Забава
Анџелина Џоли ги покажа тетоважите на грбот
Заборавете ги дијамантите – највпечатливиот моден додаток на Анџелина Џоли на премиерата на филмот „Couture“ беше нејзиното мастило. Познатата актерка ги воодушеви сите присутни појавувајќи се во фустан со отворен грб кој целосно ги откриваше нејзините тетоважи додека одеше по црвениот тепих на римскиот Auditorium Parco Della Musica оваа сабота, 18 октомври, пишува Us Magazine.
Тетоважа на целиот грб
Меѓу тетоважите што го привлекоа вниманието се голем бенгалски тигар, свети будистички молитви и разни симболи на љубов и мир. Џоли носеше елегантен фустан со наметка од колекцијата Alberta Ferretti FW25. Отворениот дизајн на грбот им овозможи на тетоважите да дојдат до израз. Таа ја надополни целата комбинација со лакирани кожни чевли.
Фотографиите од премиерата на филмот предизвикаа нов бран интерес за значењето на нејзините тетоважи. Еве што значат.

Бенгалски тигар
Актерката ја имаше традиционалната тетоважа Сак Јант направена од познатиот тајландски уметник Сомпонг Канфаи за време на посетата на Бангкок во 2004 година. Таа се одлучи за бенгалски тигар, долг околу 30 сантиметри и широк околу 20 сантиметри, сместен на долниот дел од грбот. Тетоважата е создадена со традиционална техника на рачно боцкање за време на сесија што траела повеќе од два часа, а таа ја користела за да го прослави добивањето на камбоџанско државјанство.
Посвета на синот Медокс
На левото рамо на Џоли, таа има тетоважа со будистичка молитва на кмерско писмо, посветена на нејзиниот син Медокс, кого го посвои во 2002 година. Мастилото симболизира заштита и среќа, а преводот гласи: „Нека твоите непријатели избегаат далеку од тебе. Ако стекнеш богатство, нека остане твое засекогаш. Твојата убавина ќе биде како Аспара. Каде и да одиш, многумина ќе те следат, ќе те служат и ќе те штитат, опкружувајќи те од сите страни.“
Елементарни симболи
Трите дизајни лоцирани во средината на нејзиниот грб ги симболизираат четирите континенти и класичните елементи земја, вода, воздух и оган.
Заштита, среќа и успех
Тетоважата на нејзиното десно рамо е Јант Крау Печ, свет тајландски дизајн на Сак Јант создаден од мајсторот Аџарн Ну Канпаи. Се верува дека секој што го носи овој Јант е заштитен од неуспех во животот, бидејќи помага да се обезбеди среќа, доблест, богатство и успех во бизнисот.
Инспирација од The Clash
Јасна порака е напишана на горниот дел од грбот на актерката: „Знајте ги вашите права“. Се верува дека е почит кон истоимената песна од 1982 година од The Clash, која беше објавена како сингл пред објавувањето на албумот Combat Rock.
Фото: ЕПА
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Гвинет Палтроу откри зошто одбила 18+ сцена со Итан Хок
Гвинет Палтроу откри дека во филмот „Големи очекувања“ одбила да сними експлицитна 18+ сцена со Итан Хок, бидејќи се плашела како на тоа би реагирал нејзиниот татко.
Во заедничко интервју, речиси три децении по снимањето, Палтроу и Хок се присетија на моментот кога режисерот Алфонсо Куарон предложил сцена со експлицитна сексуална содржина. Актерката веднаш ја одбила идејата, велејќи дека помислила дека нејзиниот татко „би добил срцев удар“.
Палтроу призна дека во раната фаза од кариерата била многу самосвесна и оптоварена од тоа што семејството би можело да гледа такви сцени, иако денес повеќе не би размислувала на ист начин. Хок истакна дека таа одлука ја донела мирно и достоинствено.
И покрај поделените критики, филмот имал комерцијален успех, а двајцата актери и денес велат дека, и покрај Холивуд, успеале да останат верни на себе.
Фото: depositphotos
Забава
Пред „Титаник“ и Оскарите, Леонардо Дикаприо имал поинаков сон, но и доста необичен прекар
Иако денес е еден од најголемите холивудски актери, ѕвездата на „Титаник“, „Волкот од Волстрит“ и „Си беше еднаш во Холивуд“, Леонардо Ди Каприо во младоста сериозно размислувал да се откаже од глумата поради опсесијата со брејкденс.
Во интервју од 1994 година тој призна дека не бил заинтересиран за училиште, особено за математика, и дека креативната енергија ја насочувал кон дружење и танцување. Често организирал брејкденс настапи со пријатели, дури и пред соучениците.
Години подоцна, во разговор со Опра Винфри, потврди дека како дете речиси ја напуштил глумата поради танцот и дека го носел прекарот „The Noodle“ (нудла) поради неговата флексибилност во танцот. Иако тврдеше дека ги „изгубил движењата“, неговиот танц во Волкот од Волстрит покажа дека талентот сè уште постои.
