Забава
Повеќе докази дека ќерката на Моника Белучи, Дева, е следното големо нешто во манекенството
Како ќерка на италијанската дива Моника Белучи и францускиот актер Винсент Касел, не е чудно што 18-годишната Дева Касел сега е на својот пат кон славата.
Дева се впушти во манекенските води, каде што станува сè поуспешна.
Како модел таа дебитира на 14 години во кампања за парфеми на „Долче и Габана“, а четири години подоцна, нејзината кариера на модните писти зеде сè поголем замав.
Дева беше фотографирана додека снима реклама за долна облека од тантела на брендот „Долче и Габана“ кај барокната Фонтана ди Треви во Рим претходно неделава.

Сличноста со мајка ѝ, една од најубавите жени на светот, е очигледна благодарение на темните кадрици и шминка, кои го отсликуваат препознатливиот изглед и безвременска убавина на Моника од 90-тите.
Нејзиниот шарм е совршен спој на убавината на Моника Белучи и магнетизмот на Винсент Касел.
И Моника ја почна својата кариера како модел и муза на модното дуо Долче и Габана, па затоа често Дева ја споредуваат со мајка ѝ.
„Во моментот сум посветена на манекенството, како и на драмската работилница, на која присуствувам. Не би ми пречело да се обидам да глумам. Мислам дека навистина би уживала во тоа, но знам дека тоа е тешка професија, чие усовршување бара многу време и многу лични вложувања“, изјави таа неодамна во интервју за магазинот Glass.
„Навистина го ценам фактот што моите родители никогаш не ме принудија да глумам. Секогаш ми велеа дека можам да бидам што сакам кога ќе пораснам поради што бев многу отворена во разни домени“.
Дева ќе глуми во претстојната италијанска серија „Леопард“, која ќе се емитува на „Нетфликс“. Станува збор за серија инспирирана од филмскиот класик во режија на Лучино Висконти, кој освои „Златен лав“ во 1963 година. Во тој филм глумеа Клаудија Кардинале, Ален Делон и Берт Ланкастер.
Во серијата од шест епизоди, сместена во заднината на социјалната револуција во Сицилија во 1860, Дева ќе ја портретира Анџелика Седара (која ја глумеше Клаудија Кардинале во оригиналниот филм), млада жена од средната класа, која станува катализатор на општествените превирања.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Славен како дете, осамен како тинејџер: приказната на Меколи Калкин
Меколи Калкин откри дека на врвот на славата, како тинејџер, направил пауза од глумата бидејќи сакал да има што е можно понормално детство.
По огромниот успех на филмот Сам дома и неговото продолжение, како и улогата во Ричи Рич (1994), Калкин решил да се повлече затоа што се чувствувал изолирано и сакал да се дружи со врсниците, да излегува и да живее типичен тинејџерски живот.
Во интервју за емисијата Mythical Kitchen, тој објасни дека најчесто работел сам и ја спореди својата состојба со ликот на Том Хенкс во Cast Away. Калкин нагласи дека славата не ја барал свесно, туку „едноставно му се случила“.
По паузата што ја започнал на 14 години, тој се вратил на глумата во 2003 година со филмот Party Monster. Денес внимателно ги бира улогите и почесто работи на анимирани проекти. Во приватниот живот, со сопругата Бренда Сонг одгледува два сина.
depositphotos
Забава
Директорката за комуникации во тимот на Меган и Хари си заминува по помалку од една година
Директорката за комуникации во тимот на Меган Маркл и принц Хари, Мередит Мејнс, ја напушта функцијата по помалку од една година работа.
Според „Пејџ сикс“, таа е најмалку единаесеттата личност која ја напуштила истата или слична позиција во нивниот тим во последните пет години. Извори наведуваат дека заминувањето не е во лоши односи и дека Мејнс била задоволна од работата, но дека дошло време за заминување.
