Соопштенија
Светска премиера на целосно новата Škoda Superb: повеќе простор и удобност, шест ефикасни мотори и иновативни безбедносни системи

› Слобода на избор за клиентите: четвртата генерација на знаменосецот на Škoda Superb ќе биде достапна како лимузина и комби.
› Градење на докажани јаки страни: понатамошните усовршувања на дизајнот го вклучуваат ажурираниот дизајнерски јазик на Škoda и ги вклучуваат новите предни LED светла со матрикс технологија и 40 проценти поголема моќност на светлината
› Посветеност на ориентираноста кон клиентите: нов и уште поинтуитивен внатрешен концепт со паметни копчиња на Škoda, непречен дизајн и одржливи материјали
› Поефикасни мотори: три бензински, два дизела и подобрен plug-in hybrid со електричен опсег од повеќе од 100 километри, плус mild hybrid за прв пат досега
› Подобрена безбедност: многу нови, иновативни и подобрени системи за безбедност и асистенција
Четвртата генерација на Škoda Superb се надоврзува на јаките страни на својот претходник, нудејќи уште пософистициран дизајн, повеќе простор, удобност и најсовремена технологија. Со новиот Superb, клиентите повторно ќе имаат избор помеѓу лимузинска и комби верзија. Новата структура на опсегот на избор на внатрешниот дизајн нуди седум решенија, како на пример текстил изработен од 100 проценти одржливи материјали. Во исто време, иновативните паметни копчиња и новиот внатрешен концепт со 13-инчен инфозабавен екран овозможуваат уште поголема леснотија на користење. Внатрешноста има чист и простран изглед. Škoda уште еднаш ги оптимизираше своите мотори за уште поголема ефикасност. Постојат три бензински мотори со моќност кои се движат од 110 kW (150 КС) до 195 kW (265 КС) и два дизела со 110 kW (150 КС) и 142 kW (193 КС). Покрај тоа, портфолиото вклучува нов Plug-in hybrid погон кој е ексклузивен за комби верзијата, како и целосно нова Mild-hybrid верзија. Иновативните системи за помош како што се Turn Assist и Crossroad Assist го прават своето деби во Superb.
Клаус Зелмер, претседател на Управниот одбор на Škoda Auto, вели: „Superb е стандарден носител на палетата мотори со внатрешно согорување на Škoda повеќе од 20 години. Во својата четврта генерација ќе продолжи да биде токму тоа, нудејќи уште попрефинет, скулпторски дизајн, извонредна просторност и врвна технологија. Понатамошните оптимизации на погонската единица и подобрената аеродинамика придонесуваат за уште поголема ефикасност. Го реконструиравме plug-in hybrid погонот од нула, и тој сега нуди целосно електричен опсег од повеќе од 100 километри. Целосно новиот ентериер е уште поергономски и се одликува со примерна количина на одржливи материјали. Последно, но не и најмалку важно, ние ќе продолжиме да го нудиме Superb како лимузина и комби верзија, што совршено го одразува нашиот фокус на клиентите“.
Носителот на портфолиото на мотори со внатрешно согорување на Škoda ги носи добро познатите доблести на следното ниво
Со целосно новата четврта генерација, Škoda повторно поставува стандарди во поглед на дизајнот, просторноста, удобноста и безбедноста. Дополнителниот дизајн и аеродинамичните подобрувања ја намалија потрошувачката на гориво додека ги подобрија перформансите. Три модерни TSI бензински мотори, вклучително и еден со mild hybrid технологија, два дизела и нова plug-in hybrid погонска група со електричен досег од повеќе од 100 километри на циклусот WLTP испорачува моќност во опсег од 110 kW (150 КС) до 195 kW (265 КС). Врвниот дизел и врвниот бензински мотор доаѓаат со погон на сите тркала. Сите погонски единици во новиот Superb се стандардно поврзани со DSG автоматски менувач. Понатаму, бројните нови и подобрени системи за асистенција обезбедуваат уште поголема безбедност и удобност. Значително посветлите предни LED светла со Matrix технологија од новата генерација и DCC Plus го прават своето деби во Superb.