Фото: Depositphotos
Забава
Брижит Бардо имаше четири брака: „Кога страста ќе завршеше, ги пакував куферите“
Брижит Бардо, француската актерка која се прослави како меѓународен секс-симбол пред да ѝ го сврти грбот на филмската индустрија и да стане активистка за правата на животните, почина на 91-годишна возраст.
И покрај контроверзните изјави што ја следеа низ кариерата, Брижит Бардо беше една од најголемите икони на филмското платно. Со својата слободоумна и често провокативна појава го одбележа новиот бран на француската кинематографија, а иако од глумата се повлече уште во 1973 година, нејзиното наследство и денес е неизбришливо.
Јавноста ја памети подеднакво по нејзината импресивна филмографија, како и по бурниот љубовен живот.
Првиот сопруг: режисерот Роже Вадим
Во брак влезе многу млада. Со наполнети 18 години, во 1952 година, се омажи за шест години постариот режисер Роже Вадим. Тоа беше години пред тој да стане познат по врските со млади и убави актерки, како Џејн Фонда. Нивниот брак заврши во 1957 година, но и покрај разводот, тие останаа добри пријатели и продолжија професионално да соработуваат.
Аферата што го урна бракот
За време на бракот со Вадим, на снимањето на култниот филм „И Бог ја создаде жената“ во 1956 година, започна афера со колегата актер Жан-Луј Трентинјан, што доведе до распад на бракот. Во тоа време и Трентинјан беше оженет, но неговата сопруга, актерката Стефан Одран, истата година побара развод.
Бардо и Трентинјан живееја заедно две години, но врската не потраја, делумно и затоа што актерката започна нова афера – овој пат со музичарот Жилбер Беко. Се разделија во 1958 година.
Вториот брак и раѓањето на синот
По љубовните бродоломи, Бардо брзо пронајде нова љубов со актерот Жак Шарије, нејзин колега од филмот „Бабет оди во војна“. Нивната бурна романса беше крунисана со брак во 1959 година, а само седум месеци подоцна го добија синот Никола. Сепак, актерката во подоцнежните интервјуа отворено признаваше дека улогата на мајка не ја исполнувала.
Нови љубови по разводот
Бракот со Шарије траеше до 1962 година, а за разводот наводно придонела нејзината афера со холивудската ѕвезда Глен Форд. Нивниот син Никола-Жак Шарије израсна со таткото, а контакт со мајката воспостави дури во зрелата возраст. По разводот, Брижит целосно се посвети на кариерата, а меѓу 1963 и 1965 година беше во врска со музичарот Боб Загури.
Третиот сопруг: милионерот Гунтер Закс
По третпат пред олтар застана во 1966 година со германскиот милионер и плејбој Гунтер Закс. Ја освои на спектакуларен начин – летајќи со хеликоптер над нејзината вила на Француската ривиера и фрлајќи ливчиња од рози. Но, страста беше краткотрајна.
Наводно, само неколку дена по венчавката започнала афера со пејачот Мајк Сарн. Бракот со Закс се распадна во 1968 година, а официјално беше раскинат една година подоцна. Потоа, од 1968 до 1971 година, таа беше во врска со актерот Патрик Жил, нејзин колега од филмот „Мечката и куклата“.
Децении бурни романси
Следните две децении беа обележани со бројни врски со познати мажи, меѓу кои пејачот Серж Генсбур, актерот Ворен Бити, писателот Џон Гилмор, како и барменот и инструктор по скијање Кристијан Калта. Меѓу подолгите врски од тој период се издвојува онаа со скулпторот и актер Мирослав Брозек, со кого беше од 1975 до 1979 година и за кого позираше, како и врската со францускиот ТВ-продуцент Ален Бугрен-Дубур од 1980 до 1985 година.
Четвртиот и последен сопруг: Бернар д’Ормал
Својата четврта и, како што се покажа, последна љубов ја пронајде во 1992 година. Го запозна Бернар д’Ормал, бизнисмен и советник на Жан-Мари Ле Пен, поранешниот лидер на француската десничарска партија. Се венчаа веќе следниот месец, во август 1992 година. Овој брак ја поттикна да го подобри односот со синот. Врската траеше подолго од нејзините претходни три брака заедно.
Вечно во потрага по страст
Во својата книга „Larmes de combat“ („Солзи на борбата“), Бардо ја објасни својата потреба за постојани промени во љубовта:
„Со секоја врска, постојано се враќав во потрага по нови љубови кога сегашноста ќе станеше млака. Не го сакам она меѓу, она помалку добро.“
„Секогаш барав страст. Затоа често бев неверна. А кога страста ќе завршеше, ги пакував куферите.“