За време на нејзиниот ангажман, Мејнс помогнала во лансирањето на подкастот и ТВ-емисијата на Меган, како и во координацијата на хуманитарните активности на Хари. Таа и официјално го потврди заминувањето, наведувајќи дека по инспиративна година ќе почне нова професионална можност во 2026 година.
Портпаролот на парот соопшти дека соработката меѓу Мејнс, Method Communications и Archewell е завршена, со благодарност за придонесот. Според пишувањето на „Сан“, кој прв ја објави веста, Мејнс нема да добие директна замена, туку нејзините обврски ќе ги преземе Лијам Магвајр, директор за комуникации за Обединетото Кралство и Европа.
Забава
Не се расправате, а сепак сте исцрпени: тивки знаци дека врската се распаѓа
Дури и во врските што изгледаат најздрави, може да има суптилни знаци што го најавуваат крајот, вели психологот Марк Траверс. Иако почетокот на врската често е исполнет со чувства на среќа и верување дека сте ја пронашле „вистинската“ личност, овие чувства можат да исчезнат со текот на времето, а сомнежите да ви се влеат во умот.
Пишувајќи за Форбс, Траверс објаснува дека, покрај очигледните прашања како „дали треба да го/ја оставам?“, постојат и потивки сигнали што укажуваат на проблеми. Повикувајќи се на студија од 2025 година објавена во Journal of Personality and Social Psychology, тој истакнува дека задоволството од врската ретко се намалува одеднаш, туку поминува низ фаза на „терминален пад“ месеци или дури години пред вистинското раскинување.
Фантазирањето за живот без партнер, дури и ако немате намера веднаш да дејствувате, е јасен предупредувачки знак. Според Траверс, ваквите мисли укажуваат на подлабоко незадоволство што на крајот ќе почне да се одразува на другите аспекти од вашата врска на штетен начин.
Тој објаснува како ова води до исцрпеност и откажување: „По некое време, кога ќе се појави исцрпеност, ретко забележувате како се чувствува вашето тело. Престанувате да се борите затоа што повеќе немате енергија да се обидувате понатаму. Не почнувате разговори, не се обидувате да го поправите она што е скршено или да ја обновите врската што се чини дека се распаѓа.“
Ако постојано се чувствувате уморни и не знаете зошто, причината може да биде скриена во вашата врска. Психолог објаснува како постојаните изговори, правењето компромиси и молчењето за она што ве мачи земаат данок со текот на времето. Оваа „емоционална работа“ може да стане толку оптоварувачка што го надминува чувството на поврзаност со партнерот, а главната цел станува бегство од стресот што го предизвикува врската.
Траверс цитира истражување кое го потврдува ова: „Студија од 2023 година објавена во Family Relations откри дека кај паровите со двојна заработка, емоционалната исцрпеност не произлегува само од надворешни стресови. Таа често била поврзана со нееднаква распределба на емоционалниот труд во врската.“
Значи, дури и ако не се карате, чувството на преголем замор може да биде резултат на нерамнотежа во врската и ран чекор кон раскинување.
Иако е нормално од време на време да се прашувате за работите, ако помислата за раскинување постојано ви се враќа, тоа е црвено светло. Траверс забележува дека ова може да се случи дури и кога нема „очигледна“ причина за заминување, но идејата сè уште ви се лепи во главата.
Тој детално го опишува овој внатрешен процес: „Почнувате да ги споредувате добрите времиња со зголемениот број лоши, а идните планови со нивните минати грешки. Почнувате да се чувствувате како да сте единствениот во врската кој се обидува, чувствувајќи се сè поосамен секој ден. Можеби дури и нема очигледна причина за заминување; едноставно нема доволно добри причини за останување. И тој недостаток ќе почне да ви тежи.“
Траверс завршува со моќна порака: „Ако прашањето постојано ви се враќа: „Дали треба едноставно да си одам?“, тоа веќе не е прашање. Веројатно е одговор што можеби се обидувате да го игнорирате.“