Нов и попростран концепт за внатрешни работи, непречен дизајн и интуитивно работење
Четвртата генерација на Superb се одликува со скулптурален надворешен дизајн и нова, октагонална маска на Škoda. Целосно новиот внатрешен концепт вклучува инфозабавен дисплеј со големина до 13 инчи. Рачката на менувачот се префрли на воланот, овозможувајќи чиста, уредна и многу попространа централна конзола. Уште едно деби за Superb, како опција е достапен head-up дисплеј. Новите паметни копчиња на Škoda обезбедуваат брз и интуитивен пристап до бројни функции за возилото и информации за забава. Покрај тоа, целосно новиот Superb ја прифаќа новата структура на опсег со избор на дизајн, првпат претставен со Enyaq. Ова нуди тематски пакети со опции, како и индивидуални опции. Новите функции вклучуваат телефонска кутија со индуктивно брзо полнење од 15 вати и истовремено ладење на паметниот телефон, како и Ergo седишта кои се погодни за грбот со десет пневматски контролирани перничиња за масажа. Електрично управуваниот товарен капак во комби е една од неколкуте нови (и вкупно 28) Simply Clever карактеристики.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Соопштенија
3,2,1… летото ни дојде – време е да ја подготвите вашата торба за плажа со „Зегин“

Пред да тргнете на плажа или да се упатите кон вашата следна авантура, бидете сигурни дека вашата торба е полна со основните работи што ќе ве одржат сјајни, заштитени и ќе придонесат да се чувствувате удобно во својата кожа.
Од глава до пети Зегин се грижи за вас- од креми за сончање до хидратантни производи за нега на кожа и коса, како и производи за здравје.
Кои се производите потребни за вашата летна торба за убаво и мирно лето, прочитајте на следниов линк.
(ПР)
Соопштенија
30 години „Кожувчанка“ – јубилеј на успех, партнерство и визија

Компанијата Кожувчанка денес го одбележа својот голем јубилеј – 30 години постоење со ПР настан на кој присуствуваа партнери, пријатели, новинари, претставници од институции и деловни соработници од земјата и странство.
Повод
Настанот се одржа по повод три децении успешна работа на Кожувчанка -компанија која од 1995 година израсна од локален производител во бренд со национално и меѓународно признание. Присутните имаа можност да слушнат инспиративни обраќања од водечките луѓе од компанијата, нејзини долгогодишни партнери, како и претставници од институциите.
Г-дин Бранко Азески, Претседател на Стопанската комора на Македонија
Г-динот Азески ја имаше таа чест прв да се обрати. Тој ја потенцираше улогата на компанијата Кожувчанка како пример за успешно македонско претпријатие. Исто, говореше и се осврна на одличната соработка помеѓу Комората и Кожувчанка низ годините, потенцирајќи ја нивната заедничка заложба за подобрување на деловната клима и охрабрување на другите домашни брендови.
Г-ѓа Јанинка Чупаркоска, Генерален менаџер на Компанијата Кожувчанка
Во своето обраќање, г-ѓа Чупаркоска ја истакна благодарноста кон сите кои се дел од 30-годишната приказна на Кожувчанка – вработените, потрошувачите и партнерите:
„Тоа што не’ прави посебни и истрајни сето ова време пред сè се луѓето – нашите верни потрошувачи, посветеноста на нашите вработени, како и поддршката од нашите партнери и соработници.“
Таа се осврна на почетоците од 1995 година, кога Кожувчанка започнала со неколку вработени и еден производ, а денес брои преку 70 производи, присутни во секојдневието на македонските семејства и пошироко.
Исто, зборуваше за постојаните инвестиции во производство, квалитет и одржливост, како и за извозните успеси на компанијата.
Г-дин Марио Маис, Маркетинг менаџер на Sinalco International Brands
Г-дин Маис, долгогодишен стратешки партнер на Компанијата преку брендот Sinalco, зборуваше за исклучителната доверба и професионалната соработка која трае веќе две децении.
