Регион
(Видео) Објавена снимка од местото каде што беше ликвидиран бугарскиот бизнисмен додека тројца телохранители биле со него
Познатиот бугарски бизнисмен, политичар и поранешен припадник на Државната безбедност, Алексеј Петров беше убиен денеска во Софија.
Тој бил застрелан во софиската населба „Драгеловци“ каде го пронашле припадници на МВР, а на местото на настанот имало и жена која во тешка состојба и е пренесена во болница.
Бугарското Министерство за внатрешни работи соопшти дека Петров бил придружуван од тројца телохранители, а тој се движел по вообичаената рута, пренесува бугарскиот весник „Дневник“.
Објавена е снимка од местото на убиството.
Полицијата го блокираше крајот
Како што пренесуваат медиумите, целата област била блокирана од полициските сили.
Жената која била донесена во болница по убиството на Алексеј Петров има рана во пределот на градниот кош, изјави за медиумите директорот на болницата, Валентин Димитров.
Тој не одговори на прашањето дали е изваден куршум од телото на жената и додаде дека на жената ќе и биде извршена итна операција.
„Моментално е во операциона сала. Во овој случај се ангажирани две екипи. Во таква ситуација постои опасност. Ние не сме Бог. Го правиме тоа што треба“, објасни тој.
Кој беше Алексеј Петров?
Петров беше припадник на Специјалната единица за борба против тероризмот, по што влезе во светот на бизнисот.
На пошироката јавност и е познат како сопственик на осигурителни компании и основач на осигурителната компанија „Аполо и Болкан“ во 90-тите години на минатиот век, јавува „Радио Бугарија“.
Против него беше покренато обвинение за предметот против криминалната група „Октопод“ која се занимаваше со рекет и изнуда, но подоцна беше ослободен од сите обвиненија.
Алексеј Петров бил и советник на претседателот на Државната агенција за национална безбедност во 2008 и 2009 година, а извесно време предавал и на Универзитетот за национална и светска економија во Софија.
Тој се кандидираше за претседател во 2011 година, но на изборите освои нешто помалку од еден процент од гласовите.
Веќе преживеа два обиди за атентат, во август 2002 година и во 2015 година, кога врз него беше фрлена експлозивна направа.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Регион
Градоначалникот на Белград: Од Нова година воведуваме бесплатен превоз за сите
Градоначалникот на Белград, Александар Шапиќ најави дека јавниот превоз во Белград ќе биде бесплатен за сите од 1 јануари 2025 година, пренесува „Н1 Србија“.
„Од 1 јануари 2025 година целиот јавен превоз во Белград ќе биде бесплатен. Тоа значи дека веќе никој нема да мора да плаќа билет. Нема веќе месечни, годишни или попуст билети. Со оваа социјална мерка Белград станува единствениот град во Европа со повеќе од половина милион население којшто има бесплатен превоз“, рече Шапиќ на прес-конференција.
„До крајот на 2025 година на улиците нема да има автобус постар од две години, а дури и оние кои се стари две или две и пол години ќе бидат само тие што ги купивме на крајот на 2022 година“, рече Шапиќ.
Тој додаде дека првиот од 25. трамваи што ги купи Градот од турската компанија Бозанкаја ќе почне да пристигнува следната година.
„И до крајот на 2027 година си поставивме задача да обезбедиме средства за сите тролејбуси, тоа се 100 тролејбуси и овие други 100 трамваи или 120 трамваи и да ги купиме. Ќе видиме дали ќе биде преку јавно-приватно партнерства, ако нешто ќе направиме.
„Треба да го обезбедиме тоа што е најважно да добиеме нови возила што е можно побрзо на најприфатлив начин“, рече тој.
Регион
Падна автобуска постојка во Нови Сад, нема повредени
Постојката за градски автобуси денеска утрото падна на Булевар Европа во Нови Сад, а нема повредени, јавуваат локални медиуми.
Како што објави локалниот портал „021“, повикувајќи фотографии од очевидци, целосно паднала постојката со настрешницата на кружниот тек на раскрсницата Булевар Европа.
FOTO Palo autobusko stajalište na Bulevaru Evrope: Ekspresno uklonjeni ostaci https://t.co/lnLPIsfnRg
— Radio 021 (@Radio021) December 18, 2024
На подот се гледаат големо количество стакло и други остатоци од настрешницата, стои во написите.
Остатоците од постојката беа брзо отстранети, конструкцијата беше откорната од бетонот, додека парчиња стакло беа расфрлени околу постојката.
Регион
(Видео) Дефекти во метрото во Солун само две недели по отворањето, патниците пешачеа низ тунелите
Во грчкиот град Солун, на 30 ноември официјално беше отворено новото метро, кое се наоѓа во непосредна близина на археолошки локалитети од византиската и римската ера. Најавено беше дека патниците пред да се качат во возот ќе поминат низ подземен музеј со археолошки артефакти, што би го направило овој проект единствен во светот. Но, тоа не се случи – патниците не го видоа подземниот музеј, бидејќи мораа да минат низ тунелите на метрото поради технички дефект.
„Беа потребни две децении за да функционира и само две недели да се расипе“, стои во описот на видеото кое веќе стана вирално, пренесе хрватскиот весник „Јутарњи лист“.
За време на изградбата на метрото, која почна во 2006 година, работниците открија бројни вредни археолошки артефакти, вклучително и пазар од византиската ера и римски гробишта.
View this post on Instagram
Овие откритија ја забавија работата на проектот и поттикнаа дискусии за тоа како да се продолжи со изградбата со зачувување на богатото археолошко наследство. Решението е пронајдено во спој на модерно и историско – патниците треба да уживаат во артефактите пред да се качат во возот.
„Ова е можност Солун да стане втор Рим кога станува збор за антиквитети“, велат археолозите.
Грчкиот премиер Киријакос Мицотакис, за време на посетата на метрото минатиот петок, истакна дека ова е веројатно единствен случај во светот – комбинација на метро и музеј.
Изградбата на солунското метро траеше речиси две децении, делумно поради финансиските тешкотии за време на грчката должничка криза во 2009-2018 година.
Изградено е на длабочина до 31 метар, што е подлабоко од првично планираното, така што археолошките локалитети би останале зачувани над тунелот.
Според изготвувачите на проектот, таквиот пристап обезбеди уникатна комбинација на модерен транспортен систем и историско наследство, што би можело да го направи Солун посебен на глобално ниво.