РЕ-Дигитал
Расте вредноста на компаниите на Маск: се’ поблиску до статус на билионер
Илон Маск е основач или мнозински сопственик на неколку компании, благодарение на кои моментално има богатство од околу 400 милијарди долари. Според предвидувањата на некои аналитичари, не е недостижна ниту целта да стане билионер.
Сепак, патот до таа бројка е долг и предизвикувачки – за да го достигне, можеби ќе треба да основа друга компанија или да се надева на значително зголемување на вредноста на компаниите во кои веќе има значителен удел. Потенцијалот на неговите компании е огромен – од Tesla, до SpaceX и Neuralink, до Boring Company.
Една компанија со особено висок потенцијал е xAI. Иако е основана само во 2023 година, нејзиниот фокус на развој на вештачка интелигенција може да ја направи една од најважните компании на Маск во иднина, чија вредност може да достигне незамисливи височини. Веќе се приближува до границата од 100 милијарди долари.
Имено, по последната инвестициска рунда на крајот на минатата година, вредноста на xAI скокна на 50 милијарди долари. Од друга страна, Маск му плати на Twitter (сега платформа X) 44 милијарди долари, но според податоците од септември минатата година, неговата вредност падна на помалку од 10 милијарди долари. Сепак, загубата беше неутрализирана со успехот на новиот стартап, чија вредност може да продолжи да расте брзо.
Според најновите информации на Ројтерс, xAI моментално преговара за нова инвестиција вредна дури 10 милијарди долари, со постојните инвеститори вклучувајќи ги Sequoia Capital, Andreessen Horowitz и Valor Equity Partners. Оваа инвестиција дополнително ќе ја зголеми вредноста на компанијата на 75 милијарди долари.
Ако продолжи со ова темпо, xAI наскоро би можел да ја надмине границата од 100 милијарди долари, и тоа за само две години од нејзиното основање. Маск неодамна го најави претстојното лансирање на Grok 3, модел со вештачка интелигенција кој треба да биде сериозен конкурент на ChatGPT. Како што самиот објасни, Grok 3 има исклучителни способности за размислување и во интерните тестови ги надмина сите претходно објавени модели.
Покрај поднесувањето тужба против OpenAI и Сем Алтман, Маск предводеше конзорциум кој понуди речиси 100 милијарди долари за преземање на компанијата, но беше одбиен.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
РЕ-Дигитал
Европската комисија го казни X на Маск со 120 милиони евра
Европската комисија одлучи да ја казни платформата X во сопственост на американскиот милијардер Илон Маск со 120 милиони евра за кршење на Законот за дигиталните услуги.
Комисијата утврди дека X не се придржувал кон три одредби од Законот за дигиталните услуги. Првата се однесува на сината ознака за која Комисијата утврди дека ги заведува корисниците да веруваат дека сметка со сина ознака е всушност потврден корисник.
Втората е прекршување на барањето за обезбедување достапност на складиште за реклами, во кое може да се пребаруваат сите реклами прикажани на платформата, што е особено важно за преглед на заведувачки политички реклами во изборните кампањи. Третата е прекршување одредба што им овозможува на истражувачите да анализираат јавно достапни податоци за X.
„Заведувањето на корисниците со сини ознаки, криењето информации во рекламите и исклучувањето на истражувачите немаат место на интернетот на ЕУ“, изјави извршната потпретседателка за технолошки суверенитет, безбедност и демократија, Хена Виркунен.
Потпретседателот на САД, Џ. Д. Венс, напиша за X дека „ЕУ треба да ја поддржува слободата на говорот, а не да ги напаѓа американските компании за глупост“.
Претседателот на САД, Доналд Трамп, претходно ги критикува европските дигитални закони како антиконкурентски.
Комисијата истакнува дека износот на казната, кој изгледа исклучително мал со оглед на приходите што ги генерира X, се одредува според принципот на пропорционалност, кој ги проценува природата, сериозноста, времетраењето и повторувањето на прекршувањето на одредбите од европското право.
фото/ЕПА
Забава
„Инстаграм“, конечно, ја добива функцијата што сите ја сакаат
Многу корисници ја бараа оваа функција, а „Инстаграм“, конечно, им ги исполни желбите.
„Инстаграм“, конечно, ги послуша своите корисници: популарната социјална мрежа воведува нова функција „Историја на гледање“, која ви овозможува да ги прегледате сите видеа од Reels што сте ги гледале претходно, дури и ако не сте ги лајкнале, зачувале или споделиле.
Досега, ако случајно сте „скролувале“ преку интересно видео од Reels и сте заборавиле да го зачувате, беше речиси невозможно повторно да го пронајдете. Новата функција го решава токму тој проблем.
Како што објаснува извршниот директор на „Инстаграм“, Адам Мосери, многу корисници барале начин да ги пронајдат видеата што претходно ги гледале, но не ги зачувале, а оваа функција е директен одговор на овие барања.
View this post on Instagram
Функцијата „Историја на гледање“ ќе биде достапна во делот „Ваша активност“. За да пристапите до неа, треба да го отворите вашиот профил, да ги допрете трите реда во горниот десен агол, потоа да изберете „Ваша активност“ и да ја пронајдете „Историјата на гледање“.
Корисниците ќе може да ги видат сите претходно гледани видеа подредени хронолошки, како и да ги сортираат според времето на гледање или авторот. Тие исто така ќе може да избришат поединечни ставки или целата историја одеднаш.
Новата функција се воведува постепено и треба да биде достапна за сите корисници во светот во наредните недели.
Фото: Принтскрин
РЕ-Дигитал
„Епл“ ќе ја пренесува Формула 1 ексклузивно во САД со договор вреден 750 милиони долари
Американската компанија „Епл“ потпиша историски петгодишен договор вреден околу 750 милиони долари за ексклузивно пренесување на Формула 1 во САД.
Од сезоната 2026, „Епл ТВ“ ќе биде единствената платформа за следење на сите трки, квалификации и тренинзи. Според „Хајпбист“, овој потег следи по огромниот успех на филмот „F1: The Movie“, најпрофитабилниот спортски филм во историјата.
Содржината на Формула 1, вклучувајќи ги и функциите на „Ф1 ТВ Премиум“, ќе биде достапна во рамките на стандардната претплата на „Епл ТВ“, без дополнителни трошоци.
„Епл“ планира да ги интегрира F1-содржините низ целиот свој систем, со цел да привлече помлада и технолошки свесна публика.