Тој ја истакна Кожувчанка како пример за лојалност, квалитет и стабилен развој на локалниот пазар:
„Соработката со Кожувчанка не е само деловен однос – тоа е долгорочно партнерство засновано на доверба, визија и заеднички успеси. Вашата истрајност и интегритет се инспирација.“
На крај од говорот кажа за важноста на синергијата помеѓу локалните производители и глобалните брендови, и ја најави подготвеноста од Sinalco International Brands за нови, заеднички проекти со компанијата Кожувчанка.
Г-дин Митко Јанчев, Градоначалник на Општина Кавадарци
Митко Јанчев со голема емоција зборуваше за почетоците на компанијата, визијата на неговите татко и чичко и патот до денешниот успех:
„Со голема чест и особена гордост ви се обраќам денес, на денот кој е од голема важност за мене и мојата фамилија – 30 години од постоењето на Кожувчанка.“
Тој го најави и новиот бренд – Aqua Mila, природна изворска вода која го носи името на неговата ќерка:
„Со ова претставување на нашиот нов производ пред вас, сакам да ѝ го честитам роденденот и на мојата ќерка Мила по која е крстен овој бренд.“
Јанчев објави и планирана соработка со СОС Детското село, со цел поддршка на децата и вложување во нивната иднина:
„Тоа е она на кое сум најмногу горд – на моето семејство, на компанијата и на луѓето-партнери со кои секојдневно учествуваме во градење на подобро општество за сите.“
На крај, изрази благодарност кон сите потрошувачи, соработници и пријатели на компанијата:
„Се гордеам и сум благодарен на сите вас – наши пријатели и соработници, на нашите верни потрошувачи и на сите што веруваат во оваа наша приказна.“
За Кожувчанка
Основана во 1995 година, Кожувчанка денес е еден од лидерите во македонската индустрија за производство на вода, алкохолни и безалкохолни пијалаци, со портфолио од над 70 производи и присуство на повеќе странски пазари. Компанијата е позната по квалитет, иновации и општествена одговорност, како и по своите долгорочни партнерства – како со Sinalco, така и со многу локални дистрибутери и институции.
(ПР)
Соопштенија
За Халкбанк – Важни се луѓето и сето она што ги обединува

Ова лето, неколку внимателно одбрани настани низ Македонија носат дух на автентичност, инспирација и заедништво. Поддршката на Халкбанк не е случајна – туку доследна и долгорочна, насочена кон вредностите што ја прават заедницата поцврста. Со вложување во културата, во моментите на поврзување и во сите облици на социјално живеење, банката го живее својот слоган – Важни се луѓето.
Во Скопје, Street Food Festival, кој се одржа од 18 до 22 јуни, претставува урбано собиралиште каде што вкусовите, музиката и добрата енергија се преплетуваат во едно современо искуство. Како партнер на фестивалот, Халкбанк понуди и дополнителна вредност за учесниците, односно секое плаќање со Халкбанк картичка овозможуваше учество во интерактивна активација со награди, поттикнувајќи ја непосредната поврзаност со посетителите и збогатувајќи го фестивалското доживување.
На 21 и 22 јуни, во природниот амбиент на Пелинце Пикник, љубителите на културни настани, музика и семејна дружба имаа можност да уживаат во настан што го негува духот на блискост и заедништво. Поддршката од Халкбанк претставува продолжение на заложбата за градење автентични вредности низ социјални и културни формати.
Во јули, Ohrid Beach Film Festival (23–27 јули) повторно ќе ја оживее магијата на филмот под отворено небо, покрај Охридското езеро. Настанот го афирмира младиот авторски израз и ја збогатува домашната културна сцена, а поддршката на Халкбанк ја рефлектира мисијата на банката, да биде активен партнер во развојот на културата и креативната индустрија.
Во време кога секоја форма на поврзување добива ново значење, овие настани се потсетник дека заедничките доживувања имаат трајна вредност. А таму каде што тие се создаваат, ќе продолжи да биде присутна и банката.
(ПР)