Забава
Новиот филм за Џејмс Бонд доби рецензии со пет sвезди
Петтиот и последен филм на Даниел Крег како таен агент 007, „Не е време за умирање “, доби позитивни критики, пренесуваат британски медиуми.
Филмот беше премиерно прикажан во лондонскиот „Ројал Алберт хол“ во вторникот по неколку одложувања предизвикани од пандемијата.
Во својата рецензија со пет sвезди Кевин Мар од „Тајмс“ напиша: „Подобар е од добар. Величествен“.
„Крег е големо харизматично присуство од првиот кадар до завршниот и се поклонува во сјаен, продуховен и интелигентен стил“.
Во својата рецензија со пет sвезди Питер Бредшо од „Гардијан“ го опиша филмот како епска бура, која носи „патос, акција, драма, логорска комедија, скршено срце, макабен хорор и безобразно смешна старомодна акција“.
„Се разбира, тоа е фестивал на апсурд и компликации, свет со вртоглави механизми на заговор“, напиша тој, но заклучи дека филмот како целина е многу пријатен и весело спектакуларен.

Но, иако повеќето критичари беа позитивни, некои сугерираа дека филмот не ги оправдува своите 163 минути.
Според Стефани Закарек од „Тајмс“, филмот од два часа и 43 минути е премногу долг и премногу преполнет со заговори – повеќе не е секогаш подобро. И во него е прикажан еден од најглупавите негативци во историјата на серијалот“.
„Но, заборавете на сето ова. No Time To Die, без оглед на неговите недостатоци, е совршено приспособен на актерот Крег, кој, според мене, е најдобар Бонд од сите“, напиша таа.
No Time to Die означува кулминација на сеопфатна приказна што почна со првиот филм на Крег како Бонд, Casino Royale, од 2006 година.
Во друга рецензија со пет sвезди Роби Колин од „Телеграф“ вели: „Екстравагантно задоволувачки, истакнато пропорционално последно поглавје на Кери Џоџи Фукунага од ерата на Крег, изнесува речиси сè што останува да се изнесе во серијалот 007“.
„Ве очекувавме, господине Бонд, веќе подолго време“, додаде тој, „и каква радост и олеснување е што се вративте“.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Фото) Првиот тренд за 2026 година е боја во која многумина ќе се заљубат
Во исчекување на нивното објавување, многумина се сетија дека аналитичката агенција WGSN ја предвиде бојата на годината за 2026 година, а сега само треба да видиме дали биле во право за овој моден тренд.
Тие, во соработка со агенцијата Coloro, заклучија дека тоа ќе биде боја наречена трансформативна тиркизна. Во превод, трансформативна сино-зелена.
Течна фузија помеѓу сигурна темно сина и морско зелена, ова е бојата за период на промени. WGSN предвидува дека 2026 година ќе биде година на преориентација, обележана со зголемена побарувачка на потрошувачите за поголема одговорност кон животната средина.
Оваа промена нема да влијае само на однесувањето на потрошувачите, со растечки фокус на иднината, туку и на производството, при што идните потреби и желби на потрошувачите ќе се одразат во изборот на бои.

„Трансформативната сино-зелена боја носи чувство на свежина, смиреност и обнова. Во 2026 година, старите идеи ќе бидат преиспитани бидејќи луѓето бараат итни промени во начинот на кој се однесуваме кон нашето општество, ги организираме нашите индустрии и соработуваме со нашата околина. Трансформативната сино-зелена боја ја одразува природната разновидност и го одразува начинот на размислување што ја става Земјата на прво место“, соопшти агенцијата.
Дали нивното предвидување се одрази во колекциите на познати брендови за пролет/лето 2026 година? Само неколку.

Модната куќа Chloe подготви вибрантна колекција за следната пролет-лето сезона во која креативниот директор Чемена Камали го спои боемскиот дух со енергијата од 80-тите, а сината се сретна со зелената боја во неколку презентирани изгледи.
Сино-зелената боја го најде своето место во колекцијата на брендот Zimmermann, а Loewe ја воведе во свое издание преку неколку детали.

Останува да се види дали Pantone ќе го потврди предвидувањето и со тоа ќе ѝ даде поттик на оваа боја.
фото: принтскрин
Забава
(Фото) Колумбиската „бомба“ во фустан од Викторија Бекам
Софија Вергара, актерка и една од најубавите жени во светот, покажа дека е меѓу познатите личности кои обожаваат да носат облека од колекцијата на Викторија Бекам.
Колумбиско-американската ѕвезда беше фатена додека одеше во ресторан во Беверли Хилс, каде што ја помина вечерта со пријатели, а за оваа пригода се одлучи за прекрасна зелена креација од Викторија Бекам што познатата дизајнерка ја создаде специјално за неа.
Кежуал фустанот има кратки ракави и миди должина, со дискретен деколте и набор под градите.
Атрактивната ѕвезда го комбинираше фустанот со сандали во малку потемна нијанса.
Иако обично носи смели комбинации кои го истакнуваат нејзиниот главен адут – градите, Софија Вергара овој пат беше малку помалку провокативна, но сепак доволно за да мами погледи и да привлече со својата убавина и фигура.
Патем, Софија Вергара неодамна стана амбасадор на спортскиот бренд Skechers, пишувајќи историја како првата Колумбијка што е лице на популарен бренд.
фото: принтскрин
Забава
(Видео) Објавен трејлерот за „Ѓаволот носи Прада 2“, познат е и датумот на премиерата
Првиот краток трејлер за „Ѓаволот носи Прада 2“, долгоочекуваното продолжение на култниот филм од 2006 година, конечно пристигна. Обожавателите на Миранда Пристли и нејзините асистенти добија увид во следното поглавје од оваа модна приказна.
Во својот препознатлив стил, 20th Century Studios го објави трејлерот со легендарната реплика: „Продолжение? За пролет? Револуционерно“. Видеото е придружено со песната на Мадона, Vogue, која го одбележа и оригиналниот филм и го потврдува враќањето на главните ѕвезди.
„Мерил Стрип, Ен Хатавеј, Емили Блант и Стенли Тучи се враќаат во ‘Ѓаволот носи Прада 2’ во кината од 1 мај 2026 година“, се вели во официјалното соопштение.
Новиот филм ќе ја следи главната уредничка на списанието Runway, Миранда Пристли (Стрип), а се бори да ја одржи својата кариера во свет во кој печатеното новинарство полека исчезнува.
Ситуацијата станува уште покомплицирана кога Миранда се соочува со Емили Чарлтон (Блант), нејзината поранешна помлада асистентка, која оттогаш стана моќен извршен директор на луксузна група. Токму нејзиниот маркетинг-буџет е тој што на Пристли очајно ѝ е потребен за да ја спаси својата империја.
Заедно со враќањето на саканите ликови од првиот филм, објавено е дека голем број нови лица ќе се приклучат на глумечката екипа, а некои од споредните ликови нема да се појават во продолжението.
фото: принтскрин

