SUV.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Соопштенија
Костадиновски: Нова спортска сала во ОУ „Гоце Делчев“, изградба на кружен тек и фитнес зона на отворено во Виница
На вечерашниот мини-митинг во општина Виница, во рамките на вториот круг локални избори кои ќе се одржат во недела на 2 ноември, се обрати кандидатот за градоначалникот од ВМРО-ДПМНЕ, Митко Костадиновски, кој истакна дека ја очекува поддршката од граѓаните во недела за уште повеќе проекти и инвестиции, кои ќе донесат развој на Виница.
„Верувам дека ќе ја заокружиме победата во вториот круг, да продолжиме со проектите во Виница, ние сме со реални проекти и програма кои планираме да ги реализираме наредните 4 години, сметам дека допревме до секој од вас ве запознавме со нашата визија за Виница, затоа во недела ја барам вашата доверба да продолжиме со уште посилно темпо, со уште поголеми проекти“, вели Костадиновски.
Кандидатот за градоначалник на општина Виница ги наведе проектите кои ќе се реализираат како во областа на образованието и спортот со изградба на нова спортска сала, спортски игралишта и фитнес зона, така и инвестирање во најмалите со доградба на детската градинка, но и подобрување на сообраќајот во општина Виница.
„Ја барам вашата поддршка за нова спортска сала во ОУ „Гоце Делчев“ кое е единствено училиште во општина Виница кое нема спортска сала, за доградба за нова градинка, за подобрување на сообраќајот, изградба на кружен тек, за нови улици во градот и населените места и за формирање на зона за мало стопанство кај м.в Скараница, село Блатец. За изградба на фитнес зона на отворено во Виница, реконструкција и изградба на спортски игралишта во населените места, за подобрување на водоснабдувањето, за реконструкција и изградба на водоводна и канализациона мрежа и уште многу други проекти“, рече Костадиновски и додаде:
„Затоа ве повикувам сите масовно во недела на 2 ноември да излеземе и да го заокружиме бројот 9 за ВМРО-ДПМНЕ и победничката коалиција „Твоја Македонија“, заврши Костадиновски.
Соопштенија
Герасимовски: Во недела заеднички да ја потврдиме победата
Кандидатот за градоначалник на Општина Центар Горан Герасимовски изборната кампања ја заокружува со средби со граѓаните, исто како што ја започна, на терен, слушајќи ги граѓаните.
Тој, заедно со идниот тим на советници беа позиционирани на неколку локации во Центар кадешто граѓаните можеа да се информираат за програмата и проектите што треба да се реализираат во новиот мандат.
„Денеска е последниот ден од кампањата. Водевме фер, чесна и многу конструктивна кампања со директни средби со граѓаните, со реална програма која беше препознаена во првиот круг. Граѓаните даваат голема поддршка за Центар што го сакаме. Центар е општина на мудри, искусни и добронамерни граѓани, кои го сакаат и заслужуваат најдоброто за себе. Центар се луѓето, Центар е нова приказна, Центар е сето што го сакаме. Благодарам на секој разговор, предлог, идеја и поддршка. Ве повикувам во недела да излеземе масовно на гласање и заеднички да ја потврдиме победата. За континуитет, за развој, за посреќен живот во Центар. За Центар што го сакаме!“, порачува Герасимовски.
Соопштенија
Атанасовски: Заокружи број 9, за Македонска Каменица да продолжи да се развива
„Со поддршка на Владата и премиерот, наскоро ќе кажеме дека сме прва општина со асфалтен пат до секој дом и со чиста вода за пиење за секое семејство. Најголемите и најзначајните проекти во нашиот град, се изградени од ВМРО-ДПМНЕ и ние ќе продолжиме по трасираниот пат, пат по кој ќе чекориме сплотени, цврсто и храбро затоа што ние резервен дом немаме. Имаме визија за развиена Каменица, за перспективен град за град на успех и благосостојба, за град во кој сите ќе бидат среќни“, истакна Димчо Атанасовски кандидат за градоначалник за општина Македонска Каменица на вечерашниот мини-митинг во општина Македонска Каменица, во рамки на вториот круг од локалните избори кои ќе се одржат на 2 ноември.
Атанасовски истакна дека во изборната програма има многу нови проекти и идеи за напредок, со цел уште поуспешен и модерен град.
„Имаме идеи за напредок и визија за иднината, работиме за успешна и модерна општина која е пример за останатите. Имаме многу нови проекти за нашиот град. Дојдено е ново време, време кога се гради домаќински и се вложува во иднината, време во кое се бориме за секој еден од вас, за секој проблем да биде решен, секој предизвик да биде надминат, време во кое Македонска Каменица и нејзините жители се пред се и над се. Денес имаме нови асфалтни патишта, водоводни канализациони системи во секој дел од општината, имаме реконструирано образовни институции, јавно претпријатие кое целосно е во функција на граѓаните, имаме силни вложувања и во културата, спортот“, рече Атанасовски.
На крај Атанасовски повика граѓаните да се обединат, и да го заокружат бројот 9 за општина Македонска Каменица да продолжи да се развива.
„Сега е време на обединување а веднаш по новата победа, ќе биде време за вистинска експанзија, доаѓа времето кога овој град ќе биде препознатлив насекаде, и ќе биде инспирација и поттик за сите останати, направете го вистинскиот избор, гласајте за број 9“, посочи Атанасовски.

