Забава
Би-би-си: Зошто Илон Маск толку сака да ја преземе контролата врз „Твитер“
На почетокот приказната за „Твитер“ и Илон Маск малку личи на приказна за невозвратена љубов, пишува британски Би-би-си во својата анализа и додава дека овој малку веројатен пар почнува со нерамнотежа на моќта.
Илон Маск го сака „Твитер“. Тој има огромна публика од 83,8 милиони следачи. Неговите твитови понекогаш се контроверзни, повремено катастрофални. КХВ му забрани да твитнува за работи поврзани со „Тесла“ откога еден твит избриша 14 милијарди долари од вредноста на акциите.
Тој беше тужен за клевета по твитот за пештерски нуркач и го загуби судскиот спор.
Но, тој никогаш не се оддалечи од својата тастатура.
„Твитер“, од друга страна, не покажува никаква почит или благодарност кон Илон Маск.

Можеби ќе помислите, ако некој ви понуди 44 милијарди долари за бизнис стар 16 години и кој баш не уживаше во експоненцијалниот раст на своите ривали, ќе ви направи услуга – и се чини дека акционерите на „Твитер“ беа склони да се согласат, но не и управниот одбор.
Маск сака да го види „Твитер“ како го исполнува својот извонреден потенцијал, вели тој – и не е ни толку заинтересиран да заработува пари. Тој веќе има многу, а мултимилијардерите може да си дозволат да имаат разни приоритети.
„Твитер“ одговори така што премина директно во дефанзива со стратегијата ‘отровна пилула’.
Зошто? Можеби управниот одбор се вознемири од изјавата на Маск дека сака да види повеќе слободен говор и помалку умереност. Многу републиканци, кои долго време чувствуваа дека политиката на умереност на „Твитер“ ја фаворизира слободата на говорот на левичарските гледишта, се радуваа.
Но, регулаторите во светот стојат во редица за да ги разбијат социјалните мрежи и да ги принудат да преземат поголема одговорност за содржината што ја носат, изрекуваат големи казни за непочитување на правилата за објави што поттикнуваат насилство или се навредливи или се класифицирани како говор на омраза, меѓу другото. Можете да ги чуете ѕвоната за тревога.

Да не ги заборавиме финансиите. Главниот бизнис-модел на „Твитер“ е базиран на реклами – и Маск сака да го промени тоа. Тој тврди дека е повеќе заинтересиран за претплати, кои може да се покажат како лоша опција имајќи предвид дека сите главни социјални мрежи се бесплатни за користење. Корисниците на „Твитер“ може да одлучат дека претпочитаат нивните податоци да не се користат за нивна монетизација и се подготвени да платат за тоа – но тоа е коцкање.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Видео) Амбасадорката на САД во Грција се појави во проѕирен фустан, наиде на осуда
Новата амбасадорка на САД во Грција, Кимберли Гилфојл, предизвика доста внимание со својот моден избор на вечерата за Денот на благодарноста што се одржа во Атина во вторникот.
Поранешната водителка на „Фокс њуз“ и поранешна свршеница на Доналд Трамп помладиот се појави во тесен, речиси проѕирен црн фустан од чипка, што предизвика лавина коментари на социјалните мрежи.
US Ambassador in Athens sparks a stir with a sheer dress
The new US Ambassador to Greece, Kimberly Guilfoyle, became the unexpected star of a Thanksgiving event hosted by the American-Hellenic Chamber of Commerce. The focus wasn’t on her speech but on her outfit — a sheer… pic.twitter.com/XPmsi8yYXg
— NEXTA (@nexta_tv) November 27, 2025
Гилфојл (56) едвај се движеше во тесниот фустан, па дури и ѝ требаше помош за да се качи на сцената за да им се обрати на гостите. Нејзината облека многумина ја споредија со стилот на сестрите Кардашијан, сметајќи ја за несоодветна за дипломат.
„Ова е дипломатска грешка, таа ја претставува својата земја, а не своето тело“, „Ова ми е убаво“, „Потребен ѝ е стилист“, „Изгледа како изгубена сестра Кардашијан“, се само дел од коментарите на социјалната мрежа X.
