Соопштенија
НСДП очекува поддршка од ВМРО-ДПМНЕ за уставните промени

Во услови на неажуриран Избирачки список, без реализиран попис на населението и со стар закон за референдум, кој не кореспондира со современите тенденции за непосредна демократија, резултатите од референдумското изјаснување се исклучително добри и покажаа политичка зрелост на поголемиот број граѓани на Република Македонија. Единствено тие што излегоа на референдумот, независно од тоа дали гласаа позитивно или негативно, покажаа дека го сфатија историскиот момент за решавање на долгогодишниот спор со Грција и отворањето на вратите на НАТО и ЕУ, што како стремеж ги обединува сите прогресивни граѓани, независно од етничката, верската или политичката припадност, соопшти НСДП.
Според партијата, уште пред референдумот, кога политичките партии се позиционираа со своите ставови и кога се формираше коалицијата „За европска Македонија“, единствено ВМРО-ДПМНЕ застана спротивно на определбата на најголемиот број граѓани и политички партии, прифаќајќи ги ставовите и интересите на една маргинална политичка структура која заговараше бојкот и блокада на евро-атланските процеси, перфидно затскривајќи се зад огромната бројка на евидентирани, а реално непостоечки гласачи во Избирачкиот список.
,,Негативните демографски трендови на масовно иселување, во кои никој нема увид, ниту, пак, ги евидентира, на опозициската партија ѝ дадоа можност еден дополнителн корпус на граѓани да ги етикетира како ‘бојкотирачи’. Доколку ВМРО-ДПМНЕ беше убедена во својата, како што велат, масовна поддршка кај граѓаните, тие јасно и гласно ќе излезеа на референдумот и ќе одговореа со ‘против’, верификувајќи ја својата поддршка. Свесни дека ќе бидат политички делигитимирани при рефрендум кој формално-правно ќе го задоволеше цензусот, тие избраа преку активен бојкот да се кријат во сивата зона на евидентирани, а не активни гласачи. Овие 500-600 илјади граѓани, кои не излегуваат на ниту едни избори, ги искористија како параван за своја политичка немоќ, притоа не водејќи сметка за напорите на прогресивните граѓани за побрзо надминување на спорот со името и побрзо влегување во НАТО и ЕУ”, е ставот на партијата.
Во новонастаната политичка ситуација по рефрендумот, НСДП очекува дека сите пратеници на ВМРО-ДПМНЕ ќе го сфатат историскиот момент и ќе ја искористат својата уставна позиција како слободоумни претставници на граѓаните и со својот глас ќе ги заштитат интересите на граѓаните.
,,Сакаме да ги потсетиме и дека независно од тоа што во Собранието се влезени преку партиски листи, Уставот им го гарантира правото да гласаат по сопствено уверување. Има моменти во историјата на една држава кои налагаат да се напуштат теснопартиските и лични интереси и да се препознаат националните и државни интереси. Во поновата историја на Македонија, од осамостојувањето до денес, позначаен историски момент не постоел”, велат од партијата.
НСДП очекува ВМРО-ДПМНЕ да ја прифати идејата околу која се обединија голем број политички партии од коалцијата „За европска Македонија“ и да ги поддржи уставните промени, како неопходен чин за интеграција на државата во НАТО и ЕУ. Во овие моменти, националните иперативи наложуваат да се подигне степенот на кохерентност помеѓу сите политички партии, поделеноста по етнички, верски или партиски припадности да се надмине, само на тој начин како нација ќе покажеме дека сме созреани сами да одлучуваме за својата иднина и нема да подлегнеме на разузнавачките мешетарења од надвор.
Доколку ВМРО-ДПМНЕ продолжи да го игнорира стремежот на граѓаните и не ги прифаќа пораките на меѓународната заедница, тогаш брзите предвремени парламентарни избори се наметнуваат како императив, без никакво заобиколување на Уставот, притоа овозможувајќи ѝ на опозициската партија реално да ја согледа штетноста на своите политики во овој историски момент, додаваат од партијата.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)