Забава
Кус осврт на претстојниот „Лига на правдата“ на Зак Снајдер

Луѓето може да кажат што сакаат за Зак Снајдер, но тој го разбира нагонот на своите ликови и му треба време да ги изгради, пишуваат медиумите пред премиерата на новиот филм на култниот режисер.
Од „300“ до „Сакер Панч“ и „Чувари“ до „Човек од челик“, Снајдер поминува неизмерно многу време градејќи ги своите ликови, давајќи им цел, насока и основа за да го објасни нивното дејствување.
Тоа е она што ѝ помага на публиката да разбере што го поведе Леонидас во „300“, но на некој начин тоа може и да засмета бидејќи неговата карактеризација не е секогаш на место, особено кога на никој не му треба еден час плус за да се поврзе со Супермен во „Човекот од челик“.
Но, никој не може да негира дека неговото градење на светот недостигаше во „Лига на правдата“ од 2017 година кога Снајдер, оригиналниот режисер на филмот, го напушти проектот по снимањето на поголемиот дел од филмот, првиот од трилогијата, откако ќерка му си го одзеде животот.
Џош Ведон, свежо критикуван за неговата работа на Марвеловиот Avangers: Age of Ultron, беше назначен да ja преземе режисерската палка. Филмот доби поделени критики и не помина многу време за фановите подоцна да го повикаат Зак Снајдер да објави своја верзија на филмот на „Твитер“ преку хаштагот „Објавете го Снајдер кат“ (ReleaseTheSnyderCut).
Она што се сметаше за изгубена верзија на оригиналниот замислен филм, завиткан во сопствената митологија, конечно ќе ја има својата премиера на „Ејч-би-о макс“ во САД и „Ејч-би-о гоу“ во Југоисточна Азија, а светот, кој е моментно опседнат со суперхерои лансирани лево, десно и во центарот секоја втора недела, конечно ќе може да го види новиот четиричасовен филм „Лигата на правдата на Зак Снајдер“ или таканаречената Снајдер-кат верзија на „Лига на правдата“.
Она што ќе добиете е повеќе нијансиран пристап кон раскажувањето што се граничи со самозадоволство бидејќи Снајдер го ослободува секој аспект од она што го сакаше пред четири години.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Конфликтот меѓу Лајвли и Балдони се продлабочува, уште едно познато име пристигнува на суд

Спорот меѓу Блејк Лајвли и Џастин Балдони продолжува, а нејзиниот правен тим сега планира да го повика Скутер Браун, поранешен публицист и извршен директор на HYPE America, да сведочи во овој сè посложен случај.
Според информациите објавени од „Пејџ Сикс“, тимот на Лајвли сака да истражи што компанијата на Браун знае за Мелиса Натан, специјалист за односи со јавноста ангажирана од Балдони во август 2024 година. Овој потег доаѓа по гласините за затегнати односи меѓу главните актери на снимањето на филмот „It Ends With Us“.
Мелиса Натан е едно од лицата именувани во тужбата на Лајвли против Балдони од декември 2024 година. Актерката го обвинува за сексуално вознемирување и кампања за оштетување на нејзиниот углед и кариера. Балдони наводно ја ангажирал Натан за да ја ублажи штетата предизвикана од тврдењата дека Блејк се чувствувала непријатно за време на снимањето, вклучувајќи инцидент во кој тој наводно ѝ се потсмевал поради нејзината тежина.
Кратко по обвинувањата, се појавија стари интервјуа во кои Блејк користела навредлив јазик кон трансродовите лица и навредила новинарка. Таа беше исто така жестоко критикувана за нејзините коментари за семејното насилство, централна тема на филмот.
Иако Балдони поднесе контратужба против Лајвли и нејзиниот сопруг Рајан Рејнолдс, таа тужба беше отфрлена претходно оваа недела. Неговиот правен тим објави дека ќе поднесат изменета верзија на тужбата.
Скутер Браун не е единствената позната личност што е именувана во случајот. Балдони претходно ја спомена пејачката Тејлор Свифт, долгогодишна пријателка на Блејк Лајвли, тврдејќи дека Блејк „го користела своето влијание за да ги оствари своите цели“. Иако Свифт првично беше повикана да сведочи, таа судска покана беше повлечена минатиот месец. Судењето за случајот треба да се одржи во март 2026 година.
Забава
(Фото) Сабрина Карпентер носи само чорапи на насловната страница на „Ролинг Стоун“

Сабрина Карпентер (26) се појави на насловната страница на списанието „Ролинг Стоун“ облечена само во чорапи високи до бутовите и долги платинести екстензии кои ги покриваа нејзините гради и задник.
Пејачката позираше облечена во бели чипкани хулахопки, додека нејзиното тело беше покриено со бујна коса.
Во остатокот од едиторијалот, Сабрина носи мрежести хулахопки со бел цветен корсет, сина карирана наметка со соодветна долна облека, жолт фустан со длабок шлиц и неколку други впечатливи комбинации.
Таа позираше во цветна ливада и беше фотографирана од познатиот фотограф Дејвид Лашапел.
Забава
Кендал Џенер ги воодушеви обожавателите со фотографии во бикини од одмор во пустина

Кендал Џенер, 29, уживаше во одмор во пустина, облечена во црно бикини со тенки прерамки, шапка и опуштена атмосфера под сонцето. На фотографиите, таа позира покрај базенот и ужива во погледот.
На едната снимка, таа се наведнува низ прозорецот на автомобилот додека вози низ пустинскиот пејзаж, а на другата е во бикини. Таа едноставно напиша: „Месечина од јагода“ покрај објавата, која има речиси два милиони лајкови.
Нејзиното појавување предизвика возбуда на социјалните мрежи, а меѓу коментаторите се издвои нејзината сестра Клое Кардашијан, која напиша: „Секако дека си вака совршена и прекрасна“.