фото/принтскрин
Забава
Моника Белучи открива зошто сите нејзини врски пропаднале
Кога Моника Белучи зборува за љубовта, нејзините зборови звучат смирено и без претерување. Таа отсекогаш имала способност да ги гледа врските подлабоко од повеќето луѓе.
Во интервју за Paris Match, таа кажа реченица што веднаш ги погоди многу жени: „Постојат моменти во животот на жената кога таа е оставена сама со својата болка. И таа плаче не затоа што е слаба, туку затоа што била силна предолго.“
Белучи години подоцна објасни што се случило за време на нејзиниот брак со Винсент Касел. На прв поглед, тие изгледаа како совршен пар: убавина, талент и силна привлечност.
Сепак, зад тој јавен имиџ стоеше реалноста што Моника ја призна дури подоцна: „Бевме заедно, но живеевме во два сосема различни света“.
Касел постојано работеше, патуваше и живееше со брзо, исцрпувачко темпо. Моника живееше помирно, посветена на своите деца и домот. Таа разлика не беше мала работа – со текот на времето стана ѕид.
„Болеше кога се чувствував сама во врската“, рече Белучи.
Таа откри дека немале чести расправии. Проблемот бил нешто друго – растојанието, тишината, недостатокот на поддршка.
„Сфатив дека тој не му припаѓа на никого. Тоа е неговата природа. Но, понекогаш сакав да биде таму“, рече таа.
Овие зборови не се обвинување, туку признание за замор од жена која предолго носела сè на свој грб. Моника никогаш не се обидувала да игра идеална сопруга. Таа отворено рече: „Љубовта е прекрасна, но жената не треба да се изгуби во неа.“
Во еден момент сфатила дека има помалку слобода, помалку радост, помалку од себе. Го опиша тоа во „Ел Франс“ – момент на вистина што или ги крши или ги зајакнува жените. Разводот не ја уништи, туку ѝ донесе олеснување.
Кога ја објавија својата разделба во 2013 година, Моника кратко рече: „Поминавме долг пат. Но, сега одиме по свои одделни патишта.“
Без драма, без обид да се објасни пред јавноста. Подоцна за „Венити Фер“ изјави: „Сфатив дека можам да бидам среќна сама. Тоа беше големо откритие.“
Само години подоцна проговори за тоа што најмногу ја повредило: „Плачев поради осаменост, а не поради болка. Осаменоста во врската е најтешката работа.“
Денес, таа гледа на љубовта позрело. Во Vogue Italia, таа изјави: „Љубовта е прекрасна, но повеќе не барам некој да ме комплетира. Јас сум цела. Ми треба некој да биде со мене, а не наместо мене.“
Фото/инстаграм
Забава
Семејството на Брус Вилис донесе важна одлука
Семејството на ветеранот американскиот актер Брус Вилис ја објави својата намера да го донира неговиот мозок за науката по неговата смрт, пишуваат медиумите.
Веста привлече светско внимание и дојде директно од неговите најблиски роднини, предводени од неговата сопруга Ема Хеминг Вилис.
Од 2022 година, Брус Вилис се повлече од глумата откако му беше дијагностицирана афазија. Една година подоцна, лекарите ја ажурираа дијагнозата на фронтотемпорална деменција (FTD), невродегенеративно заболување кое постепено ги нарушува функциите како што се јазикот, однесувањето и личноста.
Во нејзината неодамнешна книга „Неочекувано патување“, Ема Хеминг Вилис открива дека семејството одлучило да го донира мозокот на актерот по неговата смрт со надеж дека експертите ќе можат подетално да ги проучат ефектите од FTD.
Според истражувачите, оваа донација може да ѝ помогне на научната заедница да ги идентификува промените во мозокот (абнормални протеини, мутации, структурни промени) кои инаку би биле тешко видливи. Тие го сметаат ова за чувствителен, но неопходен чекор.
За семејството Вилис – вклучувајќи ја неговата поранешна сопруга Деми Мур и петте ќерки – одлуката претставува начин, болната ситуација да се претвори во значаен придонес кон медицинското знаење.
Тие исто така се надеваат дека видливоста на нивниот случај ќе помогне да се подигне свеста за фронтотемпоралната деменција, болест која е сè уште малку позната, но е исто толку разорна како и другите, медиумски повидливи деменции.
Фото: ЕПА

