Забава
(Видео) Наскоро доаѓаат летните блокбастери
Сезоната на летните блокбастери е на самиот агол, а филмските студија се подготвуваат да ја маѓепсаат публиката со своите најнови понуди.
Додека љубителите на добар филм со нетрпение ги очекуваат новите филмови во следните неколку месеци, таблоидите подготвија водич за најочекуваните филмови ова лето.
Малата сирена (The Little Mermaid) – најнова адаптација на „Дизни“ на еден од познатите анимирани филмови од 90-тите. Хали Бејли ја портретира сирената Ариел која сака да биде дел од човечкиот свет. Мелиса Мекарти ја глуми морската вештерка Урсула. Им се придружуваат и Хавиер Бардем како кралот Тритон и Џона Хауер Кинг како принцот Ерик. Премиерата е на 26 мај.
„Спајдермен“ (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – 2 јуни. Долгоочекуваното продолжение на „Спајдермен“ од 2018 година конечно е тука по половина година одложување. Ги следи авантурите на Мајлс Моралес како човек-пајак, потопувајќи го во светот на метаверзумот и другите верзии на Спајдермен.
„Бугиман“ – во режија на Роб Севиџ доаѓа на 2 јуни. Филмот е адаптација на кратката приказна на Стивен Кинг од 1973 година за две сестри кои се борат против злонамерен инвазивен ентитет кој лови ожалостени семејства.
„Трансформери: Подем на ѕверовите“(Transformers: Rise of the Beasts) – 9 јуни. Серијалот „Трансформери“ добива нов слој боја со вториот приквел, кој е под големо влијание на приказната за војните на ѕверовите. Филмот, сместен во 1994 година, следи археолози од Бруклин кои се вплеткуваат во древен конфликт помеѓу три фракции: Максимали, Предаконите и Терорконси.
Два научнофантастични филови, „Елементал“ и „Флеш“, пристигаат на 16 јуни.
„Астероид сити“ (23 јуни), вселенска бајка во режија на Вес Андерсон, кој собира неколку славни имиња како Џејсон Шварцман, Скарлет Јохансон, Џефри Рајт, Тилда Свинтон, Брајан Кренстон, Едвард Нортон и Том Хенкс. Дејствието се одвива во измислен пустински град во САД во 1955 година.
„Нема лутење“ (No Hard Feelings) – 23 јуни. Ккомедијата за полнолетство се враќа во стил, предводена од оскаровката Џенифер Лоренс. Во оваа приказна, родителите на неприлагодлив тинејџер ангажираат банкротирана жена-возач на „Убер“ да му биде „девојка“. Покрај Лоренс, глумат и Метју Бродерик, Лаура Бенанти, Ендрју Барт Фелдман и Натали Моралес.

„Индијана Џонс и бројчаникот на судбината“ – 30 јуни. Режисерот Џејмс Манголд ја презеде сагата „Индијана Џонс“ за последното појавување на Харисон Форд како славен археолог. Indiana Jones and the Dial of Destiny е сместен во 1969 година, во поздина на вселенска трка и американска влада која регрутира поранешни нацисти за да помогнат да се порази Советскиот Сојуз.
„Невозможна мисија: Одмазда – Прв дел“ (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) доаѓа на 12 јули. Хејли Атвел, Есаи Моралес и Пом Клементиеф од „Чувари на галаксијата“ се приклучуваат на седмото продолжение на серијалот Mission: Impossible, а покрај Том Круз се враќаат и Винг Рејмс, Сајмон Пег, Ребека Фергусон, Ванеса Кирби, па дури и Китриџ на Хенри Черни од оригиналниот филм од 1996 година.
Засега не се знае многу за заплетот, но на гледачите им е ветено дека ќе го видат најголемиот трик во историјата на киното додека Круз скока од карпа со моторцикл.
Круз е познат по изведувањето на драматични акробации, така што нема никаков сомнеж дека тој е совршениот Итан Хант. Кој друг актер би ја презел улогата од некој што пронаоѓа возбуда во извршување дела кои ѝ пркосат на смртта.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Славен како дете, осамен како тинејџер: приказната на Меколи Калкин
Меколи Калкин откри дека на врвот на славата, како тинејџер, направил пауза од глумата бидејќи сакал да има што е можно понормално детство.
По огромниот успех на филмот Сам дома и неговото продолжение, како и улогата во Ричи Рич (1994), Калкин решил да се повлече затоа што се чувствувал изолирано и сакал да се дружи со врсниците, да излегува и да живее типичен тинејџерски живот.
Во интервју за емисијата Mythical Kitchen, тој објасни дека најчесто работел сам и ја спореди својата состојба со ликот на Том Хенкс во Cast Away. Калкин нагласи дека славата не ја барал свесно, туку „едноставно му се случила“.
