Забава
Дали најскапата слика во светот е автентична? Музејот„Прадо“ тврди дека не е
Кустоси од мадридскиот музеј „Прадо“ се изјаснија за автентичноста на сликата Salvador Mundi (Спасителот на светот) чие авторство му се припишува на Леонардо да Винчи.
Ова уметничко дело – Исус Христос во сина наметка држи кристална топка во левата рака и ја благословува со подигната десна рака – е создадено во 1500 година, според еминентни експерти.

Од моментот кога беше пронајдена, сликата предизвика дискусии за тоа дали е вистинско дело на Леонардо.
Во 2017 година, њујоршката аукциска куќа „Кристи“ ја продаде на саудискиот министер за култура Бадр бин Абдулах за чудесни 450 милиони долари.
Но, кустосите од шпанскиот национален музеј „Прадо“ не се согласуваат со колегите од американскиот „Кристи“, ниту со сите оние експерти кои тврдеа дека „Салватор Мунди“ е оригиналното дело на познатиот уметник од ренесансата, пренесува Си-ен-ен.
Каталогот на изложбата „Леонардо и копија од Мона Лиза“, која може да се види во Мадрид до 23 јануари 2022 година и која се фокусира на копија од Мона Лиза од музејот „Прадо“, ја доведува во прашање автентичноста на саудиската слика. Тоа е, исто така, најостра критика на автентичноста откако сликата е продадена за највисока цена во историјата.
Според „Прадо“, сликата се смета за дело „припишано на работилницата на Леонардо или овластено или надгледувано од него“, а се нарекува верзија на Кук бидејќи била купена во 1900 година од Френсис Кук од Лондон.
Кустосот на „Прадо“, Ана Гонзалес Мозо, во својот текст наведува дека некои експерти веруваат дека постои изгубен прототип на сликата, додека други сметаат дека верзијата на Кук е оригиналот. Сепак, таа тврди дека не постои прототип на Леонардо.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Шефот на „Гугл“: Вештачката интелигенција е склона кон грешки, корисниците не треба слепо да ѝ веруваат
Корисниците не треба слепо да веруваат на сè што им кажуваат нивните алатки за вештачка интелигенција (АИ), изјави денес за Би-би-си шефот на матичната компанија на „Гугл“, „Алфабет“. Извршниот директор на компанијата, Сундар Пичаи, изјави за британскиот медиум дека моделите на АИ се склони кон грешки и ги повика корисниците да ги користат заедно со други алатки.
Пичаи ја нагласи важноста на богат информациски систем, наместо да се потпираат исклучиво на технологијата на АИ, објави Би-би-си. „Затоа луѓето го користат пребарувањето на „Гугл“, а ние имаме и други производи што обезбедуваат подобри, поточни информации“.
Пичаи, индиско-американскиот шеф на „Алфабет“, рече дека алатките на АИ се корисни ако „сакате да напишете нешто креативно“, но предупреди дека луѓето треба да научат да ги користат овие алатки за „она во што се добри, а не само слепо да веруваат на сè што ќе кажат“.
„Горди сме на трудот вложен во обезбедување на најточни можни информации, но дури и најдобрата технологија на АИ во моментов е склона кон грешки“, нагласи тој.
Пичаи разговараше со Би-Би-Си додека технолошкиот свет со нетрпение очекува нова верзија на комерцијалниот модел на вештачка интелигенција на „Гугл“, „Џемини 3.0“, кој во тековните верзии веќе врати дел од пазарниот удел во битката против ChatGPT.
Неговите коментари се во согласност со истражувањето на Би-би-си спроведено претходно оваа година, кое заклучи дека ботовите со вештачка интелигенција се неточни при производство на резимеа на вести.
Забава
Откриена статуа на Бриџит Џонс во центарот на Лондон
Бриџит Џонс, откачената хероина, им се придружи на Мери Попинс, Хари Потер и други сакани филмски ликови со своја статуа на лондонскиот Лестер Сквер.
Добитничката на Оскар, Рене Зелвегер, која го игра главниот лик во сите четири филмови за Бриџит Џонс, вчера присуствуваше на откривањето на статуатата по повод 25-годишнината од објавувањето на првиот филм „Дневникот на Бриџит Џонс“.
„Доста е лудо. Малку е чудно. Не е нешто што некогаш би го очекувале (…) големо изненадување е“, рече Зелвегер.

Фото:ЕПА
Авторката Хелен Филдинг го создаде ликот на Бриџит Џонс пред повеќе од 30 години за колумна во весник во која детално е опишан љубовниот живот на Бриџит.
Статуата на Бриџит Џонс е дел од филмската патека „Сцени на плоштадот“, полна со скулптури на филмски ликови на плоштадот Лестер каде што се одржуваат многу филмски премиери. Патеката беше отворена во 2020 година и вклучува статуи на Лорел и Харди, како и на Бетмен, меѓу другите.
Ерик Фелнер, претседател на филмската компанија „Воркинг титл“, која ја продуцираше франшизата „Бриџит Џонс“, по најавата дека ќе биде подигната статуа во центарот на Лондон во чест на хероината со исто име, изјави: „Одлично е затоа што Бриџит е вистински лондонски херој, а идејата таа да биде постојано присутна во центарот на Лондон е навистина возбудлива“.
Задоволна, Фелнер се пофали: „Ова е првпат да изберат лик од романтична комедија“.
Забава
(Фото) Прорез на незгодно место откри премногу: oд опуштена мајка до секси заводничка
Џенифер Лоренс, американската актерка која ги остава сите без зборови со своите внимателно одбрани модни креации за црвениот тепих, ниту овој пат не погреши и отиде уште чекор понатаму – се чини дека е во еден од најубавите изданија во нејзината кариера.
Иако приватно е голем љубител на лежерните комбинации и не може да поднесе да биде ограничена од ништо, Џенифер сигурно знае како да одговори на соодветната пригода и да ја воодушеви јавноста со елегантен избор.

На 16-то доделување на наградите „Гувернерс“ во Холивуд, таа буквално блесна во снежно-бел фустан кој максимално ја истакнуваше нејзината фигура и природна убавина, но со кој покажа дека може да биде многу заводлива.
Фустанот е плисиран по целата должина и во исто време создава впечаток на елеганција и лежерност, има спуштени ремени кои лежерно паѓаат преку рацете, но и многу незгоден детаљ на „незгодно“ место што ѝ го дава на креацијата тој интригантен, провокативен момент за барем моментално да одговори на актуелниот тренд на тесни фустани што долго време владее на сцената.

Станува збор за совршено направена комбинација од горниот и долниот дел, кои се преплетуваат во висина на бутовите и ги откриваат голите, витки нозе на прекрасната Џенифер Лоренс, која ја надополни комбинацијата со соодветни сандали со високи потпетици.

Носеше впечатливи висечки обетки, косата и беше пуштена до рамената, а нежен впечаток остави со суптилна шминка во природни тонови.
фото: принтскрин