По паузата што ја започнал на 14 години, тој се вратил на глумата во 2003 година со филмот Party Monster. Денес внимателно ги бира улогите и почесто работи на анимирани проекти. Во приватниот живот, со сопругата Бренда Сонг одгледува два сина.
depositphotos
Забава
Директорката за комуникации во тимот на Меган и Хари си заминува по помалку од една година
Директорката за комуникации во тимот на Меган Маркл и принц Хари, Мередит Мејнс, ја напушта функцијата по помалку од една година работа.
Според „Пејџ сикс“, таа е најмалку единаесеттата личност која ја напуштила истата или слична позиција во нивниот тим во последните пет години. Извори наведуваат дека заминувањето не е во лоши односи и дека Мејнс била задоволна од работата, но дека дошло време за заминување.
За време на нејзиниот ангажман, Мејнс помогнала во лансирањето на подкастот и ТВ-емисијата на Меган, како и во координацијата на хуманитарните активности на Хари. Таа и официјално го потврди заминувањето, наведувајќи дека по инспиративна година ќе почне нова професионална можност во 2026 година.
Портпаролот на парот соопшти дека соработката меѓу Мејнс, Method Communications и Archewell е завршена, со благодарност за придонесот. Според пишувањето на „Сан“, кој прв ја објави веста, Мејнс нема да добие директна замена, туку нејзините обврски ќе ги преземе Лијам Магвајр, директор за комуникации за Обединетото Кралство и Европа.
Забава
Не се расправате, а сепак сте исцрпени: тивки знаци дека врската се распаѓа
Дури и во врските што изгледаат најздрави, може да има суптилни знаци што го најавуваат крајот, вели психологот Марк Траверс. Иако почетокот на врската често е исполнет со чувства на среќа и верување дека сте ја пронашле „вистинската“ личност, овие чувства можат да исчезнат со текот на времето, а сомнежите да ви се влеат во умот.
Пишувајќи за Форбс, Траверс објаснува дека, покрај очигледните прашања како „дали треба да го/ја оставам?“, постојат и потивки сигнали што укажуваат на проблеми. Повикувајќи се на студија од 2025 година објавена во Journal of Personality and Social Psychology, тој истакнува дека задоволството од врската ретко се намалува одеднаш, туку поминува низ фаза на „терминален пад“ месеци или дури години пред вистинското раскинување.
Фантазирањето за живот без партнер, дури и ако немате намера веднаш да дејствувате, е јасен предупредувачки знак. Според Траверс, ваквите мисли укажуваат на подлабоко незадоволство што на крајот ќе почне да се одразува на другите аспекти од вашата врска на штетен начин.
Тој објаснува како ова води до исцрпеност и откажување: „По некое време, кога ќе се појави исцрпеност, ретко забележувате како се чувствува вашето тело. Престанувате да се борите затоа што повеќе немате енергија да се обидувате понатаму. Не почнувате разговори, не се обидувате да го поправите она што е скршено или да ја обновите врската што се чини дека се распаѓа.“
Ако постојано се чувствувате уморни и не знаете зошто, причината може да биде скриена во вашата врска. Психолог објаснува како постојаните изговори, правењето компромиси и молчењето за она што ве мачи земаат данок со текот на времето. Оваа „емоционална работа“ може да стане толку оптоварувачка што го надминува чувството на поврзаност со партнерот, а главната цел станува бегство од стресот што го предизвикува врската.
Траверс цитира истражување кое го потврдува ова: „Студија од 2023 година објавена во Family Relations откри дека кај паровите со двојна заработка, емоционалната исцрпеност не произлегува само од надворешни стресови. Таа често била поврзана со нееднаква распределба на емоционалниот труд во врската.“
Значи, дури и ако не се карате, чувството на преголем замор може да биде резултат на нерамнотежа во врската и ран чекор кон раскинување.
Иако е нормално од време на време да се прашувате за работите, ако помислата за раскинување постојано ви се враќа, тоа е црвено светло. Траверс забележува дека ова може да се случи дури и кога нема „очигледна“ причина за заминување, но идејата сè уште ви се лепи во главата.
Тој детално го опишува овој внатрешен процес: „Почнувате да ги споредувате добрите времиња со зголемениот број лоши, а идните планови со нивните минати грешки. Почнувате да се чувствувате како да сте единствениот во врската кој се обидува, чувствувајќи се сè поосамен секој ден. Можеби дури и нема очигледна причина за заминување; едноставно нема доволно добри причини за останување. И тој недостаток ќе почне да ви тежи.“
Траверс завршува со моќна порака: „Ако прашањето постојано ви се враќа: „Дали треба едноставно да си одам?“, тоа веќе не е прашање. Веројатно е одговор што можеби се обидувате да го игнорирате.“

